Testy
Ostuda je hlavně každý tvůj "mrzký" příspěvek.
Neobjektivní kritika a napadání redakce, ostatních diskutujících, klišé s dotovanými palivy, základní školou, s tím, jak dojde ropa, haldy nesmyslných odkazů, do toho téměř vždy zbytečně Alpinu, pomatené užívání hůlkových písmen a pod. Je to pořád dokola.
Vůbec se redakci nedivím, že nereaguje na tvoje pláče s potížemi, které máš s registrací. Pokračuj tak dál a snad se brzy dopracuješ i k banánu a málokdo bude litovat.
Neobjektivní kritika a napadání redakce, ostatních diskutujících, klišé s dotovanými palivy, základní školou, s tím, jak dojde ropa, haldy nesmyslných odkazů, do toho téměř vždy zbytečně Alpinu, pomatené užívání hůlkových písmen a pod. Je to pořád dokola.
Vůbec se redakci nedivím, že nereaguje na tvoje pláče s potížemi, které máš s registrací. Pokračuj tak dál a snad se brzy dopracuješ i k banánu a málokdo bude litovat.
Je to tak,jedinny motor v nabidce v USA a v evrope byl 3.5 V6 zadny V8 se do toho auta nikdy nemontoval.....
Casto jsem s tim autem jezdival jako spolujezdec a bylo to vyborne auto a hlavne neskutecna kvalita interieru,v nejakem Nemeckem auto magazinu jsem cetl,ze redaktori napsali,ze kvalita toho auta je stejna jako legendarni mercedes benz s class w140 s tim musim souhlasit,ale bohuzel dalsi generace te hondy legend uz byla mizerny SROT. 😒 😒 😒
Na začátku v první generaci (?) se do Legendu (bylo i kupé) dával V6 2.7 a na konci V6 3.7 mezitím někde uprostřed i V6 3.2
V8 nikdy ten nemělo ani NSX = článek je i dobový PODprůrměr (s faktickými chybami) dnes ho připomínat = trochu úchylka
V8 nikdy ten nemělo ani NSX = článek je i dobový PODprůrměr (s faktickými chybami) dnes ho připomínat = trochu úchylka
Článek téměř ..23 let starý....to už ACZ funguje jako Čtv1 ach jo.....Honda Legend 3,5i
(Tomáš Zajíček 12. 11. 1998 • 12:10)
(Tomáš Zajíček 12. 11. 1998 • 12:10)
1. potvrzuji https😐/www.autorevue.cz/…la-radost-i-dnes :yes:
2. NEpotrvrzuji https😐/www.auto.cz/…en-malokdy-98867 :yes:
a tohle pradávné cosi z historie ACZ je mimochodem HODNĚ MRZKÝ text test
2. NEpotrvrzuji https😐/www.auto.cz/…en-malokdy-98867 :yes:
a tohle pradávné cosi z historie ACZ je mimochodem HODNĚ MRZKÝ text test
jako že fakt nechápeš = jak je to nekvalitní text? Dokonce s faktickejma HRUBKAMA?
je mi smutno z lidí jako ty = zkus mozek a dojde ti jak to s ropou = že dojde a že už obměna SAKRA spěchá. Tak ta absurdita že fakt si hodně lidí myslí že je nafta úspornější a levnější = což nás fakt stojí víc ropy + multimiliardy
Všiml sis že tady nikdo Alpinu nezmiňuje? jo když je Alpina s ultravýkonným 6tiválcem jen o fous dražší než tuctoVWé R4 které redakce obrečí = tak to JE SPRÁVNÉ ZMÍNIT (ať to tvoje hlava chápe nebo = fakt nechápe?
nemám potíže = opět JEN kritizuju (opět bohužel oprávněně) redakci
a jo PREFEROVAL bych používat nick který CHCI používat = a nečekat týdny (a pak se dočkat a jeden příspěvek redakcí povolen) a pak ZASE DALŠÍ čekačka = to není pláč to je (oprávněná) KRITIKA
a stejně oprávněná je KRITIKA tohohle testu textu = co na tom nechápeš = je to tvrdý podprůměr a je OSTUDA to dnes ještě připomínat (jak MOC ŠPATNĚ se tady píše = zlatá éra někdy uprostřed éry ACZ
je mi smutno z lidí jako ty = zkus mozek a dojde ti jak to s ropou = že dojde a že už obměna SAKRA spěchá. Tak ta absurdita že fakt si hodně lidí myslí že je nafta úspornější a levnější = což nás fakt stojí víc ropy + multimiliardy
Všiml sis že tady nikdo Alpinu nezmiňuje? jo když je Alpina s ultravýkonným 6tiválcem jen o fous dražší než tuctoVWé R4 které redakce obrečí = tak to JE SPRÁVNÉ ZMÍNIT (ať to tvoje hlava chápe nebo = fakt nechápe?
nemám potíže = opět JEN kritizuju (opět bohužel oprávněně) redakci
a jo PREFEROVAL bych používat nick který CHCI používat = a nečekat týdny (a pak se dočkat a jeden příspěvek redakcí povolen) a pak ZASE DALŠÍ čekačka = to není pláč to je (oprávněná) KRITIKA
a stejně oprávněná je KRITIKA tohohle testu textu = co na tom nechápeš = je to tvrdý podprůměr a je OSTUDA to dnes ještě připomínat (jak MOC ŠPATNĚ se tady píše = zlatá éra někdy uprostřed éry ACZ
Legend této třetí generace se nikde, tedy ani v USA, nenabízel s šestiválcem 2,8 neřkuli s V8 a už vůbec ne s manuálem. Ta věta dělá dojem, že jenom u nás byl Legend ochuzen o existující nabídku motorů, což není pravda. Všude se nabízel s jedinou motorizací V6 3,5 a se 4st. automatem.