Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
caliban
5
655 tisíc a nemá to ani rezervu :no:
Fauda
0
Je to fakt mazec, kam ty ceny šplhaní. Když jsem před necelými dvěma roky kupoval Captura II, brali jsme 1,33 97 kW v automatu, vyšší výbavu Intense, dvoubarevný lak plus pár blbostí navíc a před slevou nějakých 580.000 z kterých nám ještě 35 tisíc shodili... dnes když se dívám na auta podobné velikosti a výbavy jme minimálně o sto tísíc výš
Alfonz666
6
je to přesně o 300 tisíc dražší, než bych za to byl ochotej dát
ericn
1
Podobně jsem reagoval taky. Jen s tím dozdílem, že být to 455tis Kč, tak je to v pohodě :yes:
iudex
1
Golf GTI Performance (230k) v r. 2014 stál 661t. Kč. A Golf 1,4TSI 140k v najvyššej výbave Highline stál 497t.
hlobilp
0
Jaro 2018... to jsem mel nabidku na nove polo GTI za nejakych 560tis... se slusnou byvavou... za ty prachy bych ho ted v pohode prodal.
Emel
0
No jo, ale zase s bývalou... 😄
Já Prvni_1
Firmaware se bude pravidelne aktualizovat.
Kolik asi bude mesicni popatek za pouziti vlastniho auta, za ktere clovek zaplatil tuhle castku?
Kolik asi bude mesicni popatek za pouziti vlastniho auta, za ktere clovek zaplatil tuhle castku?
Sebbe.92
Je to drahé jak blázen. Kupoval jsem před-fl Polo pro manželku v roce 2018, výbava Highline 1,0TSI 85kW s manuálem. Ceniková cena 418 tisíc i s metalízou, lítá R15, dual klima (s kolečky!), tempomat, 8” rádio, CD přehrávač 😁 , atd.. tohle je spíš jak mezigenerační zdražení a ne jen v rámci faceliftu.. :no:
Ceny VW v poslednej dobe sú úplne neuveriteľné. VW tuším tento rok zdražovalo štyrikrát, takže len v porovnaní s rokom 2020 je cenový nárast značný. A to naprieč celým porfóliom, od Pola po Arteon. Kde sú tie časy, keď za cenu testovaného Pola s trojvalcom sa dal kúpiť Golf GTI. 😲 😒
VW protlacuje nesmyslne proti benzinovou politiku.
Na urovni EU, ale dela to i tak, ze zdrazuje benzinovy auta.
A to jsme jim neverili kdyz rikali, ze za par let budou elektroauta stat stejne jako ta tradicni.
Predstavovali jsme si zlevneni EV.
Oni mluvili o zdrazeni tech ICE.
😒
Na urovni EU, ale dela to i tak, ze zdrazuje benzinovy auta.
A to jsme jim neverili kdyz rikali, ze za par let budou elektroauta stat stejne jako ta tradicni.
Predstavovali jsme si zlevneni EV.
Oni mluvili o zdrazeni tech ICE.
😒
ACE.
si za ty prachy nevzít podobné výkonného, Yarise Hybrid? Do města bude jistě pohodlnější, úspornější, a nejspíš i spolehlivější a levnější.
Je malý.
Proti Polu neni o moc mensi.
Ta cena evokuje Golfa, ale neni tomu tak.
Ta cena evokuje Golfa, ale neni tomu tak.
Polo mám prolezlé, místa je v něm dost.
No Yaris a Polo soupeří o stejné zákazníky a Polo v ČR tahá za kratší konec provazu. Kdo by to byl řekl 😉
Polo letos jen 911ks a Yaris 1421ks.
Holt příliš sebevědomá cena se nevyplácí...
Polo letos jen 911ks a Yaris 1421ks.
Holt příliš sebevědomá cena se nevyplácí...
Jenže auta dnes zdaleka nesoupeří jen o zákazníky, ale taky třeba o čipy..., a u těch taky tahá VW za kratší konec provazu, než Toyota. 😉
to určitě jo, ale raději dám 600tis Kč Toyotě za Yaris Hybrid než 650tis Kč VW za Polo s 1l 3hrnekm a DSG 😉 Ikdyž obě ceny pobvažuju za výrazně přestřelené...
On se dá yaris poskládat už za 600? ještě loni to bylo max za 520 ceník, reálná 480 za max výbavu.
Nn¨základní hybrid je za 460tis Kč, ale vzal jsem nejvyšší výbavu Executive, ať je to podobné Polu výbavou. Vyšlo mi to v plné 597tis 😉
Koukám aktuálně po novém třetím autě do rodiny, C3 je už 8 letá a půjde z domu, tak přemýšlím nad náhradou. Yaris je fajn, ale víc by se mi líbol Cross se základní 1.5l s manuálem, comfort + Tech +Style , ten se dá za 550tis :yes: Pořád lepší než Polo literm a DSG a 100tis níž...
Koukám aktuálně po novém třetím autě do rodiny, C3 je už 8 letá a půjde z domu, tak přemýšlím nad náhradou. Yaris je fajn, ale víc by se mi líbol Cross se základní 1.5l s manuálem, comfort + Tech +Style , ten se dá za 550tis :yes: Pořád lepší než Polo literm a DSG a 100tis níž...
Takze 600 už. No vyskocilo to hezky.
Ja ted poptávám yaris Cross v plne, ceníková tuším nějakých 780, nabídnuta 680. A že to je stejné jako za polo, tak to je husté.
