Novinky
KANKUNEN
9
a ve skutečnosti se nahrazují menší a lehčí auta za větší, těžší s vyšší spotřebou. Snad bude nová Laguna co nejnižší crossover, který zachová pořádný kufr.
Přejít do diskuze
Přesně tak, nechàpu, jak si mohli u Renaultu myslet, že jim zpočátku tak ubohá nabídka motorů u zákazníků projde. A když ji konečně napravili, pořàd tu ještě byly další zásadní slabiny v podobě chybějící karosářské verze liftback (přitom u Laguny, R25 i Safrana se tak osvědčila), chybějící víceprvkové zadní nápravy a chybějící čtyřkolky. Jak s tímto chtěl Renault. bojovat např. proti Superbu a Insignií? Přitom po designové strànce, interiérem i prostorností je Talisman velmi povedené auto...
Když to máš těžký... 508 sice hezký auto, ale - v nabídce u nás jen 1.5HDI a hybridy, velikostně je to trošku slim-fit, 4x4 to taky nemá, k tomu debilní iCockpit... chápu, že to taky každýmu nesedne.
Za 2019 je v Evropě na 40t ks... cca. podobně jako Mondeo a Insignia... to je možná víc, než si zaslouží 😄
Za 2019 je v Evropě na 40t ks... cca. podobně jako Mondeo a Insignia... to je možná víc, než si zaslouží 😄
Hlavně to tam byla už tehdy stejná story, jako dneska čím dál častěji - když jsi chtěl trošku slušnej motor, což třeba ten nejsilnější 1.6TCe jakž takž byl, tak ti k němu narvali povinně DCT a nejvyšší výbavu, takže jsi byl na milionu s 1.6.
Ja_Druhy_2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Talismany kombi u nas jazdia ako taxiky na letisko... ako taxik asi bude ok... ale inak v sukromnych rukach som ho este nevidel... vedla passatu ci superbu ozaj nepredajne cudo... pritom take clio je dokonale... nechapacka
Škoda ho, asi to v principu nebylo špatný auto, hlavně když pak dostalo i motory (1.8/2.0)... akorát holt v týhle třídě vždycky byly i lepší auta a pokud Opel jede cenovou politiku jakou jede, tak je dost složitý něco prodat i za akční ceny.
Napriek tomu bude každý troll v mojich očiach vždy hlboko pod úrovňou normálneho bežného diskutéra.
mne sa osobne paci tak talisman ako aj 508 ale praktickost a cena/vykon ma jednoducho nepustia, nie su to zle auta ale tak asi ziadne auto dnes nie je zle, treba to porovnavat s konkurenciou a tam tie auta bohuzial stracaju
A pomohlo to predajom? Asi ani nie. Rovnaky problem ako Scenic, tiez maju skupinu nespokojnych majitelov na Facebooku 😄
Teda mě dostal parodováním Umrda. Dokonale vystihl, jak Petrumrd reaguje na někoho aniž by pochopil a následně jeho komentář pozbývá významu.
Nepřijde mi to (u 50😄 jako úplná katastrofa. Auto je to solidní, chtělo by to nějaké LED Matrix, aktualizovat trochu asistenty, a jinak v pohodě. Bohužel s motorizacemi to zabili, je z ní auto pro západní trhy typu Benelux, UK, ale tam prostě dost prodejů na rentabilní výrobu neposbírá. Cenově mi tedy vždy přišla kapku mimo. Pamatuji na šok z manuálního ovládání sedačky v předváděčce asi za milion zatímco já tehdy jezdil služebním šrotem stejného koncernu z nultých let s el. ovládáním.
Talisman byl vždy nepochopitelně technikou podměrečný, ale v IP výbavě uměl být celkem působivý. Vyváženější sedan asi v D segmentu není.
Talisman byl vždy nepochopitelně technikou podměrečný, ale v IP výbavě uměl být celkem působivý. Vyváženější sedan asi v D segmentu není.
Boli časy, keď si základnú 1,6 dci mohol zobrať za cca 22000€ a nič podstatné tomu autu nechýbalo. Pot fl už len silou mocou chceli predávať len vyššie výbavy a bolo vymaľované, lebo cenovka presahovala 30000€. Zlé auto to nebolo, slušné odhlučnenie, slušný priestor, ale motormi to zabili (aj keď ja osobne by som si vybral aj z tej pôvodnej ponuky). Na strane druhej mondeo to má spočítané a z eu hráčov zostal len passat a superb. Insignia má svoju budúcnosť vo hviezdach
Ešte že moc nechodím na fejsbuuk a nemám sa ako dozvedieť o problémoch svojho auta 😒] 😒] 😒] A keď mám problém (ale to už fakt dávno nebolo (okrem výmeny oleja), tak kontaktujem servis a nie fejsbúkovú skupinu
V uk je francuzska stredna trieda mrtva, talizman sa vobec neponuka ako laguna a sice 508 sa ofiko predava, ale na salonoch je ich velmi malo. Teda videl som jednu 508, co pouzival diler a nedal sa povozit. Tlacia 2008,3008,5008, to mas vo vsetkych farbach, vybavach, motory.
Dik za kvalitní příspěvek - než neco napsat, tak radši výpotek
Mistr Proper čistí čistě, až se sami vidíte
Mistr Proper čistí čistě, až se sami vidíte
To teda nedavas pozor: stridam jen dva a uz jsem to tady parkrat psal: z telefonu se mi nedari prihlasit pod stejnym jmenem, jako z pocitace. Pry je jmeno moc dlouhe.
Ale "ja" jsem ja jen jako na konci 1 (telefon), nebo 123 (pocitac).
Ted koukam, ze me fakt nekdo zneuziva jak nezletilou!
To je ale zavrzenihodne.
Ale "ja" jsem ja jen jako na konci 1 (telefon), nebo 123 (pocitac).
Ted koukam, ze me fakt nekdo zneuziva jak nezletilou!
To je ale zavrzenihodne.
Cenikove jo, ale myslim, ze nam par let zpetne nabizeli to 1.8tce kolem 700-750 a to neni tak zle, ale nevim jak je to ted.
Já jsem ho měl v pořadí jako teoretického adepta na nástupce Mondeo, společně s Insignií, která možná taky skončí a v středním mainstreamu už nezbyde. S tím 1.8TCe by se mi líbil i když co jsem zkoušel předfacelift, jízdně a komfortem to Mondeu a Insignii nestíhalo. Ale třeba se to zlepšilo.
Jezdil jsem s 1.6DCi 118kw a na dvoulitrovou naftu v kopcích to taky nebylo to pravé a EDC docela škubalo, zajímalo by mne, jestli je to ta stejná suchá dvouspojka, jaká se dávala do Meganů, nebo je to něco jiného.
Jezdil jsem s 1.6DCi 118kw a na dvoulitrovou naftu v kopcích to taky nebylo to pravé a EDC docela škubalo, zajímalo by mne, jestli je to ta stejná suchá dvouspojka, jaká se dávala do Meganů, nebo je to něco jiného.
Najväčší problém Renaultu je, že už neprovokuje a je vlastne nudný v snahe zapáčiť sa čo najväčšej skupine ľudí. Na také niečo je asi celkom pretlak na trhu. Hoci teda prípad Talismanu to nie je. Tam je jednoducho mŕtvy D segment, pretože padajú čísla aj ostatným a nezaujala aj taká fajnotka ako Peugeot 508. Uvidíme, čo nový Mégane a Austral, ale obávam sa, že moc nebudú ľudí zaujímať.