Testy
Wolfsteen
5
Četl jsi poslední souvětí? Tam se nic o otřesném krámu nepíše. Nějaké argumenty pro svůj názor bys neměl?
Přejít do diskuze
Bayon bude možná dávat smysl v základní motorizaci v nižších výbavách.
Ale zrovna tento testovaný kus nedává smysl vůbec - né zrovna pohledný kompakt s motorem 88 kw za 650 tis. - to si kupce nemůže najít. :no:
Ale zrovna tento testovaný kus nedává smysl vůbec - né zrovna pohledný kompakt s motorem 88 kw za 650 tis. - to si kupce nemůže najít. :no:
Európa potrebuje malý, hnusný a predražený crossover? 100x radšej napr. Fabiu Combi alebo hoci Logana.
Šikovné auto.. len tie disky mu nepasuju... chce to nejaké krajšie elektrony... inak za mna do pohody kára :yes😒br />
Škoda akurat ze nemá posuvnu zadnú lavicu ako mala ix20tka ... toto mohli zachovat
Škoda akurat ze nemá posuvnu zadnú lavicu ako mala ix20tka ... toto mohli zachovat
ten asi u škodovek nefunguje, nevíme ani jak dopadlo to šetření, jak ta ženská napália v praze do té zdi, tam toho selhalo více.
Ironie? Sám autor v článku píše, že by si vystačil s prostřední výbavou s manuální (!!) klimou za 519k. To mi za 4.1m dlouhé auto nepřijde jako normální cena pro normální lidi. Je to stejně předražené jako všechny ostatní crossovery. IX20 bylo asi nejhorší auto na trhu, ale cena tomu odpovídala, tak budiž. Tohle auto s lacinou technikou, lacinými plasty, malou velikostí a vysokou cenou, já osobně nechápu…obzvlášť vedle Kony - která teda podle mě taky není dobré auto za ty ceny…
To je jedno v čem jezdí vysušený papriky, ať si koupí feldu combi. Alespoň budou děti dřív dědit, když je někdo trefí.
Ved to píšu aj v teste... ze sa jedná o typickú novinársku verziu v top cenovke ktorú si aj tak nikto nekúpi ... pritom rovnako výkonný a už tiez slušne vybavený bayon máš aj do pol mega.... jasne za za 700 litrov nepojdes do bayona... a rovnako ani do scaly ... ale za 450 je bayon už určite kúpitelny... treba si to vedieť nejako rozumne naskladať a co človeku netreba za to nepriplacat pokiaľ sa to da
PS: inak na to ze to je full verzia tak tie disky su fakt otrasne... ale to už je to najmenej... to sa poriesi v pohode
PS: inak na to ze to je full verzia tak tie disky su fakt otrasne... ale to už je to najmenej... to sa poriesi v pohode
Nekoukej na testovací kousek, s automatem a litrem, včetně velmi slušné výbavy jsi za 480, bez automatu ještě o 40k níž.
Přestože je to nevzhledná obludka, tak cenově to funguje.
Přestože je to nevzhledná obludka, tak cenově to funguje.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
oni neměli ceník, je tam akce . Má to 5let zaruky. Kona nemá u nás konkurenci, vždyt škoda nemá ani spolehlivou dvouspojku, proto nemůže dát záruku jak hyundai
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
nejel jsem, ale oni myslí, že po sundání plynu se rekuperuje, tzv. brzdí a podle nabité baterce to může být proměnné. ten tester s EŇOU byl unavený a sundal tohu z plynu a pozdě začal brzdit....nebo měl trochu nohu na plynu, tohle se dělá aby auto plachtilo bez rekuperace.
Mladá rodina? To je čo? Akoze rodičia s malými deťmi, ktorí potrebujú zobrať kočík a milión iných vecí keď niekam idú?
Za mňa sú takéto autá predražené nezmysly pre úzku skupinu zákazníkov.
