Novinky
Nastal čas podívat se pravdě do očí.Renault je absolutně nejhorší automobilka v Evropě.Má sice samé nej,ale:nejhorší kvalita,nejhorší design,největší ***. :no:
Nedávno jsem měl možnost jet tolik zatracovanou Lagunou II, ročník 2003, najeto 150000km, ale ten luxus, to pohodlíčko...při přejezdu nerovností ani jedno zavrzání...auto jako nové, podle majitele naprosto spolehlivé, takže bych tak moc lagunu nezatracoval :yes:
tak nevím já swem si svého renaulta koupil střízlivý a vůbec sem neprohloupil.Kvalita nevím jestli si vůbec viděl renaulta zevnitř ale po 10letech používání scénika není tam nic co by vrzalo ani žádné odřeniny na palubní desce a podobně a to hodně často převážím trubky a podobně.A nevím podle čeho soudíš že je to ***?A pokud vím tak bez renaulta by nebyla třída MPV.A ukaž mi auto které může konkurovat espacu.A ktomu designu myslím že máš nějakého ošunťelého pasata dovezeného z německa a čteš auto tip který není objektivní k jiným značkám než ktěm německým tak ani jiné auto v testu nemá šanci vyhrát pokud není německé.už se prober kámo.sem sice renaulťák ale nejsem ten zažraný mám rád i jiné značky mimo jiné i ty německé ale psat tady také * že renault je *** je blbost psat protože to není pravda.
Schovávat se za anonym je vlastně taky názor.
Ale může se brát hlas bez podpisu vážně?
Pakliže shrnu názory všech anonymů, jaký že Renault vlastně je, vychází mi jednoznačně jejich krach max. do 2 let.
No jo, ale proč jim tedy rostou prodeje? Proč jim roste zisk?
To mi nějak neladí.Ale možná jsou ta čísla zkreslená a uplacení statistikové jezdící ve velmi kvalitních vozech(které to jsou anonymové?) tlučou do klávesnic všechno možné, jen né realitu.
A proč vlastně GM vyjednávalo s tou aliancí?
Asi chtějí taky zkrachovat.
Tak faj kucí, čekám na daší velmi kvalitní a erudované příspěvky.
Ale může se brát hlas bez podpisu vážně?
Pakliže shrnu názory všech anonymů, jaký že Renault vlastně je, vychází mi jednoznačně jejich krach max. do 2 let.
No jo, ale proč jim tedy rostou prodeje? Proč jim roste zisk?
To mi nějak neladí.Ale možná jsou ta čísla zkreslená a uplacení statistikové jezdící ve velmi kvalitních vozech(které to jsou anonymové?) tlučou do klávesnic všechno možné, jen né realitu.
A proč vlastně GM vyjednávalo s tou aliancí?
Asi chtějí taky zkrachovat.
Tak faj kucí, čekám na daší velmi kvalitní a erudované příspěvky.
Anonymní přispěvovatele taky moc nemusím...nicméně,pokud tady pravidelně přispíváš,tak proč se nezaregistruješ?Ono to pak může vypadat,že je v podstatě jedno,jestli je to anonym nebo tam napíšeš nějaké smyšlené jméno(pro někoho,kdo tady píše občas a anonymně,to tak může vypadat).Jinak Renault určitě do 2 let nezkrachuje,ale je na pováženou jejich stagnace a propad prodejů v Evropě,což o něčem určitě svědčí.
1)Iracionální posuzování názoru dle názvu přezdívky hovoří za vše(mám velmi dobře vyzkoušené)
2)O propadu prodeje v Evropě se podívej třeba u tebe tak opěvovaném VW a porovnej s Renaultem.
3)Někdo halt jede na množství, někdo na zisk. Opět můžeš porovnávat nejenom s Renaultem. Pak zdvihej palce.
Trochu více hlavy do těch příspěvků chlapci.
2)O propadu prodeje v Evropě se podívej třeba u tebe tak opěvovaném VW a porovnej s Renaultem.
3)Někdo halt jede na množství, někdo na zisk. Opět můžeš porovnávat nejenom s Renaultem. Pak zdvihej palce.
Trochu více hlavy do těch příspěvků chlapci.
Pokud chce renault nejvic zisku tezit z low-costovych modelu typu Logan nebo Twingo, tak nemuze chtit zaroven mit lagunu dustojnym a respektovanym vozem se solidnim image - opravdu propad image renaultu (a vzestup napr. modelu Fiatu) mi pripada do oci bijici.
