Novinky
Já bych dal Mondeo
Mondeo je urcite skvely vuz, ale proc je tak velke? Protoze dnes vladne moda nafukovani vsech aut... A to je tragedie... Postavte se k silnici a pocitejte, kolik 4/5 dverovych 5 mistnych sedanu/hatchbacku je obsazeno i na zadnich sedadlech... Temer zadnej. Tak naco potrebovalo Mondeo zvetsit na 4,7 m nebo kolik to ma a zvetsovat prostor na zadnich sedadlech? Navic, pokud to nema 17-ky kola, pusobi ta velka karoserie komicky.
Já si taky nemyslím, že by Qashqai vyhrál, ani jsem nečekal, že se nominuje, je opravdu na první pohled nenápadný, ale zajímavé je, že se po něm každý ohlídne a když někde zastavím, tak se mě lidi ptají, jestli by si to mohli prohlédnout. Ta nenápadnost je dost nadčasová a myslím, že to bude dlouho pěkný auto. První Primera byla taky nenápadná, ale když se na ní dívám, je pořád pěkná. O to, jestli Q vyhraje nebo ne, vůbec nejde, je to jen hra.
Mondeo je jasny vitaz !!! :yes: :yes: :yes:
Zbytek nominovaných se už zasadí o to,aby Ford nebyl dva roky po sobě...hlasují jenom lidé z řad neúplatných novinářů,navíc Mondeo má hodně společných prvků s S-Maxem, takže letos to vidím na vítězství emocí.Fiátek.Malé OT:jinak je to naprosto jedno,jestli něco je nebo není Vozem roku.Když se uváží, z jaké různorodé směsice vozů se vybrala finálová skupinka,už v ní jsou vozy se zcela jiným určením(myslím cílová skupina klientů),tak ať si kluci novináři vyberou co chtějí a my budeme jezdit a kupovat také,co se nám líbí a vyhovuje. 😉 Takže jenom hra pro lid,ještě hodit ten chleba a je to komlet,viz. historie(resp. i současnost).Do toho mi pak zapadá auto,které přineslo nejvíce emocí.
Myslim, ze vyherce pujde stopami downsizingu. CEE'D, nebo F500.
Znovuzrozená legenda, a na svoji třídu 5 hvězd... Taky se jich prodá strašně moc, proto si to Fiat zaslouží... :yes:
Co já: tož je ko klasická soutěž kde se míchaj hrušky, jabka, klobásky a špek, atd. dohromady. Přesto, anebo právě proto, mým vítězem je MB-C. A proč? Neb je z uvedené sestavy prostě a jednoduše nejlepší. Další pořadí na bedně: 2.Ford Mondeo 3.Mazda2 Tož tak.
Spíš bych řekl, že neošklivější. Trumfne i nové Mondeo a to už je co říct... Samozřejmě, že sázím na pětistovku 😄
to podle mě vyhraje...v nejnovějším dílě fifth gearu je komplexní test nové pětistovky,a vychvalují ji tam ve všech ohledech,je to přímý konkurent ve stylu Mini,ale podle mě daleko roztomilejší a hezčí,když už se z Mini dělá kombík,tak je to špatný...přeju to pětistovce :yes:
je můj jednoznačný kandidát - vrámci své třídy přichází s bezprecedentní bezpečností v dokonalém retro kabátku. Navíc nabízí nevídanou možnost různých "customizací" a celkově přišel se zcela originální a novátorskou marketingovou kampaní.... O těch ostatních kandidátech toho tolik nevím, ale většinou se jedná prostě o dobrá auta, která vylepšují své předchůdce.... Proti nim je F500 něčím jiným - revolucí. A proto si zaslouží vítězství 😉
ja myslim ze by to mohl byt ceed. vyborne auto za malo penez + 5 hvezd v euroncapu. ono totiz kdyz to ma byt auto roku tak by se na to melo hledet ne jenom v luxusu (MB C) nebo velikosti (MONDEO) ale celkove a tam mi vychazi jen ten ceed. 500 je sice pokracovani kultu ale rekneme si to na rovinu normalni clovek si to nekoupi protoze cena neodpovida uzitne hodnote
Pokud porota odhlédne od "value for money", je jasným vítězem F500, znovuzrozená legenda s propracovaným marketingem. Jinak... váhám mezi Cee'dem a Mondeem, přičemž ani jeden se mi moc nelíbí. MB-C je luxuska, ty bývají většinou mimo, stejně jako SUV (Qashqai). Na P308 není nic inovativního, kromě ještě hladovější tlamy. Mazda 2... pro mě z té skupiny nejkrásnější, ale ničím inovativní, snad kromě zmenšení vnějších rozměrů a snížení hmotnosti.
