Novinky
KANKUNEN
9
a ve skutečnosti se nahrazují menší a lehčí auta za větší, těžší s vyšší spotřebou. Snad bude nová Laguna co nejnižší crossover, který zachová pořádný kufr.
To je dobre, jak se z nas ze vsech stavaji sportovci!
😄
😄
Tobě se ty nicky mění jak na běžícím pásu.
Starý známy troll. Sakriš, že ho nikto nepozná a nedá mu za to blbnutie pár do nosa.
Teda mě dostal parodováním Umrda. Dokonale vystihl, jak Petrumrd reaguje na někoho aniž by pochopil a následně jeho komentář pozbývá významu.
To teda nedavas pozor: stridam jen dva a uz jsem to tady parkrat psal: z telefonu se mi nedari prihlasit pod stejnym jmenem, jako z pocitace. Pry je jmeno moc dlouhe.
Ale "ja" jsem ja jen jako na konci 1 (telefon), nebo 123 (pocitac).
Ted koukam, ze me fakt nekdo zneuziva jak nezletilou!
To je ale zavrzenihodne.
Ale "ja" jsem ja jen jako na konci 1 (telefon), nebo 123 (pocitac).
Ted koukam, ze me fakt nekdo zneuziva jak nezletilou!
To je ale zavrzenihodne.
Škoda ho, asi to v principu nebylo špatný auto, hlavně když pak dostalo i motory (1.8/2.0)... akorát holt v týhle třídě vždycky byly i lepší auta a pokud Opel jede cenovou politiku jakou jede, tak je dost složitý něco prodat i za akční ceny.
Ty původní malomotory Talisman zazdily.
Ja_Druhy_2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hlavně to tam byla už tehdy stejná story, jako dneska čím dál častěji - když jsi chtěl trošku slušnej motor, což třeba ten nejsilnější 1.6TCe jakž takž byl, tak ti k němu narvali povinně DCT a nejvyšší výbavu, takže jsi byl na milionu s 1.6.
malé benzínové mrdky, diesel je poctivý dvoulitr
Na začátku nebyl, taky maximálně 1.6dCi, dvoulitr přišel až později spolu s 1.8TCe.
A pomohlo to predajom? Asi ani nie. Rovnaky problem ako Scenic, tiez maju skupinu nespokojnych majitelov na Facebooku 😄
Přesně tak, nechàpu, jak si mohli u Renaultu myslet, že jim zpočátku tak ubohá nabídka motorů u zákazníků projde. A když ji konečně napravili, pořàd tu ještě byly další zásadní slabiny v podobě chybějící karosářské verze liftback (přitom u Laguny, R25 i Safrana se tak osvědčila), chybějící víceprvkové zadní nápravy a chybějící čtyřkolky. Jak s tímto chtěl Renault. bojovat např. proti Superbu a Insignií? Přitom po designové strànce, interiérem i prostorností je Talisman velmi povedené auto...
Já jsem ho měl v pořadí jako teoretického adepta na nástupce Mondeo, společně s Insignií, která možná taky skončí a v středním mainstreamu už nezbyde. S tím 1.8TCe by se mi líbil i když co jsem zkoušel předfacelift, jízdně a komfortem to Mondeu a Insignii nestíhalo. Ale třeba se to zlepšilo.
Jezdil jsem s 1.6DCi 118kw a na dvoulitrovou naftu v kopcích to taky nebylo to pravé a EDC docela škubalo, zajímalo by mne, jestli je to ta stejná suchá dvouspojka, jaká se dávala do Meganů, nebo je to něco jiného.
Jezdil jsem s 1.6DCi 118kw a na dvoulitrovou naftu v kopcích to taky nebylo to pravé a EDC docela škubalo, zajímalo by mne, jestli je to ta stejná suchá dvouspojka, jaká se dávala do Meganů, nebo je to něco jiného.
Tak já na něj taky koukal, ale byl za ty peníze prostě pořád nesmysl.
Cenikove jo, ale myslim, ze nam par let zpetne nabizeli to 1.8tce kolem 700-750 a to neni tak zle, ale nevim jak je to ted.
Boli časy, keď si základnú 1,6 dci mohol zobrať za cca 22000€ a nič podstatné tomu autu nechýbalo. Pot fl už len silou mocou chceli predávať len vyššie výbavy a bolo vymaľované, lebo cenovka presahovala 30000€. Zlé auto to nebolo, slušné odhlučnenie, slušný priestor, ale motormi to zabili (aj keď ja osobne by som si vybral aj z tej pôvodnej ponuky). Na strane druhej mondeo to má spočítané a z eu hráčov zostal len passat a superb. Insignia má svoju budúcnosť vo hviezdach
Najväčší problém Renaultu je, že už neprovokuje a je vlastne nudný v snahe zapáčiť sa čo najväčšej skupine ľudí. Na také niečo je asi celkom pretlak na trhu. Hoci teda prípad Talismanu to nie je. Tam je jednoducho mŕtvy D segment, pretože padajú čísla aj ostatným a nezaujala aj taká fajnotka ako Peugeot 508. Uvidíme, čo nový Mégane a Austral, ale obávam sa, že moc nebudú ľudí zaujímať.
Když to máš těžký... 508 sice hezký auto, ale - v nabídce u nás jen 1.5HDI a hybridy, velikostně je to trošku slim-fit, 4x4 to taky nemá, k tomu debilní iCockpit... chápu, že to taky každýmu nesedne.
Za 2019 je v Evropě na 40t ks... cca. podobně jako Mondeo a Insignia... to je možná víc, než si zaslouží 😄
Za 2019 je v Evropě na 40t ks... cca. podobně jako Mondeo a Insignia... to je možná víc, než si zaslouží 😄
Nepřijde mi to (u 50😄 jako úplná katastrofa. Auto je to solidní, chtělo by to nějaké LED Matrix, aktualizovat trochu asistenty, a jinak v pohodě. Bohužel s motorizacemi to zabili, je z ní auto pro západní trhy typu Benelux, UK, ale tam prostě dost prodejů na rentabilní výrobu neposbírá. Cenově mi tedy vždy přišla kapku mimo. Pamatuji na šok z manuálního ovládání sedačky v předváděčce asi za milion zatímco já tehdy jezdil služebním šrotem stejného koncernu z nultých let s el. ovládáním.
Talisman byl vždy nepochopitelně technikou podměrečný, ale v IP výbavě uměl být celkem působivý. Vyváženější sedan asi v D segmentu není.
Talisman byl vždy nepochopitelně technikou podměrečný, ale v IP výbavě uměl být celkem působivý. Vyváženější sedan asi v D segmentu není.
V uk je francuzska stredna trieda mrtva, talizman sa vobec neponuka ako laguna a sice 508 sa ofiko predava, ale na salonoch je ich velmi malo. Teda videl som jednu 508, co pouzival diler a nedal sa povozit. Tlacia 2008,3008,5008, to mas vo vsetkych farbach, vybavach, motory.
-------
Talismany kombi u nas jazdia ako taxiky na letisko... ako taxik asi bude ok... ale inak v sukromnych rukach som ho este nevidel... vedla passatu ci superbu ozaj nepredajne cudo... pritom take clio je dokonale... nechapacka