Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST VW Caddy Maxi California 2.0 TDI – Minihotel na kolech

21 komentářů

ericn
Navíc za brutálně přestřelenou cenovku. Je to jen civilní užitkáč :no:
ericn
No mě by to vadilo, postav vedle nové Caddy aktuální Touran Highline, v mém případě 1.4TSi se 150k a uvidíš ten obrovský rozdíl ve výbavě a vnímané kvalitě a navíc za výrazně lepší cenu 😉
Othello
Nazvat tohle minihotelem, na to ryzí optimismus určitě nestačí, to je parketa pro optimismus zcela bezbřehý. A vyvalit 1,2 mega za takovou sardinku si snad říká o nucené zbavení svéprávnosti. 😄

Jinak v technických údajích je klasický nesmysl, výkon 90kW/2450 ot. se striktně vylučuje s udaným maximem krouťáku 320Nm/1600-2500 ot.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ta vysoka cenovka tiez len ziram... ved za nu mozes mat paradneho arteona.... alebo glb v 4kolke ... alebo stinger... jaguar xe ... pluginhybridnu ravku a pod chutovky... za takuto 90kw skrinu v dizli by som dal tak polmelon maximalne.. vsetko nad su tu uz vyhodene prachy..... o to viac to zamrzi ze caddy je konecne uz aj kukatelny a prave teraz ho jak naschval zazdia nezmyselnymi cenami....
dyna15
A hlavne nie dízel, ten bude o pár rokov úplne nepredajný.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
11,6s na papieri je este v pohode... v 90 rokoch taketo uzitkace mali 14s a jazdia dodnes .... predsa len je to pracovny kusok a nie sportove nacinie... mne sa aj paci ale uz ta cenovka 850 litrov v zaklade je blby vtip... o tejto vycencanej verzii za skoro 1,2 mega uz ani nevravim..... taketo vozy proste maju mat cenovku do 500-600 litrov... za melon fakt nekupitelny vozik ... to uz potom za melon rovno premiove suvecko glb od medveda v 4 kolke a 6 sedackami.... tu ani nie je o com
Michal220
Ještě 3 možnost 1.5 tgi 130koní no na závody nebude ani jedno ale zase menší rychlost=menší emise.Ňejaký důvod určitě bude proč nenechali tdi a tsi 150koňí. Edit:čekal jsem kladné :no: hodnocení,tohle :yes: se mi vůbec nelíbí
Tom Pro
Jak vyždímat prachy z lidí co se boji někam letět. Tady máš kuchyňku, a mazej pod stan, fakt pecka.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tohle prostě nepochopím. Přes 1726kg vážící auto končí na 90kW.
Na stovce je za bezmála 12s a nebude to žádná hitparáda ani v pružnosti. Nechápu, proč tam nenabídnou silnější motory.
traveldrive
Novú Caddynu dokafrali dosť, po veľkom očakávaní sklamanie. Tak ako píšeš, palubka a ovládače o ničom, vzadu pevné okná, lavica nejde zložiť do roviny s kufrom, len preklopiť dopredu, nosnosť šla voči minulej generácii dolu, predné hmlovky nelogicky zase hore do hlavných svetiel... Asi by som nenašiel dôvod dať za Caddy ani podstatne menej peňazí.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To že je to civilní užitkáč by mi ani tak nevadilo, využití vnitřního prostoru je dobrý, ale tím spíše by to zasloužilo i nějaký schopnější motor, klidně by stačil i ten 110kW TDI a ani 140kW TSI/TDI by se v tom neztratil. Není tam ani 110kW 1,5TSI. Cenu ani nekomentuji.
frite
..Berlinga z něj dělá první volbu.
A jako bonus budu mít zakryté ty kolejnice na boku auta...a otviralena okna na posuvných dveřích. A otvíratelné sklo na pátých dveřích. A sedačky sklopné do podlahy..
ericn
Na českém trhu dostává v osobní verzi na frak od dvojice PSA a Touranu, ze spodu se na něj tlačí Toyota😒br />
1-7/2021; třída MPV - B podle svazu dovozců😒br />
1. Berlingo 846 ks
2. Touran 825 ks
3. Rifter 730 ks
4. Caddy 653 ks
5. Proace City 595ks

Btw v LUV dostává na frak překvapivě od Dobla 😉
_Teddy_
"...Během týdenního putování u našich sousedů (kde je mimochodem zakázáno spaní v autě mimo vyznačená místa)..."

Z toho ze dalej spominate Zilinu usudzujem, ze ti "susedia" je Slovensko, ano? A odkial mate tu informaciu, ze spanie v aute mimo vyznacene miesta je zakazane? O niecom takom som jakziv nepocul. Ono je to aj pekna blbost. Ak na mna pri soferovani pride unava a zistim ze uz nepomaha kava, spievanie ani otvorene okno, tak zastavim hocikde, sklopim operadlo a dam si kratkeho slofika. Urcite nebudem soferovat a riskovat ze ma chyti mikrospanok, z ktoreho sa uz neprebudim...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak hlavně ten tvůj Touran je uvnitř menší a popravdě ať 1,4TSI nejede špatně, do auta tohoto určení a velikosti bych stejně radši volil 2,0 TDi a klidně i ten 2,0TSI.
traveldrive
A klímu na tlačítka. 😉
ericn
No asi si ještě v nové Caddyně nebyl, ano vzadu ma o par cm navíc ale jen díky absenci stahovaní oken, navíc lavice není ani variabilní ani širší. Vůbec úroveň interiéru je u nové Caddy tristni. Maxina má samozřejjmě výrazně větší kufr. Jen nevim, jestli by mě slabší motor a větší kufr motovovat k utracení 1.1 mil Kč 😉

Na Tourana ta 1.4TSi 150k v pohodě stačí a jede líp naž 2.0TDi - testoval jsem obě motorizace před koupí…
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nesmysl. Zrovna ten se tam hodí nejvíc, pokud s tím člověk bude více cestovat.
traveldrive
Pri tej cenovke je to des. Odhliadnuc od toho, s týmto tlsťochom určite nechceš trhať rýchlostné rekordy ani súperiť s bavorákom vo vedľajšom pruhu pri štarte na zelenú. Akcelerácia do 15 s je absolútne vpohode, nechápem to všeobecnezaužívané 10-se***vé zaklínadlo. Ja mám v podobnej kocke maximum 75 kW a často uberám plyn za podstatne silnejšími autami.
Mig_35
Psal, ze do sportovního SUV.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nepsal si vcera nahodou neco o tom, ze do SUV je potreba alepson 500k ?😁