Novinky
Arese
11
Proč by naši politici měli nějak zvlášt podporovat budování drahých nabíjecích stanic, když cca 98 % českého národa drahé, šíleně nepraktické a řidičsky zoufale nudné zkratowozy prostě NECHCE? 😄
Přejít do diskuze
??? Babiš ??? nabíjet doma ??? vodík ??? to by bylo zase pořád dokola....
Ale o tom já vůbec nehovořím a hovořit ani nechci. Já se bavím o článku. Já z vyjádření BMW cítím, že se opatrně snaží sdělit, že přechod je z jejich pohledu příliš rychlý, ultimativní a infrastruktura není zdaleka připravena na tempo, které slepě hlásají nejen zainteresované zájmové skupiny, ale i některé automobilky.
Ale o tom já vůbec nehovořím a hovořit ani nechci. Já se bavím o článku. Já z vyjádření BMW cítím, že se opatrně snaží sdělit, že přechod je z jejich pohledu příliš rychlý, ultimativní a infrastruktura není zdaleka připravena na tempo, které slepě hlásají nejen zainteresované zájmové skupiny, ale i některé automobilky.
Tvé ohromení z pokroku ti nikdo nebere.
Článek je však o malém počtu veřejných nabíjecích míst v některých zemích Evropy, jestli se nepletu. Když už tak napiš tedy něco smysluplného k tématu.
Jaká bude cena baterek za 5 let někdy příště.
Článek je však o malém počtu veřejných nabíjecích míst v některých zemích Evropy, jestli se nepletu. Když už tak napiš tedy něco smysluplného k tématu.
Jaká bude cena baterek za 5 let někdy příště.
Ano, protoze s rostouci poptavkou pujdou urcite ceny dolu. Schillerova hadr...
Btw. cena Lithia od zacatku roku vzrostla vice nez ctyrnasobne.
Btw. cena Lithia od zacatku roku vzrostla vice nez ctyrnasobne.
Pokud se k problematice vyjadruji lide jako ty, tak se neda vest kloudna debata. Prave jsi otocil naruby zakonitosti trhu. Ale, tak kdyz podobny nesmysl mohla vypostit slepice, co nam delala misterku financi...
Pokud vim, tak si navrh spalovat vodik v pistovych motorech nedavno odsoudil jako nesmysl a vysmal se mu, ze to je spatna cesta. Takze si uz zase prevliknul kabat ty trole, jak je u tebe dobrym zvykem?
Ty zabedněnče, jsi troll přímo ukázkový.
Ty nemáš žádný soukromý život že tady stále musíš exhibovat s elektroblbostmi?
Ty nemáš žádný soukromý život že tady stále musíš exhibovat s elektroblbostmi?
Tvuj ekonomicky analfabetizmus je donebevolajici. Vyrobni kapacity baterii uz ted nestihaji pokryvat poptavku, ale podle tebe s jejim dalsim rustem, pujdou ceny dolu. Lithi asice neni potreba do jedne baterie mnoho, ale bez nej zadnou nevyrobis. Ale jak vidim, tys ztraceny pripad, takze debata nema cenu...
Tak si klidně mluv, ale ne se mnou a hlavně ne pod tímto článkem, kde to není na místě a je to zcela mimo téma.
Nehledě na skutečnost, že jsi, nevím proč, primárně reagoval na můj koment k příspěvku Nlaudy.
Nehledě na skutečnost, že jsi, nevím proč, primárně reagoval na můj koment k příspěvku Nlaudy.
"ani že BEV sedan si dá k svačině i spoustu sporťáků?"
Myslíš pouliční závod k nejbližší nabíječce? 😁
Myslíš pouliční závod k nejbližší nabíječce? 😁
Ano, z hlediska řidičských dojmů ze svižného svezení na zatáčkovité silnici je Karoq skutečně "nudný", resp. "netalentovaný". Má ale celou řadu jiných předností - viz. moje recenze na mojeauto.cz.
BMW se vyjádřil k problému asi hlavně z hlediska pro něj důležitých trhů, proto použil i jako příklad Itálii. I když použitý výraz "chudší státy" by se dalo vztáhnout i na ČR, která ovšem z hlediska prodejů BMW nevytrhne.
A jak to bude v našem džalalabádu s nabíječkama já vůbec nedokážu ani odhadnout. Dnes stavíme, zítra bouráme, pozítří stavíme, popozítří konzervujeme, ....ale hlavně to neřeší komplexně celkový problém nedostatku veřejných nabíjecích bodů v jiných zemích Evropy. A to je hlavní moto článku.
