Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST VW Caddy Maxi California 2.0 TDI – Minihotel na kolech

21 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Tohle prostě nepochopím. Přes 1726kg vážící auto končí na 90kW.
Na stovce je za bezmála 12s a nebude to žádná hitparáda ani v pružnosti. Nechápu, proč tam nenabídnou silnější motory.
ericn
Navíc za brutálně přestřelenou cenovku. Je to jen civilní užitkáč :no:
Avatar - kari.laz
kari.laz
To že je to civilní užitkáč by mi ani tak nevadilo, využití vnitřního prostoru je dobrý, ale tím spíše by to zasloužilo i nějaký schopnější motor, klidně by stačil i ten 110kW TDI a ani 140kW TSI/TDI by se v tom neztratil. Není tam ani 110kW 1,5TSI. Cenu ani nekomentuji.
ericn
No mě by to vadilo, postav vedle nové Caddy aktuální Touran Highline, v mém případě 1.4TSi se 150k a uvidíš ten obrovský rozdíl ve výbavě a vnímané kvalitě a navíc za výrazně lepší cenu 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak hlavně ten tvůj Touran je uvnitř menší a popravdě ať 1,4TSI nejede špatně, do auta tohoto určení a velikosti bych stejně radši volil 2,0 TDi a klidně i ten 2,0TSI.
ericn
No asi si ještě v nové Caddyně nebyl, ano vzadu ma o par cm navíc ale jen díky absenci stahovaní oken, navíc lavice není ani variabilní ani širší. Vůbec úroveň interiéru je u nové Caddy tristni. Maxina má samozřejjmě výrazně větší kufr. Jen nevim, jestli by mě slabší motor a větší kufr motovovat k utracení 1.1 mil Kč 😉

Na Tourana ta 1.4TSi 150k v pohodě stačí a jede líp naž 2.0TDi - testoval jsem obě motorizace před koupí…
traveldrive
Novú Caddynu dokafrali dosť, po veľkom očakávaní sklamanie. Tak ako píšeš, palubka a ovládače o ničom, vzadu pevné okná, lavica nejde zložiť do roviny s kufrom, len preklopiť dopredu, nosnosť šla voči minulej generácii dolu, predné hmlovky nelogicky zase hore do hlavných svetiel... Asi by som nenašiel dôvod dať za Caddy ani podstatne menej peňazí.
Michal220
Ještě 3 možnost 1.5 tgi 130koní no na závody nebude ani jedno ale zase menší rychlost=menší emise.Ňejaký důvod určitě bude proč nenechali tdi a tsi 150koňí. Edit:čekal jsem kladné :no: hodnocení,tohle :yes: se mi vůbec nelíbí
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
11,6s na papieri je este v pohode... v 90 rokoch taketo uzitkace mali 14s a jazdia dodnes .... predsa len je to pracovny kusok a nie sportove nacinie... mne sa aj paci ale uz ta cenovka 850 litrov v zaklade je blby vtip... o tejto vycencanej verzii za skoro 1,2 mega uz ani nevravim..... taketo vozy proste maju mat cenovku do 500-600 litrov... za melon fakt nekupitelny vozik ... to uz potom za melon rovno premiove suvecko glb od medveda v 4 kolke a 6 sedackami.... tu ani nie je o com
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nepsal si vcera nahodou neco o tom, ze do SUV je potreba alepson 500k ?😁
Mig_35
Psal, ze do sportovního SUV.
dyna15
A hlavne nie dízel, ten bude o pár rokov úplne nepredajný.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nesmysl. Zrovna ten se tam hodí nejvíc, pokud s tím člověk bude více cestovat.
traveldrive
Pri tej cenovke je to des. Odhliadnuc od toho, s týmto tlsťochom určite nechceš trhať rýchlostné rekordy ani súperiť s bavorákom vo vedľajšom pruhu pri štarte na zelenú. Akcelerácia do 15 s je absolútne vpohode, nechápem to všeobecnezaužívané 10-se***vé zaklínadlo. Ja mám v podobnej kocke maximum 75 kW a často uberám plyn za podstatne silnejšími autami.
Tom Pro
Jak vyždímat prachy z lidí co se boji někam letět. Tady máš kuchyňku, a mazej pod stan, fakt pecka.
Othello
Nazvat tohle minihotelem, na to ryzí optimismus určitě nestačí, to je parketa pro optimismus zcela bezbřehý. A vyvalit 1,2 mega za takovou sardinku si snad říká o nucené zbavení svéprávnosti. 😄

Jinak v technických údajích je klasický nesmysl, výkon 90kW/2450 ot. se striktně vylučuje s udaným maximem krouťáku 320Nm/1600-2500 ot.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ta vysoka cenovka tiez len ziram... ved za nu mozes mat paradneho arteona.... alebo glb v 4kolke ... alebo stinger... jaguar xe ... pluginhybridnu ravku a pod chutovky... za takuto 90kw skrinu v dizli by som dal tak polmelon maximalne.. vsetko nad su tu uz vyhodene prachy..... o to viac to zamrzi ze caddy je konecne uz aj kukatelny a prave teraz ho jak naschval zazdia nezmyselnymi cenami....
_Teddy_
"...Během týdenního putování u našich sousedů (kde je mimochodem zakázáno spaní v autě mimo vyznačená místa)..."

Z toho ze dalej spominate Zilinu usudzujem, ze ti "susedia" je Slovensko, ano? A odkial mate tu informaciu, ze spanie v aute mimo vyznacene miesta je zakazane? O niecom takom som jakziv nepocul. Ono je to aj pekna blbost. Ak na mna pri soferovani pride unava a zistim ze uz nepomaha kava, spievanie ani otvorene okno, tak zastavim hocikde, sklopim operadlo a dam si kratkeho slofika. Urcite nebudem soferovat a riskovat ze ma chyti mikrospanok, z ktoreho sa uz neprebudim...
ericn
Na českém trhu dostává v osobní verzi na frak od dvojice PSA a Touranu, ze spodu se na něj tlačí Toyota😒br />
1-7/2021; třída MPV - B podle svazu dovozců😒br />
1. Berlingo 846 ks
2. Touran 825 ks
3. Rifter 730 ks
4. Caddy 653 ks
5. Proace City 595ks

Btw v LUV dostává na frak překvapivě od Dobla 😉
frite
..Berlinga z něj dělá první volbu.
A jako bonus budu mít zakryté ty kolejnice na boku auta...a otviralena okna na posuvných dveřích. A otvíratelné sklo na pátých dveřích. A sedačky sklopné do podlahy..
traveldrive
A klímu na tlačítka. 😉