Mladoboleslavská automobilka bývala aktivní i v oblasti užitkových aut. Dodnes se vzpomíná na praktický Pickup, byly tu ale i jiné zajímavé projekty tohoto druhu. Připomeňte si je.
Naopak by měl být Win oceněný, že produkuje pod každým nickem jiný vlastní specifický styl. iHoven je takový hulvát a Win zase tvrdý zastánce nafty a neplete se mu to.
jak se vám líbí šášula z autorevue, co si tu pod zkomolenými nicky kecá sám se sebou. Budete s tím něco dělat až bude diskutovat třeba pod nickem Martin Machuja? A Schimanski to fakt asi není on, to je ten osobní Winův samozvaný pomocník fízla, kterého jste pár krát zabanovali.
Nová dodávka by se nám do rodiny rozhodně hodila a vzhledem k mému velmi kladnému vztahu k automobilce Škoda, bych do toho rozhodně šel :-) Často totiž potřebuju převážet větší náklad a to je osobákem vždycky "porod". Naposledy, když jsem si byl vyzvednout nakoupené starožitné obrazy od https://www.antikart.cz/ , tak jsem měl rám obrazu až na řadící páce :-D
Žádný úhal pohljadu, za to mohla industrializace slovenska. Kdyby súdruh Husák netrval na zbytečné automobilce bez jakékoliv tradice a nenastolil normalizácii, mohla se kráně vyrábět š720. Jenže díky té zbytečné automobilce BAZ, kde většina lidí neuměla vůbec nic a za pěkného počasí šla dělat domů sena, by dnes SK nebyla největší montovna aut na obyvatele...
Skoda, že nebyla zmíněná jedna zajímavost a to, že Favorit/Felicia pickup byly použity i jako základ pro okruhové závody. Byly totiž lehčí, než hatchback, navíc u Felicie byla tužší zadní náprava. Korbu zakrývala aerodynamicka nastavba, auta tak připomínala kupe.
Kvalita prototypov? Prototyp je vyrobený na kolene, kde tam chceš hľadať tú kvalitu? :D
Furgonety jazdili v súkromných rukách ešte dlho po zrušení BAZ-ky. Nebol to nezmysel, mali vzor v nemeckých Volkswagenoch s motorom vzadu a malé rozvážkové dodávky na trhu skrátka neboli.
Salamander - športové náradie na preteky do vrchu.
Locusta? Motor vpredu, predný náhon, vzadu výklopné dvere (spolu s oknom, nie len dekel na motore ako Garde/Rapid)
Úžitkové autá, ktoré mali nahradiť Š1203 - tri generácie dodávok, všetko šlo do koša.
Takže žiadne nezmysly, ale vývoj, ktorý si žiadala doba. Takisto môžeš za nezmysly označiť všetky škodovácke pokusy o stodvadsiatku s motorom vpredu, o malé mestské auto alebo naopak auto vyššej ako kompaktnej triedy, atď...
To čo ty obvykle tvrdia ľudia, ktorí o týchto veciach veľa nevedia a názory o nekvalite, zbytočnosti či nadbytočnosti kolujú dosť neopodstatnene na základe neúplných a skreslených informácií.
Kvalita těch prototypů prý ale byla hrůzostrašná a jediný co mělo skutečně jít do série byl BAZ Děvín jako náhrada za V3S, jenže to už přišel pár režimu.
Všechny ostatní prototypy byly k ničemu a často i nesmysly, viz Furgonet.
Záleží na uhle pohľadu. Automobilka ako taká za to nemohla - postavili ju, a nedali je výrobný program. Napriek hladu po nových autách (akýchkoľvek, aj tých obyčajných škodovkách) neboli škodováci schopní zmysluplne využiť jej kapacity.
Pri BAZ existoval ešte vývoj, ktorý mal výborné výsledky. Vtedajší páni nepustili do výroby ani jediný z nich. Choroba vtedajšej doby, aj u materskej škodovky vzniklo dosť dobrých prototypov, a tiež to boli peniaze vyhodené do vetra.