Novinky
0
Tak nám tu po Japonsko-Germánské válce rozhořela Frantiíko-germánská... >😒] >😁 Ti Némci nějak zdejším ležej v žaludku...
Přejít do diskuze
sem střízlivý.myslím tím materiál.hlavu a patu to možná nemá ale napsal sem všechno co sem napsat chtěl, ale už mě štve jak vžichni kritizujou renaulty.
Člověče,podle příspěvku nejsi asi střízlivý ani teď,to nemá ani hlavu,ani patu.Ty trubky a podobně,to myslíš kamarády,nebo materiál? 😉
A kde si bol? V nejakej Francuzskej kolonii v Afrike? 😉 Nic v zlom, len srandujem! Kazdemu vyhovuje nieco ine, tak nech si kazdy kupuje co chce. :yes:
Suhlasim len z polovice a hovorim z vlastnej skusenosti. Mal som Lagunu tri roky a uznavam, ze je to pohodlne zvezenie, to ano. ALE kur*a v servise som stravil takmer viac casu ako na cestach!!! Tak mi dosla trpezlivost, lebo som sa jednoducho na to auto nemohol uz vobec spolahnut a kupil si Mazdu6 po F/L, do ktorej uz rok a pol lejem len benzin a vodu do ostrekovacov! :-!
to bych netvrdil protože pro některé zákazníky bude koncová cena a C5 bude nejspíš dražší jak Laguna.
tak nevím já swem si svého renaulta koupil střízlivý a vůbec sem neprohloupil.Kvalita nevím jestli si vůbec viděl renaulta zevnitř ale po 10letech používání scénika není tam nic co by vrzalo ani žádné odřeniny na palubní desce a podobně a to hodně často převážím trubky a podobně.A nevím podle čeho soudíš že je to ***?A pokud vím tak bez renaulta by nebyla třída MPV.A ukaž mi auto které může konkurovat espacu.A ktomu designu myslím že máš nějakého ošunťelého pasata dovezeného z německa a čteš auto tip který není objektivní k jiným značkám než ktěm německým tak ani jiné auto v testu nemá šanci vyhrát pokud není německé.už se prober kámo.sem sice renaulťák ale nejsem ten zažraný mám rád i jiné značky mimo jiné i ty německé ale psat tady také * že renault je *** je blbost psat protože to není pravda.
Tak tě vítám po návratu z buše do civilizovaného světa.Už je čas se naladit na evropskou notu a myšlení.Laguna 2 u tebe vytlačila sice Octavie,bohužel je stav věcí ve většině firem opačný,i proto má Škoda neustálý a ne zanedbatelný nárůst prodejů (ještě vyšší prodejní čísla brzdí výrobní limity).Zatímco Renault přes masový prodej aut s nulovou marží viz. Logan-stagnuje.Což v reálu znamená,že o co se vyrobilo více kupříkladu Loganů,o to se prodalo méně Renaultů.To jsou fakta sice krutá,leč pravdivá.To podporuje hypotézu,že i na (pro Renault) domácím trhu bude C5 výrazně prodejnější a propad začne nerůstat.I proto hledá Renault cestu na trhy Ameriky-v Evropě to pro něho už lepší nebude.Podle nicku je vidět,že v muzice máš daleko lepší vkus,tak se to alespoň vyrovná. 😉
1. Nevím, co je na Twingu lowcostovýho???
2. Právě proto uvádí Logna pod značkou Dacia, nikoliv Renault.
2. Právě proto uvádí Logna pod značkou Dacia, nikoliv Renault.
Prodeje v Evropě padají všem automoblikám bez rozdílu, protože padá evropskej trh jako takovej. Už asi dva roky.
Po delší době opět doma, kouknu na auto.cz a vím, že musím být doma. Jsem velmi pobaven těmi adolescentními myšlenkami spíše většiny přispěvovatelů.
Ano. Laguna druhé generace je velmi pohodlný a spolehlivý vůz.