Tenhle putovni pohar by si automobilovy prumysl mohl klidne strcit za klobouk. Vyherci minulych let v praxi neukazaly to mistrovstvi ktere od nich bylo ocekavano. Bylo napr. nekolik vyhercu od ruznych firem, kteri se behem kratke doby rozpustily v rezavy prach. Dnes je sice jina doba, ale hloupost je stale stejna ...
Výsledky tejto ankety nesmieš brať moc vážne, brácho. Sú to síce akože profíci, majú nalietané tisícky kilometrov na kárach o ktorých Ty budeš len čítať, ale vedia houby. Veď inak by sa nemohlo stať, že by sa do finále nedostalo nič z fauvé >😁 Len sa pozri na úžasné tvary novej A5, krásavice ciest. A TIGI, to je dokonálá kára pre dokonalého býčka, toto by praví znalci nemohli prehliadnuť... No a samozrejme je tu nová Fábia, kráľovná segmentu, to je fakt na palicu. Minuloročný víťaz bol japonec, niečo sa v tom svete asi mení, nič už nie je ako bývalo GTIbrácho... 😄 Ale neboj, ešte je tu World Performance Car. Nemusíš ísť hádzať Morenu do Hudson River, už teraz Ti prezradím, že náplasťou na Tvoje trápenie a súčasne víťazom sa stane.... R8, of course! >😁
Je to tak. Můžeme si o této soutěži myslet, co chceme. Můžeme hodnotit jednotlivá auta rozdílně, ale faktem je, že porota - a to nejsou žádní automobiloví zelenáči - vybrala. Takže už teď víme, že F500 si cení více, než Twingo nebo nový Smart. Že Mazda2 porazila Fabii nebo taky MB-C porazilo A5/S5 a Lagunu. A kompakty? Cee'd a 308 daly za uši Bravu, i30, Tiidě, Impreze i Aurisu.
To víš, takový kusy jako jsou pan GTI, FX a další.. tu dnes (resp. u tohoto příspěvku) nenajdeš, neměli by co psát, snad jen, že je to podvod, protože tu chybí koncern vw. A potom, co vyhraje F500, tu od nich uvidíme články, o tom jak je tato anketa nedůležitá, že nemá žádnou váhu ani respekt, vlastně to samé jako když se tu objevovalo, že čtyři hvězdy jsou stejně jako pět(euroNCAP).
Ja si len vybavujem, ako sa pred časom GTI pod jednou takouto anketou rozplýval a pod čiernu zem znosil auto, ktoré bolo na 6. priečke a tým pádom absolútny looser...
Škoda jeho dvojitého videnia, keby svojim ostrozrivým zrakom videl ďalej ako "Ať se propadnu do západního Německa", hneď by jeho články získali na hodnote a pre niekoho by mohol byť aj mienkotvorný, ako je napríklad legenda Marko.
Škoda jeho dvojitého videnia, keby svojim ostrozrivým zrakom videl ďalej ako "Ať se propadnu do západního Německa", hneď by jeho články získali na hodnote a pre niekoho by mohol byť aj mienkotvorný, ako je napríklad legenda Marko.
Jen takova mala otazecka: nevyhral loni nahodou Ford S-Max???
Moja chyba, súťaží automobilovej krásy je viacej a ja som si "Car of the Year" zamenil s "World Car of the Year", kde vyhral Lexus LS460...
