Šéf amerického výrobce elektromobilů Tesla Elon Musk o víkendu prostřednictvím videohovoru oslovil dvě stovky vedoucích představitelů konkurenční německé společnosti Volkswagen na jejich setkání v rakouském horském letovisku Alpbach.
Že VW dělá takové kopance. Z automobilky co dělala kvalitní auta se stává Tesla follower - laciný plasty, levná a neintuitivní řešení (displej na všechno), elektrika forever. Hlavně nezapomenout napálit cenu :-[]
dnes je Praha obzvláště zasmraděná smrdutými diesely
Obdiv k Elonovi celkem chápu, ale rád ho taky moc nemám. Věřím, že VW transformaci zvládne, ale jestli ji zvládne Česko, to teda nevím nevím. S místním obyvatelstvem máme spíš nakročeno směrem Moldávie apod.
jestli že je Tesla něco jako Apple, tak je možné předpokládat, že VW nečeká doba hojnosti. Všichni, co se snažili napodobit Apple, tak měli problémy. Jedni dopadli hůře (Palm), jiní z oboru vycouvali s krvavými ztrátami (HP, Microsoft), další se pořád snaží (Xiaomi)
Gigafactory Berlin nastavuje nová měřítka produktivity
Je zcela evidentní, že VW i ostatní evropské "tradiční" automobilky budou muset masivně zvýšit produktivitu, jinak je Tesla semele všechny. Je dobře, že Diess si tento fakt konečně plně uvědomil.... :-! "VW přiznává, že Tesla jej tlačí, aby urychlil přechod na elektromobily" https://insideevs.com/…ification-shift/
Proč bych se vracel na základku, když narozdíl od tebe mám inženýrský diplom?
Jsem zvědav, jak ty tvoje syntetická paliva budeš vyrábět pro 6 miliónů vozidle, která jezdí v Česku? To jako veškerá zemědělská produkce půjde do spalováků a lidi se půjdou pást na zbytek nezoraných ploch?
Že tvé výtvory jezdí je sice krásná věc, ale já se ptal, jestli splňují ty normy, které musely splnit, když je vyrobil výrobce. Vyměnit pár součástek podle návodu zvládne opice za banán, což ostatně je tvoje úroveň.
Skor by som to nazvla cista hlupost a nevzdelanost ako zavist :) On je tu miestny saso aj s WinDiesel uz dlhe roky.. o toho vela nevie, ale vzdy ma co povedat :) Ber to s rezervou, v kazdom diskusnom fore je nejaky troll, tu je ich proste viac. Im sa ruca cely svet lebo stale nechapu ten prechod z ICE k EV a ich prudko rastucu popularitu a predaje. Holt su tu fanusikovia technologii a potom v minulosti zaseknuti fanusikovia starej techniky.
Ty peníze od NASA mohla získat i jiná společnost, dokonce jich od NASA některé získaly mnohem více, než SpaceX. Ale jediný Musk má znovupoužitelnou raketu, jedině on dokázal splnit podmínky pro přepravu osob na ISS, dokonce zvládl i in-flight abort test, který byl nepovinný. NASA za své peníze dostává víc než třeba od Boeingu.
Ale nějak ti z diskuze vypadla Tesla - největší výrobce elektromobilů na světě, který má svou produkci komplet vyprodanou. A nejen to, mají nejpokročilejší techniku i v oblastech, kde by neměli mít žádné zkušenosti - bezpečnost a jízdní vlastnosti.
Jestli je tu někdo kecal a blázen, tak je to člověk, který se schovává za jméno skvělého závodníka a z jeho příspěvků čiší jen čistá závist.
Nezaznamenal jsem, že by se zakazovalo to, co už bylo vyrobeno. Problém je, že to vypouští jedy, které ničí lidem zdraví, takže v některých případech zakazují těm nejhorším smradometům vjezd do centra měst.