Za mňa sú takéto autá predražené nezmysly pre úzku skupinu zákazníkov.
1,2 u hyundai je mpi, čtyřválec bez turba, bez dvou chladičů a automatickýho dochlazování. Má kamiq něco bez turba pro lidi v podzámčí nebo má škoda nějaký motor jiný a nabídka na stránkách je jen pro fleet?
Tak tohle by měl ale řešit právě prednarazovy systém společně s EAB. Nebo to funguje jen v laboratorních podmínkách EuroNCAP?
Ono ja mám s týmito.trosinku podvihnutymi HB problém a to sa týka aj stanicu aj cactusu. Sú to len predražené b HB, sedí sa v nich úplne rovnako ako v b segmente a ten trochu miesta navyše za rozdiel v cene neviem či stojí. Sympatické je že h/k využívajú každú medzeru.na trhu, taký Fiat môže.ticho závidieť portfólio.
toto jinak celkem zajímavé auto bohužel totálně zabili. Tak snad příjde co nejdříve důkladný facelift... 😲
Přesně tohle Evropa potřebuje. A přesně na tohle VAG háže bobek. Merkel a greta diktuje EV tak se pozornost topí v marném projektu EV a na klasické potřeby zákazníků se nehraje.
Jo, Hyundai válí. Za mě skvělý tah, normální auto za relativně normální ceny pro běžné potřeby lidí. Žádné zelené z nebe...
Jo, Hyundai válí. Za mě skvělý tah, normální auto za relativně normální ceny pro běžné potřeby lidí. Žádné zelené z nebe...
David Fajmon
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja si to viem kľudne predstaviť ako náhradu za malé auto pre mladú rodinu ... kufor to ma väčší dokonca ako dlzkou väčšie kusky kona ci scala .... celkovo aj kabína ok... škoda len tých motorov... ale asi ťažko tu už dnes čakať nejakú 1,6tku 16v štvorvalec ...ale aj trojvalcovym turbom je to stále zmysluplnejsia voľba ako nejake podobne veľké elektrokusky v dvojnásobnej cenovke a s tretinovým dojazdom
WinNafta
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já bych jeden měl, jestli mohu. 😄 Nepředvídatelná proměnlivá rekuperace. Pokud mám být nadále řidičem auta, musí být předvídatelné. Tohle je především u horších, starších či nezkušených řidičů recept na bouračku.
Dokonce jsem četl nedávno článek, kde tester jel s novým Enyaqem na dovolenou do Chorvatska a díky rekuperaci to novinářšké auto skutečně naboural - nedobrzdil. A to si nejsem jistý, zda šlo o proměnlivou sílu rekuperace jako tady, což by byla ještě o něco nepředvídatelnějsí záležitost.
Dokonce jsem četl nedávno článek, kde tester jel s novým Enyaqem na dovolenou do Chorvatska a díky rekuperaci to novinářšké auto skutečně naboural - nedobrzdil. A to si nejsem jistý, zda šlo o proměnlivou sílu rekuperace jako tady, což by byla ještě o něco nepředvídatelnějsí záležitost.
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nepamätám si to úplne presne, ale tá ix20 či Venga ako novinky tiež neboli good deal. Tými sa stali v poslednej tretine svojho života ako kopa iných modelov. Takže pri tých požiadavkách ostáva jedine počkať, prípadne nájsť nejakú skladovku.
´´Bayon sází na kombinaci vzpěr McPherson vpředu a jednoduchou torzní příčku vzadu, což by v kombinaci s obouvanými sedmnáctkami mohlo přizvednout nejedno obočí.´´
Ked to nikomu nezdvihne obocie pri Octavii, ktora je cenovo uplne inde a obuva aj 18tky, nevidim dovod preco by sa tak dialo u Banányona.
Ked to nikomu nezdvihne obocie pri Octavii, ktora je cenovo uplne inde a obuva aj 18tky, nevidim dovod preco by sa tak dialo u Banányona.