Podstata je Ti však určite jasná: dvojitý meter. Oslavné ódy ak sa nemci umiestnia, zhadzovanie konkurentov, ak nie sú na "bodovanej" pozícii. Nedalo mi nerypnúť si do našeho Guruho 😉
Podstata je Ti však určite jasná: dvojitý meter. Oslavné ódy ak sa nemci umiestnia, zhadzovanie konkurentov, ak nie sú na "bodovanej" pozícii. Nedalo mi nerypnúť si do našeho Guruho 😉
...dodá mu krásy, radosti, hravosti, dravosti, sexu, nezávislosti, barvy a krásnéé nostalgieee, která se nám vrátila!!! Mondeo je parádní, ale jen parádní. O těch ostatních se snad ani uvažovat nedá. To je prostě povinnost automobilek dělat taková auta, aby nekrachovaly. Ale Fiatek - to je jako dítě: jeden bude roztomilý, druhý rád sport, třetí ráda čačí, čtvrý puberťák, pátá ...., šestý..... jen doufám, že se mezi nima nenajde nějaký hipochondr nebo nedej bože nemocný....
proc tam nejsou nominovana tak dokonala auta jako VW a Skoda? Nic lepsiho neexistuje, tak nac hlasovat? Maji to dat VW nebo Skode a hotovo. Na VW a Skodu nikdo nema!
Ta byla totiž technicky nejlepší a nejinovativnější >😁
Uz jsem chtel psat, ze si mozkove asi po nemoci, ale prispevek vypada lepe nez nadpis :yes:
Ahoj,že se nedostala do finále Fabka mě neudivuje,na můj vkus má moc "korejské"linie >😁 Měl jsem poslední 3 modely Mondea a byl jsem s nimi nadmíru spokojený a proto fandím Fordu.Každý chválí to,co má v garáži.........
Úžasne lobuje Fiat a pozadu nebude chcieť zostať Kia. Takže víťaz bude ten, kto z týchto dvoch uplatí viac porotcov...
:no: ;-\
:no: ;-\
Myslím že v kategorii Srdcovka roku by vyhrálo pětikilo i bez lobbingu..Je to pro mě ukázka dobré designérské práce- vymyslet něco na pětimetrové délce je daleko snažší než na třech a půl...Kdybych potřeboval menší auto na kratší vzdálenosti tak neváhám,i když by mě praví bejci v Passatech a Golfech považovali za buzíka... :-!
Jediným možným kandidátem na vítěztví je F500, jen ten nabízí něco nového, ostatní( tím jim nechci něco zazlívat) jsou v porovnání s ním jen obyčejná auta.
...je jedinna ktera jde proti proudu. Je mensi a lehčí než minula generace. Uz jen proto by to mela vyhrat
A má inovativní řešení motoru pro dosažení lepšího výkonu a menší spotřeby ... nebojácnost pustit se do inovativních řešení by se měla podpořit a ocenit :yes:
No konečně to tady někdo napsal a ušetřil mi práci 😄 :yes: :yes:
Není zač, kdykoli jde o to pochválit Japonskou zančku, jsem připraven dát za ni ruku do ohně. 😉
Rok se s rokem sešel a je tu zas milionkrát probíraná Car of the year. Nevím už, kolik z nás tu vloni tipnulo pozdějšího vítěze S-Maxe, ale každopádně je vždycky zajímavé konfrontovat svůj názor na věc s odbornou porotou. Takže můj tip na vítěze se odvíjí od úvahy, že 308 - ne, protože ve třídě se zařadí k průměru, Quasquai - ne, protože přes nesporné kvality je to trochu neuchopitelné auto, Kia Ceed - ne, protože sice znamená výrazný pokrok, ale pouze v rámci své značky, Mazda 2 - ne, je to dokonalé auto své třídy, představuje skvělý mainstream a proto bude pro porotce málo zajímavá. Zbývá silná trojka, ze které by mělo první vypadnout Mondeo, neb v jiné karoserii vyhrálo už loni, takže souboj se rozhodne mezi 500kou a céčkem. Už dlouho nebylo auto roku z premiového segmentu, a kvality nového céčka dávají velmi slušnou naději, na druhé straně stojí anketními úspěchy ostřílený Fiat s pětistovkou, která má vše, včetně mediální aury, což je pro úspěch v této anketě nesporná výhoda. Být porotcem, dal bych hlas céčku, ale jako svůj tip na vítěze Car of the year 2008 dávám Fiat 500. 😉
MB-C? Velice tezko muze zvitezit, protoze pres nesporne kvality ztraci v ukazovateli value for money, ktery patri mezi nejdulezitejsi. Ale ta F500 je skutecne osvezeni a ta by mohla zabodovat a samozrejme zvitezit.