A jak to bude v našem džalalabádu s nabíječkama já vůbec nedokážu ani odhadnout. Dnes stavíme, zítra bouráme, pozítří stavíme, popozítří konzervujeme, ....ale hlavně to neřeší komplexně celkový problém nedostatku veřejných nabíjecích bodů v jiných zemích Evropy. A to je hlavní moto článku.
Takže s benzínovým čtyřválcem se považuješ za Kinga, nedčlověka a nadsamce a s dieselovým čtyřválcem už jsou lidi povl, spodina a držgrešle?
😁 😁 😁
Určitě jsi na sebe hrdý 😁
😁 😁 😁
Určitě jsi na sebe hrdý 😁
Bolo by dosť blbé keby technologické novinky, ktoré sú drahé, mali chyby ktorými trpia oveľa lacnejšie vozidlá :-! . Čo sa týka súčasných vozidiel (stačí zostať v nižšej strednej), tak pokiaľ máš pod kapotou r4 benzín, tak do určitých otáčok ho takmer nevnímaš (klasikou je mestká prevádzka). Vnímaš okolité ruchy ako odvalovanie kolies a aerodynamický hluk pri vyššiej rýchlosti. (Ne)pohodlie karotky bude podobné ako v iný suv v tejto kategórii.
K tvojmu PS - nie je moc fér porovnávať auto s cenou x a auto s cenou 2x. Daj nám vedieť ak nájdeš konkurenta Areseho karotky medzi EV. Všetci sa na ten test a zrovnanie tešíme..
Narážím hlavně na tu naivní představu, že bude každý nabíjet hlavně doma v garáži. Nebude. Hlavně ve městech, kde drtivá většina aut parkuje venku a o nějaké garáži si může nechat jen zdát. Ty jsou pak odkázány výhradně na veřejné nabíječky, kde zase narážíme na to, že buď budeš mrvit baterku výhradně rychlonabíjením, nebo marnit vlastní čas. Si pak vyber...
@Hendly: e-Nijaqem? Ne nejel, škodovky posledních generací mě nějak neberou celkově, natož jako elektrospotřebič.
@Hendly: e-Nijaqem? Ne nejel, škodovky posledních generací mě nějak neberou celkově, natož jako elektrospotřebič.
Opět seš vedle jak ta jedle. Recenzi na svoje auto pro zábavu na mojeauto.cz samozřejmě mám, ovšem ještě pod svým starým nickem. A podruhé to sem cpát nechci. To auto totiž bylo úplně první, které jsem kdy na moje auto.cz vložil. A ještě poznámka na závěr - do toho, jaká svoje auta a kdy sem vkládám ti vůbec nic není. 😉
Benzínky mám v okruhu do 1 km rovnou dvě, ale palivo natankuješ koneckonců kdekoliv během pár minut. Možná právě z toho důvodu jsem mnohem vstřícnější k vodíku, kombinujícího výhody spalováku s rychlým tankováním a jako úlitba zeleným kedlubnám je i dostatečně ekologický. Naštěstí ho kromě Asiatů chystají i Bavoři, takže si ho dovedu představit jako daily za nějakých 10-15 let.
Ad petrolhead vs elektřina - ten Mlaskův elektrický svatý grál byl pro mě vyloženě zklamáním, tak bezpohlavní a bezemoční spotřebič jsem nečekal. Zlatej dýzl...
Ad petrolhead vs elektřina - ten Mlaskův elektrický svatý grál byl pro mě vyloženě zklamáním, tak bezpohlavní a bezemoční spotřebič jsem nečekal. Zlatej dýzl...
Zejména kvůli té představě krásného nedělního odpoledne stráveného na výletě ke stojanu s nabíječkou.
I to, že většina lidí bere auto jako prostředek, ovšem znamená, že od něj očekávají nějaký užitek. Aby auto sloužilo jim, ne oni jemu. Jinými slovy musí být především praktické, což Enyaq narozdíl od Karoqu - jakkoli bych nechtěl ani ten - nesplňuje.
Amaterasu
protože nejsou MIMO REALITU jako ty?
Andrej to úmyslně NEdělal = byznys co "zdědil" po Mrázkovi je o naftě adBlue benzínu
jinak 98% = to máš odkud? s trochou nadsázky 98% mých kolegů známých atd. s BEV do budoucna počítá (a nemalá část lidí z oboru už má hybridy v druhý někdo 3. generaci)
Andrej to úmyslně NEdělal = byznys co "zdědil" po Mrázkovi je o naftě adBlue benzínu
jinak 98% = to máš odkud? s trochou nadsázky 98% mých kolegů známých atd. s BEV do budoucna počítá (a nemalá část lidí z oboru už má hybridy v druhý někdo 3. generaci)
S rostoucí poptávkou samozřejmě cena dolů jde. Zatím se teprve rozjíždí projekty na získávání lithia po celém světě.
