Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Alfa Romeo 147 1,6 T.S. 5D – Nejenom krásná, ale i praktická

13 komentářů

Mr.Murphy
.... kolem toho roku 2001-2002 když to auto přišlo tak to bylo fakt zjevení.... VW tehdy dělalo ještě Golfa IV., jen pro představu.... 😉

Vzhled auta zvenku/zevnitř, materiály, to bylo neskutečné....
A ta 1.6 na svoji dobu jezdila famózně, to byla radost to řídit.... :-! Podvozek byl taky parádní, i na základních 195/60 R15 to sedělo skvěle.... Mimochodem spotřeba té 1.6 nebyla vůbec špatná, při předpisové klidné jízdě lehce nad 6, samozřejmě kdo s tím jezdil jak s Alfou, byl někde jinde....

Ano, převodovka nebyla nic moc, TS žral olej a muselo se to dolívat.... Komfort jen průměrný.... ale kdo se o to trošku staral, tak si dobře zajezdil a auto bylo spolehlivé, byť provozní náklady byly vyšší.... Největší fail byla slabá bezpečnost kastle a pak taky koroze, která se časem začla vyskytovat (myslím jako třeba po 10-15 letech, samozřejmě ne dřív....)

Krásná doba.... kdyby se lidi nezbláznili do zaje*aných teréňáků, dotykáčů a já nevím čeho, možná by Alfa přišla s nástupcem 147 na krátké platformě Giulie.... Ale marketéři si umí spočítat že takové auto by se nezaplatilo, tak bude leda tak velké ho*no....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Vtedy to boli oproti dnesku zlate casy alfy... 156tka auto roku... 147 auto roku ( to vsetko v dobe ked tato anketa mala aj svoju vahu ) ...viac ako 200 tisic aut predanych v eu.... dnes? Dva prezvejkane prepadaky... 50 tisic rocny predaj v eu... slubovane tonale uz roky v nedohladne... tymto lezernym .. neflexibilnym systemom za mna uz dlho alfa fungovat nevydrzi .... uvidime dokedy
Mr.Murphy
.... jo, od představení 156 (1996) někam k roku 2005 se Alfa celkem nadechla.... pak už to bylo o ničem.... 159 nebyla úplně to pravé, Giulietta se dlouho odkládala. Pak ekonomická krize atd. Dnes jsou ta auta OK, ale je to vymírající fosilní druh bez budoucnosti. A dál už je to asi jedno.... elektrická Alfa nikdy nedá ty emoce co fosilní, takže nebude důvod ji kupovat. Uvidíme jak si s tím poradí třeba BMW atd....
Avatar - Avanti
Avanti
"Dva prezvejkane prepadaky" môže napísať len totálny *** jazdiaci na litrovom Pole, ktorý k autám nemá absolútne žiaden vzťah a v živote nesedel v tých Alfách, tobôž v nich nejazdil. :no: :no: :no:
Avatar - hugino
hugino
Tak toto auto som bol pozerať v 2003.Vyzeralo fantasticky ale ta cena.Švagor v 2001 kúpil Astru 1.6 za 640 000 SK a Focus alebo Golf išli okolo 750 000 SK.Keď mi pani v predajni predstavovala AR 147 1.6 TS za "parádnych" 870 000 SK tak povedala že cena je taká vysoká lebo to nie je konkurencia Golfa ale A3 a vďaka týmto cenám aj Alfa tak dopadla.Takže v tej dobe pekné auto ale strašne drahé ale vlastne Alfa túto cenovú politiku drží doteraz a preto má aj také predaje.Keď má človek dať 40 000 € za krásnu Giuliu tak si velmi rozmyslí hlavne s ohľadom na historickú kvalitu Alfy či radšej nepôjde do nemeckej prémie /M,B,A/ + Passat,Arteon alebo 508.Alfa sa vždy hrala na prémiu ale či ňou ozaj je je dosť diskutabilné.
Avatar - Anonym
Anonym
Ze začátku asi jo. Ale ceny postupně klesaly, až se v roce 2009 dostaly na cca 350 tisíc CZK. Čili méně, než na podobně motorizovanou a vybavenou Fabii.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hm, 156 tiež nebola z lacného kraja a predávala sa ako teplé rožky. Myslíme, že 147 doplatila hlavne na povesť, ktorú práve nádherná 156 moc nevylepšila, skôr naopak.
Mr.Murphy
tak Astra je ve srovnání s Alfou 147 naprostý, ale opravdu naprostý žebrák.... A Golf IV samozřejmě taky, jestli už teda myslíš pátou generaci tak ta byla aspoň prostornější, jízdně v běžných verzích taky samozřejmě prachsprosté, zcela obyčejné auto.... Podvozkem se chytal Focus, ale ten zas v běžných verzích neměl pořádné motory a samozřejmě interiér byl oproti Alfě naprostý bakelit....
Avatar - Avanti
Avanti
"s ohľadom na historickú kvalitu Alfy"?
A aká je teda tá "historická kvalita" Peugeotu? Alfa nikdy nebola o hlavnej téme vo vypracovaní a dlhotrvácnosti, peniaze sú vždy v jazdných vlastnostiach a podvozku, technike. Buď chce niekto jazdiť na plečke z Bolky a platiť za spasovanie, úžitkovosť a poistenie proti krádeži, alebo si chce zajazdiť, nie nosiť drevo na chatu, ťahať piesok a onanovať nad špeciálom 25 let a trvácnosti aretačného systému dverí.
Avatar - Stejsn
Stejsn
jako skoro každá alfa.
Arese
A řídil jsi vůbec někdy nějakou 147 nebo 156 či GT, ty "Bído"?! Asi ne... 😒] :no:
Avatar - caliban
caliban
na plejstejsnu
Daniel Navrátil
Příspěvek podléhá schvalování.