Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat strmě roste, plánuje další zvýšení produkce modelu 500 (výsledky za 3. čtvrtletí)

Fiat po velmi dobrých výsledcích za třetí čtvrtletí tohoto roku zvýšil odhad zisku na celý tento rok. Kvůli velmi silné poptávce po modelu 500 navíc uvažuje o dalším zvýšení jeho výroby.
Zpět na článek
25. 10. 2007 05:39
neregistrovaný "nazdar"
25. 10. 2007 07:30
neregistrovaný "někdo"
25. 10. 2007 09:15
neregistrovaný "BeranK"
25. 10. 2007 09:58
neregistrovaný "ethicon"
25. 10. 2007 17:46
neregistrovaný "Deception"
25. 10. 2007 10:23
neregistrovaný "někdo"
25. 10. 2007 12:04
neregistrovaný "A2"
25. 10. 2007 15:55
neregistrovaný "Pate"
25. 10. 2007 16:23
anonym
25. 10. 2007 17:00
25. 10. 2007 17:08
neregistrovaný "A1"
25. 10. 2007 18:01
neregistrovaný "Deception"
26. 10. 2007 06:58
neregistrovaný "A2"
26. 10. 2007 19:18
neregistrovaný "Deception"
25. 10. 2007 20:25
neregistrovaný "spirpin"
25. 10. 2007 21:19
neregistrovaný "Deception"
26. 10. 2007 07:00
26. 10. 2007 07:03
neregistrovaný "A2"
26. 10. 2007 19:13
neregistrovaný "Deception"
26. 10. 2007 07:56
neregistrovaný "A2"
26. 10. 2007 19:20
neregistrovaný "Deception"
25. 10. 2007 22:58
neregistrovaný "DEception"
25. 10. 2007 21:34
neregistrovaný "JAnne"
26. 10. 2007 08:53
neregistrovaný "nexus"
26. 10. 2007 08:56
neregistrovaný "lord_zail"
26. 10. 2007 23:22
neregistrovaný "Deception"
27. 10. 2007 07:48
neregistrovaný "lord_zail"
27. 10. 2007 09:43
neregistrovaný "Deception"
27. 10. 2007 11:04
neregistrovaný "lord_zail"
neregistrovaný "nazdar"
25. 10. 2007 05:39
1
Jistý borec pracující pro VW a píšící zde PR články a ódy předpovídal neúspěch jak Bravu tak i 500 a Puntu.. Je fajn že se to nevyplnilo :yes:
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "někdo"
25. 10. 2007 07:30
Re: 1
ona to asi nebyla předpově´d ale jen zbožné přání, při raních modlitbách před znakem VW >:D
neregistrovaný "BeranK"
25. 10. 2007 09:15
Re: 1
Kolik že to Fiat vyrábí aut? Já bych zas tolik nejásal, protože ze dna to jde docela snadno - mimochodem, pro srovnání, HDP Ruska, ale i bývalých sovětských středoazijských republik (na čele s Kazachstánem) je v posledních letech přes deset procent ročně....Když jsem viděl ve Frankfurtu stánek Fiatu a zájem o jeho auta (pětistovka byla díky cirkusové atrakci - vláčku vyjímkou, pro děti to byla dobrá atrakce), tak bych (objektivně) zas tolik nejásal. Když se píše o nebezpečí Kii a Hyundaie, tak myslím, že to nebude ani problém škodovka, ani zde tak nenáviděného a pomlouvaného VW, Fordu či Opelu, ale právě Fiatu a částečně i Francouzů. Když má člověk možnost na místě porovnat auta skoro vedle sebe, tak Kia by mi byla milejší Ce´ed než Bravo......
neregistrovaný "ethicon"
25. 10. 2007 09:58
Re: 1
nebuď smiešny, porovnaváť Bravo a Kia Ceed..Bravo je v akciách už dokonca aj cenou na tom lepšie ako Korejci a to nehovorím o dizajne a nových motoroch...a je tu skupina lidí, ktorí si tieto Korejské autá nekúpia už z princípu....čo ponúknu títo korejci oproti 500ke /do konca roka 90000 objednávok!!! a niekdo tu predpovedal krach...GTI všetci si pametáme na jeho posmešné komentáre/ oprori GP , 207, či Cliu...???A problém bude mať práve Škodovka...ludia bez vkusu čo kupovali škodovky kupujú korejcov, fiat mal vždy špecifickú klientelu podobne ako Alfa Romeo, ktorá ho neopustila ani napriek ohováraniam či poklesom predaja...
neregistrovaný "Deception"
25. 10. 2007 17:46
Re: 1
Asi si přehlédl nedávné články o tom, že Škoda také stále roste. :-!
neregistrovaný "někdo"
25. 10. 2007 10:23
Re: 1
každá automobilka má sbé plány, své meze odvíjející se od doby minulých kdy byla více či méně úspěšná a z toho pohledu je třeba brát posuny vpřed či vzad za poslední roky. a to je to co je v téhle zprávě... že Fiat neuvěřitelně úspěšně svými novými modeli boduje v porovnání s tím jak se mu vedlo třeba před rokem. A mimochodem pan GTI tu hlásal jak GP bude propadák, jak malá 500 bude propadák i jak Bravo bude propadák (netuším, jestli stihl i Lineu) a ejhle oni mu ty modlitby nevyšly.
neregistrovaný "A2"
25. 10. 2007 12:04
Re: 1
aha.., tak se běž zas project ve svém VW, ať ti je líp a neplácáš tu takový bludy.
neregistrovaný "Pate"
25. 10. 2007 15:55
Re: 1
Já jsem notorický motorický italofil, ale dokážu ocenit kvality a úspěchy i jiných značek. Nejen italové, ale i korejci a francouzi se v poslední době úspěšně snaží. Mluvím o segmentu malých vozů a střední třídy.