Ono představa, že se podaří vybudovat dodavatelský řetězec v jednotkách let je dost.. no jak to nazvat.. hloupá.
Jinak zájem o lithium netáhne ani tak elektromobilita, ale hlavně nářadí a elektronika atd. ta dělá více jak polovinu spotřeby a nárůstu spotřeby lithia.
Ono představa, že se podaří vybudovat dodavatelský řetězec v jednotkách let je dost.. no jak to nazvat.. hloupá.
Jinak zájem o lithium netáhne ani tak elektromobilita, ale hlavně nářadí a elektronika atd. ta dělá více jak polovinu spotřeby a nárůstu spotřeby lithia.
Ale já naopak zvuk spalovacího motoru při akceleraci moc rád poslouchám. A při ustálené jízdě je TSI v Karoqu vzorně tiché, vč. dálnice. 😄 Naopak, když jsem jezdíl s různými EV, tak při vyšší rychlosti mi velice vadilo, jak výrazný v nich byl aerodynamický a valivý hluk! 😲 :no:
Osobně si myslím, že není potřeba koumat nad cenou lithia - stačí si srovnat, že (třeba) elektrické DongFengy u nás prodává realitka a na Slovensku jakési sro z Bánské Bystrice a pak kouknou na alibabu. S50EV od slovenského sro za cca 611 tisíc Kč a S50EV za .... (chvilka překvapení) ..... 258 tisíc Kč + 5300 doprava.
Zdroje: https😐/dfmotor.sk/s50ev/ a https😐/www.alibaba.com/…62243690971.html?…
Zdroje: https😐/dfmotor.sk/s50ev/ a https😐/www.alibaba.com/…62243690971.html?…
Citace z článku: " Zatímco v Norsku a Nizozemsku připadá na 1000 automobilů sedm až devět veřejných dobíjecích stanic, v Itálii je to pouze 0,4 dobíječky. " Zaostalé Česko, podporující přes AdBlue a řepku a kdovíco dotované dýzele, má podle hybridu (článek s názvem V ČR jezdí 8500 elektromobilů, využívají už 1400 dobíjecích míst) tedy má průměrně 6,07 dobíječky na 1000 elektromobilů.
Drahých dobíjacích staníc? Ty máš vôbec predstavu, čo stojí vybudovanie klasickej čerpačky, ktoré sú už na každom rohu a napriek tomu stále raketovým tempom rastú ďalšie?
Amaterasu
Jj PŘESNĚ TAK = musíš jít (totiž) o level DÁL 😉
V zemi kde se prodává už VĚTŠINA https😐/www.novinky.cz/…ich-aut-40346892 je pak těch dobíjecích míst třeba podobně jako u nás = ale když se tady (téměř) neprodávaj VYPADÁ to že...
Jasno? (díky andrejovi a jeho soukromému zájmu) ZAOSTALÉ česko podporující JEHO byznys adBlue a řepku a nevím co s tím má dotování nafty snad jen že ON ho ještě navýšil = tak na tom je jak je. a PROTO teď https😐/www.auto.cz/…4-miliard-141561
Protože když (kdyby) se prodá příští rok v ČR stejně elektromobilů jak v Norsku = asi 80 tisíc za rok = bude náš poměr dobíjecích míst.... jak finance po Schillerový 😲 :😉
to ZPOŽDĚNÍ a ZAOSTÁNÍ má jedno plus = zatímco jinde aktuálně vyměňují původní dobíjení (třeba 50kW) my můžeme rovnou stavět 250-350kW 😁 :-!
V zemi kde se prodává už VĚTŠINA https😐/www.novinky.cz/…ich-aut-40346892 je pak těch dobíjecích míst třeba podobně jako u nás = ale když se tady (téměř) neprodávaj VYPADÁ to že...
Jasno? (díky andrejovi a jeho soukromému zájmu) ZAOSTALÉ česko podporující JEHO byznys adBlue a řepku a nevím co s tím má dotování nafty snad jen že ON ho ještě navýšil = tak na tom je jak je. a PROTO teď https😐/www.auto.cz/…4-miliard-141561
Protože když (kdyby) se prodá příští rok v ČR stejně elektromobilů jak v Norsku = asi 80 tisíc za rok = bude náš poměr dobíjecích míst.... jak finance po Schillerový 😲 :😉
to ZPOŽDĚNÍ a ZAOSTÁNÍ má jedno plus = zatímco jinde aktuálně vyměňují původní dobíjení (třeba 50kW) my můžeme rovnou stavět 250-350kW 😁 :-!
Amaterasu
Ne = jako vždy SI TO POMOTAL + nebyl sem to já KDO tě na to že si napsal nesmysl upozornil. Spalování vodíku NENÍ BEZemisní = jak si TY tehdy napsal
CO kdybys TAK AKTIVNĚ jako se snažíš zoufale hledat chyby u mě = začal makat na těch svejch?
