"The customisation package with the additional sound experience "Roaring Pulse" and several mini-games (Tetris, Sudoku, Pairs, Shuffle Puck). The package also includes additional DIGITAL LIGHT animations for opening and closing (12 months' use included in the purchase price, after which it can be extended via Mercedes me for 89 euros)."
Ta je neznámá, protože pobočka v Německu krachla, čínská je zase pozastavena. Původní zakladatel - Němec se nechal vyplatit, protože komouši se "aktivně podíleli a tlačili odkoupení části podílu čínskou státní firmou", pak zavřeli německou pobočku a odešel i druhý zakladatel, zavřeli americkou pobočku a zůstala ta v Číně. Tipl bych, že se komouši chtěli, taj jak obvykle, dostat ke know how.
BYTON je aktuálně v bankrotu a po reorganizaci to bude vlastnit nějaký šunčunkuj a možná to bude fungovat. A nebo čínská vláda alespoň poskytne vycucané know how vlastní státní firmě.
Nakreslené displejky se hezky ukazují, ale o dost hůře vyrábějí ve velkém. Prozatím se nevyrábí vůbec.
ty 3 různé televize na přístrojovce vypadají jako seskládané z nějakého výprodeje. OLED technologie přitom dovoluje udělat jeden dlouhý displej přes celou šířku - a to bych u tak drahého auta čekal. Bohužel, lídrem už je dávno někdo jiný, Evropě ujel vlak. Třeba neznámá značka Bytom z Číny - nejen displej přes celou šířku ale i velmi pokročilé ovládání. K tomu nové grafenové baterie s dojezdem kolem 1000 km... https://www.youtube.com/watch?…
No hlavně, kdo si koupí něco, co má na zadku 568 Nm... Takoví nadšenci mizí rychle. Takže zbývá 4Matic za 4 mega. Ale možná to na krámu půjde. Vypadá zajímavě, odpor vzduchu je úžasný a zcela jistě to bude extrémně tiché auto. Baterka je taky OK.
Dojazd
- Papierovo 770 km, reálne tipujem okolo 600 km.
- Už to dobieha Teslu a začína to byť použiteľné aj na dlhšie trasy.
- Vychádzam z EQC, kde je realita podľa testov cca 1,3x nižšia ako oficiálny dojazd. https://www.whatcar.com/…st-review/n22018
Spracovanie interiéru vyzerá veľmi fajn, akurát na môj vkus veľa displejov, USS Enterprise.