Novinky
Zpět na článek
Mercedes-Benz třídy S odhaluje ceny plug-in hybridu. Na elektřinu ujede 100 km!
26 komentářů
KANKUNDEN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
WinDiesel
Ty jsi jen dlouholetým chovancem ústavu pro elektrocvoky. :-[] :-[] :-[]
A máš hodně vybitou baterku, což je ale u elektrozkratů normální stav. :-[]
A máš hodně vybitou baterku, což je ale u elektrozkratů normální stav. :-[]
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Odpurcum elektromobility se nelibi velke a tezke baterky napr. EQS.
Tohle je cesta, jak jezdit lokalne bezemisne a s relativne malou baterkou (a az s nulovou spotrebou benzinu).
A co na to odpurci EV? Volaji, ze to je podvod. :-O
Znam nekolik majitelu PHEV a vsichni poctive dobijeji doma a jezdi casto kolem deklarovanych hodnot spotreby...
Normalni clovek, podle me, kdyz si zvoli PHEV, tak proste nabijet bude a pak ty auta davaji smysl.
Kdyz bych nechtel nabijet, tak si snad koupim levnejsi HEV...
Zdravim treba Jirku a Zettiho
Tohle je cesta, jak jezdit lokalne bezemisne a s relativne malou baterkou (a az s nulovou spotrebou benzinu).
A co na to odpurci EV? Volaji, ze to je podvod. :-O
Znam nekolik majitelu PHEV a vsichni poctive dobijeji doma a jezdi casto kolem deklarovanych hodnot spotreby...
Normalni clovek, podle me, kdyz si zvoli PHEV, tak proste nabijet bude a pak ty auta davaji smysl.
Kdyz bych nechtel nabijet, tak si snad koupim levnejsi HEV...
Zdravim treba Jirku a Zettiho
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JirkaVejrazka
Zrovna vcera jsem na to nahodou koukal - podle PP ujelo auto 63% z najetych cca 60 tisic km na elektrinu. Tzn. na benzin jen nejakych 22 tisic km a to jeste se spotrebami typicky mezi 3,5-4,5 litru na sto. Pravda, jsou i extremy - do Alp s rakvi na strese po nemeckych dalnicich jsme jeli jednu nadrz za rovnych sedm.
Az nekdo bude tvrdit, ze PHEV nedavaji smysl, rad si s nim o tom popovidam.
Az nekdo bude tvrdit, ze PHEV nedavaji smysl, rad si s nim o tom popovidam.
kesumb
jezdim s PHEV vic jak rok a pul a nikdy sem nemel vic jak 50% km na benzin. A to jezdim docela dalky a taham vlek.
Ale hlavne PHEV je i v luxusnim aute hlavne o komfortu, pohode a navic fungovani s prevodovkou. A dat to kazdej den do zasuvky mi zabre maximalne par vterin.
Ale hlavne PHEV je i v luxusnim aute hlavne o komfortu, pohode a navic fungovani s prevodovkou. A dat to kazdej den do zasuvky mi zabre maximalne par vterin.
DonVito
:yes:
Hrubým výpočtem z tvých údajů máš tedy průměrnou spotřebu 1,5l/100km za 60.000km (+ samozřejmě elektrická energie).
To je slušný. Co na to odpůrci? Dají ti palec dolů. :D
Hrubým výpočtem z tvých údajů máš tedy průměrnou spotřebu 1,5l/100km za 60.000km (+ samozřejmě elektrická energie).
To je slušný. Co na to odpůrci? Dají ti palec dolů. :D
flipmode
510k, 750 Nm. a zrychleni za 5.2s? Kam se ten vykon podel? No ale hlavne, ze to ma skoro nulovou spotrebu za 3.2 mil bez extra vybavy.
Great new green deal!
Great new green deal!
Arese
Přesně tak, tyhle plug-in verze jsou jen velký podvod, je to jen ospustek pro bruselské ekoteroristy... :-O :-( :no:
KANKUNEN
To je bomba, žere to benzín a ještě k tomu tak 5 kilo uhlí, pár atomů atomu a 5% je zelené elektriky a něco té elektriky narekuperované.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Za to, ze ty ten rozdil nevidis, ja nemuzu.
Jezdit ve meste bezemisne je kazdopadne chvalyhodne.
Kdyby takto jezdili vsichni, tak by se ve mestech dychalo jinak.
Je rozdil jet za dymajicim dieselem a za (PH)EV.
Zajimavy, jak moc ti uhli vadi v EV, ale to ze sam elektrinu z uhli spotrebovavas te netrapi vubec...
PS Spousta majitelu EV i PHEV jezdi na vlastni solarni zdroj.