CO kdybys TAK AKTIVNĚ jako se snažíš zoufale hledat chyby u mě = začal makat na těch svejch?
S tím samozřejmě nemám žádný problém😒br />https😐/moje.auto.cz/…Autoemocion.html
A žádnou "hubu" ti zavírat nechci, to rozhodně není můj styl!
A žádnou "hubu" ti zavírat nechci, to rozhodně není můj styl!
Že bude v ev tichšie nikto nespochybňuje, čakám od teba reálne porovnanie auta kategórie karotka so samotnou karotkou. Ak chceš ťahať ev z vyšších kategórii, tak ich zrovnaj s niečim podobným.
Amaterasu
Vůbec nic mi do toho není ale "Seat Leon 1.4 92kW zvládá i ostrou sportovní jízdu" to jako že LÍP než můj hybrid??? 😲 :😉 😁 :-!
k čemu se musíme vývojem dopracovat je pětiminutové nabíjení a dostatku nabíjecích míst. čekám, že to bude většinou třeba v práci.
že doma před bytovkou nemáš benzínku tě taky netrápí, ne?
popírám, že bych byl nějaký fanatický petrolhead, jenom se mi prostě líbí benzínový motor víc, než dieselový, ale elektřina je hned za ním, po benzínu😊
že doma před bytovkou nemáš benzínku tě taky netrápí, ne?
popírám, že bych byl nějaký fanatický petrolhead, jenom se mi prostě líbí benzínový motor víc, než dieselový, ale elektřina je hned za ním, po benzínu😊
Aha. Tohle je potřeba ještě dořešit. Samozřejmě, nevím, kolik najedeš na nedělním výletě, jestli jezdíš třeba 400 km s rodinou, potom pro tebe Enyaq není. Na nedělní oběd k mamince to většině lidí vyjde.
těžko říct. taky jsem se hroutil z přeplňování. 40i téměř turbodíru nezná. téměř. atmosférickou odezvu to nemá ani náhodou, třeba to řeší ten mild-hybrid?
ale z atmosférického motoru dosáhneš jen limitovaný výkon a každé navyšování výkonu je dáno větším objemem a tudíž větší hmotností. když ten motor je za tebou a zadníma sedačkama, tolik to vadit nemusí, vepředu před tebou už je obrovská V8 znát.
a upřímně doznávám, že jsem tady řval jako jeden z nich, že turbo nikdy😊
ale z atmosférického motoru dosáhneš jen limitovaný výkon a každé navyšování výkonu je dáno větším objemem a tudíž větší hmotností. když ten motor je za tebou a zadníma sedačkama, tolik to vadit nemusí, vepředu před tebou už je obrovská V8 znát.
a upřímně doznávám, že jsem tady řval jako jeden z nich, že turbo nikdy😊
Jak je to dlouho co tu byl křik a děs z turbo motoru? 😄
Časy i názory se mění.
Ps: osobně mi turbomotory nepřijdou nijak zábavné, turbodira tam prostě stále je. Asi proto je reakce na plyn u EV tak příjemná.
Časy i názory se mění.
Ps: osobně mi turbomotory nepřijdou nijak zábavné, turbodira tam prostě stále je. Asi proto je reakce na plyn u EV tak příjemná.
Ne, to tvoje dementni výkřiky jsou k smíchu. Většina lidi bere auto jako prostředek, co je doveze do práce a nákup. Nějaké řidičské zážitky jsou jim buřt. Pro ně je Karoq jako Enyaq.
A že takový ryzí řidič s velkým “Ř” píše recenze na svoje nudné každodenní auta a to, které má údajně na zábavu, před světem tají, to je taky vypovídající o tvém farizejství😊
A že takový ryzí řidič s velkým “Ř” píše recenze na svoje nudné každodenní auta a to, které má údajně na zábavu, před světem tají, to je taky vypovídající o tvém farizejství😊
Ano, ev jsou převážně jako auto vyšších kategorii. Logicky jako každá technologická novinka.
To ale neznamená, že nebudu vidět chyb levnějších aut. Karoqu prostě ticho a pohodlí není a technicky je to to nejlevnější co jde. Motor napříč + Macpherson..
To ale neznamená, že nebudu vidět chyb levnějších aut. Karoqu prostě ticho a pohodlí není a technicky je to to nejlevnější co jde. Motor napříč + Macpherson..
Aha, ty chceš debatovat na téma kdo je větší..., o technické fakta ti nejde.
Tak to sorry, tohle je parketa vás trollu a zůstaň si u ní beze mne.
Ano, v současnosti je velká poptávka a právě proto vznakaji nové další a další kapacity pro těžbu a výrobu baterií.