Ja ted poptávám yaris Cross v plne, ceníková tuším nějakých 780, nabídnuta 680. A že to je stejné jako za polo, tak to je husté.
hugino
Nepáčia sa mi zadné svetlá a hlavne cena.Myslím že lepšia voľba by bola nová Fabia alebo Clio.Dať za takéto Polo 25 500 € Je hlúposť.
dyna15
Nechápem ako niekto môže kúpiť toto namiesto napr. Kony EV. Tá vyjde po zohľadnení spotreby cca 1l/100km po 100-150 000 km rovnako a nemá cukajúcu prevodovku, hluk motoru a pod...Je tiež malá, ale Polo asi väčšie nebude.
Zjevně si nikdy neslyšel 1,0 TSI v chodu, když píšeš hluk motoru. Nicméně ta cukající DSG převodovka to je něco co stále přetrvává. Ani nejnovější generace DSG neumí řadit. Podtáčí motor a řadí to jako řidič začátečník.
Na převodovku si stěžoval včera Pepa v autosalonu, co mě ale zaráží tak je i zmiňovaná spotřeba.
miromen
V plusech svěži vzhled. Hm co je na tomhle znuzenem ničim zajimavem vzhledu svěži ?
Možna v reale jiny dojem no každopadně ty zadni světla jako bych, už někde viděl na nějakem postaršim modelu snad od citroenu. Jen na Polo jaksi nepasuji a celkově mam z fotek dojem, že je tenhle FL horši než předFL.
Možna v reale jiny dojem no každopadně ty zadni světla jako bych, už někde viděl na nějakem postaršim modelu snad od citroenu. Jen na Polo jaksi nepasuji a celkově mam z fotek dojem, že je tenhle FL horši než předFL.
lamal
Necakal by som, ze dizajn zadnych partii póla by sa dal este zmrviť, ale VW sa to dokonale podarilo. No nekúp to.
Jenik3
Využívám příležitosti u diskuse k Polu, abych se zeptal na to, zda Vw Polo nebo Kia Rio (do města). Rozměrem jsou auta podobná. Motor 1.25 u Ria (2017) mi přijde do města na kratší tratě jako vhodnější. Kvalita zpracování bude asi vyšší Pola.
Cenový rozdíl tvých vyhlidnutych kusů je jaký?
Rio s 1.2 motorom je ok, je celkom svizny a spotreba je tiez dobra. Ako samotne auto je celkom priestranne, vnutorna dlzka je rovnaka ako pri Ceede. Palubovka je ok, ergonomia tiez. Dizajn je subjektivna vec, mne osobne sa paci. Co mi ale vadi(lo) v porovnani s konkurenciou boli slabsie bezpecnostne vybavy. Radsej novu Hyundai i20 s rovnakym motorom. Nove Polo vobec nepoznam, Yaris iba staticky.
Proč zrovna tyhle dvě varianty?
Já bych ten quest začal tím, jestli automat a) ano, b) nemusí být nebo c) ne... a pak trošku koukal podle toho.
Swift, Yaris, možná 208 a Corsa (v nějaké lepší výbavě)... případně Fabia.
Já bych ten quest začal tím, jestli automat a) ano, b) nemusí být nebo c) ne... a pak trošku koukal podle toho.
Swift, Yaris, možná 208 a Corsa (v nějaké lepší výbavě)... případně Fabia.
Vypadlo to jako selekce na vybermiauto.cz. zadal jsem rozměr auta od 4 do 4.25m.
Objem motoru kolem 1.2ccm mi přijde do města jako optimální, rychle se zahřeje (snad).
Na sauto si nějakou ojetinu vybereme.
Objem motoru kolem 1.2ccm mi přijde do města jako optimální, rychle se zahřeje (snad).
Na sauto si nějakou ojetinu vybereme.
Co CLIO TCE ? Neprimovstrik, pěkný interiér a jízdní vlastnosti velmi slušné
V tom případě ti vypadne hybridní yaris. 3.98m a 1.5l motor.
Ok, doplnuji, ze nejsem centralni banka a penize netisknu. Tedy rozpocet mam cca 200.000 Kc.
Jo tak v takové ceně nebude ani to Polo ne?
Ano, Polo je cenově výše. Jeden chudák se 100.000 km od (ne)prodejce
https😐/www.sauto.cz/…n/pol👋154853397
https😐/www.sauto.cz/…n/pol👋154853397
Ook... u ojetin je to trošku jiný, někdy může být lepší vzít nějakou ne úplně doporučovanou ojetinu, protože za stejný peníze dostaneš lepší stav než u těch bestsellerů... to se těžko radí.
Můj oblíbenec je Swift, ale je pravda, že patří k těm oblíbenějším a tedy dražším ojetinám.
Něco takovýho třeba?
https😐/www.sauto.cz/…i/swift/19171146
Můj oblíbenec je Swift, ale je pravda, že patří k těm oblíbenějším a tedy dražším ojetinám.
Něco takovýho třeba?
https😐/www.sauto.cz/…i/swift/19171146
Auto ESA?
Tak prečo nie?
Ja som napríklad predal 5-ročné Galaxy do 3xA. Bol som prvý majiteľ a o auto som sa staral , takže to nebol fakt žiadny stočený vrak.
Áčka dali najlepšiu cenu a v aute sa ani nevŕtali.
Ja som napríklad predal 5-ročné Galaxy do 3xA. Bol som prvý majiteľ a o auto som sa staral , takže to nebol fakt žiadny stočený vrak.
Áčka dali najlepšiu cenu a v aute sa ani nevŕtali.
Avantime
Polo tu ostáva už len na dožitie, dokonca sa pre náš trh už ani nevyrába v Európe. Nevidím dôvod dať mu prednosť pred Fabiou. Myslím, že začína byť jasné, že táto malá legenda vyrábaná od 70. rokov má svoje dni zrátané. U nás si ľudia radšej kúpia T-Cross a najnovšie hlavne Taigo.