Testy
tak Astra je ve srovnání s Alfou 147 naprostý, ale opravdu naprostý žebrák.... A Golf IV samozřejmě taky, jestli už teda myslíš pátou generaci tak ta byla aspoň prostornější, jízdně v běžných verzích taky samozřejmě prachsprosté, zcela obyčejné auto.... Podvozkem se chytal Focus, ale ten zas v běžných verzích neměl pořádné motory a samozřejmě interiér byl oproti Alfě naprostý bakelit....
Hm, 156 tiež nebola z lacného kraja a predávala sa ako teplé rožky. Myslíme, že 147 doplatila hlavne na povesť, ktorú práve nádherná 156 moc nevylepšila, skôr naopak.
Vtedy to boli oproti dnesku zlate casy alfy... 156tka auto roku... 147 auto roku ( to vsetko v dobe ked tato anketa mala aj svoju vahu ) ...viac ako 200 tisic aut predanych v eu.... dnes? Dva prezvejkane prepadaky... 50 tisic rocny predaj v eu... slubovane tonale uz roky v nedohladne... tymto lezernym .. neflexibilnym systemom za mna uz dlho alfa fungovat nevydrzi .... uvidime dokedy
"Dva prezvejkane prepadaky" môže napísať len totálny *** jazdiaci na litrovom Pole, ktorý k autám nemá absolútne žiaden vzťah a v živote nesedel v tých Alfách, tobôž v nich nejazdil. :no: :no: :no:
"s ohľadom na historickú kvalitu Alfy"?
A aká je teda tá "historická kvalita" Peugeotu? Alfa nikdy nebola o hlavnej téme vo vypracovaní a dlhotrvácnosti, peniaze sú vždy v jazdných vlastnostiach a podvozku, technike. Buď chce niekto jazdiť na plečke z Bolky a platiť za spasovanie, úžitkovosť a poistenie proti krádeži, alebo si chce zajazdiť, nie nosiť drevo na chatu, ťahať piesok a onanovať nad špeciálom 25 let a trvácnosti aretačného systému dverí.
A aká je teda tá "historická kvalita" Peugeotu? Alfa nikdy nebola o hlavnej téme vo vypracovaní a dlhotrvácnosti, peniaze sú vždy v jazdných vlastnostiach a podvozku, technike. Buď chce niekto jazdiť na plečke z Bolky a platiť za spasovanie, úžitkovosť a poistenie proti krádeži, alebo si chce zajazdiť, nie nosiť drevo na chatu, ťahať piesok a onanovať nad špeciálom 25 let a trvácnosti aretačného systému dverí.
Ze začátku asi jo. Ale ceny postupně klesaly, až se v roce 2009 dostaly na cca 350 tisíc CZK. Čili méně, než na podobně motorizovanou a vybavenou Fabii.
Tak toto auto som bol pozerať v 2003.Vyzeralo fantasticky ale ta cena.Švagor v 2001 kúpil Astru 1.6 za 640 000 SK a Focus alebo Golf išli okolo 750 000 SK.Keď mi pani v predajni predstavovala AR 147 1.6 TS za "parádnych" 870 000 SK tak povedala že cena je taká vysoká lebo to nie je konkurencia Golfa ale A3 a vďaka týmto cenám aj Alfa tak dopadla.Takže v tej dobe pekné auto ale strašne drahé ale vlastne Alfa túto cenovú politiku drží doteraz a preto má aj také predaje.Keď má človek dať 40 000 € za krásnu Giuliu tak si velmi rozmyslí hlavne s ohľadom na historickú kvalitu Alfy či radšej nepôjde do nemeckej prémie /M,B,A/ + Passat,Arteon alebo 508.Alfa sa vždy hrala na prémiu ale či ňou ozaj je je dosť diskutabilné.
.... jo, od představení 156 (1996) někam k roku 2005 se Alfa celkem nadechla.... pak už to bylo o ničem.... 159 nebyla úplně to pravé, Giulietta se dlouho odkládala. Pak ekonomická krize atd. Dnes jsou ta auta OK, ale je to vymírající fosilní druh bez budoucnosti. A dál už je to asi jedno.... elektrická Alfa nikdy nedá ty emoce co fosilní, takže nebude důvod ji kupovat. Uvidíme jak si s tím poradí třeba BMW atd....
Vzhled auta zvenku/zevnitř, materiály, to bylo neskutečné....
A ta 1.6 na svoji dobu jezdila famózně, to byla radost to řídit.... :-! Podvozek byl taky parádní, i na základních 195/60 R15 to sedělo skvěle.... Mimochodem spotřeba té 1.6 nebyla vůbec špatná, při předpisové klidné jízdě lehce nad 6, samozřejmě kdo s tím jezdil jak s Alfou, byl někde jinde....
Ano, převodovka nebyla nic moc, TS žral olej a muselo se to dolívat.... Komfort jen průměrný.... ale kdo se o to trošku staral, tak si dobře zajezdil a auto bylo spolehlivé, byť provozní náklady byly vyšší.... Největší fail byla slabá bezpečnost kastle a pak taky koroze, která se časem začla vyskytovat (myslím jako třeba po 10-15 letech, samozřejmě ne dřív....)
Krásná doba.... kdyby se lidi nezbláznili do zaje*aných teréňáků, dotykáčů a já nevím čeho, možná by Alfa přišla s nástupcem 147 na krátké platformě Giulie.... Ale marketéři si umí spočítat že takové auto by se nezaplatilo, tak bude leda tak velké ho*no....