Bayon je pro český trh velmi důležitý, jde totiž o duchovního nástupce u nás tolik populární ix20. Malé konzervativní MPV z Nošovic však střídá polarizující crossover, na jehož vzhled nejde nemít názor.
Bayon bude možná dávat smysl v základní motorizaci v nižších výbavách.
Ale zrovna tento testovaný kus nedává smysl vůbec - né zrovna pohledný kompakt s motorem 88 kw za 650 tis. - to si kupce nemůže najít. :no:
Ironie? Sám autor v článku píše, že by si vystačil s prostřední výbavou s manuální (!!) klimou za 519k. To mi za 4.1m dlouhé auto nepřijde jako normální cena pro normální lidi. Je to stejně předražené jako všechny ostatní crossovery. IX20 bylo asi nejhorší auto na trhu, ale cena tomu odpovídala, tak budiž. Tohle auto s lacinou technikou, lacinými plasty, malou velikostí a vysokou cenou, já osobně nechápu…obzvlášť vedle Kony - která teda podle mě taky není dobré auto za ty ceny…
Ved to píšu aj v teste... ze sa jedná o typickú novinársku verziu v top cenovke ktorú si aj tak nikto nekúpi ... pritom rovnako výkonný a už tiez slušne vybavený bayon máš aj do pol mega.... jasne za za 700 litrov nepojdes do bayona... a rovnako ani do scaly ... ale za 450 je bayon už určite kúpitelny... treba si to vedieť nejako rozumne naskladať a co človeku netreba za to nepriplacat pokiaľ sa to da
PS: inak na to ze to je full verzia tak tie disky su fakt otrasne... ale to už je to najmenej... to sa poriesi v pohode
Nekoukej na testovací kousek, s automatem a litrem, včetně velmi slušné výbavy jsi za 480, bez automatu ještě o 40k níž.
Přestože je to nevzhledná obludka, tak cenově to funguje.
oni neměli ceník, je tam akce . Má to 5let zaruky. Kona nemá u nás konkurenci, vždyt škoda nemá ani spolehlivou dvouspojku, proto nemůže dát záruku jak hyundai
nejel jsem, ale oni myslí, že po sundání plynu se rekuperuje, tzv. brzdí a podle nabité baterce to může být proměnné. ten tester s EŇOU byl unavený a sundal tohu z plynu a pozdě začal brzdit....nebo měl trochu nohu na plynu, tohle se dělá aby auto plachtilo bez rekuperace.
1,2 u hyundai je mpi, čtyřválec bez turba, bez dvou chladičů a automatickýho dochlazování. Má kamiq něco bez turba pro lidi v podzámčí nebo má škoda nějaký motor jiný a nabídka na stránkách je jen pro fleet?
Ono ja mám s týmito.trosinku podvihnutymi HB problém a to sa týka aj stanicu aj cactusu. Sú to len predražené b HB, sedí sa v nich úplne rovnako ako v b segmente a ten trochu miesta navyše za rozdiel v cene neviem či stojí. Sympatické je že h/k využívajú každú medzeru.na trhu, taký Fiat môže.ticho závidieť portfólio.
Přesně tohle Evropa potřebuje. A přesně na tohle VAG háže bobek. Merkel a greta diktuje EV tak se pozornost topí v marném projektu EV a na klasické potřeby zákazníků se nehraje.
Jo, Hyundai válí. Za mě skvělý tah, normální auto za relativně normální ceny pro běžné potřeby lidí. Žádné zelené z nebe...
Ja si to viem kľudne predstaviť ako náhradu za malé auto pre mladú rodinu ... kufor to ma väčší dokonca ako dlzkou väčšie kusky kona ci scala .... celkovo aj kabína ok... škoda len tých motorov... ale asi ťažko tu už dnes čakať nejakú 1,6tku 16v štvorvalec ...ale aj trojvalcovym turbom je to stále zmysluplnejsia voľba ako nejake podobne veľké elektrokusky v dvojnásobnej cenovke a s tretinovým dojazdom
Já bych jeden měl, jestli mohu. :-) Nepředvídatelná proměnlivá rekuperace. Pokud mám být nadále řidičem auta, musí být předvídatelné. Tohle je především u horších, starších či nezkušených řidičů recept na bouračku.