Tak to sorry, tohle je parketa vás trollu a zůstaň si u ní beze mne.
Ano, v současnosti je velká poptávka a právě proto vznakaji nové další a další kapacity pro těžbu a výrobu baterií.
Většinového spotřebitele zajímá auto jako spotřebič. Jen ryzí petrolhead toužící po zábavě za volantem pořídí zábavné auto typu Škoda Karoq :yes:
Amaterasu
Ty tu strašíš (píšeš takovýhle "moudra"😉 od rána = já byl celej den na cestách 😄
si TAK STARŠNĚ TOTÁLNĚ MIMO = že ani po těch léééétech nechápeš že auta na ropu pomalu končí? 😲
ani že BEV sedan si dá k svačině i spoustu sporťáků? 😉
seš tu furt jak to že dodnes nevíš že maličkej elektromotor v blbým hybridním hatchbacku brutal potrápil všechny na letišti https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 ?
teda V6 od Ferrari v Alfě ne = nikdo není dokonalý :-!
si TAK STARŠNĚ TOTÁLNĚ MIMO = že ani po těch léééétech nechápeš že auta na ropu pomalu končí? 😲
ani že BEV sedan si dá k svačině i spoustu sporťáků? 😉
seš tu furt jak to že dodnes nevíš že maličkej elektromotor v blbým hybridním hatchbacku brutal potrápil všechny na letišti https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 ?
teda V6 od Ferrari v Alfě ne = nikdo není dokonalý :-!
Amaterasu
teď 2 volební odbobí Babiš (a předtím RusnokZemanova vláda) nějaký dobíjecí nezajímaly. Teď je normálně doženeme = to není problém
Stejně je nejlepší nabíjet doma když auto stojí v garáži = to nejde u vodíku tam musíme konečně postavit čerpačky = vedle v Německu nebo v Japonsku už maj 3ciferný číslo vodíkovejch čerpacích stanic. Za ANO neKÁMEME sme ve všem hrozně zaostali
Stejně je nejlepší nabíjet doma když auto stojí v garáži = to nejde u vodíku tam musíme konečně postavit čerpačky = vedle v Německu nebo v Japonsku už maj 3ciferný číslo vodíkovejch čerpacích stanic. Za ANO neKÁMEME sme ve všem hrozně zaostali
Amaterasu
Většiu východní postsocialistický země se na dobíjecí místa vykašlaly = typicky u nás Babiš CHCE aby lidi jezdili na naftu AdBlue benzín z TOHO má kšef po https😐/www.idnes.cz/…94856_domaci_blj
Tak snad alespoň teď kdy svět přechází na výkonnější = my půjdeme rovnou touhle cestou = a generaci slabších tak nějak přeskočíme
Tak snad alespoň teď kdy svět přechází na výkonnější = my půjdeme rovnou touhle cestou = a generaci slabších tak nějak přeskočíme
Amaterasu
no Schillerová JE https😐/www.irozhlas.cz/…t_2111071233_vis a https😐/www.stream.cz/…posmech-64220436 vo tom žádná
Ale prodeje (zatím) furt jen zlomku BEV z těch (předpandemických normálních) 100 milionů aut ročně = přece NEzařídí propad z těch asi 1250 na součsných asi 100 a za pár let odhadovaných třeba 50 USD/kWh
Ale prodeje (zatím) furt jen zlomku BEV z těch (předpandemických normálních) 100 milionů aut ročně = přece NEzařídí propad z těch asi 1250 na součsných asi 100 a za pár let odhadovaných třeba 50 USD/kWh
Přijde ti, že čím více se něčeho prodává, že tím stoupá cena produktu?
Lithium není žádný extra zvláštní prvek a ve finále ho do baterky není potřeba nijak velké množství.
Problém lithia je, obrovský nárůst poptávky na který musí zareagovat těžební společnosti. A reakce samozřejmě chvilku trvá.
A to se bavíme o lithium. Baterie samotné mají ještě větší prostor k poklesu ceny vzhledem k tomu, že výroba se stále spíš rozjíždí.
Lithium není žádný extra zvláštní prvek a ve finále ho do baterky není potřeba nijak velké množství.
Problém lithia je, obrovský nárůst poptávky na který musí zareagovat těžební společnosti. A reakce samozřejmě chvilku trvá.
A to se bavíme o lithium. Baterie samotné mají ještě větší prostor k poklesu ceny vzhledem k tomu, že výroba se stále spíš rozjíždí.
Amaterasu
Jj TAKHLE pomotal překroutil = přesně jako tohle
Jo JÁ si to pamatuju = ty SCHVÁLNĚ LŽEŠ nebo..? 😄
škoda že TAK aktivně jako se zoufale snažíš najít nějakou mou chybu NEMAKÁŠ NA SVÝCH = je fakt že tam to je NEKONEČNÁ NEKONČÍCÍ práce :-!