Mám ve firmě 3 Laguny II, ročníky 03 a 05.Komfort, pohodlí,spolehlivost a naprostá bezporuchovost vytlačila z mého autoparku dříve použivané Octavie a Passaty, o kterých bohužel to stejné nemohu napsat. Navíc francouzská auta jsou více výstřední, kreativnější v designu, prostě odvážnější.
A Laguna III je další výrazný krok vpřed. :yes:
Ano. Laguna druhé generace je velmi pohodlný a spolehlivý vůz.
Mám ve firmě 3 Laguny II, ročníky 03 a 05.Komfort, pohodlí,spolehlivost a naprostá bezporuchovost vytlačila z mého autoparku dříve použivané Octavie a Passaty, o kterých bohužel to stejné nemohu napsat. Navíc francouzská auta jsou více výstřední, kreativnější v designu, prostě odvážnější.
A Laguna III je další výrazný krok vpřed. :yes:
Beershevo,Beershevo. Pán je znalec. Nenech se vysmát. To nejsou pohádky ani pro děti.
Vzhledem k progresivnímu růstu Loganu i na vyspělých trzích to bude zcela jinak než píšeš.
A pak si vzpomeň, jaká auta vyjížděla z MB po převzetí Škody koncernem VW.
Fiat už nemohl jinak, než růst. Jinak by zavřel továrnu troubo.
Vzhledem k progresivnímu růstu Loganu i na vyspělých trzích to bude zcela jinak než píšeš.
A pak si vzpomeň, jaká auta vyjížděla z MB po převzetí Škody koncernem VW.
Fiat už nemohl jinak, než růst. Jinak by zavřel továrnu troubo.
1)Iracionální posuzování názoru dle názvu přezdívky hovoří za vše(mám velmi dobře vyzkoušené)
2)O propadu prodeje v Evropě se podívej třeba u tebe tak opěvovaném VW a porovnej s Renaultem.
3)Někdo halt jede na množství, někdo na zisk. Opět můžeš porovnávat nejenom s Renaultem. Pak zdvihej palce.
Trochu více hlavy do těch příspěvků chlapci.
2)O propadu prodeje v Evropě se podívej třeba u tebe tak opěvovaném VW a porovnej s Renaultem.
3)Někdo halt jede na množství, někdo na zisk. Opět můžeš porovnávat nejenom s Renaultem. Pak zdvihej palce.
Trochu více hlavy do těch příspěvků chlapci.
to ano, ale jede o ten následný, když už máš auto a zjistíš konstrukční vadu, třeba přeskočení řetězu. Pak to bývá dost drahý.. 😉
Nedávno jsem měl možnost jet tolik zatracovanou Lagunou II, ročník 2003, najeto 150000km, ale ten luxus, to pohodlíčko...při přejezdu nerovností ani jedno zavrzání...auto jako nové, podle majitele naprosto spolehlivé, takže bych tak moc lagunu nezatracoval :yes:
Nedávno jsem měl možnost jet tolik zatracovanou Lagunou II, ročník 2003, najeto 150000km, ale ten luxus, to pohodlíčko...při přejezdu nerovností ani jedno zavrzání...auto jako nové, podle majitele naprosto spolehlivé, takže bych tak moc lagunu nezatracoval :yes:
Pokud chce renault nejvic zisku tezit z low-costovych modelu typu Logan nebo Twingo, tak nemuze chtit zaroven mit lagunu dustojnym a respektovanym vozem se solidnim image - opravdu propad image renaultu (a vzestup napr. modelu Fiatu) mi pripada do oci bijici.
