Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

I to je důsledek nedostatku dílů: Výroba aut v Británii se vrátila do padesátých let

90 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To je příklonem značek vyrábějících v UK k elektrozkratům, které kupuje málo lidí.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mrazik
V utery jsem bral plnou nadrz Verva Diesel, na pokladne jsem chtel tvou proklamovanou dotaci a pani na pokladne na me chtela volat policii.
PowerHouse
A na co jsi chtěl tu dotaci? Pochybuji, že zrovna na Diesel.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Již v základní škole ses musel učit, že z barelu vyrobíš 150 litrů benzínu a jen 60 litrů nafty, zbytek ropy se vylévá. A na zpracování ropy je potřeba tolik elektrické energie, že se to nevyplatí a proto se nafta dotuje. Kylietetkaterasa ti vysvětlí.
topten
kazdej, kolem kteryho na dryhum chodniku prosla pani chemie vi, ze z nafty benzin vyrobis, ale z benzinu naftu ne
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Bohajeho, člověk se sem vrátí po půl roce - a vidí, že psychopatické stvoření pod názvem Ha, muňka, sakra si pořídilo další nick 😁 😁
To abych si rozšířil svůj shit-list o jeh👋její další entitu 😲 😲 😲

Mrazíku, tys udělal zásadní chybu. Podle Muňkovy/Muňčiny Teorie Dotované Nafty (jeh👋její stěžejní publikace, shrnující veškeré vědění lidstva) se ty dotace vztahují na NAFTU - a tys chtěl, aby ti vyplatili dotace na dízl 😁 😁 😁
Avatar - WinAdmin
WinAdmin
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Koukám, že shit-list bude muset drobet nabobtnat 😁
Neboj, imbecilní Wíno-Admíno, nezapomenu na tebe
Avatar - WinAdmin
WinAdmin
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
365 nick Hammuny a Hendlyho 😄 😄 😄
Avatar - WinAdmin
WinAdmin
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Strýc Nemamterasu HamunoKajlíí -

John Forbes Nash - byl americký matematik pracující v oblastech teorie her a diferenciální geometrie. Jeho slibně se rozvíjející kariéru matematika na takřka třicet roků výrazně zkomplikovala schizofrenie, navzdory tomu vytrval ve své práci.

V populární kultuře je znám jako hlavní postava filmu Čistá duše o jeho matematickém nadání a souboji s duševní nemocí. Viděl svět tak, jak si nikdo nedokázal představit... V roce 1947 je mladík John Forbes Nash přijat na prominentní univerzitu v Princetonu s pověstí mimořádně talentovaného matematika. Příliš se nepodobá svým vrstevníkům, neúčastní se jejich zábav. Nechodí na přednášky a žije ve vlastním, uzavřeném světě. Je přímo posedlý touhou po objevu nějaké originální myšlenky. Tu John nalezne. Vysokou školu opouští jako vědec, který svojí matematickou teorií převrátil naruby ekonomické teze, považované uplynulých sto let za neměnné. Rychle získává skvělé postavení a ožení se. Jednoho dne si ovšem i jeho žena Alicia musí připustit, že to, co bylo až dosud u Johna považováno za jistý druh podivínství, nejspíše souvisí s nějakým onemocněním…

https😐/www.csfd.cz/…ta-duse/prehled/

Doporučuji shlédnout, pak budete vědět kdo je to Nemamterasu, sem opřenej o basu, do práce dnes nejdu, čekám na strejdu, možná přijde teta co jmenuje se Gréta
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Nejspíše 😁 😁
už jsou oba na shit-listu 😁
Amatér-Na-Wocasu i Wíno Admíno
Avatar - Anonym
Anonym
Wína z kravína už maj ban 😄

Tak zas bude nemamterasu hamunák vymyslet jinej nick, soudruh hendly mu určitě rád pomůže
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Aby sis tam nedal i mně 😄
mrazik
Hajzlici, takze oni si naftu pojmenuji Diesel a pak nemusi proplacet dotace. Uz u nich nikdy nevezmu ani kapku cehokoli.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
To víš, každá čerpací stanice si ty své dotace chrání 😁
Jsem se už ptal u takových 90 čerpaček - a VŠUDE (bez výjimky) mi tvrdili, že o žádných dotacích nevědí?!?!?!
Jo, čerpadláři, to jsou darebáci - tak důležité informace a oni je takhle utajují 😄 😄 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nafta musí být zatížena spotřební daní, aby z těchto peněz mohla být dotována.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Republice větrníky za unijní dotace, to fakt není legrace.
Všechny krásně zdaníne, Bruselu se klaníme.