Nemám nic až tak proti němcům, rozumím, že se někomu líbí jejich nudný design bez invence - proč ne (i když v případě škodovky mne schopnost chápání opouští ...).
Ale jsem objektivně přesvědčený (pohybuji se vývoji automobilové techniky), že německé auto není o nic lepší, než kterékoliv jiné, ale přitom cenovka se snaží říct něco jiného. Z tohoto důvodu si může německé auto pořídit jedině ten, kdo neumí samostatně uvažovat ....

Mimochodem - které pak stáje vyhráli tento rok F1, MotoGP, 250ccm, 125ccm, šampionáty GT1 a GT2 ?
Holt prej Italové neumějí dělat auta :-))))))))).
Směju se když BMW dostane od "nezávislé" komise další cenu za nejlepší motor (proč neudělají nějaký pořádný třeba pro jejich F1). A to BMW uznávám jako opravdu majstry svého díla.
anonym
25. 10. 2007 16:23
Re: 1
Ano Ferrari vyhrálo F1 - blahopřeji, kdyby náhodou nevyhrálo, tak bude protestovat tak dlouho, až ho mistrem světa prostě prohlásí.... >:D >:D

Ale jen tak na okraj, nikdo tady netvrdí, že Italové neumějí dělat auta, ale fakta jsou trochu jiná, než specielně fanoušci italských aut tvrdí. Punto není (ani prodejně) žádný zázrak a Bravo se svojí podivnou zádí jenom dokazuje, že ne každý italský design je takový skvost, za jaký je naprosto nekritickými jedinci vydáván. GTI hodnotil situaci zcela reálně - nepředpovídal žádný propadák, ale předpovídal, že žádné rekordy se trhat nebudou. A alepsoň co se týká PG je to pravda, nebo snad ne?

Jistý Geobbels tvrdil, že tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou a z toho vycházejí ti, kteří stále do kola opakují dvě základní nesmyslné fráze a totiž :
- německá uata jsou nudná a fádní
- německá auta si kupují tupci a hlupáci bez názoru, zmasírovaní reklamou

Je mi někdo schopen říct, v čem je současný Golf nudný?

Já tvrdím, že :
nové Bravo má designově naprosto navyváženou boční linii s prapodivně ubíhajícím a přehnaně úzkým zadním bočním oknem, že relativně zdařilý předek je příliš dlouhý v proporci celého vozu no a bomba na závěr - ta oválná zadní světla, co že to připomínají - inu zadní světla z Golfu (toho nudného nevkusného auta, kterým jezdí jenom hloupí a tupí lidé bez vlastního názoru zmasírovaní stupidní reklamou....).