To je pravda, s tím céčkem, na druhou stranu součástí té value je image, kterou za své money dostaneš. Navíc, mezigeneračně, vzhledem ke standardní výbavě a motorizacím, MB-C slevnilo a naopak mainstream, např. i zde zúčastněné Mondeo, se cenově na premii dotahují. Takže třeba porotci najdou odvahu prolomit zábrany před premiovým segmentem, i když jak sám odhaduju svým tipem, věřím více v klasiku, tj. vítězem bude spíš malé a levné auto.
Uvaha vcelku zaujimava, ale len tak hodit cez palubu Mazdu a Ford... :no: Keby to bolo vsetko tak jednoduche, zrejme by sa autami roku nikdy nestali😒br />
2004 Fiat Panda
2002 Peugeot 307
2000 Toyota Yaris
1995 Fiat Punto
1993 Nissan Micra
1991 Renault Clio
1984 Fiat Uno
1982 Renault 9
2004 Fiat Panda
2002 Peugeot 307
2000 Toyota Yaris
1995 Fiat Punto
1993 Nissan Micra
1991 Renault Clio
1984 Fiat Uno
1982 Renault 9
Nic nehážu přes palubu jen tak, ale nebudu se tu rozepisovat ke každému autu na sto řádků, snažil jsem se nějak pojmenovat hlavní důvod, z mého pohledu, který danému autu nedovolí vystoupat na bednu. Ostatně, dochtore, máš zde prostor ke své analýze a svému tipu. Směle do toho. 😉
Zasadne nesuhlasim 😉 s tym aby Mazda2 vypadla, len preto ze je "dokonala a malo zaujimava" Kia je podla mna opravneny kandidat, ale jednoducho este nedorastla, resp. svoju poziciu musi upevnit a obhajit v reale.
😄 :yes: Dokonalá analýza. Můj soud ovšem vyznívá ve prospěch MB - C. Totiž... retrovariace na dané téma, byť velmi interesantně ztvárněná, nemůže vyhrát. Styl upřednostněný před funkčností, vůz, který do segmentu nevnáší ani nové technologie, ani nová řešení... Naproti tomu nové "C" považuji za mistrovský kousek toho nejlepšího, současně však dostupného, co lze nabídnout nam, zmlsaným konzumentům. Tedy - velmi akceptovatelná cena, velmi silný akcent na ekologii... pokrokové motorizace... bezpečnost... Já to vidím na Cé.
P.S. Jak koukám na nominace... spíše bychm měli hádat, kdo letos vyhrát tedy rozhodně nemůže... 😄
P.S. Jak koukám na nominace... spíše bychm měli hádat, kdo letos vyhrát tedy rozhodně nemůže... 😄
Oproti loňsku mi to přijde, co do šancí, jako trochu nevyrovnaná sedmička, a možná právě proto i hůř tipovatelná, vloni to bylo celkem na plichtu, jen S-Max ostatní v každém ohledu převyšoval. Letos je tam pár špeků, těžko říct, co u porotců převáží. Taky by se mi jako vítěz líbilo céčko, právě ono postrkuje střední třídu zas o kousek dál, mezi ostatními jiného "postrkovače" v rámci své třídy nevidím. 😉
S-Max prevysoval, ale mal to s Corsou natesno. Tento rok je to dilema. Ale Merc ako postrkovaca triedy prilis nevidim - myslis tie niektore lacne plasty vnutri? Pravdepodobne bude vitazom sedan strednej triedy, ci uz C alebo Mondeo, aj ked Ford sa mi zda ako nafukle auto na steroidoch oproti liniam Cecka. Alebo sa dockame prekvapenia v podobe 500, pokial sa popri hodnoteni value for money dostane do popredia aj otazka emisii, o com som presvedceny.
Jo, S-Max to měl natěsno, přestože se jevil jako jednoznačný kandidát na vítězství, i proto mi to letos přijde hůř tipovatelné, sedmička je nesourodá, některá auta tam vůbec nepatří, na druhé straně trojka aspirantů na bednu je z různých důvodů vyrovnaná. Co se céčka týká, žádné laciné plasty v něm nejsou, jsou v něm úplně stejné jako v každém jiném kvalitním autě střední třídy, v tomto už mainstream dohnal premii v předchozí geraci a divit se, že na pohled i na poklep stejně kvalitní plast dostaneš v mondeu jako v céčku je zbytečné, tak to bude i v budoucnu, žádný superplast pro premiová auta neexistuje. Céčko postrkuje třídu hlavně v jízdních vlastnostech (tom hlavním v čem spolu "preimovky" soupeří), je to dokonalý mix dynamiky a jízdního komfortu, momentálně nejlepší ve třídě.