EV nikdo nechce? Tesla má vyprodanou produkci a tak rozjíždí další továrny. Na Ioniq 5 jsou pořadníky, Porsche Taycan je prodávanější než 911. Tesla žádné dealery nemá, nic u nich stát nemůže. EV v carsharingu jsem ještě neviděl, maximálně tak jednoduché škodovky a podobně.
Miluju, když člověk s nulovým vzděláním říká ostatním, aby se dovzdělali. :D:D:D
Spalováky jezdí bezemisně? To leda až je budeš tlačit, ty vtipálku. Zkus se zamyslet, kolik emisí vznikne, než se ti vůbec ten benál nebo nafta dostanou do nádrže. Těžba ropy, ropovody, rafinerie, rozvoz na benzinky, jejich provoz. A bez elektřiny by se to všechno vůbec nepohnulo.
Jestli ty vylepšuješ auta, tak bych se divil, jestli by to ještě legálně udělalo STK. Doufám že žádný ze tvých výtvorů na silnici nepotkám.
Tak ty plány na znovupoužitelné rakety jsou někdy z půlky 80 let. a to samé plánovali sověti s Energijou :-)
Je super, že to o 40 let později, za pomocí dokonaljších počítačů, technologií za za peníze nasa + soukromých investorů někdo přeměnil z plánů (otázka zda i ty nejsou ukradené) v realitu :-):-):-)
Před 70 lety se na emise kašlalo, jak se to začalo řešit, složitost motorů vzrostla a spolehlivost jde do háje. Když cuká motor, může to mít dnes mnoho příčin a ani diagnostika v tom moc nepomůže. Svíčky, cívky, kabely, snímače všeho možného do toho EGR ventil. Jasně, je to brnkačka, takže značkové servisy jsou už jen měniči dílů. Vyměníme tohle, nepomohlo? Tak zkusíme tamto, třeba to nakonec najdou. Auta schopná najet milión kilometrů už moc nejsou. Třeba takový 1.8 TSI nebrat, po 100 tisících bude potřebovat GO, jinak umře.
Moderní elektromobily jsou zatím mladá technika, první použitelný je Tesla Model S, která se dělá 9 let. Některé už stihly najet i půl miliónu km s první baterií.
Kde jsi přišel na to, že fandím Green dealu? Já jen fandím elektromobilům, protože jsou čisté jednoduché a efektivní. Proti neefektivnímu spalovacímu motoru složeného z tisíce dílů obrovský pokrok.
Trapný je ten, co odmítá věci, kterým prostě nerozumí.
Cukr, drogy, alkohol cigarety, to jsou věci které má každý člověk pod kontrolou, respektive je to jeho volba. Tedy pasivní kouření u cigaret ne, ale jsou zákazy, které mě chrání i v tomto směru. Ale vzduch na ulici? To je to pasivní kouření, které zatím nikdo nezakázal. Nejhorší jsou NOx a saze. Staré diesly v centru měst nemají co dělat.
Ale on i ten benzín sám o sobě je pěkná mňamka. Stačí se ho trochu nadýchat a ten otok plic, pokud to přežiješ, si budeš pamatovat do smrti. Vím o čem mluvím. Doteď se mi zvedá kufr, když to na mě při tankování zavane.
Který carsharing má takovou flotilu elektromobilů? Rád se podívám.
Jedno video na každý případ, které se patřičně rozmázne. To je jako že elektromobily hoří jen se na ně podívám. Během čtení o jednom požáru elektromobilu, který se rozmázne ve všech médiích shoří ve světě desítky spalováků.
Zpracování Tesly je obehraná písnička, která už dávno neplatí. Zkus si zjistit něco novějšího.
https://youtu.be/L4YxwZEhzMY?t=371
Mimochodem to porovnávání s auty dvakrát a nebo pětkrát dražšími, to je fakt trapné.
