Tak ti v tom pravom pruhu maju asi riadny zazitok tiez. Z toho, jak im zafarbilo trencle, ked letel okolo. Mne staci ked idem 140 a nejaky dobrak si to vali 250. Mna by zaujimalo, ci to je nejaky extra zazitok. Lebo napr v MB vnimam 250 len ako cislo na tacho. Clovek precitne, ked to ma ubrzdit, ked sa mu do pruhu zaradi dobrak, co ide tych 140
To raději ať si lítá v tom německu, nebo na testovacím okruhu, nebo na uzavřeném okruhu. To poslední co ČR potřebuje je, aby se tu proháněla "elita" po dálnicích 400km v hodině v bežném provozu.
brzdna draha ze 400km/h pres 500 metru
malokdo pri predjizdeni kamionu rozlisi v zrcatku auto jedouci pres 400km/h pul kilometru daleko a potahne se za kamionem nez to preleti
když to letěl Veyronem, tak měl na každém mostu přes dálnici hlídky s dalekohledy, které ho upozorňovali na případné nebezpečí. Předpokládám, že i nyní to měl takto zabezpečené.
to si rano v nedeli krasne pospavas, a najednou kolem prolitne stihacka a vzbudi cely mestecko
obavam, ze prave takovyhle honeni si ega vede k rychlostnimu limitu i na nemeckych autobahnech a mozna budeme radi, kdyz to bude 130 a ne min ...
rychlostní limit na DE dálnicích určitě nebude z důvodu občasných průletů těchto "stíhaček". Dokonce ani ne z důvodu bezpečnosti. Ale kvůli ekobio důvodům
spalovaky koncej, a jestlize se auta budou za par let nabijet zejmena z OZE, zadny ekobio duvody nebudou
a jak vis moc dobre, moznosti elektromobilu, pokud jde o vykon, jsou mnohgem dal nez spalovaku a za mnohem priznivejsi cenu
moje Tesla může valit až 250km/h. Zatím jsem si vyzkoušel 230. Stejný model, ale se třemi motory (nejen dvěma, jako mám já) umí 322km/h
Já si myslím, že to docela ujde.
Pán sa isiel trošku previezť kde je to úplne legálne a čase aby nikoho neohrozil ale vždy sa nájdu taký ktorým to bude vadiť.Dúfam že všetci jazdíte 50-90-130.
Chirona asi aj kupoval na to aby sa s ním občas zviezol. Od 300+ to fakt ide pekne.
No 100% bezpecne to neni (v provozu ani byt nemuze), ale pan miliardar udelal naprosto vse co se udelat dalo a jeste neco navic. A jak pises, je to legalni.
nepochybuju o tom, že taková jízda dokáže vyprodukovat nemálo adrenalinu. ale ten jsem měl i když jsem předjížděl minulý týden ve vánici auta stovkou, zatímco všichni jeli 80:)
Všechno je relativní. Ono těch 400 v Širónu může být bezpečnější, než stovka ve vánici. ;-) A právě proto si myslím, že pevné rychlostní limity jsou nesmysl.
Však rychlostní limity nejsou pevné. Vždy musíš rychlost přizpůsobit okolnostem a tenhle proměnlivý limit je na mnoha místech i hluboko pod předepsaným obecným limitem
O tom to ale není. Že musíš za určitých okolností snížit rychlost pod 130 je jedna věc, že ale nemůžeš nad 130, přestože jsou pro to podmínky, je věc druhá.
Nj, snahou je asi nezvyšovat rozdíly rychlostí aut při vzájemném předjíždění a usnadnit odhad rychlosti auta blížícího se zezadu. Velké rozdíly rychlosti vždycky přinášejí riziko i neplynulost dopravy.
Ano na prázdné dálnici by se mohlo klidně o dost víc ale prázdných dálnic máme tak málo že se nějaké vyjímky kvůli tomu nevyplatí.
Upřímně, jsem spis proti. Neznám asi nikoho, koho by pokutovali za 145 na dálnici. 150-160 se celkem normálně jezdí. Kdyby povolili 150, za půl roku by 170 bylo bezne. 110 mi přijde jako loudani ale se stávající situací nemám problem
V diskusi se opět odkopaly známé firmy. Závistivá levičácká lůza, která v životě nic nedokázala, by chtěla jiným prikazovat jak, kde a s čím by měli jezdit.
tvoje pojeti pravice je zrejme takovy, ze si muzes delat co chces
to ale neni pravice ale anarchismus
a anarchisti maj blizko k levicakum
k extremnim levicakum
zůstavá jenom rozum stát nad tím, jaké představy mají někteří jedinci o politice. ve Švýcarsku je asi komunismus a v Holandsku taky, jestli to správně chápu. a celé USA jsou taky komunistické:)
USA by som už zrovna nezmieňoval, vid demokrati - alias iný názov pre komunistov. to isté labouristi v GB. A v EU asi žiadna krajina nemá vládu napravo od stredu. To je veľmi smutné....
Nahoře jsi to nadepsal "obecné ohrožení?". Ano, to je jeden z oblíbených termínů tupanů, kteří netuší nic o jeho obsahu, prostě to dobře zní, je to úderné, je z toho cítit šance, že se "po někom pude", "někomu se zatne tipec" atp., a o to tak nějak jde, že... té závistivé levičácké lůze.
rukavice byla hozena a bude zajimavy sledovat, kdo ji zvedne a bude se snazit tenhle rekord za beznyho provozu prekonat.
bude to anglickej gentleman, nebo spis postbolsevickej zbohatlik z ruska?
ke komu ty se priklanis dinare???
ja bejt nemcem od A2, tak bych z podobnych vychodnaru moc radost nemel
a jestlize se to bude dal rozmahat, tak bych se nedivil, ze zavedou omeznou rychlost
nejspis k tvy velky radosti
za zbohatlika povazuju toho, kdo k majetku prisel podivnym zpusobem
ja delam v technologiich
konkretne HW+FW+SW
coz samozrejme nese urcity benefity
treba i proto, ze to nemuze delat uplne duta hlava
nejsem ajtak trubko
ajtak nenavrhuje hardware od odporu po procesor a nepise do toho FW a nakonec to ani nevyrabi
takze takovej tuctovej senior embedded hardware and software engineer, ktery v civilizovanym svete platej zlatem
ale nemam zadnyho sefa
Ty v těch technologiích konkrétně HW+FW+SW, asi moc úspěšný nebudeš, že?
Protože si nedokážu představit být v této činnosti úspěšný a přitom mít tak dlouhé vedení...
Je to prostě vobecný vohrožení, tomu hajzloj zbohatlickýmu je třeba pořádně šlápnout na kuří voko, auto zabavit, chlapa na deset let nucených prací. Si tu bude jezdit, jak chce, v autě za miliony. Hov.no, každýmu z nás musí stačit 50 elektrokilowat ve sdílenym vehiklu, na víkend se pěkně zapsat do pořadníku, a pak max. stovosumdesát, páč rychlejc už de vo život, vo lidskej život, vo lidi, a to je to hlavní, vo co nám de, že jo... ;-)