Nebreč. Časem se taky třeba dočkáš. Nebo jestli jsi na tom tak špatně, že tě žádná nechce, tak jsou tu služby lehkých děv.
To auto je fakt hnusný. Jako jeho jedinou šanci uspět na trhu vidím dát do něj atmosférický motor 1,5 Dpi, 81 kW. Tím by mohl oslovit...
To auto je fakt hnusný. Jako jeho jedinou šanci uspět na trhu vidím dát do něj atmosférický motor 1,5 Dpi, 81 kW. Tím by mohl oslovit...
diky za tip. Prave som checkol Crossland konfigurator a v najnizsej mozne vybave s AT prevodovkou a s prednym/zadnymi senzormi s cenovym bonusom 2000EUR sa viem dostat len na 18690EUR (Configuration ID 18E694A4), takze to je cenovo mimo.
Buď v klidu, lithiovou baterií tam nemám. Toyota se ještě dost drží starších niklových. Takze ti medvědi budou 4 😒]
Tak si za ním zajdi pro koblihy a diskutovat do jeho novinových plátků
Tak si za ním zajdi pro koblihy a diskutovat do jeho novinových plátků
za 485 ceník jsi u i30 ve výbavě smart, která je bohatší než full palba u tohohle. s 1,5TGDI a automatem.. nezdá se mi, že by bayon cenově fungoval ani v rámci značky. s 1.0TGDI, automatem a smart, je za 435.
Tak to jsi hodně mimo. Zrovna jel a zároveň s člověkem co v tom pracovně najel desítky tisíc km. Ale jak říkám, já osobně bych raději byť nejhorší, tak prostorné auto za 300k (ix20) než Bayon za 600k, který to s kvalitou taky nepřehání…
A Škodovky mi zrovna nic neříkají, naposledy jsem ji měl před 8 lety…
A Škodovky mi zrovna nic neříkají, naposledy jsem ji měl před 8 lety…
V čem nemá Kona konkurenci? Já bych řekl, že zrovna jednu na firmě mám. A je to vyšší třída za stejné peníze a s lepším interiérem…
Já bych 1.2mpi v takovém autě rozhodně nechtěl, ale pokud to někdo má opačně, tak pak ano, konkurenci to moc nemá. Jenom je to potom pouze o rezignaci na to mít jakkoliv lepší auto…
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Takto to dopadne, keď tvary autu nedávajú dizajnéri umelci, ale fabrickí babráci. Nízke platy kmeňových a orientácia na čínsky vkus, to je príšerná kombinácia.
Vie mi niekto odporucit dobru sucasnu alternativu po ix20 pre starsich ludi - vysoky posed, automaticka prevodovka, kompaktne rozmery, benzin, kufor aspon 400l, predne zadne parkovacie senzory, posuvna zadna lavica s isofixami, spolahlivost a relativna bezpecnost do 15k EUR? Nasim ix20 na ich zivotny styl uplne sedi - ist na vylety do 100km, doniest kosacku na zahradu, ist zaplavat, obcas zobrat vnucata na vylet.... Obycajne by sli do Hyundaiu, no novy Bayon ani Kona do tohto nezapadaju.. Aktualne sa mi najviac vidi Duster, no nevidim v ponuke ziadny s AT prevodovkou (snad novy FL tuto moznost prinesie).
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
já jsem taky koupil milda, je to vše o přírodě, výhoda je, že to nemá klasický startér, který neumí za jízdy hladký start-stop a má to nízký CO2.
Určite má.Tiež som to čítal.Pri dobrzďovani v kolóne sa zmenila rekuperácia.On brzdil ako s ňou a ťukol do auta pred ním.😑
V ceně “od”. Kamiq má ale v základu motor, za který u Hyundaie příplácíš. Ceníky těchto aut moc neznám, ale na první pohled mi ty ceny přijdou +- podobné a výhodu v ceně tak Bayon spíš nemá…