Jo solární panely - rozjedem tunely.

Vaši milí STAN+ Pirati
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Nemamterasu, sem opřenej o basu, do práce dnes nejdu, čekám na strejdu, možná přijde teta co jmenuje se Gréta
AdalbertoSarto
Centrálně plánované hospodářství nikdy moc dobře nefungovalo. A bude hůř! S ESSR na věčné časy! Místo aby výrobci dělali na zisk, tak se snaží eliminovat hloupé pokuty. Přitom problémem není ICE, ale palivo!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
EU se čím dál více podobá RVHP, některým to stále nedochází.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Bohužel, jak jsem již zde několikrát psal, správný ELEKTRO-EKO-EU fanatik se, kromě jiných vlastností, vyznačuje zejména
- absolutní a nezpochybnitelnou jistotou, že on patří k té lepší a moudřejší části lidstva
- absolutní a neprůstřelnou neschopností podívat se nestranně na ideologii, kterou zastává
- absolutním a nezpochybnitelným přesvědčením, že svět bude lepší JENOM tehdy, pokud (za peníze cizích lidí) budou realizovány a VŠEM vnuceny jeho vlastní obskurní představy o fungování světa

😒 😒 😒
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hej přesně, je to stejné jako když nějaká emancipovaná slepice co vystudovala humanitární vyšku pracující v nějaké edukační firmě rozdává svoje rozumy lidem co normálně makají v práci.
Avatar - WinAdmin
WinAdmin
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Nemamterasu, sem opřenej o basu, do práce dnes nejdu, čekám na strejdu, možná přijde teta co jmenuje se Gréta
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
JJ, třeba takové školení o potřebnosti genderové diverzity 😁 Nechápu, jak vůbec lidi ve fimách mohli existovat bez něho 😁 😁
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Problémem nejsou ani motory ani palivo, ale greténi ve vedení EU a nejen tam 😒
PowerHouse
jak místní kobylky obviňují kde co.
topten
kterej v pozici ministra prumyslu prohlasil, ze "nebudeme vyrabet polovodice, ale pockame si na celovodice", tak k tehle krizi nikdy nemuselo dojit, a mohli jsme vyvazet tisice tun celovodicu.
co tisice, mylyjooony

a jeste jeden vyrok strejnyho nebo jinyho bolsevickyho pitomce😒br /> "tranzistory se vyrabet nebudou, protoze je nikdo nepotrebuje..."

a pozdeji zase jinej komunistickej pitomec oznacoval kybernetiku za burzoazni pavedu
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nyní máme rasistickou matiku a fyziku, protože jí černoši neumí pochopit. Kdo by to řekl, že postupem času na západě vymyslí ještě větší kraviny než v Sovětském Svazu.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Hudba už je také rasistická 😁 😁
https😐/www.kupredudominulosti.cz/…ozart-otrokarem/
topten
znam lidi, co nechapou procenta
a cernosi to nejsou
Avatar - Anonym
Anonym
SEZBR - tedy Svaz Evropských Zelených Bolševických Republik je na stejné úrovni jak stalinistické SSSR z let 1930-1950 😄
topten
nenapada me nic co prislo z bolsevickyho ruska, resp. od komunistu
cely civilizovany svet stoji na Zapadnich technologiich
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Bohužel, i ten komunismus (bolševismus) je západoevropským vynálezem...
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně, cestu k moci V.I.Lenina a jeho nohsledů včetně milenky Iness Armand z exilu ve Švajcu, jakožto celou revoluci financovali Němci.

