Testy
Tak toto auto som bol pozerať v 2003.Vyzeralo fantasticky ale ta cena.Švagor v 2001 kúpil Astru 1.6 za 640 000 SK a Focus alebo Golf išli okolo 750 000 SK.Keď mi pani v predajni predstavovala AR 147 1.6 TS za "parádnych" 870 000 SK tak povedala že cena je taká vysoká lebo to nie je konkurencia Golfa ale A3 a vďaka týmto cenám aj Alfa tak dopadla.Takže v tej dobe pekné auto ale strašne drahé ale vlastne Alfa túto cenovú politiku drží doteraz a preto má aj také predaje.Keď má človek dať 40 000 € za krásnu Giuliu tak si velmi rozmyslí hlavne s ohľadom na historickú kvalitu Alfy či radšej nepôjde do nemeckej prémie /M,B,A/ + Passat,Arteon alebo 508.Alfa sa vždy hrala na prémiu ale či ňou ozaj je je dosť diskutabilné.
Ze začátku asi jo. Ale ceny postupně klesaly, až se v roce 2009 dostaly na cca 350 tisíc CZK. Čili méně, než na podobně motorizovanou a vybavenou Fabii.
Hm, 156 tiež nebola z lacného kraja a predávala sa ako teplé rožky. Myslíme, že 147 doplatila hlavne na povesť, ktorú práve nádherná 156 moc nevylepšila, skôr naopak.
tak Astra je ve srovnání s Alfou 147 naprostý, ale opravdu naprostý žebrák.... A Golf IV samozřejmě taky, jestli už teda myslíš pátou generaci tak ta byla aspoň prostornější, jízdně v běžných verzích taky samozřejmě prachsprosté, zcela obyčejné auto.... Podvozkem se chytal Focus, ale ten zas v běžných verzích neměl pořádné motory a samozřejmě interiér byl oproti Alfě naprostý bakelit....
"s ohľadom na historickú kvalitu Alfy"?
A aká je teda tá "historická kvalita" Peugeotu? Alfa nikdy nebola o hlavnej téme vo vypracovaní a dlhotrvácnosti, peniaze sú vždy v jazdných vlastnostiach a podvozku, technike. Buď chce niekto jazdiť na plečke z Bolky a platiť za spasovanie, úžitkovosť a poistenie proti krádeži, alebo si chce zajazdiť, nie nosiť drevo na chatu, ťahať piesok a onanovať nad špeciálom 25 let a trvácnosti aretačného systému dverí.
A aká je teda tá "historická kvalita" Peugeotu? Alfa nikdy nebola o hlavnej téme vo vypracovaní a dlhotrvácnosti, peniaze sú vždy v jazdných vlastnostiach a podvozku, technike. Buď chce niekto jazdiť na plečke z Bolky a platiť za spasovanie, úžitkovosť a poistenie proti krádeži, alebo si chce zajazdiť, nie nosiť drevo na chatu, ťahať piesok a onanovať nad špeciálom 25 let a trvácnosti aretačného systému dverí.
jako skoro každá alfa.
Daniel Navrátil
Příspěvek podléhá schvalování.
Vzhled auta zvenku/zevnitř, materiály, to bylo neskutečné....
A ta 1.6 na svoji dobu jezdila famózně, to byla radost to řídit.... :-! Podvozek byl taky parádní, i na základních 195/60 R15 to sedělo skvěle.... Mimochodem spotřeba té 1.6 nebyla vůbec špatná, při předpisové klidné jízdě lehce nad 6, samozřejmě kdo s tím jezdil jak s Alfou, byl někde jinde....
Ano, převodovka nebyla nic moc, TS žral olej a muselo se to dolívat.... Komfort jen průměrný.... ale kdo se o to trošku staral, tak si dobře zajezdil a auto bylo spolehlivé, byť provozní náklady byly vyšší.... Největší fail byla slabá bezpečnost kastle a pak taky koroze, která se časem začla vyskytovat (myslím jako třeba po 10-15 letech, samozřejmě ne dřív....)
Krásná doba.... kdyby se lidi nezbláznili do zaje*aných teréňáků, dotykáčů a já nevím čeho, možná by Alfa přišla s nástupcem 147 na krátké platformě Giulie.... Ale marketéři si umí spočítat že takové auto by se nezaplatilo, tak bude leda tak velké ho*no....