Dokonce jsem četl nedávno článek, kde tester jel s novým Enyaqem na dovolenou do Chorvatska a díky rekuperaci to novinářšké auto skutečně naboural - nedobrzdil. A to si nejsem jistý, zda šlo o proměnlivou sílu rekuperace jako tady, což by byla ještě o něco nepředvídatelnějsí záležitost.
Nepamätám si to úplne presne, ale tá ix20 či Venga ako novinky tiež neboli good deal. Tými sa stali v poslednej tretine svojho života ako kopa iných modelov. Takže pri tých požiadavkách ostáva jedine počkať, prípadne nájsť nejakú skladovku.
´´Bayon sází na kombinaci vzpěr McPherson vpředu a jednoduchou torzní příčku vzadu, což by v kombinaci s obouvanými sedmnáctkami mohlo přizvednout nejedno obočí.´´
Ked to nikomu nezdvihne obocie pri Octavii, ktora je cenovo uplne inde a obuva aj 18tky, nevidim dovod preco by sa tak dialo u Banányona.
diky za tip. Prave som checkol Crossland konfigurator a v najnizsej mozne vybave s AT prevodovkou a s prednym/zadnymi senzormi s cenovym bonusom 2000EUR sa viem dostat len na 18690EUR (Configuration ID 18E694A4), takze to je cenovo mimo.
Buď v klidu, lithiovou baterií tam nemám. Toyota se ještě dost drží starších niklových. Takze ti medvědi budou 4 :-[]
Tak si za ním zajdi pro koblihy a diskutovat do jeho novinových plátků
za 485 ceník jsi u i30 ve výbavě smart, která je bohatší než full palba u tohohle. s 1,5TGDI a automatem.. nezdá se mi, že by bayon cenově fungoval ani v rámci značky. s 1.0TGDI, automatem a smart, je za 435.
Tak to jsi hodně mimo. Zrovna jel a zároveň s člověkem co v tom pracovně najel desítky tisíc km. Ale jak říkám, já osobně bych raději byť nejhorší, tak prostorné auto za 300k (ix20) než Bayon za 600k, který to s kvalitou taky nepřehání…
A Škodovky mi zrovna nic neříkají, naposledy jsem ji měl před 8 lety…
Já bych 1.2mpi v takovém autě rozhodně nechtěl, ale pokud to někdo má opačně, tak pak ano, konkurenci to moc nemá. Jenom je to potom pouze o rezignaci na to mít jakkoliv lepší auto…
Takto to dopadne, keď tvary autu nedávajú dizajnéri umelci, ale fabrickí babráci. Nízke platy kmeňových a orientácia na čínsky vkus, to je príšerná kombinácia.
Vie mi niekto odporucit dobru sucasnu alternativu po ix20 pre starsich ludi - vysoky posed, automaticka prevodovka, kompaktne rozmery, benzin, kufor aspon 400l, predne zadne parkovacie senzory, posuvna zadna lavica s isofixami, spolahlivost a relativna bezpecnost do 15k EUR? Nasim ix20 na ich zivotny styl uplne sedi - ist na vylety do 100km, doniest kosacku na zahradu, ist zaplavat, obcas zobrat vnucata na vylet.... Obycajne by sli do Hyundaiu, no novy Bayon ani Kona do tohto nezapadaju.. Aktualne sa mi najviac vidi Duster, no nevidim v ponuke ziadny s AT prevodovkou (snad novy FL tuto moznost prinesie).
V ceně “od”. Kamiq má ale v základu motor, za který u Hyundaie příplácíš. Ceníky těchto aut moc neznám, ale na první pohled mi ty ceny přijdou +- podobné a výhodu v ceně tak Bayon spíš nemá…