Beershevo,Beershevo. Pán je znalec. Nenech se vysmát. To nejsou pohádky ani pro děti.
Vzhledem k progresivnímu růstu Loganu i na vyspělých trzích to bude zcela jinak než píšeš.
A pak si vzpomeň, jaká auta vyjížděla z MB po převzetí Škody koncernem VW.
Fiat už nemohl jinak, než růst. Jinak by zavřel továrnu troubo.
Vzhledem k progresivnímu růstu Loganu i na vyspělých trzích to bude zcela jinak než píšeš.
A pak si vzpomeň, jaká auta vyjížděla z MB po převzetí Škody koncernem VW.
Fiat už nemohl jinak, než růst. Jinak by zavřel továrnu troubo.
Nedávno jsem měl možnost jet tolik zatracovanou Lagunou II, ročník 2003, najeto 150000km, ale ten luxus, to pohodlíčko...při přejezdu nerovností ani jedno zavrzání...auto jako nové, podle majitele naprosto spolehlivé, takže bych tak moc lagunu nezatracoval :yes:
Po delší době opět doma, kouknu na auto.cz a vím, že musím být doma. Jsem velmi pobaven těmi adolescentními myšlenkami spíše většiny přispěvovatelů.
Ano. Laguna druhé generace je velmi pohodlný a spolehlivý vůz.
Mám ve firmě 3 Laguny II, ročníky 03 a 05.Komfort, pohodlí,spolehlivost a naprostá bezporuchovost vytlačila z mého autoparku dříve použivané Octavie a Passaty, o kterých bohužel to stejné nemohu napsat. Navíc francouzská auta jsou více výstřední, kreativnější v designu, prostě odvážnější.
A Laguna III je další výrazný krok vpřed. :yes:
Ano. Laguna druhé generace je velmi pohodlný a spolehlivý vůz.
Mám ve firmě 3 Laguny II, ročníky 03 a 05.Komfort, pohodlí,spolehlivost a naprostá bezporuchovost vytlačila z mého autoparku dříve použivané Octavie a Passaty, o kterých bohužel to stejné nemohu napsat. Navíc francouzská auta jsou více výstřední, kreativnější v designu, prostě odvážnější.
A Laguna III je další výrazný krok vpřed. :yes:
Tak tě vítám po návratu z buše do civilizovaného světa.Už je čas se naladit na evropskou notu a myšlení.Laguna 2 u tebe vytlačila sice Octavie,bohužel je stav věcí ve většině firem opačný,i proto má Škoda neustálý a ne zanedbatelný nárůst prodejů (ještě vyšší prodejní čísla brzdí výrobní limity).Zatímco Renault přes masový prodej aut s nulovou marží viz. Logan-stagnuje.Což v reálu znamená,že o co se vyrobilo více kupříkladu Loganů,o to se prodalo méně Renaultů.To jsou fakta sice krutá,leč pravdivá.To podporuje hypotézu,že i na (pro Renault) domácím trhu bude C5 výrazně prodejnější a propad začne nerůstat.I proto hledá Renault cestu na trhy Ameriky-v Evropě to pro něho už lepší nebude.Podle nicku je vidět,že v muzice máš daleko lepší vkus,tak se to alespoň vyrovná. 😉
Suhlasim len z polovice a hovorim z vlastnej skusenosti. Mal som Lagunu tri roky a uznavam, ze je to pohodlne zvezenie, to ano. ALE kur*a v servise som stravil takmer viac casu ako na cestach!!! Tak mi dosla trpezlivost, lebo som sa jednoducho na to auto nemohol uz vobec spolahnut a kupil si Mazdu6 po F/L, do ktorej uz rok a pol lejem len benzin a vodu do ostrekovacov! :-!
Tak nám tu po Japonsko-Germánské válce rozhořela Frantiíko-germánská... >😒] >😁 Ti Némci nějak zdejším ležej v žaludku...
o tom sa im nemôže ani snívať >😁
možná mu jí ještě neukázali
RENAULT=č.1 v evropě
RENAULT=č.1 v evropě => leda když ostatní usnou a nebudou 10 let nic dělat.
Pokud je mi známo, tak silné odbory už poslaly ke dnu několik automobilek a ostatní se zachránily jen tak tak. Tak fakt nechápu tu prozíravost :-!