Novinky
ericn
5
Tak nahoru šli všichni, ale u malých aut VW je to vidět až moc… Polo, Golf, T-Cross, T-Roc a teď i Taigo. Poměr cena výkon je tristní… :no:
Přejít do diskuze
Asi tak. Na autobild.de bol test T-Cross. A v texte, že to auto nie je hodné tých peňazí :no: Ale ľudia to budú kupovať a vychvaľovať - však spoločenský status
Cajk v čem? V to, že auto vizuálně za 300tis má cenovku 484tis? Že za ty peníze dostaneš 70kW litřík s obstarožním 5st manuálem? A když chceš lepší výbavu, tak vytáhneš rovnou 100tis navíc. Za mě fakt ne… kdyby byl základ za 350tis, tak bych řekl OK, ale takhle :no:
Přesně tak. V Karoqu máme povinně el. P brzdu a je to hnus fialovej! 😒 :no😒br />
Je obrovská škoda, že do Taiga nelze získat čtyřválec 1.5 TSI s manuálem! 😲 😒 :no:
Ale notak, kde vidíš TDI ? Tohle Ada neveme 😁
Spíš je to skoroprémiovka, s kterou budeš oslňovat sousedy na slovenské vesnici..
Spíš je to skoroprémiovka, s kterou budeš oslňovat sousedy na slovenské vesnici..
Jo T-cross je podobný masakr, bohužel… nic moc kvalita vnitřku, pouze litrové motory a o ceně je škoda mluvit…
Berlingo je dodávka a ty jsou levnější navíc se připlácí i za dveře 😲 ale má na výběr i 3 motory vč nafty.
Protože je dražší, možná prostorově narocnejsi.
Nebo chceš říct, že HEV a PHEV je to samé?
Nebo chceš říct, že HEV a PHEV je to samé?
Dost lidi nemá auto na zvyšování ega nebo zvětšování přirození. Někomu na to stačí treba ojetý prius, někomu nestačí ani např. Sklasse nebo ta Tesla, aby se do takoveho myšlení dostal.
za 23 000 € je to skoro kompletne auto s automatom, 3 isofix, matrix svetlami, celorocnymi pneumatikami a par drobnostami. Porovnatelny C4 je drahsi, 23 790 €, bez isofixu a svetiel, Arkana stoji 28 300 € rovnako bez isofixu a svetiel. Este ako bonus je to mensie auto, pred panelak, kto nema kde nabijat a potrebuje nosit 3 deti do skolky 😄
Ja len narážam na tie vysoké ceny čo pýtajú za nové autá. Všeobecne, nie len VW. Dnes už každý bude frajer s novým autom (je jedno akej značky). Pod 20 000 nič normálne nieje. 👎
Ale mne by to asi nedalo ten kýžený pocit nadřazenosti, už jsme doma VW měli a necítil jsem se jako pán světa 😁
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ano je to to samé. Jen jedno má zásuvku a dokážeš to provozovat jako čistý elektromobil když chceš a druhé se musí dobíjet jízdou a spalovákem. Dražší a prostorově náročnější není argument, aby to Škodovka nenabízela jako variantu pro zákazníky co by o to třeba stáli. Přeci jen žijeme v době kdy se hybridy rozmáhají, tak by tomu chtělo přizpůsobit nabídku nemyslíš? Takhle tam dají chcíplej litr a 1,5 TSI navíc tuším ani ne MHEV, ale jen spalovák. Dost mizerná nabídka.
Ruční dělá cvak cvak cvak. Elektrická bzzzzz.
U ruční tě může bolet celá ruka, z elektrické prst. 😒]
U ruční tě může bolet celá ruka, z elektrické prst. 😒]
Blbej dotaz, v čem je blbá elekrická P brzda? Ona jako nebrzdí? Já mám ručku manuální a nenapadá mě v čem může být rozdíl, že ji zatáhnu ručně nebo tlačítkem?
za tyhle ceny. To, že vloni kupovali skladové Golf Varianty předchozí generace za půl mega, budiž, to nebyla špatná koupě. Ale tohle za půl mega v základu s 70 kW motorem? A současné Golfy skoro za mega? To fakt nic jiného tady není?