Tak si to pěkně proberme - pětileté dítě je tvůj výmysl, respektive projev neschopnosti pochopit psaný text. A dehonestace, to je tvůj vynález, začal jsi hned úvodním příspěvkem, kde jsi asi dnes nejschopnějšího člověka označil za plácala a fanatika. Pokud bys dále trochu vnímal, co jsem napsal, tak bys zjistil, že na VŠ jsem se dostal už před rokem 1990, konkrétně v roce 1984.
To že se t nechtělo sedět ve škole je jen výmluva, jak si omluvit neschopnost tu vysokou udělat. Podle hodnoty tvých příspěvků by to byla marná snaha.
Ta Tesla stojí v porovnání k příjmům méně, než ten Rolls před 40 lety. Navíc její zpracování se zlepšuje, přece jen to byla fungl nová fabrika, která auta nikdy nedělala a tak se to nějakou dobu učili. Dnes ta obehraná písnička o nekvalitě Tesly je dávno nepravdivá. Produkce v Číně je na špičkové úrovni a od fabriky u Berlína očekávám plnou německou kvalitu.
Na odkaz historie auta na silnici fakt nejezdí. Aspoň že ty americké sporťáky se už zbavily listových per na zadní tuhé nápravě, to bylo pro technika něco. Tesla Model 3 má vpředu dvojitý lichoběžník a vzadu víceprvek, na silnici sedí dost dobře.
Aby můj syn byl v pěti letech na střední škole, tak dobrý opravdu není. Ovšem ty jsi zjevně špatný ve čtení, když ti tahle informace utekla, takže aplikuj svou radu na sebe a vrať se na základku, hodně jsi toho prospal. :D:D:D
Jistě poskládat rozumné funkční PC zase taková brnkačka není, to já vím, dělám to už 30 lej, jak jsem psal (to ti taky ušlo).
A ano, neměl jsi na studium, nezbývá ti nic jiného, než si ze vzdělání dělat srandu. Nejsem zelený, to spíš ty jsi rudý a blbě vidíš. Jsem inženýr, kupodivu strojař.
Ohledně elektromobilů - mně osobně vadí na spalovácích hlavně mizerná účinnost motoru, přesněji mizerné využití energie v palivu k pohonu vozidla. Špičková účinnost motoru je 36%, ale v reálném provozu se na kola dostane tak 20, možná 25%. Elektromotor má účinnost přes 90% a narozdíl od spalováku dokáže jednou vynaloženou energii vracet rekuperací zpátky do baterie.
Jasně že ti elektromobily lezou krkem, vodu do ostřikovačů zvládne dolít i majitel a brzdové destičky, které se mění tak 4x méně, to tě holt neuživí. Žádné výměny oleje v motoru, žádné výměny spojek nebo generálky automatů, žádné DPF filtry nebo katalyzátory. Ještě tak nějaká ta plechařina a nějaké práce na podvozku. Nauč se detekovat vadné články v bateriích a pokud to zvládneš, možná budeš i vyhledávaný opravář elektromobilů.
Proto to chce kombinaci BIO LPG a Syntetických paliva.
Zbytků jídel jsou tisíce tun, stejně tak odpadků, použitých olejů atd, z čehož se to bio lpg vyrábí, jak ses mohl dočíst, pokud ses pane inženýre laskavě obtěžoval :-):-)
Pokud výrobce schválil, že sání od KN , Moparu je určené pro tenhle model a má pro to atesty a povolení, proč by to vozidlo nesplnilo STK, notabene to nikdo nekontroluje.
Dám ti do ruky, ráčnu, šroubováky a diagnostiku atd a můžeš přijet se předvýst.
Měnil sem si sám věci v Rollsu, na to žádný návody nejsou.