No a vis, co je na tom tvym prispevku "nejlepsi"? Ze Mondeo porazilo Cecko ve srovnavacce nemeckyho AMS s docela peknym prehledem. I v kategorii podvozek - Mondeo je dle AMS komfortnejsi, zaroven ale na Cecko neztraci v dynamice...
A víš, co je na tom tvém příspěvku "nejlepší"? Že mimo sdělení, žes četl nějaký časopis nepřináší do vlákna "Tipovačka" nic. Klidně se rozepiš a dej vlastní tipy.
A pokud jde o ten test v AMS, Bárte, je to jen jeden z mnoha, co novinář (redakce) to názor, navíc, pokud se dobře pamatuju ze zdejší diskuse, kdysi v AMS porazila céčko i octavia. Časopisy beru s rezervou, a vzhledem k tomu, že do dneška jsem jel třemi verzemi Mondea a dvěmi céčka, dovolím si udělat vlastní názor. A klidně můžeš mít i pravdu a porota COTY můj respekt k céčku sdílet nebude, já ale tipuju, jak tipuju.
A pokud jde o ten test v AMS, Bárte, je to jen jeden z mnoha, co novinář (redakce) to názor, navíc, pokud se dobře pamatuju ze zdejší diskuse, kdysi v AMS porazila céčko i octavia. Časopisy beru s rezervou, a vzhledem k tomu, že do dneška jsem jel třemi verzemi Mondea a dvěmi céčka, dovolím si udělat vlastní názor. A klidně můžeš mít i pravdu a porota COTY můj respekt k céčku sdílet nebude, já ale tipuju, jak tipuju.
Aha, já jsem ale z tvých příspěvků také nepostřehl v čem je MB C tak revoluční nebo co nabízí navíc (kromě ceny), aby si zasloužil titul.
Už jsem to tu někomu psal, snad tobě, najdi si kriteria hodnocení COTY, pak napiš svůj žebříček. A pokud jde o výraz revoluční, nevím co si pod ním, ve smyslu této ankety představuješ. MB-C je dle mého soudu momentálně nejlepší auto ve třídě, ani o jednom dalším finalistovi to nejsem schopen, v rámci jeho třídy, říct. Proto by se mi MB-C líbil jako vítěz. Ale protože jsem se díval na kriteria této ankety, tipuju na první místo 500ku.
Tak ten muj prispevek prinasi noveho to, ze nesdilim tvuj nazor o jedinecnosti jizdnich vlastnosti novyho Cecka a navic mam svuj nazor podlozeny testem casopisu s dost dobrym jmenem (bavil jsem se o nemeckym AMS, ze v ceskym furt vyhrava octavka, me neprekvapuje...). O tvych zkusenostech s ruznymi Mondei i Ceckami nechci pochybovat, jen k tomu ale pridam jednu poznamku - pravdepodobne jsi nemel moznost je projet hned za sebou na stejne trati, takze to moc velkou vypovidaci hodnotu nema. Sice jsem tatikuv P307 parkrat ridil, ale stejne bych si netroufnul natvrdo rict, jestli to ma lepsi jizdni vlastnosti, nez muj Focus. Prave proto, ze jsem je nejel hned za sebou na stejne trati... Muzu rict jen svuj dojem z tech dvou aut. Ale pro kvalifikovane shodnoceni lepsi/horsi mi nezbyva nez precist test od lidi, kteri se mohou nazyvat odborniky 😉
Bárte, opět nic? Kde je tvůj žebříček, tip na vítěze, zdůvodnění? Znova opakuju, do tohoto vlákna jsi zatím nic nového nepřidal.
