Auta na náplavce 2021
Světová premiéra Škoda Fabia již dnes! Dorazte na náplavku, ať ji vidíte na vlastní oči
47 komentářů
mi tu uz moc nepasuje ( obecne tato farba ani neleti dnes asi nikde ) .. ale ta modra cervena alebo zlatista na tych 18tkach.. parada... takto vyzera kral segmentu :yes😒br />
co viac tu treba... aj ten 380L kufor fabie je uz vacsi ako v golfe VI ( 350 L ) z udajne vacsieho C segmentu ... klobuk dole... toto bude trhak.. megatrhak... a to viac zamrzi skrtnuty kombik .. ktory by uz v reale drtil zrejme aj nejeden uz papierovo vyssie posadeny a podstatne drahsi kombik... fabia mi dnes uz pride uplne dospela a vyspela aj ako jedno jedine rodinne auto pre 3-4 clennu mladu rodinu ktora zrovna neprevaza kazdy den pracku ci surfovu dosku .... mne by asi aj do buducna uplne stacila ( uvidime casom co bude stacit a co nie... ale ten kufor je fakt pecka na to ze je to hatch.. uz o rovnych 100L ma viac ako v mojom pole ktore je len o nejakych 12cm cm kratsim autom ) .. samozrejme brat tu treba verziu 1,5tsi 4 valec a manual a dat si tam nejake aspon 17tky uz :yes:
co viac tu treba... aj ten 380L kufor fabie je uz vacsi ako v golfe VI ( 350 L ) z udajne vacsieho C segmentu ... klobuk dole... toto bude trhak.. megatrhak... a to viac zamrzi skrtnuty kombik .. ktory by uz v reale drtil zrejme aj nejeden uz papierovo vyssie posadeny a podstatne drahsi kombik... fabia mi dnes uz pride uplne dospela a vyspela aj ako jedno jedine rodinne auto pre 3-4 clennu mladu rodinu ktora zrovna neprevaza kazdy den pracku ci surfovu dosku .... mne by asi aj do buducna uplne stacila ( uvidime casom co bude stacit a co nie... ale ten kufor je fakt pecka na to ze je to hatch.. uz o rovnych 100L ma viac ako v mojom pole ktore je len o nejakych 12cm cm kratsim autom ) .. samozrejme brat tu treba verziu 1,5tsi 4 valec a manual a dat si tam nejake aspon 17tky uz :yes:
A těch 380 l je dle VDA nebo se tam tolik vejde vody? Nikde to neupřesňují..např. Sandero má rozměrnější kufr a dle VDA má jen poctivých 328l, vody se tam vejde 410 litrů...
Nová Fabia bohužel motor 1.5 TSI s manuálem nenabídne, pro tuto ideàlní motorizaci musíš jít do Scaly/Kamiqu... 😢
Motorizace - 3válcové mrzáky, 1,5 TSI bude nepochybně cenově úplně out...
Kombi - rovnou zaříznuto
Barvy - jen odstíny šedé, bílé, stříbrné. Z barev jen modrá, pak propagační oranžová a aspoň červená... A to má být vše?? Jako síla.
Za mě je Fabia velkým zklamáním. Ano, s ohledem na dobu přivírám obě oči, ale i tak je smutné vidět ten vývoj do 3,14... I v designu mi škoda po odchodu Kabaněho přijde jako vyhořelý dům. Začínají užávat nápisy a podobné prvky, a to nikdy neznačí nic dobrého. Kvalitní design nepotřebuje nápisy, to platilo vždy.
Kombi - rovnou zaříznuto
Barvy - jen odstíny šedé, bílé, stříbrné. Z barev jen modrá, pak propagační oranžová a aspoň červená... A to má být vše?? Jako síla.
Za mě je Fabia velkým zklamáním. Ano, s ohledem na dobu přivírám obě oči, ale i tak je smutné vidět ten vývoj do 3,14... I v designu mi škoda po odchodu Kabaněho přijde jako vyhořelý dům. Začínají užávat nápisy a podobné prvky, a to nikdy neznačí nic dobrého. Kvalitní design nepotřebuje nápisy, to platilo vždy.
Na zivo pekna, kus auta, narostla, kombik by jinskusel. Prodavat se bude dobre
A má být Fabia kusem auta??
Ano, to že se něco bude prodávat neznamená, že to není mizérie. Přinejmenším ve srovnání s tím, co bylo. Ano, bude hůř... 😒 :-!
Ano, to že se něco bude prodávat neznamená, že to není mizérie. Přinejmenším ve srovnání s tím, co bylo. Ano, bude hůř... 😒 :-!