Takže PAMATUJEŠ si to = co SI tehdy napsal? (a KDO tě opravil?)
Auta na vodík Mirai = BEZemisní (spalující vodík žádný koupit NEJDE sice daleko daleko lepší než ropa ale... nula to není = ale žádný takový NENÍ 😉
Téma přechod NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT = co ti DLOOOOOUHO nešel = to už si pobral?
Téma dotování nafty = co ti SAKRA DLOOOUHO nešlo = to už si pobral?
DŮLEŽITÝ EDIT tvůj příspěvek je ve 21:21 znáš VÝZNAM ČÍSEL na hodinách? Tak poslouchej: ZPYTUJTE SVĚDOMÍ NAD SVÝMI SKUTKY DOJDE K ZÚČTOVÁNÍ. JE TO VAROVÁNÍ
JEŠTĚ JE ČAS ZASTAVIT ZPYTOVAT SVĚDOMÍ A ZMĚNIT SMĚR SVÉ DRÁHY
Jo JÁ si to pamatuju = ty SCHVÁLNĚ LŽEŠ nebo..? 😄
škoda že TAK aktivně jako se zoufale snažíš najít nějakou mou chybu NEMAKÁŠ NA SVÝCH = je fakt že tam to je NEKONEČNÁ NEKONČÍCÍ práce :-!
Takže PAMATUJEŠ si to = co SI tehdy napsal? (a KDO tě opravil?)
Auta na vodík Mirai = BEZemisní (spalující vodík žádný koupit NEJDE sice daleko daleko lepší než ropa ale... nula to není = ale žádný takový NENÍ 😉
Téma přechod NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT = co ti DLOOOOOUHO nešel = to už si pobral?
Téma dotování nafty = co ti SAKRA DLOOOUHO nešlo = to už si pobral?
DŮLEŽITÝ EDIT tvůj příspěvek je ve 21:21 znáš VÝZNAM ČÍSEL na hodinách? Tak poslouchej: ZPYTUJTE SVĚDOMÍ NAD SVÝMI SKUTKY DOJDE K ZÚČTOVÁNÍ. JE TO VAROVÁNÍ
JEŠTĚ JE ČAS ZASTAVIT ZPYTOVAT SVĚDOMÍ A ZMĚNIT SMĚR SVÉ DRÁHY
Amaterasu
a já o tom CHCI mluvit = auč KOUKÁM ŽE SI MEZITÍM ZMĚNIL text 😄
Babiš = bejvá to že se dohání 2násobek doby = jen aby věděl kdo neví 😉
Vodík = jo KONEČNĚ se začnou stavět i u nás = a (menší) ČÁST aut na něj bude asi v budoucnu jezdit (část jako vodík nositel energie ale část MOŽNÁ i ho přímo spalovat)
Dobíjet doma = může ca polovina lidí = a je to TO NEJLEPŠÍ (na veřejných rychlo nabíjecích stanicích jen... jak říká rakouský známý majitel Tesly S = já nabíjím JEN tam PROTOŽE to mám doživotně zadarmo 😁 :-!
BMW říká jen to co Toyota = přechod je CELKOVĚ CELO PLANETÁRNĚ na strašně let. A proto ve VYSPĚLÝCH částech světa (kde to MUSÍ BÝT a BUDE rychlejší) se nevím třeba jak navrhuje Rakousko za 19 let od 2040 nebude vůbec smět jezdit (ropný) spalováky. Pro chudý ale přece jen vyspělý Česko sme to tu už před nějakým rokem spočítali na 40 let
a sou státy kde to bude asi trvat dýl
Navíc japonci docela makají na spalování vodíku = ve víceméně běžných dnešních motorech
Takže BMW Toyota i další můžou a asi i budou dál vyrábět SPALOVACÍ motory = a jak říká BMW jen je nedodávat do některých států. Až pak jednou bude poslední... Severní Korea? 😁 :-!
Babiš = bejvá to že se dohání 2násobek doby = jen aby věděl kdo neví 😉
Vodík = jo KONEČNĚ se začnou stavět i u nás = a (menší) ČÁST aut na něj bude asi v budoucnu jezdit (část jako vodík nositel energie ale část MOŽNÁ i ho přímo spalovat)
Dobíjet doma = může ca polovina lidí = a je to TO NEJLEPŠÍ (na veřejných rychlo nabíjecích stanicích jen... jak říká rakouský známý majitel Tesly S = já nabíjím JEN tam PROTOŽE to mám doživotně zadarmo 😁 :-!