Jen tak mimochodem, proč se prodává víc Peugotů nebo i stařičkých Pol, než úžasných GPunt?

Byli byste vy, ti s vlastním názorem schopni vysvětlit, v čem jsou německá (ale i třeba japonská) auta nudná?

A mohli byste mi, milí italofilové vysvětlit, proč posledních cca 25 let (co se o auta zajímám a sleduji dění kolem nich) italští výrobci s každou generací svých un, tip, alf, brav i punt prohlašují, že konečně dosáhli německé kvality? Proč to neustále zdůrazňují? Proč o tom mluví?

A jaké máte zkušenosti s italskými vozy, kromě pár obrázků a článků?

Děkuji předem za věcné odpovědi, fráze a urážky si nechte pro sebe. A na závěr - mám čtvrté auto (všechny jsme měl nové). Němce jsem neměl nikdy a nevypadá to, že by k tomu došlo. První byla škodovka dvakrát japonec (Honda, Mazda) a jednou mezi nimi - Alfa Romeo. Proč mi asi naskakuje husí kůže, když slyším o italských autech? Co myslíte, vášnicí milovníci italských aut a superaut?
25. 10. 2007 17:00
Re: 1
Takže postupně:
- Ferrari vyhrálo, a to podle mě zaslouženě, mysli si, co chceš.

- GP bylo po uvedení na trh nejprodávanějším autem své třídy. A pokud se nepletu, jednu dobu celkově nejprodávanějším autem v Evropě. Nic netrvá věčně. A GP se prodává stále. A pořád, myslím, docela slušně. Polo bych řekl, že prostě vykazuje relativně setrvalý stav, zatímco prodejnost GP fluktuace.

- Současný golf je nudný v tom, že nevykazuje žádnou invenci. Technickou a ani designovou. Nemá nic nového. Neurazí, ani nenadchne. Tím, že je bez nápadu, je fádní a nudný. A jestliže ti světla nového Fiatu Bravo připomínají světla ze současného golfu, není to tím, že by VW projevil invenci, ale že je u jeho zadních lamp podobnost s bravem první generace, na které se designéři současného brava chtěli odkázat. Narozdíl od golfu však nové bravo oproti předchůdci vykazuje invenci, a to jak při srovnání s prvním bravem, tak zejména při porovnání se stilem. Pravdou však je, že zrovna zadní svítilny současného brava příliš inovativní nejsou, nepopírám.

- Nevím, proč se zdůrazňuje německá kvalita, já z BMW 320D '99 odvázaný nebyl. Stejně jako nejsem odvázaný z auta, které používám dneska - Škoda Fabia 1.4 16V AT Ambiente 12/2004.