Anonymní přispěvovatele taky moc nemusím...nicméně,pokud tady pravidelně přispíváš,tak proč se nezaregistruješ?Ono to pak může vypadat,že je v podstatě jedno,jestli je to anonym nebo tam napíšeš nějaké smyšlené jméno(pro někoho,kdo tady píše občas a anonymně,to tak může vypadat).Jinak Renault určitě do 2 let nezkrachuje,ale je na pováženou jejich stagnace a propad prodejů v Evropě,což o něčem určitě svědčí.
tak to ti ho přeju, ten VW, zvláště až ti naúčtujou náklady na vývoj. Tu a tam ho hold zacáluješ... 😉
no, tak to je síla...Jen bych chtěl dodat, mám už několikátého Renaulta, neříkám, že nejsou v Evropě lepší auta, ale jsou v ní každopádně i horší. Každopádně, mně by určitě chyběl!!!
Pokud je mi známo, tak silné odbory už poslaly ke dnu několik automobilek a ostatní se zachránily jen tak tak. Tak fakt nechápu tu prozíravost :-!
Pokud je mi známo, tak silné odbory už poslaly ke dnu několik automobilek a ostatní se zachránily jen tak tak. Tak fakt nechápu tu prozíravost :-!
Používáš silná slova:nadmíru povedené,krásná,dokonalá...každý preferujeme něco jiného,což je jistě správné,ale je třeba vycházet z reality. A ta je prostě taková,že Renault prostě stagnuje a jedničkou v Evropě byl,je a bude VW.
Schovávat se za anonym je vlastně taky názor.
Ale může se brát hlas bez podpisu vážně?
Pakliže shrnu názory všech anonymů, jaký že Renault vlastně je, vychází mi jednoznačně jejich krach max. do 2 let.
No jo, ale proč jim tedy rostou prodeje? Proč jim roste zisk?
To mi nějak neladí.Ale možná jsou ta čísla zkreslená a uplacení statistikové jezdící ve velmi kvalitních vozech(které to jsou anonymové?) tlučou do klávesnic všechno možné, jen né realitu.
A proč vlastně GM vyjednávalo s tou aliancí?
Asi chtějí taky zkrachovat.
Tak faj kucí, čekám na daší velmi kvalitní a erudované příspěvky.
Ale může se brát hlas bez podpisu vážně?
Pakliže shrnu názory všech anonymů, jaký že Renault vlastně je, vychází mi jednoznačně jejich krach max. do 2 let.
No jo, ale proč jim tedy rostou prodeje? Proč jim roste zisk?
To mi nějak neladí.Ale možná jsou ta čísla zkreslená a uplacení statistikové jezdící ve velmi kvalitních vozech(které to jsou anonymové?) tlučou do klávesnic všechno možné, jen né realitu.
A proč vlastně GM vyjednávalo s tou aliancí?
Asi chtějí taky zkrachovat.
Tak faj kucí, čekám na daší velmi kvalitní a erudované příspěvky.
Podívej se, pokud jsi se v Laguně nějak vzhlídnul, tak prosím - nikdo ti to za zlý mít nemůže... Ale to co píšeš je ptákovina.. Renault je socialistická nefungující automobilka a kdyby zanikla, vůbec nikomu by to nechybělo.. To že ještě neskrachovala, je beztak výhradně díky silným odborům, protože z hlediska efektivity by v tržním režimu nemohla přežít ani dva roky..
Renault nemá odpovídající potfólio modelů, aby konkuroval jiným automobilkám. Také nemá potřebnou základnu stálých kupců, které odrazuje renaultí spolehlivost.
RENAULT=č.1 v evropě => leda když ostatní usnou a nebudou 10 let nic dělat.
RENAULT=č.1 v evropě => leda když ostatní usnou a nebudou 10 let nic dělat.
Nastal čas podívat se pravdě do očí.Renault je absolutně nejhorší automobilka v Evropě.Má sice samé nej,ale:nejhorší kvalita,nejhorší design,největší ***. :no:
Laguna je nadmíru povedené auto,c5 je sice taky krásná a dokonalá,ale Laguna se určitě nedá.Co se týče prodejů,renaultu hodně pomůže koleos,nemluvě o egeusu,který se stane králem nejen své kategorie
RENAULT=č.1 v evropě
RENAULT=č.1 v evropě