Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCo odhalí druhý díl dlouhodobého testu Fiatu Ducato Maxi s automatickou převodovkou?
15 komentářů
jaro62
Automat 9HP bylo možné v ČR pořídit už v létě roku 2019, tedy před více než dvěma roky a nikoliv až v loňském roce. Jinak to ostatní mi nepřijde jako bludy
×
Sdílení komentáře
×
Rozsah momentu bych bral za chybu tisku, kdyby ho autor nezopakova výslovně v textu - "...při kterých začíná vrchol točivého momentu 400 N.m a drží se až do 3500/min...." ,,
A dále by mě zajímalo, proč v režimu POWER motor netočí ty třiapůl tisíce, ale končí už někde pod 3000 to.- viz "...Rázem se využívaná oblast otáček motoru posunula o cca 1000/min výše a maximální otáčky motoru stoupaly k hranici tří tisíc ..."
Znamená to že ani v režimu POWER nelze dosáhnout maximum výkonu ?? Jak teda, jde to jen v manuálním režimu nebo snad vůbec ??
A taky autor vůbec nepíše co se stane při překročení otáček max. výkonu v manuálu, přeřadí to samo nebo podrží kvalt ?
V článku je celková hmotnost 4,6t to mysleli i z vozejkem nebo jinou verzi dodávky s dvojmontáží vzadu..
Co se týče otáček motoru, je to prostě automat. Rozhoduje se podle nějakých algoritmů a je nadřazen řidicí jednotce motoru i řidiči, když se rozhodne, že přeřadí před otáčkami maximálního výkonu, tak to udělá. ... řidič může přesunout páku do manuálního režimu, pomačkat všechna tlačítka Power a zpívat italskou hymnu ... ale o momentu přeřazení nikdy nerozhodne.
Ale autor místo aby se zeptal ve Fiatu kdo to u nich takhle zmastil a kolik teda je správně, akorát ten blud bez uzarděni zopakuje. Co si máme o tom myslet, je to lenost nebo diletantismus?