Kompletně stěrače všetně celého mechanismu posuvu, kompletně odstrojil všechny dřevěně interiérové díly , po renovaci zas nastrojil, měnil a opravoval sem posun sedadel včetně obou motorků, mulitufnknčího ovladače posuvu těch sedadel, opravil sem zámek kufru a sám sem si dělal renovaci sedadel, nové rádio včetně parkovací kamery atd
Čekám kdy přijedeš a předvedeš mi tu opici za banán, btw za renovaci vozu typu RR se platí 1300+ za hodinu, za diagnostiku na amerikách 700+ Kč :-)
Možná by sis vydělal víc než jako pseudoinženýr :-)
Jinak sem se živil několik let servisem a instalací PC a NTB, umím postavit PC z komponent, umím instalovat sw, takže pro ně třeba autdiovideotechnika v autech, výměny rádií a videosystému, upgrade a aktualizace map atd je naprostá sranda.
To hovor svojim doma.. ale ani oni ta nemozu brat vazne a si im na smiech ako tu. Uz si im rozpraval tu o bezemisnom horeni paliv? :D Ja ti nebudem nadavat, ty si proste iba nevzdelany a nechapavy, to je iba konstatovnie na zaklade uplne zcestnych prispevkov zalozenych na tvojich pocitoch a nejakej silno emitivnej skusenosti so starym Rolsom :D
Kvalita VW pred 20timi rokmi: najhorsi vyrobca aut :)
https://www.carqualityinfo.net/_/rsrc/1331114948535/reliability-durability-using-cr-s-lists-of-cars-to-avoid/car-makers---worst-manufacturers-of-my-2001/2012-03-01_-_Bar_Graph_of_Worst_Car_Makers_of_2001_by_a_Prevalence_Measure_-_Chart_by_James_Benjamin_Bleeker.gif
VW a kvalitne auta? :D To snad nemyslis vazne. Passat, Jetta/Bora, Tiguan su ich najnespolahlivejsie modely a zaroven jedny z najpredavanejsich. Praskajuce a vodu prepustajuce TDI bloky, uniky oleja, zapchate EGR, problemy s pasmi a retazami, dvojhmotakom a tesnenim hlav, neskor rozpadajuce sa TSI uz pri 40k km a hromadne zaloby, ak si vlastnil VAG koncernove auto tak pri 150k km si si mohol podat bingo ci ti odide skor turbo alebo vstreky za tisice eur.. v ziadnom rebricku si nikdy nenasiel VW znacku medzi spolahlivymi. Naopak VW casto kraloval spolu s GM a Fordom v rebrickoch najhorsich vyrobcov aut s najviac poruchami. Boze ty mas ozaj "prehlad" :D
Touran je tu už nejakých 18 rokov, okrem plechov sa až tak nezmenil (podobne ako Golf) a spoľahlivým sa stal až rokmi vychytávania múch - zo začiatku to fakt žiadna sláva nebola.
Tak v tom s tebou nesouhlasím, např G7 nebo Touran aktuální generace jsou velmi kvalitní auta, to jak zpracováním, tak spolehlivostí. Mluvím z vlastní zkušenosti, mám od nova Touran 1.4TSI z roku 2018 a v servisu jsem byl jen na pravidelných prohlídkách :yes:
Aktuální modely bych si po prohlídkách a vyzkoušení už nekoupil. Ta změna kurzu směrem dolu v kvalitě materiálů je obrovsky tristní, levná až laciná řešení - vše přes displej - velmi pomalý SW, dotykové plošky místo tlačítek je zoufalost :no: O bezpohlavním designu novinek nemluvě (i když to je hodně subjektivní)…
To zpracování té Tesly si k tomu 40 let starýmu Rollsu nemůže ani čichnout, asi takhle.
A plastový bakelitákový interiér s megatabletem mě fakt nebere. To můj sen opravdu není, tradice, historie nula, emoce nula, je to tramvaj co pěkně zrychluje, montovaná portorikáncem na cracku, dokud nemá prázdný baterky, pak se s tím musíš ploužit 100kou mezi kamiony, když je náhodou nabíječka co sis vyhlíd mimo provoz nebo je tam obsazeno :-)
Děkuju nechci, já mam rád auta kde je radost z jízdy, kde je cítit ten odkaz historie a kde to má zvuk a charkter. Kde do toho sedneš aby ses projel, jen tak pro zábavu. Bez cíle. Bez toho že jedeš z A do B.
