Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
renda4
Když už vyřešil otázku přísady do olejů tak co přísady do paliv ?
Do paliv proč ne, vzhledem ke kvalitě naší nafty :) Benzíny jsou ve směs ok.
I u benzínů to má smysl v každém motoru. Zejména však u přímého vstřiku, jako jeden z kroků pro minimalizování karbonizace. Ve zkratce - buď přidávat aditiva nebo kupovat benzíny, kde jsou již z výroby.
Do nafty vždy.
Já dávám přednost VIFu, poměrem cena/výkon patří k těm lepším, myslím.
Do nafty vždy.
Já dávám přednost VIFu, poměrem cena/výkon patří k těm lepším, myslím.
Ja tankujem len omv premiovu naftu a kazdych 5000 davam Protec. 160000km a emisie jak detatko. Otazka je ci by to bolo inak, keby som tankoval obyc naftu. Mozno aj nie, ale svedomie nepusti. Do oleja nedavam nic, ale menim po 7.500. Motor je “problematicka” 1.6 ehdi psa. Co som si vsimol, ze po prechode z intervalu 15.000 na 7.500 prestalo slzit turbo, o com mi tvrdili, ze je u toho turba vlastnost, nie zavada (ofiko reklamacny protokol). Len dodam, ze vyrobcom predpisany interval vymeny je 20.000 km
Kvalitní palivo event. aditivum primárně emise prakticky neovlivňuje. Má na ně ale pozitivní vliv sekundárně tím, že udržuje čisté a dobře funkční systémy a díly jako sací systém, ventily, vstřiky, vstřik. čerpadlo, spalovací prostory, písty a pod.
tankujem iba prémiovu naftu a emisie mám jak detatko
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
:yes:
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
:yes:
Adminisrator
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mozes prosim rozpisat svoju teoriu? Ja zijem v tom, ze proces horenia ovplyvnuje vyrazne kvalita paliva.
Emise se u nafty týkají CO2 a oxidů dusíku, které potlacis močovinou. Kvalita paliva je důležitá pro vstrikovace. S emisemi moc ne.
To dava zmysel. V tom pripade suhlasim, ze sekundarne. Ale pri 160.000 uz aj primarne, lebo by tie tebou spominane komponenty boli zlym palivom nevativne poznacene.
Před časem tu byl nějaký článek, kde ukazovali motor - přímovstřikový benzín, co jezdil na prémiové palivo a byl zakarbonovaný podstatně míň, něž motor, co jezdil na běžný prací prostředek, teda běžný benzín. ;-)
Fotky byly sice docela přesvědčivé, ale člověk z nich prd pozná, jestli to bylo palivem, jízdním stylem majitele, nebo ještě něčím úplně jiným.
Fotky byly sice docela přesvědčivé, ale člověk z nich prd pozná, jestli to bylo palivem, jízdním stylem majitele, nebo ještě něčím úplně jiným.
No právě. Ono staci vzít jeden motor co jezdí dálky a druhý co skáče po městě. Osobně věřím, že kvalitnější benziny mají lepší čisticí vlastnosti, ale jestli je to takový rozdíl....
Ja by som to mesto nedramatizoval. Aspoň ho vytáčaš pri rozbiehaní.
Problém budú mať skôr tí leňochodi, čo jazdia po okreskách na najvyšší stupeň a pri nízkych otáčkach kvôli úspore paliva! ;-)
Problém budú mať skôr tí leňochodi, čo jazdia po okreskách na najvyšší stupeň a pri nízkych otáčkach kvôli úspore paliva! ;-)
No podle mne se tedy moc nevytaci. Ale s manuálem jsem nejel už hodně dlouho, tak možná se v kolonach motor vytoci
Nejaky jednovalec, motorka, pilka, sekacka a rozdil poznas hned po natankovani. Mam 4kolku Yamaha 660 Grizzly uz vic nez 16 let a Verva 100 s ni dela dodneska psi kusy.