- A jaké mám zkušenosti s italskými auty? Vlastní uno '87, uno logo '93, punto I '97 (mám jej dodnes, tj. 4 roky, a za jeho volant sedám raději než do fabie - díky regulovatelné bederní opěrce mě pak nebolí záda po pár metrech cesty, nemluvě o poloze za volantem celkově). Řídil jsem také na delší porce kilometrů otcovy fiaty: punto I '95, punto II 2002 a stilo MW '2006. Husí kůži nemáme při vybavení si italského auta ani jeden, tak ti nevím... Já teď pokukuju a neumím si vybrat, jestli vzít Lancii Lybru SW nebo Alfu Romeo 156 SW, obojí od roku 2002 a novější. Zatím razím heslo, že chci už jedině itala. Původně jsem chtěl nové GP, ale pak jsem zatoužil po kombíku... :-)
neregistrovaný "A1"
25. 10. 2007 17:08
Re: 1
Asi nejsi tak velký odborník přes auta,za kterého se pokládáš, já se o ně např. zajímám podobně dlouhou dobu jako ty, ale takový s prominutím blábol, bych nikdy nenapsal.
O Fiatu nevíš vůbec nic, tvrdíš, že Bravo má okopírované světla od Golfu??, podívej se pořádně na Bravo první generace, na to navazuje to nové, od toho původního okopíroval svoje světla právě Golf.
Pokud si už alespoň v Golfu seděl a interiér tě připadal jinak než strohý, bez nápadu, jakoby o 10 let zpět, potom opravdu nechápu tvé estetické vnímání, nové Bravo má velice kvalitní a netradiční materiály použité např. na přístrojové desce, které nemají obdoby, design(dynamická linie strmě se zvedajícího pontonu), technika(špičkové motory Multijet a T-jet), Golf je proti tomu opravdu nudný, což se ostatně dočteš třeba i v motoristických časopisech.
GP se prodává velice dobře, stěží pokrývá poptávku, jako ostatní modely, děláš si snad srandu s Polem, srovnej si prodeje těchto dvou za poslední rok, či dva a uvidíš..
neregistrovaný "Deception"
25. 10. 2007 18:01
Re: 1
Opět tu píšeš nekritické kraviny i když se snažíš prohlašovat něco jiného. Zadní světla rozhodně nejsou čistý Fiat Bravo I. Tam byly kapky BEZ ostré hrany a to je důležité, ta hrana. Tu golf používá už hodně dlouho.
Co se prodává a co ne, je v celku jedno. Modely VW okupují stabilně přední místa prodejů a ne jako Fiat na houpačce, jednou propadák, poté úspěch.
Obdobné nesmysly si psal, do diskuze pod koncept Fiesty, že je to okopírované GP. Což není ani omylem. Zadní partie onoho konceptu jasně navazovaly na design Focusu I a přední partie také. Kdo ví, jak vypadal Focus posledních výrobních sérií, ví, že koncept Fiesty na něj jasně navazoval. Žádné GP, ale invence Fordu a jeho new edge designu tady určuje mantinely. Přiznej si to, neb takto nemá cenu se s "odborníkem" přes auta bavit.
neregistrovaný "A2"
26. 10. 2007 06:58
Re: 1
Ty nevíš co je design, základní linie, styl, to je to, co se kopíruje.., změnit trochu přední a zadní světla umí každý, ale vymyslet ten základ, to je umění, to se kopíruje..

Ke světlům Golf/Bravo. Víš co znamená základ světel, jejich světelné složení, kruh+blinkr uvnitř.., sklíčko na překrytí umí změnit i VW, představ si to. Sprostá kopie Brava I.

To samé studie Verve, okopírované GP, jeho základní linie s různými pozměňovacími prvky, které mají zmást právě takové jako jsi ty, aby věřili, že je to svébytný projekt.
neregistrovaný "Deception"
26. 10. 2007 19:18
Re: 1
Ano, já nevím co je design, jen jsem ho studoval. :yes:
A znova ti opakuji, mezi designéry je ceněný Focus za jeho přínos, mnohem více, než GP, které má taky své zásluhy, ale ty nejsou ani třetinové oproti Fordovu NewEge. Více studuj, více mysli, méně piš.
neregistrovaný "spirpin"
25. 10. 2007 20:25
Re: 1
Nemohu nereagovat na toho Goebbelse, protože mně to totiž přijde přesně naopak. Veřejnost je neustále masírována několika notoricky známými motoristickými časopisy, v jejichž srovnávacích testech prostě nemůže vyhrát někdo jiný než Němec. Zářným příkladem je SM43, kde se porovnává Bravo, 308 a Golf. Ten pochopitelně vyhrál, i když před Bravem jen o fous. A kde to naženu? V ryze subjektivním posouzení řady vlastností, s nímž však velmi často nelze souhlasit.
Zde je ta stokrát opakovaná lež.

