Pro techniky je fakty ten mrakodrap jedničkou, ta kancelář ve výtahu, ten výhled potom na to město, každýmu je v paměti, jak zlínsko bojoval s komunisty aby nezrušili trolejbusy a Baťův odkaz na neničení podvozků aut, kde kanály jsou pod chodníkem. Teď se každý ing. předhání jak vecpat do silnice nejvíce poklopů....Nejlepší, tam vyjet jak už auta mají rozsvíceno a pokud možno za deště, ty trolejbusy té fotce dodají nádech budoucnosti.
kdyz dnes je tezke dohledat, co pod temi chodniky je... pred dvema lety jsem dostavel dum (ve stare zastavbe) a dohledat dokumentaci, co vlastne vsechno je pred a za stavebni carou, to by nedokazal ani Colombo. No, a silnice byva vetsinou jistota, ze tam behem sta let nikdo zadnou inzenyrskou sit nebudoval....
btw: serial o rozhlednach byl docela fajn
Někde jsem četl, že rozhledna je velmi oblíbený projekt pro získání dotací z Evropských fondů. Je fajn, že se peníze vybrané majoritně od českých daňových poplatníků se použily na takto přínosné stavby.
:-) Souhlasím, že rozhledny nutně potřebujeme a je potřeba je maximálně dotovat, hned po hnízdech a penamech. Silnice, dálnice, mosty a ...... vem čert, hlavně že se můžeme rozhlédnout.
(Ale Evropské fondy, myslím, nejsou tvořeny majoritně penězi od českých daňových poplatníků. Majoritně ne.)
je chyba, že česko nemá pro všechny auta silniční daň, snad ti co jezdí by měli dotovat silnice a nevím proč do toho taháš toho co má na snídani toust z penamu. Jaký ty kupuješ chleba?
a kam chces ty penize investovat... do dalsi chemicke ci biologicke zbrane nebo dalsich panduru? To ja radeji tu rozhlednu, ta behem vystavby alespon generuje penize.... Ale pokud tvuj koment nebyla ironie, ano, je fajn, ze lze ziskat penize na takovy projekt. Lepsi, nez kulturni dum, ze ktereho je za pet let Vietnamska trznice.