BMW říká jen to co Toyota = přechod je CELKOVĚ CELO PLANETÁRNĚ na strašně let. A proto ve VYSPĚLÝCH částech světa (kde to MUSÍ BÝT a BUDE rychlejší) se nevím třeba jak navrhuje Rakousko za 19 let od 2040 nebude vůbec smět jezdit (ropný) spalováky. Pro chudý ale přece jen vyspělý Česko sme to tu už před nějakým rokem spočítali na 40 let
a sou státy kde to bude asi trvat dýl
Navíc japonci docela makají na spalování vodíku = ve víceméně běžných dnešních motorech
Takže BMW Toyota i další můžou a asi i budou dál vyrábět SPALOVACÍ motory = a jak říká BMW jen je nedodávat do některých států. Až pak jednou bude poslední... Severní Korea? 😁 :-!
Jde spíše o to, zda ty chápeš, že je to tvůj specifický požadavek který ne každý chce.
Mluvit řízení SUV jako o motoristickém zábavném zážitku je dost zvláštní.
Mluvit řízení SUV jako o motoristickém zábavném zážitku je dost zvláštní.
Tak jen pro tvoji informaci - ten nový nick Arese jsem si před lety zvolil hlavně proto, že jsem měl dost dlouhou pauzu v návštěvách těchto stránek a prostě jsem zapomněl přístupné heslo. Proto ani tu svoji prastarou recenzi nemohu předělat na nový nick ani aktualizovat, i když to auto pořád vlastním. Tak jednoduché to je. 😄
Pokud nechápeš, že řízení auta se spalovacím motorem (třeba i ve formě SUV) je nesrovnatelně zábavnější, než řízení jakéhokoliv elektrozkratu, není ti pomoci a jakákoliv další diskuse s tebou je zbytečná! 😄
Naše nová probruselská garnitura poleze bruselským Vůdcům do pozadí ve všem, tedy i v EV. Jen doufám, že než vypadnou, nestačí vyhodit moc peněz.
Prosim te, Win tu bude porad rikat jen ze Tesla krachuje a podil dieselu roste...
Co k tomu dodavat?
https😐/youtu.be/8qacVvm-8ao
Ze ma nekdo dlouhy vedeni? 😁
Co k tomu dodavat?
https😐/youtu.be/8qacVvm-8ao
Ze ma nekdo dlouhy vedeni? 😁
Já jsem nikde napsal o tom, že je někdo spodině. Já jsem nepsal, že benzinový Karoq nebo dieselová Oktávka je auto pro spodinu.
Já psal jen o tom, že host pravidelně konzumujici pět piv předhazuje hostinskemu, že nemá na baru VSOP koňak a že ve vedlejší hospodě ho mají 😉
Čím jezdím schválně nepíšu - když to napisu, vrátí se to jako bumerang 😉
Já psal jen o tom, že host pravidelně konzumujici pět piv předhazuje hostinskemu, že nemá na baru VSOP koňak a že ve vedlejší hospodě ho mají 😉
Čím jezdím schválně nepíšu - když to napisu, vrátí se to jako bumerang 😉
Stačí si poslat heslo na mail. Nebo oslovit redakci. A zavřel bys mi hubu, kdybys mi hodil link na tu recenzi. Ani to už nejde? 😉
Jeste prepocet na dnesni mensi EV baterii 50kWh.
Pri cene okolo 100$ za kWh to dela uz asi jen 110.000Kc v nakladech auta!
A nejvetsi dnesni 100kWh EV baterky 220.000Kc. 😲
To uz neni uplne zavratna suma u Mercedesu EQS nebo Tesla MS... :yes:
Pri cene okolo 100$ za kWh to dela uz asi jen 110.000Kc v nakladech auta!
A nejvetsi dnesni 100kWh EV baterky 220.000Kc. 😲
To uz neni uplne zavratna suma u Mercedesu EQS nebo Tesla MS... :yes:
https😐/oenergetice.cz/…t-budou-i-nadale
Citace😒br /> Pokles ceny baterií v roce 2019 je způsoben rostoucím objemem 😉 objednávek, rostoucími prodeji elektromobilů a pokračujícím pronikáním katod s vysokou energetickou hustotou. Zavádění nových designů balení a klesající výrobní náklady v krátkodobém horizontu povedou k dalšímu poklesu nákladů.
:-!
Citace😒br /> Pokles ceny baterií v roce 2019 je způsoben rostoucím objemem 😉 objednávek, rostoucími prodeji elektromobilů a pokračujícím pronikáním katod s vysokou energetickou hustotou. Zavádění nových designů balení a klesající výrobní náklady v krátkodobém horizontu povedou k dalšímu poklesu nákladů.
:-!