Kvalita německých a nekvalita italských aut je ryzí předsudek živený statistikami ADACu, o jejichž vypovídací hodnotě však víme své. Já jsem měl služební Stilo MW (velmi intenzívně používané) a byl jsem s ním po všech stránkách (včetně kvality a spolehlivosti) nesmírně spokojen. Šéf měl Sharana a byl v servisu každou chvíli.
neregistrovaný "Deception"
25. 10. 2007 21:19
Re: 1
"kvalitu" italskych vozu clovek pozna velmi dobre na cenach ojetin. Japonskou toyotu clovek levne nekoupi. VW si take drzi cenu a italove? Vime kde jsou. kvalita = cena.
26. 10. 2007 07:00
Re: 1
Marketing = image = cena. To platí u nového i u ojetého auta.
neregistrovaný "A2"
26. 10. 2007 07:03
Re: 1
Tady aspoň vidíš, jak na to doopravdy jsi :no:

Autům bohužel nerozumíš,ale třeba umíš dobře telefonovat.
neregistrovaný "Deception"
26. 10. 2007 19:13
Re: 1
No jistě, opravdu si myslíte, že lidé jsou ochotni platit za ojeté kazové auto více než za kvalitní? Nebuďte njivní. Japonské auto za dobrou cenu težkou koupíte. Tím si buďte jistí. A Rozhodně bych netvrdil, že např Toyota (která patří v bazarech mezi poměrne drahá auta) dosiponuje nějakou imageí.
neregistrovaný "A2"
26. 10. 2007 07:56
Re: 1
Přesně, Golf vyhrál kvuli tomu, že má pocitově lepší interiér, Bravo má samozřejmě vysokou nákladovou hranu, přestože má o 50 l. větší kufr, dostali stejnou známku. Motor museli do Golfu vybrat i s kompresorem, protože jen turbo by na konkurenty nestačilo, pak se snadno píše, že nejlépe táhl od nízkých otáček, jak ubohé.
Celé srovnání(test) je neobjektivní, spíše pro pobavení čtenářů.
neregistrovaný "Deception"
26. 10. 2007 19:20
Re: 1
Ubohé je to, že Fiat není schopen nabídnout dvojitě přeplňovaný motor.
Oturbaná 1,4 tu byla už v Unu a od té doby ten motor nijak zvláště výrazných změn nedoznal.
25. 10. 2007 16:07
Hm,vzpominam....
...jak Skodu prirovnavali k Fiatu.Neni to ani moc dlouho,ale za tu dobu se Fiat zacal,,hrabat"nahoru,zatimco SKoda zjevne pouzila tu nejsnazsi moznost-pustit se a paaadat a paaadat.... :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DEception"
25. 10. 2007 22:58
Re: Hm,vzpominam....
Škoda a padat? Kam prosím tě? Nahoru? Škoda ztvyšuje neustále prodeje, každý rok je pro ni takřka rekordní a přepisující historii. A najednou se tu objeví puboši, co žvatlají cosi o propadající se škodě. Směšnéééé.
neregistrovaný "JAnne"
25. 10. 2007 21:34
FIAT
Super zprava a jsem rad ze se FIATu dari, nepreju to tak zadne jine automobilce!!! Posledni modely jsou jednoznacne trefy do cerneho a clovek se za nima otaci. Navic podle me dobre ceny....Tak dlouho jsem chodil kolem BRAVA az jsem nahlodan jit do nej :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nexus"
26. 10. 2007 08:53
kvalita
Přiznám se , že pod neustálým tlakem některých časopisů . jsem i já tvrdil , že FIAT nikdy , že jsou to plečky ..Ano byla to prapaganda.... Pak jsem se s touto značkou seznámil více. O nějaké nespolehlivosti větší , než je u jiných značek nemůže být ani řeč.. KVALITA zpracování to je druhá věc , ta opravdu trochu pokulhává za konkurencí. Ale jsou to spíše drobnosti , jako praskající kliky u Bravy , nebo některé tlačítka a závady jsou spíše tohoto charakteru. Cena oprav těchto závad je však směšná . Kdybych nekoupil ojetého Focuse , kterého jsem vždy chtěl -tak další na řadě by byla Brava..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lord_zail"
26. 10. 2007 08:56
Fiat je nejlepší