Jezdit ve meste bezemisne je kazdopadne chvalyhodne.
Kdyby takto jezdili vsichni, tak by se ve mestech dychalo jinak.
Je rozdil jet za dymajicim dieselem a za (PH)EV.
Zajimavy, jak moc ti uhli vadi v EV, ale to ze sam elektrinu z uhli spotrebovavas te netrapi vubec...
PS Spousta majitelu EV i PHEV jezdi na vlastni solarni zdroj.
kesumb
S400d vazi 2,4 tuny, jestli todle bude mit o 200-300kg vic je uplne jedno
Mr.Murphy
... ja jsem se Supem iV max spokojeny.... prvnich 30tkm za 3L fosilu na 100.... :yes:
kesumb
Ale hlavne je to zasadne uspornejsi, jak x5 tak Superb iV jezdil proste levnejc nez podstatne slabsi diesel.
Pritom cenovka je realne stejna
Pritom cenovka je realne stejna
ericn
Upřímně, zrovna u těchto velkých lodí mi hybridní pohon smysl dává, ale spíš HEV, aby se o to majitel nemusel starat a dobíjet. Přece jen je to velká těžká kráva, co žere i trávu kolem silnice. Tady je pomoc elektromotoru pro jízdě po městě smysluplná ;-)
DonVito
Vetsina lidi jezdi delsi trasy jen obcas.
A obvykle nabiji kazdy vecer doma.
Na delsich trasach se nabijeni nemusi resit vubec (to by bylo absolutne nesmyslny pouzivani PHEV, to by sis mel koupit EV...).
I tak ti muze klidne vyjit z celkovyho ;-) najezdu vic jak 50% elektricky.
A obvykle nabiji kazdy vecer doma.
Na delsich trasach se nabijeni nemusi resit vubec (to by bylo absolutne nesmyslny pouzivani PHEV, to by sis mel koupit EV...).
I tak ti muze klidne vyjit z celkovyho ;-) najezdu vic jak 50% elektricky.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mikesus
U Toyoty to je 15 tis km nebo rok, bez ohledu na podíl EV. Takze v extremu můžeš měnit nový olej po 15tis, protoze to najdeš jen na elektriku.
Mig_35
jak je vyřešená výměna oleje u spalováku? když je počet najetých km na benzín vlastně nepředpovídatelný?
JirkaVejrazka
Stejne, jako u jakehokoli jineho auta. Sednes za volant a dojedes z Prahy do Ostravy (pokud dalnice dovoli ;-)
U vetsiny PHEV si muzes vybrat - bud budou postupne spotrebovavat baterku po trase a dojedes do cile s prazdnou, nebo pojedes v hybridnim rezimu (auto pojede primarne na spalovak a elektrina misty vypomaha, ale jen tak aby se baterka nevybijela) a pred cilem se muzes prepnout na cistou elektriku a vyuzit nabitou baterku na jizdy po meste a okoli.
U PHEV zadne nabijeni po trase neni potreba, takze zadne nucene zastavky. Nabijeni ti jen snizi spotrebu a zvysi komfort, ale i bez nej to jezdi s lepsi spotrebou nez srovnatelny spalovak (o kolik, to zalezi na vyrobci a technice).
U vetsiny PHEV si muzes vybrat - bud budou postupne spotrebovavat baterku po trase a dojedes do cile s prazdnou, nebo pojedes v hybridnim rezimu (auto pojede primarne na spalovak a elektrina misty vypomaha, ale jen tak aby se baterka nevybijela) a pred cilem se muzes prepnout na cistou elektriku a vyuzit nabitou baterku na jizdy po meste a okoli.
U PHEV zadne nabijeni po trase neni potreba, takze zadne nucene zastavky. Nabijeni ti jen snizi spotrebu a zvysi komfort, ale i bez nej to jezdi s lepsi spotrebou nez srovnatelny spalovak (o kolik, to zalezi na vyrobci a technice).
Mr.Murphy
někdy jsou ty dotazy až nepochopitelně prostoduché že? já s PHEV třeba 14 dní jezdím čistě na elektriku když se to sejde (není žádná služebka) a dám třeba 80 e-km denně.... No a pak jedu do Itálie s rakví za 10.... a průměr mám dlouhodobě 3.... tak prosté a efektivní to je :-)
Michal220
Jak se dá ujet třeba Ph-Ostrava 300km-chápu první 100km je nabitá baterka ale dalších 200km to jako každých 100km musíš někde nabíjet?nebo zadáš trasu do navigace a ev to rozpočítá na celou trasu(hlavně stoupání,rozjezdy)a pojedeš třeba za 6l s vlekem