Kam helmut šlápne, 400 let neroste tráva. Bez němců by se VŘSR nikdy nekonala a Lenin by shnil v exilu. Národ zoufalců a tragédů.
topten
takze rusaci vpodstate jsou neschopni sami o sobe rozhodovat, kdyz i toho lenina jim podle tebe stvorili nemci
Avatar - Anonym
Anonym
Němci za to požadovali okamžité ukončení války v rusku a přestat bojovat s německými jednotkami v 1sv. válce ze strany rusů. Lenin jim to slíbil.

Že se jim to krutě nevyplatilo, tenhle handl je ti jasný.

Jinak jaké národnosti byli soudruzi Marx a Engels? Hmm? 😄 😄 😄 😄
topten
myslis ze marx s engelsem maj na svedomi milijoony mrtvejch jako lenin ??
Avatar - Anonym
Anonym
Byli to otcové té ideologie a dodnes z toho čerpaj noví a noví. Třeba právě ted zelení bolševici v EU, akorát si to upravili jinak a říkaj si liberálové, sociální demokraté, piráti a zelení, ale přitom se odvolávaj na /a vyznávaj Marxe.
Avatar - Anonym
Anonym
Miliony mrtvých měl na svdomí hlavně bolševik stalin a jeho vykonavatelé strachu, pavědy a nesmyslů jako Berija, Lysenko atd.
topten
jen obcanska valka po vrsr 8mil mrtvejch, tady 4x tolik nez padlo rusu ve velke valce
lenin nebyl zadnej hodnej strejda, ale rudej terorista
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
2 Topten😒br /> terorista asi ne, to byl spíše Stalin - Lenin byl "jenom" zločinec, masový vrah a syfilitický sktřet
Avatar - Anonym
Anonym
proti tomu, kolik lidí zabil Stalin byl Lenin hodný chlapec, Chruščov Lidumil a Břežnev a Andropov, Černěnko a Gorbi doslova andělé 😄 😄 😄
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Nestvořili, ale dodali.
To, že propašování V.I.L do Ruska v zapečetěném poštovním vagonu, byla akce německé špionáže, která měla vyřadit Rusko z bojů v W.W.I, to je všeobecně známo.
topten
cely rusko od VRSR je postaveny na bolsevicky revoluci
nebyt nemecka, neni soucasny rusko
takze rusky dejiny tvori nekdo jinej, podobne jako to je v prasecaku
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Ono je otázkou, kam a jak by se Rusko vyvinulo, kdyby leninova a stalinova banda banditů nebyly svrhly relativně demokratickou vládu, kterou tam měli od února 1917.
Pokud jsi nečetl, dovoluji si doporučit tvé pozornosti tuto knihu😒br />https😐/www.databazeknih.cz/…vonel-snem-99935

Podíváš-li se na Německo, taky tam moc světlých bodů nenajdeš 😞
Německé císařství bylo sjednoceno krví a železem pod nadvládou Pruska - a jako jednotný stát bylo vyhlášeno ve Versailles v Paříži. Napadá tě jiný stát, který sám sebe deklaroval v průběhu války - a ještě v hlavním městě svého protivníka?

O demokratickém a mírumilovném charakteru (pruského) Německa si nemusíme dělat přehnané iluze - již od svého vzniku bylo Německo nebezpečné téměř všem svým sousedům.
Bohužel, stále plně platí (snad Churchillova???) slova, že "vekou tragedií zůstává, že Německo je příliš silné pro Evropu a příliš slabé pro svět"
topten
ano
rusko bylo vzdycky zaostaly, ale uz koncem 19. stoleti tam zacal diky belgicanum a anglicanum vznikat vyznamny prumysl.
nebyt velke valky (WW1) a nasledny bolsevicky revoluce, rusko mohlo byt uplne nekde jinde.
jenze smula. moci v rusku se chytli komunisti a vysledek vidime.
rusko je mezi civilizovanymi zememi, kam rusko kazdopadne patri, na samem chvostu a jeste mnohem hur na tom neni jen diky vyprodeji prirodniho bohatstvi.