To jsou opravdová auta. A kde tě baví je i opravovat a vylepšovat.
Bolševický kašpar používám na utopistické fanatiky OZE, členy Muskovy sekty a elektrohujery, co nám chtějí zakazovat splovací auta, s tradicí, historií, zvukem, charakterem a noblesou.
Ty si na matike asi velmi nedaval pozor ak je pre teba 15% mizive percento :) Tvoj katastroficky scenar vyvoja VW nastastie nema nic s realitou :) VW bol vzdy medzi najporuchovejsimi automobilkami a EV im tuto statistiku iba vylepsi, ale na EV zacnu zarabat az vtedy ked si konecne zacnu vyrabat vlastne baterie a nebudu mat 5 roznych EV platforiem ktore ich stoja obrovske peniaze.
Za dotykove suchacie ovladacie prvky ktore tu tak velmi nemate radi Tesla nemoze, nema vo svojich interieroch ani jeden jediny ;-) To je zase len najvacsi problem klasickych automobiliek, nejdu do EV revolucie naplno. Ci VW, Stellantis, Nissan, Ford, BMW robia klasicke auta s nevhodne ulozenou a chladenou baterkou a motorom a zbytocnou technikou pod kapotou niektore so stredovymi tunelmi v zadu, lebo sa nevedia preniest od ICE karoserii k nekompromisnym EV ako ma Tesla, Lucid, Rivian, Rimac, Nio etc.. a preto im nevedia konkurovat. A to mnohe predavaju svoje EV so stratou a Tesla este stale nepouzila tromf vo forme najvyssej marze na trhu, ktorou si moze znizit predajnu cenu na uroven ktorej nebude moct ziadna automobilka konkurovat, ale kym dopyt vysoko presahuje vyrobu, nema na to dovod a radsej sa kralovsky nabali.
VW nikdy nebude modlou nekritických fanatiků. Budoucí roky přežije jen Porsche a s trochou štěstí Audi. VW zůstane jen jako majitel bez vlastní výroby a "lidových" značek. Motor evropského průmyslu se zadrne a přijde bída, jakou nikdo nepamatuje. Spolu s rostoucími cenami energií a potravin vznikne "dokonalá bouře" mající za následek fatální chudobu většinového obyvatelstva. Jestli je to odpovídající daň za mizivé procento celosvětově vypuštěného CO2 je asi na svědomí každého soudruha.
Ty si pravdepodobne v zivot v ziadnej Tesle nesedel, to len troll ako ty vie dookola opakovat ako pokazeny verklik ze Tesla ma zlu kvalitu lebo neovladas fakty a zaspal si dobu a cital si nejaky clanok o odpadnutom narazniku, ale necital si o milionoch odpadnutych casti z inych aut a ich nasobne vacsi zvolavackach. Tesla Model 3 bola vyhlasena za najkvalitnejsie a najspolahlivejsie auto so skore 99,4%, ak by sa ratali aj neprmiove male auta tak len Yaris Hybrid dosiahol vyssie skore. Tesla Model S bola najlepsie auto ake kedy hodnotil Consumer Report s rekordnym skore 99 zo 100, ale len hlupy troll ako ty moze stale ospevovat svoje vymysly a stary Rolls :D
Chlapce (alebo hlupy dospelak), zacni sa vzdelavat. https://www.youtube.com/watch?…
Bolo ti to x-krat vysvetlene, tak este raz. To nie su dotacie, to su povolenky pre vsetky automobilky rovnake, to ci sa automobilka rozhodne zamorovat ovzdusie a minut si ich, resp. minut aj povolenky inych automobiliek, je uz na nej. Vsetky su na rovnakej startovacej ciare. VW dostal vo vsetkych krajinach kde posobi tolko dotacii ze Tesle sa o tom moze len snivat :) a pritom ma este mensiu marzu na svojich jednoduchych podvodnych spalovakoch ako Tesla na svojich drahych EV ktore su roky napred oproti rychlopecenym VW EV s nedotianutymi funkciami aj oproti vlastnym spalovakom.
