Jestlipak to nebude spíš tím, že v titulku chybí zmínka o faktu, že jde o specifický model pro mimoevropské trhy a může tak mylně navozovat dojem vozu připravovaného pro ten místní? Osobně je mi celkem jedno, ale píšu to proto, že mě stejným způsobem zmátl i Váš předchozí článek o Slavii a čísla čtenosti bych vysvětloval spíše tímto faktorem.
A ako ovplyvní úspech Škodovky v Indii českú ekonomiku? Daň zo zisku sa zaplatí v Indii a zisk ide do Nemecka do VW. Takže ti môže byť ukradnuté aký úspech bude mať Škodovka mimo EU.
Škodovka je významná část české ekonomiky. Z tvé země to může vypadat nedůležité, ale pro mě je hodně důležité, aby škodovka šlapala. I přesto, že sám bych si o škodovku kolo nepopřel. Ale každý Indian, který ji koupí, je dobrý Indian .
Redakcia, vy fakt totálne seriete na svojich čitateľov? Už bolo v diskusiách jasne vyjadrené, že našinca nejaká indická škodovka vôbec nezaujíma. Prečo nás opakovane kŕmite týmto odpadom? Nežijeme v Indii.
...že škodovka vždy bývala skvělá pravě ve schopnosti nabídnout velký kus auta a vůbec užitné hodnoty za relativně výhodné peníze. Ale to už v Evropě několik let bohužel neplatí... A může za to hlavně idiotská antiautomobilová politika EU! :-O:-(:no::no::no:
Dobrý den,
čísla říkají něco jiného. Dnes jde o jeden z nejčtenějších článků. A stejně tak tomu bylo u dříve vydaných článků, které se hodně četly i několik dní od vydání. Zájem mezi našimi čtenáři tedy o vůz pro Indii je :-)
Koukal jsem včera Ssangyong.
Na začátku roku 2020 prodali 8 aut měsíčně, v září 130 aut měsíčně a myslím že to tím nekončí.
Už prodávají víc než Fiat, Subaru, blíží se k Hondě. Myslím že ji doženou v říjnu.
SYM2018 = bez záznamu v SDA/CIA
SYM2019 = 47 ks
SYM2020 = 260 ks
SYM2021 = 761 (leden až září včetně)
A to jen proto že SYM dělá levná ale dobrá auta pro lidi (zatím).
Ja vím Wine, v pohodě, ale tak když vidíš kdo jezdí v Thaliích a Loganech, je zaměření těchto aut - sedanů “B” segmentu jasné.Takže z mé strany to není výsměch, jen zamyšlení, že za slušnou cenu by mohlo dojít k výměně těchto starých klumprů za nová auta ;-)
Na co hrotis ? Jednak nemozes vediet (ani nevies) co z toho Skoda skutocne ma a nejaky vlastenecky zaujem o cesku znacku je normalny a da sa povedat aj potrebny.
Tieto strkanice su uplne zbytocne, tam si mal vcera stat na namesti a oslavovat ... a byt vdacny za nieco.
Však hej. Prečo ponúkať hovädzie stejky, keď držkovej sa predá viac. Ale treba si uvedomiť aj to, že rozdiel medzi reštauráciou a vývarovňou je markantný.
Protože v jiných částech světa se prodávají ještě normální auta. O elektrospotřebičích není co psát, natož pak to chtít číst, diskuze se zvrtne akorát u uměle vytvořených senzací, jako že TM3 je neprodávanejší v Evropě i když to sem lifrujou jednou za kvartál a tak to vlastně tak žhavé není. Holt si zvykej na novinky z jiných částí světa, kde je svět v pořádku a kde je v automobilismu o čem psát.
Psát o elektrospotřebičích je jak psát o spalovacích motorech a zaobírat se jen velikostí nádrže, protože nic jiného tam nevymyslíš.