a to ze nemecko ohrozovalo historicky svoje sousedy - podivej kolikrat se rusko zvetsilo od pocatku 16. stoleti na ukor svych sousedu ...

a byt dnes sousedem ruska je mnohem vetsim nebezpecim nez byt sousedem nemecka, to snad vidi kazdej, kdo ma aspon posledni zbytky soudnosti
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Ta zaostalost Ruska za západní Evropou byla vždy, ovšem nebylo to zase až tak tragické, jak se psalo v socialistickém dějepise. Navíc, koncem XIX. století se industrializovaly všechny země.

XVI. století je poněkud dávno, abychom mohli nějak relevantně srovnávat tehdejší a dnešní velikost země. jen se podívej, jak velké bylo tehdy Německo, USA, Austrálie, Polsko, Rakousko, Anglie; prakticky žádný stát nezůstal za poslednho PŮL TISÍCE LET stejně velký

Nebezpečí sousedství - no, já ti nějak newim... Souhlasím, že být přímým (evropským) sousedem Ruska jistě není žádná velká hitparáda - ovšem že bych nějak plesal z toho, že jsme přímým sousedem Německa, tedy státu, který vcucnul svého stejnojazyčného souseda (bývalou DeDeRónii) a pod jehož vedením probíhá národnostní (refugees welcome) a hospodářská (green deal) sebevražda západu, to se taky nedá zase až tak úplně říci
Avatar - Emel
Emel
Ty to popisuješ jako kdyby DDR byla obsazena... ale opak je pravdou, připojení k západu bylo pro ni darem z nebes a ekonomicky to byla zátěž pro západ.
Navíc Německo už dříve jednotné bylo, rozdělení na SRN a NDR byl výsledek rozdělení sfér vlivu po druhé světové... a třeba uspořádání v Berlíně nebylo po konci studené války smysluplné.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nemáš pravdu.
Německé továrny získaly dalších 10 000 000 konzumentů jejich výrobků. Takhle se to počítá kámo.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Podle údajů z roku 1990, před sjednocením Němecek 😄
* NSR "západní" Německo😒br /> - cca 63 milionů obyvatel
- cca 250.000 km2 rozlohy
* Dederónie, tedy "východní" Německo
- cca 16 milionů obyvatel - a neustále jich ubývalo, protože v tomto "ráji pracujících" pracující žít skutečně nechtěli
- cca 110.000 km2 rozlohy

Ukaž mi jakoukoli jinou zemi, která po pádu komunistického bloku spolknutím svého souseda navýšila svou populaci o čtvrtinu a rozlohu skorem o polovinu

Když se rozpadal Sovětský Svaz, většina bývalých svazových republik si zvolila svou vlastní cestu. Jak by se evropští krasoduchové dívali na to, kdyby k sobě Rusko mírnyx-týrnyx připojilo některé ze svých sousedů (bývalé země Svazu a před tím bývalé země Ruského Impéria) a narostlo tím populačně o 1/4 a rozlohou skoro o polovinu?

Prostě (znovu) sjednocení Německa bylo správné - a (znovu) sjednocení Ruska by bylo špatné - prostě protože proto

Inu, základní měrnou jednotkou všech politických korektníků a krasoduchů všeho druhu je onen proslavený dvojí metr, že 😁 😁 😁
Hendly
Trollove tu zas mají rej.
Všiml sis takového malého rozdílu, že východní nemecko rozhodně nebylo proti spojení?
A nebo že ta zeď mezi německy byla jen jednosměrná?
Paradox, kdo chtěl před rokem 90 na západ toho čekala nepřípustné zeď plná pastí a ostrá střelba.

Jak hluboko chceš ještě klesnout?
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Hendly, jelikož evidentně chápeš pomalu a neochotně, tak speciálně pro tebe ještě jednou

Ukaž mi jakoukoli jinou zemi, která po pádu komunistického bloku spolknutím svého souseda navýšila svou populaci o čtvrtinu a rozlohu skorem o polovinu

Pak budeme diskutírovat dále, ju? 😉 😉
Hendly
Šlo o spojení které chtěly obě strany.