Tak hlavně že máš ten přehled ty ;-) Vše o čem píšeš se událo před 10-15ti lety… Třeba taková Tesla v tom žije teď, vše co jde jí odpadává od zrcátek, kol až po střechu, tj kvalita už z výroby aneb jak se vyjádřil Elon - ať si to servisy vychytají… :-[]:no:
Jde o to Bariku, o které genearici Touranu mluvíš? Já o druhé vyráběné od roku 2015 ;-) Btw Touareg V10 TDI byla servisní past, to je fakt :-[] Jinak každému výrobci se něco ne ůplně povede. Pokud by VW byl tak špatný asi neprodává tolik aut, nemyslíš?
Mě bavila historie, památky atd - ale abych seděl 5 let na VŠ a pak dostal nástupní plat 12 000 Kč v té době, jako historik nebo nějaký archivář tak to mě opravdu nebralo.
Na matfyz nebo vodohospdáře bych fakt nešel, to mě absolutně nebaví, nezajímá.
Tak co tam máš dalšího? Na práva se bez známostí nejde dostat a tak zbývá čvut strojařina nebo nějaký ekonom :-)
A myslíš že jako strojař s VŚ bych chváli EU a podporu OZE a elektropleček? A snahu o likvidaci spalováků?
No vidíš, takže si vystudoval za normalizačního komunisty. A zadarmo :)
Umět poskládat ty komponenty tak, aby ta sestava fungovala, dávala smysl, nehádaly se paměti, nepřehřívalo se to a sloužilo to ke svému účelu (kancelařina, hry, stříhání videa, výpočetní pc pro vědce atd). K tomu instalovat všechen sw, programy co chce klient, proopjit to s jeho přístroji, tiskárnami atd
Opravdu to zládne 5 letý dítě co to vidí poprvý. Jasně.
Tu o červený karkulce znam, zkus jinou :-)
PS: dnešní děti sou schopný se se šroubovákem v ruce těžce zranit, jak sou šikovný, protože je k tomu nikdo nevede.
Co je to karubrátor 90% z nich neví a o lambda sondě si myslí že je to vesmírná sonda co letí k ISS
Takže asi takhle zelený soudruhu inženýre. Jsi aspon elektroinženýr?
Že bych měl jisté pochopení pro tu fascinai Ajlonem Mlaskem a jeho nekvalitně smontovanými zkratovozy :-):-):-)
Pokud by měl takto totálně zkrachovat VW, pak ještě před ním musí zkrachovat x dalších automobilek, protože VW auta vyrábět umí a ne že ne. Prostě ten pocit, když do toho sednu a není tam nic proti ničemu (na rozdíl od jiných (Francouzi, Japonci, Korejci atd...))
Ak by si mal prehlad aj ty tak vies ze v 2020 skoncil VW v rebricku spolahlivosti znaciek na zahanbujucom 20tom mieste z 32. Takze nie, VW nevyrabal kvalitne auta ani pred 15-20 rokmi, ani dnes. Tesla predbieha VW v spolahlivosti, bezpecnosti, marzi na jednom kuse aj v spokojnosti zakaznikov. Ano Tesla urcite zije teraz v problemoch fatalnych zlihani pohonnych jednotiek lebo jej odchadzaju turba, vstreky, DPF, EGR atd co su aktualne problemy prave predavanych modelov :D . Jedine co vyriesili boli rozpadavajuce sa motory kvoli zlyhaniu rozvodovych retazov a pasov, co je miliardova kauza urcite porovnatelne s par odtrhnutymi plastovymi krytmi naraznikov ktorych oprava ako aj odstranenie dizajnovych problemov bola otazka par hodin pri najblizsej odstavke linky ale kvoli drobnohladu medii je kazda takato udalost nafuknuta. To ze VW mal zvolavacky milionov kusov kvoli ovela vaznejsim vyrobnym vadam si uz ako klasicky antiEV troll opat prehliadol ;)
čuchat smrad je taky tvoje volba, můžeš žít v beskydech na salaši nebo někde na šumaváce na samotě, kdo ti brání popř emigrovat na Aljašku nebo do Omjakonu, tam moc aut není :-):-):-):-)
Tisíc dílů, známých 70 let, pořád stejný princip vid, pane inženýre.