Pockej, proc myslis ze je to horsi ? Jizdu hodnotit nemohu, ale minimalne pusobi jako dospele auto, interier i exterier, ma solidni kufr a nebal bych se rict, ze pro dva lidi je to dostatecne velke auto.
Já jen uvedl, že podstatné věci jsou fakt mizérie. A nebudu zastírat že jsem zklamán.
Nebudu z prvních foto hodnotit zda je lepší nebo horší auto jako celek. To fakt ne.
A k tomu dospělému autu - ano, má být Fabia takto dospělým autem? Za mě malé auto má být malým autem a někde tu hranici každý má. Podle mě F IV tuhle hranici nejspíš překročila.
Designem dospělá za mě určitě není. Pracuje s mnohými pro mě lacinými gesty a laciným designem. Jedinečnost Kabaně se vytrácí a je z toho jen vyprázdněná variace na klasické prvky Škody. To je můj první dojem :-!
Nebudu z prvních foto hodnotit zda je lepší nebo horší auto jako celek. To fakt ne.
A k tomu dospělému autu - ano, má být Fabia takto dospělým autem? Za mě malé auto má být malým autem a někde tu hranici každý má. Podle mě F IV tuhle hranici nejspíš překročila.
Designem dospělá za mě určitě není. Pracuje s mnohými pro mě lacinými gesty a laciným designem. Jedinečnost Kabaně se vytrácí a je z toho jen vyprázdněná variace na klasické prvky Škody. To je můj první dojem :-!
Ale jako celek to funguje a co mne zarzilo, že všude propagovaná oranžová s černými koly působí pro mne nehezky (naživo to byla ta hlavní verze na piedestalu), ale vedle stojící šedá s jinými koly vypadala mnohem lépe jako celek.
Má být dospělé auto? Asi má, protože i Oktávka povyrostla dávno nad C segment a tím je úspěšná, myslím, že to chtějí zopakovat i s Fabií a obávám se, že to bude značit, že Scala nebude mít nástupce.
Má být dospělé auto? Asi má, protože i Oktávka povyrostla dávno nad C segment a tím je úspěšná, myslím, že to chtějí zopakovat i s Fabií a obávám se, že to bude značit, že Scala nebude mít nástupce.
https😐/dfens-cz.com/…i-motory-chceme/
Podepisujte a přeposílejte svým známým! Pokud si chcete i v budoucnu moci kupovat normální auta!
Podepisujte a přeposílejte svým známým! Pokud si chcete i v budoucnu moci kupovat normální auta!
Škodovky padá v Číně na úplné dno, nejspíš ji odvolají z čínského trhu.
Tam to VW zabil Jettou.
Tady to VW zabíjí zrušením kombi a dalšími triky, které fungují asi tak dobře jako že v Británii vyrábí tolik aut co v roce 1956 😄
Tak dlouho s.s-rall.i Číňany vysokými cenami, až jim Číňani ukázali prostředníček.
Já myslím že Škoda začíná loajální Čechy taky pořádně ss.r.áá.t.
Čísla jsou čísla... 40t Fabií kombi je pro automobilku s výrobou přes milion aut něco pod 4%... ne zanedbatelné, ale ani nic zásadního. A Škodovka u nás je na svých 35% trhu... cokoli přes 30% je podle mě slušnej výsledek.
Škodovka zřejmě i nadále nabízí skvělé fleetové ceny, ale co když ne?
hlavně je ale zcela odtržena od reality co se týče prodejů soukromníkem
a Eňák to ve flotilách nevytrhne, nemá to žádný dojezd .... realita je ještě horší než ve škodováckých letácích.
Mimo i30/Ceedu, která pořád drží ceny pod 0,5m i se slušným R4 TGDi se u více a více aut v nějaké průměrné motorizaci dostáváš nad tuto magickou hranici. Třeba takového Fokuse s 1.5TDCi Titanium kombi aktuálně na Sautu jako nového seženeš za 720 tisíc !!! Kdežto Oktávku 4 s 1.5TSI od 560-600 (a viděl jsem tam i nějaké 2.0 TDI 85kw) a to prostě není špatné...
Nad pul milionu s takovými konkurenčními motory pak jsou i kdysi levní francouzi, Ford vůbec nemá nic (prý se Fokus nevyrábí a jsou obrovské čekačky, ale moc se to nepíše), Toyta svou Corollou s 1.2T v výbavě taky přeskočila přes půl mega... takže ta Oktávka není vůbec drahá s tím, co nabídne. Neříkám, že je to nejlepší value/money, ale taky ot není tak strašlivé jak tu líčíš...