To je absolutně něco jineho ne spolknuti.

Tohle neustále překrucovani skutečností je na českém a nejen českém internetu základem soustavně upadajici vědomosti co je svoboda. Posun k temnotě je za posledních cca 10 let od doby zvolení Zemana a tím směřování k východu znatelný.
Žijeme v absolutně svobodnem státě kde má každý plnou zodpovědnost za svůj osud a může ho tvořit. To že dává vinu za své nenaplnene sny někomu jinému je skutečnost kterou podporují a využívají populistu k získání moci.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Bohajeho Hendly, to jsou zase hloupé a aktivistické kecy.

Ale v jednom máš pravdu - za to, že nevidíš, jak země "západu" postupně prorůstá a jejich svobody požírá neomarxismus, tak za to si DOOPRAVDY můžeš jen ty sám.
Mráz přicházel z Kremlu, nyní přichází z Brusele
EU se stále rychleji mění v cosi odporného, proti čemu byla RVHP slabým čajíčkem
A podobně jako čé-es-emáci v 50. letech, i dnešní novodobí aktivisté hýkají blahem, že tohle je ta správná cesta a takhle to má být
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Začal jsi s nesmyslem o zabrání východního německá. Teď jedeš jjen další fake hlášky.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Tak to už jsou teda slušný bomby 😄
Německo co uchvátilo východní nemecko😀
To asi není myšlenek vážně...
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
2 hendly😒br /> Viz má odpověď Emelovi
Kruť se jak chceš, klidně si i protestuj, toto jsou fakta
Avatar - Anonym
Anonym
Být sousedem německa je hodně velký problém.

rusko v roce 1917 bylo na úrovni usa a a Británie cca roku 1860 😄 😄 😄

60-70% lidí tam neumělo číst a psát, průmysl skoro žádnej a hodně zaostalej . rozvoj nastal paradoxně až za šíleného Stalina, kdy SSSR stavěli němci, američani, britové a francouzi a v jednu chvíli pracovalo v sssr až 5-10 000 cizinců na rozjezdu fabrik (údaje se různí). Stalin kupoval licence, nechal stavět celé obří továrny atd atd.
GAZ A (Ford A), GAZ AA (Ford AA) atd atd.

Kapitánům kapitlaistického průmyslu stalinovo zlato a peníze nesmrděli, zajímavé co
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Tak ono 1917 vs. 1860 JE už hodně velký časový rozdil
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Navíc - jaké že to národnosti byli "otcové zakladatelé", známí vousáči Karl Marx a Friedrich Engels?
Nebyli to náhodou Avaři? 😁
topten
v kazdy spolecnosti se najde nejakej pomatenec
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Angličani jim v 1. světové říkali Hunové. 😒]
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
I za 2. světové
Avatar - Anonym
Anonym
to ji říkali skopčáci 😄 😄 😄
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Co si tak pamatuju z memoárové literatury (nejen) našich pilotů, tak se termín Hunové používal i tehdy - ale ono je to vlastně jedno 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Zas pohádka jak rusko nic neumí vyrobit

Jaderné Ledoborce - jako jediný na světě
Reaktor s rychlými neutrony, chlazený sodíkem - jediní na světě už roky v komerčním provozu
schopnost postavit dopravní letadla s vlastními ruskými motory - to umí 4 země světa vid
schopnost vyšánet do vesmíru satelity, sondy, moduly vesmírných stanic, dopravovat zásoby i kosmonauty
schopnost vyrábět jakokouli dopravní techniku od vozových jednotek, vagonů, lokomotiv, taktorů, kombajnů, buldozerů, bagrů, nákladních aut, sobních aut, motorek atd atd
pokročilé zbranové systémy
potraviny, alkohol
atd atd

je to na hodiny
topten
nejde o to, jestli to umej nebo neumej vyrobit
jde o to, jestli to je jejich puvodni technologie
od piky
Avatar - Anonym
Anonym
A proč by to měla být jejich technologie od píky?