Blok, klika, písty, válce, ojnice, vačka, altík, startér, klimakompresor, svíčky, sání......hrozná věda, že.
Pokud se udělá GO, dnešní moderní, poctiě udělaný motor bez starstopů atd najede bez problémů 1 milion km.
Kolik najede elektormobil s jednou výměnou baterek?
Taky milion?
Tos toho moc neviděl, carsharingy a půjčovny bežně Leafy, E-golfy, E-Upy, Tesly, BMW I3, Fiat 500e, Audi E-tron, Citigo atd
Vůbec ne, jen Rakousko chce 2040 zakázat kompletně všechny spalováky včetně ojetin a jinde chtějí uvalit speciální daně na fosilní paliva aby donutili lidi tím přestat jezdit a ještě jim zakáží vjezd do měst.
Vaše omletá písnička kolik to zabije lidí, kolik lidí zabije stres a napětí v práci a v rodině, nekvalitní jídlo, cukr, drogy, alkohol, cigarety
Proč stát nezakáže alkohol a cigarety a každý drogový delaer nedostane doživotí v kriminále? Každá firma co dává do jídel zakázané látky a jedy, viz pollské dobroty s posypovou solí atd - doživotní zákaz činnosti a propadnutí veškerého majetku.
Protože by přišli o prachy na dph a spotřební dani vid.
Že to co jsem vyjmenoval zabije 40x tolik lidí jak auta nevadí vid.
Jasně, obehraná písnička, akorát v USA na diskuzních forech tisíce příběhů, tisíce videií na youtube jak byly dodány nekompletní vozy kterým chyběly dokonce součástky, nekvalita zpracování, vadné pixely, odcházejícíc tpms čidla, zatejkání atd atd.
Jediná amerika z těch co sem měl, co neměla vzadu víceprvek bylo Camaro IV generace. Jinak Stratus, Sebring, 300C, Charger, CTS, Caliber, vícpervek. Alero klasickou tyč ala oktávka.
A všechny auta měly vzadu kotouče, i to 4 kový Camaro, tady neměly vzadu kotouče ještě dvojkový Oktávky v základu, o Fabii vůbec nemluvě :-):-)
Jistě že to jezdí na odkaz a historii, ty tradice zavazují a prémiové a luxusní třídě, na kterou se Tesla snaží hrát ty interiéry mají být precizní. Taky maj mít styl a kvalitní a ušlechtilé materiály.
Sedni si někdy do Cadillacu, Lincolnu, Mercedesu nemluvě o Rollsu a Bentley.
Pak si sedni do Tesly :-):-):-)
Lepší zprcování má dneska i Kia, Genesis o Lexusu vůbec nemluvě.
Já sem jel v Tesle S, neboj. Vím jak to tam vypadá.
A trojka to je naprostá tragédie, to vypadá jak interiér vozu budoucnosti z Autosalonu ve Frankfurtu z roku 1991, bohužel.
Jinak mě servis aut neživí, já to mam bokem jako koníčka. Hlavní příjmy mam jiné.
Leze mi krkem, že chce někdo zakazovat něco, co bylo vyrobeno, jezdí to a funguje to a klidně bude fungovat dalších 60 let. Omezovat to, zakazovat a nakazovat kam s tím kdo smí a nesmí, zdanovat to a omezovat volný pohyb a nutit lidem to co nechtějí.