Akurát ten vodík so sebou prináša nemálo problémov, neporovnateľne väčších voči elektrine. Ekologicky je vzhľadom na spôsob výroby a jej energetickú náročnosť spornejší ako elektrina. Na to pre zmenu tvoja dubová hlava nemyslela. Vzhľadom na to, ako si nazval Muska je zrejmé, že uvažuješ nestranne a nezaujato.
Moc teď nevím co chceš. Ev kategorie karoka bude tak id3.cena bude ale jiná. Stále jde o porovnávání nové spisové technologie vs. tradice.
Ale jak sam píšeš ev bude tišší. Hlavně v přechodových provozních režimech.
Ale jak sam píšeš ev bude tišší. Hlavně v přechodových provozních režimech.
Ano, to je tady obvyklé. Hýkat nadšením nad oturbeným čtyřválcem pro Mazdu a sám hrkat TDíčko.
stejně jako mi nic není do toho, proč si někdo mění nick. však v pohodě. jen mi přijde dost legrační psát "políček ekofašistům" a "pořádný motor" a "zábava za volantem" a pak si pořídit Karoqa 1,5 TSI.
proč vlastně někdo jako ty řve, jak je mu špatně? oturbené polomotory tady budou ještě dlouho...
proč vlastně někdo jako ty řve, jak je mu špatně? oturbené polomotory tady budou ještě dlouho...
Amaterasu
Asi si na téhle planetě nový = ale spotřeba v desítkách litrů při pedálu na podlaze = je normální i pro spalovací motory (a extrémně krátký dojezd se netýká jen https😐/www.idnes.cz/…451_automoto_vok ale třeba i Porsche samozřejmě Bentley atd.
Takže jo dneska sou sedany co to dají supersportům a nejostřejším verzím spalováků = a i proto a protože 3x lepší efektivita a na škole tě učili že ropa dojde a co všechno se z ní dělá atd. tak PROTO všechno svět přejde jednou na auta NE na ropu. Bude to trvat a ty do důchodu budeš asi jezdit na co chceš = jen nově včetně vodíku a elektřiny
Jen malou nadsázku a smutnou pravdu že auto jede
1. buď jen na elektřinu NEBO
2. na stejnou elektřinu PLUS ropu a co všechno to od těžby přes přepravu a zpracování a denní přepravu tisíci kamiony cisternami až po tankování do auta ZASE jen ELEKTŘINOU znamená
Vo tom si už slyšel? a promyslel?
Takže jo dneska sou sedany co to dají supersportům a nejostřejším verzím spalováků = a i proto a protože 3x lepší efektivita a na škole tě učili že ropa dojde a co všechno se z ní dělá atd. tak PROTO všechno svět přejde jednou na auta NE na ropu. Bude to trvat a ty do důchodu budeš asi jezdit na co chceš = jen nově včetně vodíku a elektřiny
Jen malou nadsázku a smutnou pravdu že auto jede
1. buď jen na elektřinu NEBO
2. na stejnou elektřinu PLUS ropu a co všechno to od těžby přes přepravu a zpracování a denní přepravu tisíci kamiony cisternami až po tankování do auta ZASE jen ELEKTŘINOU znamená
Vo tom si už slyšel? a promyslel?
Benzinka, to je to místo na které všichni nadávají, že při náznaku zdražení ropy letí cena nahoru a při zlevnění prodávají ještě měsíce staré zásoby? 😄
Ano, Karoq je prostě auto pro pořádného automobilového nadšence... A nebo ne?
Je to naprosto průměrné auto s nejlevnější koncepcí co může být. Takže jak to je se skutečným zájmem o auta? Rozhoduje cena a cena provozu. Vše ostatní je jen lhaní sám sobě.
PS:Jinak k recenzi, jestli chceš měřítko ticha, pružnosti a pohodlí v autě zkus nejake slušne EV.
Je to naprosto průměrné auto s nejlevnější koncepcí co může být. Takže jak to je se skutečným zájmem o auta? Rozhoduje cena a cena provozu. Vše ostatní je jen lhaní sám sobě.
PS:Jinak k recenzi, jestli chceš měřítko ticha, pružnosti a pohodlí v autě zkus nejake slušne EV.
ID3 je ale ve finále spotřebič, stejně jako naprostá většina jiných aut.
To, že někdo považuje auto za něco víc je jen umění reklamních agentur.
Opravdových aut pro zábavnou jízdu je jen pár, kupodivu jejich prodeje jsou velece slabé...
To, že někdo považuje auto za něco víc je jen umění reklamních agentur.
Opravdových aut pro zábavnou jízdu je jen pár, kupodivu jejich prodeje jsou velece slabé...
Amaterasu
Samozřejmě vmísit se do diskuje je nepřijatelné to nikdo nikde nikdy nedělá = safra JAK TEDA TY diskutuješ? 😲 :-!