Co maj čínani za původní technologii?

Důležité je to umět vyvninout, vyrobit a dodat.
A to Rusko umí.
Je tak skoro nezávislé, umí si 80% věcí sami vyrobit doma. Kdo to má 😄
topten
co maj cinani za svoji puvodni technologii??
o to jde
nic me nenapada
mozna strelnej prach

celej civilizovanej svet je postavenej na Zapadnich technologiich

jestli rusko ma 80% svyho??
nevim, mozna
podle toho to tam vypada
a i to co maj je postaveny na Zapadnich technologiich
Avatar - Anonym
Anonym
Vidíš, a přitom Čína zásobuje celej svět.

Bez číny by sis nekoupil boty, tričko, televizi, mobil atd atd

rusko nakoupilo řadu věcí v licencích a další řada věcí - válečné trofeje, stejně jako takto těžila amerika z německých vědců a poznatků a vývoje. Kde by bylo USA bez nacisty VonBrauna víš ne. A kde bez židů, co před hitlerem utekli 😄

To taky víš ne 😄
topten
placas nesmysle
koukam na tricko - bangladesh, mobil-malaysia, SSD - taiwan atd
mam obleceni usity u nas na miru
zdaleka ne vse se vyrabi v komunisticky cine
nebyt ciny, tak to co se tam vyrabi, by se to temi samymi Zapadnimi technologiemi vyrabelo jinde

nemecti vedci jsou Zapad

co se zrodilo v hlavach ruskych soudruhu??

pred bolsevickou revoluci me napada mendelejev a jeho tabulka a pavlov a jeho slintajici pes.
po vrsr ????
Avatar - Anonym
Anonym
rusové ty mšlenky německcýh vědců rozvinuli a vylepšili, stejně jako amíci.

Jména Gluško, Koroljev, Lozino-Lozinskij, Iljušin, Tupolev, Kurčatov, Sacharov atd znáš ne
topten
vsechno lidi pracujici ve vojenske oblasti
jak typicky pro rusko
nekdo kdo udelal neco pro lidi?
kdyz rusaci chteli vyrabet auto, nechali si od italu postavit fabriku na italskej vybehovej model a pak ho vyrabeli pul stoleti
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
S tím Žigulem si dovolím nesouhlasit.
Fiat 124 se stal autem roku v březnu 1966
Téhož roku (koncem léta???) byla podepsána dohoda o licenční výrobě
Takže žádný výběhový model, ale (tehdejší) evropská špička.
topten
kdyz to rusaci zacali vyrabet, tak 124 byla v pulce svyho vyrobniho cyklu a pripravovali novej model.
ale pro rusaky i pro nas to bylo auto snu jeste o 15 roku pozdeji
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
To už dávno neplatí, cituješ zastaralé články. Továrna Sollersu už dávno jede na plné obrátky.
https😐/www.autoweek.cz/…a_zahajena-10117
Avatar - Anonym
Anonym
Krom žigula se dávno vyráběli Moskviče, GAZy a ZISy a Zily.....A od 1966 taky Záporožec 966..... Od 1965 slavná Buchanka aka UAZ 450 sojuz rozhodně nemotorizoval jen Žigul.

Před revoluční konstrukce Ruso-Balt (konstruktér švýcar + licenční německé „Rex-Simplex) nebo AMO F-15, což byl taky licenční Fiat ti nevadí? Zajímavé....
Avatar - Anonym
Anonym
z těch předrevolučních ti vypadl třeba Lomonosov

https😐/cs.wikipedia.org/…ichail_Lomonosov

A bylo jich určitě mnohem víc, neznam všechny ruské vědce. Já se specializuji na techniku, vědce nechávám jiným.

Vojenský průmysl byl úzce napojený na civilní sektor, takže z vývoje pro armádu těžil civilní vesmírný program, civilní jaderný program (elektrárny a ledoborce) civilní letectví , automobilový průmysl, zpracovatelský průmysl atd.