Podívej se na silnice kolik jezdí EV, proč si to ti vzdělanci nekupují? Dyt to nikdo nechce, odečti carsharingy, dealery, půjčovny , státní instituce co už to pomalu musí nakupovat a tesla fanatiky a podívej se na ten zbytek. Kolik toho jezdí.
Inženýr strojař má rád elektrické plečky, paradox jak svin.
CO je na Tesle za strojařinu? Nebo na jakémkoliv EV?
Dyt to umí vyrobit cvičená vopice, baterky nakoupíš hotové, tak akorát udělat kastli, to zvládali i italské minikarosárny v 70. letech v (z dnešního pohledu) garážových dílnách , elektroniku a infotaimenty do toho někdo dodá, stejně jako všechny světla, kabely, sběrnice, sedačky, interiér, takže akorát elektromotor a zblastlit to dohromady.
Můj otec byl technick a kontrolor, celý život dělal na pístových leteckých motorech a nákladácích. A vím že elektromobil by nikdy nechtěl.
Nic mi neuteklo, akorát to, že se tady snažíš všechny dehonestovat a zesměšnit tím, že jsou bez vzdělání a že to zvládne 5-15 letý dítě...
Jinak já mam maturitu, když máš takové strachy o moje vzdělání. Sedět 5 let na VŠ sem nechtěl protože mě nebavila přestava 5 let někam chodit sedět kvůli tomu abych měl kus papíru.
U vzdělání hrozně záleží jaké je kvalita, kdo tam učí a jak.
Bohužel pokud by byly přísné přijímačky, jako v 90. letech, 60% dnešních basolventů SŠ a Gymnázií by tam vůbec neudělalo přijímačky a velmi podobné je to i u SŠ.
Navíc spousta lidí má humanitní a ekonomické směry, navíc soukromé školy, ti lidé jsou pro život nepoužitelní a končí v neziskovkách, stgátních úřadech a institucích nebo dělaj nakonec něco úplně jiného než co vystudovali.
Jak jsem napsal, skládání podle návodu je brnkačka, co je na sestavení PC složitého? Je to jako LEGO, konektory co do sebe zapadají. Koupil jsem si své první PC před 30 lety, od té doby si je sám skládám. Poskládat PC z komponent uměl můj syn na střední škole, nikdy to nedělal, dal jsem před něj hromadu krabic a zvládl to napoprvé. Nic na tom není, to se nemáš čím chlubit.
A že se vysmíváš něčemu, co je nad tvé síly? Nic nového, s tím se setkávám u hlupáků běžně.
Umíš číst? Asi ne vid, tak se zkus vrátit na základku!
100% z obnovitelných zdrojů
Vyrobeno z jinak nevyužitelných zbytků jídla, odpadních olejů či rostlinných olejů. Uhlíková stopa je o 80% nižší než u fosilního LPG a o 90% nižší než u benzinu!
Vylepšuju auta sériovými díly z jiných aut(do nižší výbavy třeba kompletní interiér z vyšší výbavy) nebo tunningovými od renomovaných firem typu KN, Mopar atd :-)
Všechny moje výtvory dodnes jezdí, ted sem měni o víkendu olej a všechny filtry na Mini Cooperu, opravoval prahy a střechu na fabii, předtím sem dělal na Challengeru a 300S , předtím na Chargeru atd atd
Tak se dozvdělej a přestan tu plkat o tom, že někdo nemá vzdělání a nic neumí, bolševickej kašpare
Touran? Jo to je super spolehlivé auto, 12 záručních oprav během záruční doby. 69 dnů v servise celkem :-):-):-) Kámoš na jeden takový kousek vzpomíná dodnes, co jim jezdil na servis :)
Přestihuje ho jen Passat CC a Touareg V10 TDI, to jsou doslova etalony kvality :-):-):-):-):-)