psal jsem to už dřív, MX a enduro, rally, nikdo na nich jiného nejezdí.
ale to se bavíme o výkonu. řeč bylo o tom, jestli prémiové paliva zabrání karbonizaci. legrační. každý prodejce ti řekne: tankujte prémiový benzín, zabráníte u přímovstřiku karbonizaci. a když to pak uděláš, najde někdo, kdo se zeptá: myslíš, že to opravdu může mít nějaký vliv? :-)
no s tím to asi vyvinuli, ne? aby to pomohlo...
ale to se bavíme o výkonu. řeč bylo o tom, jestli prémiové paliva zabrání karbonizaci. legrační. každý prodejce ti řekne: tankujte prémiový benzín, zabráníte u přímovstřiku karbonizaci. a když to pak uděláš, najde někdo, kdo se zeptá: myslíš, že to opravdu může mít nějaký vliv? :-)
no s tím to asi vyvinuli, ne? aby to pomohlo...
Tak to taky nevim, ale 16 let u toho menim jen olej a jeste ne kazdy rok. Nebylo to nikdy v servisu, ma puvodni vsecko s vyjimkou baterky. Ani svicka se nemenila. A dostava slusnej zahul, mam ji do lesa a odtahne i tunovej vozik.
Poviem ti o rok, dva. Zene som kupil do mesta priamovstrek turbo. To auto sa nad 2000 pozrie len nedopatrenim a z mesta sa dostane tak 1xza dva roky. Predchadzajuce auto nepriamovstrek to vydrzalo 12 rokov bez akykolvek problemov (100.000 km). Olej a sviecky som na tom menil vzdy po zime. Este aj akumulator je povodny (dobijany pred a po zime)
GeekStar
Já si večer otevřu lahvinku vína, pan Vaculík lahvinku motorového oleje. :-) :yes:
TondaSverak
oceňuji, že mám opravdu široký záběr, rozumí prostě všemu, od konstrukce zadních náprav až po oleje...
nevím, jestli mluvíš ironicky, nebo vážně.
Ono je takový kolorit mít posměšné poznámky k Vaculíkovi, ale pusť si autosalon nebo cokoliv podobného v českých luzích a hájích, a pak mi řekni, kdo je tady výrazně lepší. Viz poslední recenze Land Cruiseru, dokáže o autě mluvit 45 minut a říct spoustu zajímavého a podstatného.
Rozsah zdejších recenzí je sedm minut čteného textu s famózními závěry typu - jede to - nejede to - nejede to zas tak moc...
Ono je takový kolorit mít posměšné poznámky k Vaculíkovi, ale pusť si autosalon nebo cokoliv podobného v českých luzích a hájích, a pak mi řekni, kdo je tady výrazně lepší. Viz poslední recenze Land Cruiseru, dokáže o autě mluvit 45 minut a říct spoustu zajímavého a podstatného.
Rozsah zdejších recenzí je sedm minut čteného textu s famózními závěry typu - jede to - nejede to - nejede to zas tak moc...
Presne tak. Ten chalan je technik co robi zurnalistiku. Ostatni su nadsenci s humanitnym vzdelanim, co sa snazia pisat o autach. Takze zatim , co vaculik chape principy ostatni chalani cituju co citali a pridavaju svoje pocity. Pre beznu populaciu staci aj humanitny motozurnalista, pre technicky vzdelaneho petrokheda je lepsi p. V.
No ono to vidíš v diskusi. Pošklebovat se umí každý, ale napsat věcně, jakou hloupost dotyčný řekl, na to už tomu trochu musíš rozumět. Ale ani bych se nedivil, kdyby si to video ani nepustili a měli jasno...
Výrobci si stoji za používáním long-life olejů s intervalem výměny oleje až 40 tis km. A někteří experti jim to vyvraceji - a jiní ne.