Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Prodej hybridů se za osm měsíců zvýšil o 114 procent na 15.052 aut

16 komentářů

Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Souhlas, do statistik bych je vubec nezahrnoval, pocital bych jen HEV a PHEV, kazde zvlast. Ale marna slava, technicky vzato to hybrid je...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vlastní dům nemám, ale v garáži pod domem nabíjet můžu. Takze všechny novější bytové domy jsou na to bez problémů připravené a dá se to tam relativně snadno zajistit.
Atmo a phev je nesmysl, protoze je to slabé? Taková rav4 phev je dynamicky úplně jinde než většina běžných aut.
Freddka
Jak muze byt skoda 3. v hybridech (neplugin) kdyz zadny nemaji? Nebo mi neco uniklo?
Avatar - hugino
hugino
Mne sa páči ako niekto kúpi PHEV auto za cca 1 000 000 kč a potom úpenlivo rieši spotrebu či jazdí za v priemere 4,5 alebo 4.8 l/100 km.Treba ale jasne napísať že hlavné štatistiky predaja robia MHEV lebo tie ponúka prakticky každý výrobca a bežný kupujúci pokiaľ mu to predavač nepovie tak v podstate o tom ani nemusí vedieť že má MHEV.A treba ešte spomenúť že pokiaľ nebývaš v rodinnom dome čo je min. 50 % obyvaťeľov tak PHEV je ti úplne na nič lebo nabíjať to denne ako napísal v recenzii J.V.na Prius PHEV 2-3 hodiny so spusteným káblom na sídlisku zo štvrtého poschodia cez chodník a komunikáciu na parkovisko je asi totálna hlúposť.Či ?Alebo si to musíš každý deň odstáť pri verejnej autonabíjačke niekde pri Tescu ak ovšem bude volná.Takže ak chceš PHEV musíš si k tomu ešte za ďalších povedzme 5 000 000 kč kúpiť dom a potom to možno bude aj trochu ekonomicky výhodné.Ak hybrid tak max.MHEV alebo HEV.A to som ešte nespomenul váhu PHEV áut a je úplne jedno ktorý výrobca to je. :no: Prakticky v každom teste /napr.Mégane,O IV RS / PHEV modely dosť skritizovali za váhu,jazdné vlastnosti alebo slabší výkon s vybytými baterkami a samozrejme cenu.PHEV technológia v spojitosti s atmo motorom je na nič.A EV takisto.
jogy
Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod. U nás v domě jsou k pronájmu (pro ty co nemají vlastní) garážová stání s 230 i 400V za nějakých 2000 měsíčně - pokud dáš za auto 1M tak tě to asi nepoloží. Dál můžu nabíjet v práci... Neříkám, že to tak má každý, ale psát že PHEV / EV je použitelné jen pokud máš vlastní dům je prostě nesmysl.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Mozna proto, ze "hybridy" jsou nadmnozina plug-in hybridu?
jogy
Zatím není, to je fakt. Ale oni zase ti panelákoví většinou nekupují auto za 1M+ (netvrdím, že nejsou výjimky). A když jo, tak už je v jejich finančních možnostech zajistit si nabíjení... Pokud je teda zájem.
Freddka
Asi jo, nejspis jsem to z clanku nepochopil spravne.

Plug-in hybrid
Hybrid
Mild hybrid

Protrepat, nemichat.
Elektro_Pygus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Plug-in hybrid (PHEV) + Full Hybrid (HEV) + Mild Hybrid (MHEV) = "hybrid" 😉
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
on stím nejel a neví co to je 306koní.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
a proč by měl někdo budovat k paneláku nabíjecí místo? Kup si hybrida nebo jezdi mhd. Ten pozemek něčí je a všude se píše, že všichni auta nemůžeme jezdit a začneme tím panelákem. Místo nabíjecího místa tam může být hřiště nebo sportoviště.
jogy
Já vůbec ne, to si musíš stěžovat na jiné adrese. Já jen rozporoval, že nabíjet auto můžou rozumně jen lidi s vlastním domem.
Elektro_Pygus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já Prvni_1
No, ale vy ty levnejsi, jednoducha auta chcete zakazat.
Jste si vedomi toho, co rikate?
Kdo nema milon + na auto si auto proste nezaslouzi?!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nejhorší je, že ten MHEV ani hybrid prakticky není. Spotřebě prakticky nepomáhá, ale v prodejích to hybrid je