Já jsem vycházel z mnoha vyjádření ve článcích a diskuzích.
Ale někde problém je, když šéf Škodovky bije na poplach a označuje rozhodnutí EK za "směšná" a "šílená".
Čti dnes na Autoforu
Jak píše Šimpanz - dražší auta (Audi, Mercedes, Ferrari) jsou přes 90% firemních... Rolls, Aston nebo Lambo jsou 100%.
A Čína je tady provázaná s ČR víc než by sis zjevně pomyslel.
V Číně se vyrábí mnoho náhradních dílů pro všechny vozy Škoda a je dost velký rozdíl když máš objednávku na 300 000 vozů než na 100 000. Náklady jsou nahoru.
Ano, v Číně taky zkusili vyšroubovat ceny nahoru a jak to dopadlo.
Byla to ale jen náhoda že ve stejnou dobu nasadil VW levnou Jettu?
Nabídka motorizací - jo, trošku se to omezuje, nicméně pořád mám silnej benzín v Octavii (180kW i s manuálem), silnej benzín v Superbu (200kW)... a to jsou dvě auta, co mě zajímají nejvíc. SUV jsou na tom +- podobně. Kdybych chtěl (jako že nechci), mám i relativně silnou a povedenou naftu (147kW TDI Evo - a opět, klidně v Octavii, kde má většina konkurentů max nějakou 1.5). Podívej se třeba na Forda - v Mondeu benzín skončil úplně, ve Focusu je to litr a pak až ST... takže nabídka motorizací je pořád špičková.
Příšerné ceny - jo, Škodovka je relativně drahá... už posledních... nevím, 5-10let. Respektive... škodovácké ceny jsou u nás taková norma a někteří (zejm. Hyundai) jdou dost agresivně pod ně. Jestli se jim vyplatí tu i30 za ty prachy prodávat těžko říct... Škodovka si jede svoje a aktuálně má problém vyrábět, ne prodávat.
Prodeje v Číně - to by asi bylo na delší diskusi. Podle mě je základ problému v tom, že Čína nechce kupovat, ona chce prodávat... tj. jakmile to půjde, nahradit západní automobilky vlastními a e😜ortovat auta do Evropy, USA atd. Takže Škodovka v blízké budoucnosti bude řešit spíš Indii, Vietnam apod.
Co se týče silných benzínů a dieselů: tady je jádro pudla: mezi námi je spousta takových, pro které je nejnižší výbava a motorizace (ne)splněným snem.
Pro takové byl vždy kombík nesmírně důležitý. A samozřejmě pro řemeslníky.
A taková auta strašně zdraží nebo je přestanou vyrábět a to je opravdu špatně.
Škodovka se vymlouvá na EK ale jedou v tom společně. VW+EK - tam je zjevná dohoda, nakonec EK a vůbec celou EU ovládají Němci a tak si rádi přihrají malou domů (velkou). 😢
Škodovka je v poslední době slušně zisková a asi by mohla prodávat svoje auta i o něco málo levněji... no ale cílem firmy je zisk a ne blaho zákazníků.
na poli flotilových emisí nejedovatého CO2 by měla Škodovka s novou Fabíí Combi přesně opačný problém - jiné auto s tak skvělým poměrem cena/užitná hodnota už v Evropě nikdo nenabízí, takže by jí hrozilo, že by ho prodávala v moc velkých počtech. Absurdní? Samozřejmě, to je ale celá antiautomobilová (a tedy antilidová) politika EU, naprosto likvidující základní tržní principy! 😒 :no:
Komu uniká ta souvislost, že kombi v této třídě vymírají už asi 15 let, tomu nic takového nevysvětlíš.
Ještě pár takových cest a........a .........aby nakonec měli vůbec prachy na mzdy zaměstnancům, co ani nemusí chodit do práce, díky zrušeným směnám.
Taková řešení mi nepřijdou úplně ideální.
Ale i tak - než vyrábět ztrátový nebo neziskový model, je lepší jej zaříznout hned. Fabia Combi IV by pak klidně možná i byla zisková. Jenže jestli chtějí kapacity výroby na EV, tak prostě upřednostnili EV. Zřejmě očekávají vyšší marže na EV. Což s dotacema klidně může být.
Zákazníci to v konečném možná kupovat budou. Ne proto že by chtěli, ale proto že jim nic jiného nezbude.
Víš třeba, že už je povinnost při výstavbě parkoviště nad 10 míst budovat el. přípojky a dobíjecí stanici??