Novinky
Jinak pro porovnání dvou největších automobilek světa na akciovém trhu
https😐/www.google.com/…e/quote/7203:TYO?…
https😐/www.google.com/…e/quote/VOW3:ETR?…
Meziroční čistý příjem Toyoty +10,27 % a Volkswagenu -36,14 % (je pro jistotu, u Toyoty je to "+" a u VW "-" kdyby to někdo přehlédl)
a zajímavé pak je, když se podíváme na vývoj za posledních 5 let...
https😐/www.google.com/…e/quote/7203:TYO?…
https😐/www.google.com/…e/quote/VOW3:ETR?…
Meziroční čistý příjem Toyoty +10,27 % a Volkswagenu -36,14 % (je pro jistotu, u Toyoty je to "+" a u VW "-" kdyby to někdo přehlédl)
a zajímavé pak je, když se podíváme na vývoj za posledních 5 let...
Ne, ale lidem se otevřou oči že není jen Schade.
Je to jako když sundáš těžký poklop který tě dusí.
Je to jako když sundáš těžký poklop který tě dusí.
od toyoty cz myslis toho prtavyho yarise ?
a co myslis, udelaj jeden jedinej exemplar v nafte specielne pro tebe??
nebo jsi uz konecne pochopil, ze nafta konci a uz se zacinas preorientovavat na benzinovej hybrid ???
ale treba se jen ridis emanovym heslem, ze jen blbec nemeni nazory
ale nesmis je menit moc casto
tim nemyslim tebe, wine, ale burese
a co myslis, udelaj jeden jedinej exemplar v nafte specielne pro tebe??
nebo jsi uz konecne pochopil, ze nafta konci a uz se zacinas preorientovavat na benzinovej hybrid ???
ale treba se jen ridis emanovym heslem, ze jen blbec nemeni nazory
ale nesmis je menit moc casto
tim nemyslim tebe, wine, ale burese
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
....může za to i celková nedůvěra zákazníků k vůli EU "Zelenému údělu".....
Podstatné je, že budeme nakonec zelení....mrtví, ale zelení.... 😒
Podstatné je, že budeme nakonec zelení....mrtví, ale zelení.... 😒
Ja jsem se ptal ne tebe, proc na můj dotaz odpovida nekdo jiny?
Nebo je to dalsi z tvych mnoha profilu?
Nebo je to dalsi z tvych mnoha profilu?
když je nalákali počáteční prodeje a nízká cena práce.....ale holt nic nevydrží věčně....
Ono stejně dopadli američani když pomáhali němců po válce. Někdy se holt ta pomoc nevyplácí z dlouhodobého hlediska.
Ono stejně dopadli američani když pomáhali němců po válce. Někdy se holt ta pomoc nevyplácí z dlouhodobého hlediska.
jj
to se vyplati postavit si fabriku v chine
a venovat jim svoji technologii a zkusenosti nekolika generaci
kdyz chinan musi mit nadpolovicni podil
takze jsi jen kusem hadru ve svy vlastni fabrice
a chinan nakonec bude vesele vyrabet ve tvoji fabrice tvoji technologii na zaklade tvych zkusenosti
ale uz ve svy rezii a do svy kapsy
nekdo tomu rika riziko podnikani, ja tomu rikam blbost a to kolosalni
tahle politika jednoho sveta (globalizace) se nam krute msti
a chinan politiku jednoho sveta prizpusobil sobe a rika tomu politika jedny chiny a pritom mysli na celej svet
podobne jako kdyz andrej prisel s heslem "ridit stat jako firmu"
a pritom myslel na agrofert
to se vyplati postavit si fabriku v chine
a venovat jim svoji technologii a zkusenosti nekolika generaci
kdyz chinan musi mit nadpolovicni podil
takze jsi jen kusem hadru ve svy vlastni fabrice
a chinan nakonec bude vesele vyrabet ve tvoji fabrice tvoji technologii na zaklade tvych zkusenosti
ale uz ve svy rezii a do svy kapsy
nekdo tomu rika riziko podnikani, ja tomu rikam blbost a to kolosalni
tahle politika jednoho sveta (globalizace) se nam krute msti
a chinan politiku jednoho sveta prizpusobil sobe a rika tomu politika jedny chiny a pritom mysli na celej svet
podobne jako kdyz andrej prisel s heslem "ridit stat jako firmu"
a pritom myslel na agrofert
Takže, ještě jednou pro ty, kdo neumí číst😒br />
"pro porovnání DVOU (= skutečně "2") NEJVĚTŠÍCH (ano, jsou největší) automobilek světa"
A aby to pochopili, ti, kteří neumí pochopit souvislosti. Porovnávám 2 rivaly v největších prodejích (logicky) a vztah k dění na burze.
"pro porovnání DVOU (= skutečně "2") NEJVĚTŠÍCH (ano, jsou největší) automobilek světa"
A aby to pochopili, ti, kteří neumí pochopit souvislosti. Porovnávám 2 rivaly v největších prodejích (logicky) a vztah k dění na burze.
pokled 50% v říjnu na evropských trzích hovoří za vše, v číně jsou na tom ještě hůř.
Holt každej chvílku tahá pilku 😄
Holt každej chvílku tahá pilku 😄
Největší COVID průšvihář
Nejhorší dopad COVIDU
Největší zdražování
Největší pád ve výrobě automobilů
Ano, bude líp!!!
Jednoznačný důkaz toho, jak dokázal pan podnikatel řídit stát jako firmu!!!
Nejhorší dopad COVIDU
Největší zdražování
Největší pád ve výrobě automobilů
Ano, bude líp!!!
Jednoznačný důkaz toho, jak dokázal pan podnikatel řídit stát jako firmu!!!
Ano. Je smutné že EU preferuje způsob jak ekologicky nejezdit pted možnosti jak o jedno promile méně ekologicky jezdit za rozumné náklady.
Bohužel to co nabízí a za kolik je naopak výsledkem jejich politiky, vedení.
Takto si to zkrátka představují...
Takto si to zkrátka představují...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A až se lidi naučí kupovat Korejce a Toyotu made in CZ, třeba se k Schade už ani nemusí vracet.
Jako v Číně asi Schade nedopadne, ale měla by to mít na paměti.