Tak když to tady čtu, musím se přidat. Srovnávat Fiat a VW to nejde. Fiat je technicky i designově mnohem vyspělejší jak celý VW. Jak už zde někdo napsal, VW mají nudný design, který se snaží kopírovat vše okolo sebe (5. Golf a Bravo 1.generace). Tohle je svatá pravda. A k tomu má VW snahu potopit škodovku, protože to co teďka Škoda vyrábí, to nejsou auta, ale zrůdy. Nevím jestli designéři byli noc před tím pořádně pít nebo byli nějací zfetovaní, protože ten Roomster je odporný (jedno sklo takové, druhé jiné) a Fabia 2 je slepení dvou aut. Ale nechme Škodu škodou a vraťme se k Fiatu.
To co momentálně Fiat zažívá, jsou zlaté roky. O takovém boomu se sní nejedné značce. Sice Fiat vztává z mrtvých a tento jev je vcelku normální, ale až do takové míry, to ne... Takže pro všechny příznivce VW - mějte stále svoje sny, takové prodeje co má Fiat VW nikdy mít nebude...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Deception"
26. 10. 2007 23:22
Re: Fiat je nejlepší
Jasně, taky doufám že nebude, to by pak nebyl VW evropská jednička, ale potácel by se u dna jako Fiat. :-!
PS: Ať se ti to líbi neboi ne, v prodejích už pěknou dobu vede VW hoooodně daleko před fiatem. Prodeje pětistovky Fiat rozhodně nekatapultují mezi elitu, na tu je třeba mít úspěšných více modelů, než jen dva, či tři. :-!
neregistrovaný "lord_zail"
27. 10. 2007 07:48
Re: Fiat je nejlepší
Problém je tu v tom, že Fiat nemá tolik aut v nabídce. Uvažují rozumně a nedělají do stejné třídy 2modely. Tímto je VW úplně v pr*eli, protože konkurovat sám sobě není dobré. Ať je to Škoda, Seat nebo VW, pořád to bude stejný zmetek, který se porochovostí a cenou servisu pohybuje ve vysokých místech. Všeci vidíte Fiat jako špatný, protože byli doby, kdy špatný byl (tj. éra Regaty, Ritma a první Cromy). Ta doba Fiatu udělala špatné jméno a všichni nad ním zanevřeli. Jenže i umírající může vstát ze svého hrobu (a Fiat není jediná značka která vstala, např. Ford je živý jen díky Focusovi) a Fiat od té doby má auta na úrovni, která jsou kvalitní, málo poruchová a dostupná pro všechny. Japonci jsou kvalitní jen do 100 000Km, pak to zahodit, protože se to začne kazit a kazit, designově na tom jsou lépe jak němci, ale italská škola designu je nejlepší. A ještě otázka pro všechny zatvrdlé VW maniaky - Kolik získal VW titulů auto roku?
neregistrovaný "Deception"
27. 10. 2007 09:43
Re: Fiat je nejlepší
Nejde o tituly, ale o prodej. Aspoň mě. Z titulů se nenajím, tituly mi nic nezaplatí ani ty dluhy.
Fiat nikdy kvalitní nebyl, nešlo jen o cromy. U Alfy platí stále, po ujetí 100 tis. km ji prodat. To ti řekne každý, kdo autům rozumí. A zkus si prodat Alfu v bazaru, poznáš nečekané.
Zpět k VW, jedno kolik má modelů v jedné třídě. Soustřeď se na to, že je všechy dokáže prodat. A o tom je ten svět za okny. ;-)
VW prostě umí a jede. To je fakt. To je realita.
neregistrovaný "lord_zail"
27. 10. 2007 11:04
Re: Fiat je nejlepší
Můj otec je myslím specialista na Fiat (celkově i s Alfou a Lancii), v dílně jsem strávil mnoho času a vím, že k němu jezdí lidé z celého Zlínského kraje, nikdy nemusel řešit problém, který by nebyl zaviněn člověkem. Fiat je kvalitní, to jen pár zabedněnců, kterým člověk řekl, že Fiat je *, protože ten dotyčný ho měl a zkazilo se mu jen kvůli tomu, že se o to auto nestaral - to odejde každé auto, ať je to VW, Audi, Toyota, prostě každé... Alfa Romeo, to jsou auta o která se člověk musí starat, to je fakt, protože jsou více náchylné - z vlastních zkušeností vím, že pokud se vyskytne menší závada a dotyčný ji nevyřeší, tak to přeroste na obrovský problém... A tituly znamenají, že ta značka přináší něco nového do světa automobilů, že je něčím vyjímečná. A to Fiat vskutku je...