A pokud jde o to ostatní, AMS, ten test s oktávkou byl příklad, ani nevím jestli to bylo v AMS nebo jinde, ale měl být proveden Němci. Co se týká mých zkušeností, jejich míra a schopnost zhodnotit dvě auta mimo přímé srovnání je pro tebe pochopitelně kvůli internetové anonymitě irelevantní. O.K. o to se nepřu, ani nikoho nepřesvědčuju, dávám tu jen svůj názor, jestli na něj dáš nebo ne, je mi v zásadě jedno. A pokud jsi při tvorbě vlastního názoru na auta odkázán na časopisy, snad jich zkus přečíst víc, docela by mě udivilo, kdybys nenašel alespoň jeden test, v kterém dojdou, co se kvalit céčka týká, k závěru podobnému tomu mému. A ten konec s P307 a Focusem, no Bárte, tohle je zrovna příklad příkladů, jestli nejsi schopen poznat, aniž bys musel ta auta řídit v přímém srovnání, že rozdíl mezi jízdními vlastnostmi focusu a 307 je jako mezi sulkou a žebřiňákem, pak ti opravdu zbývají jen ty časopisy.
A pokud jde o to ostatní, AMS, ten test s oktávkou byl příklad, ani nevím jestli to bylo v AMS nebo jinde, ale měl být proveden Němci. Co se týká mých zkušeností, jejich míra a schopnost zhodnotit dvě auta mimo přímé srovnání je pro tebe pochopitelně kvůli internetové anonymitě irelevantní. O.K. o to se nepřu, ani nikoho nepřesvědčuju, dávám tu jen svůj názor, jestli na něj dáš nebo ne, je mi v zásadě jedno. A pokud jsi při tvorbě vlastního názoru na auta odkázán na časopisy, snad jich zkus přečíst víc, docela by mě udivilo, kdybys nenašel alespoň jeden test, v kterém dojdou, co se kvalit céčka týká, k závěru podobnému tomu mému. A ten konec s P307 a Focusem, no Bárte, tohle je zrovna příklad příkladů, jestli nejsi schopen poznat, aniž bys musel ta auta řídit v přímém srovnání, že rozdíl mezi jízdními vlastnostmi focusu a 307 je jako mezi sulkou a žebřiňákem, pak ti opravdu zbývají jen ty časopisy.
Jsi taky schopen reagovat na příspěvek, který zrovna neobsahuje to, co ty chceš? Nebudu tady psát nějaké žebříčky, protože obecně takovéto soutěže, kde se srovává napříč třídami, moc neberu. Ale když už mermomocí něco chceš, tak se podle mého názoru rozhodne mezi 500, Mondeem a Céčkem.
A k tomu srovnání - srovnávám 307 s Focusem první generace. A protože vedle mě vždy seděl minimálně táta, tak jsem neměl možnost hnát tu 307 na hranici, kde až se u moderních aut pozná, co v nich vězí. Ale můžu ti napsat román na téma pocity z obou aut za normální jízdy.
P.S.: Řečmi stylu "rozdíl jako mezi sulkou a žebřiňákem" jen sám sebe shazuješ na úroveň hospodských kecálků, což dle mého názoru nemáš zapotřebí...
A k tomu srovnání - srovnávám 307 s Focusem první generace. A protože vedle mě vždy seděl minimálně táta, tak jsem neměl možnost hnát tu 307 na hranici, kde až se u moderních aut pozná, co v nich vězí. Ale můžu ti napsat román na téma pocity z obou aut za normální jízdy.
P.S.: Řečmi stylu "rozdíl jako mezi sulkou a žebřiňákem" jen sám sebe shazuješ na úroveň hospodských kecálků, což dle mého názoru nemáš zapotřebí...
Vy jste se fakt hledali, ten nad tebou kdyby si to po sobě alespoň přečetl, protože to jen trapnej a ubohej výlev, kterým se snaží obejít realitu tj. podívat se pravdě do očí. To se totiž cení, a ne se za každou cenu negativně vyjadřovat o produktu, který (a sám to víš), nad všemi z nominace vyčnívá.
Že bys zkusil napsat něco k tematu Tipovačka? Nemyslím tím jen, že bys nám sdělil, že 500ka je jediná a úroveň ostatních nedosahuje ani spodní matice jejích kol, ale že bys to zkusil nějak zdůvodnit, napsat nějakou vlastní analýzu, kdo jak a proč v anketě dopadne.
A jinak, A2, věty o obcházení reality nebo podívání se pravdě do očí, vyznívají od zarytého fiatobijce velmi komicky. 😉
A jinak, A2, věty o obcházení reality nebo podívání se pravdě do očí, vyznívají od zarytého fiatobijce velmi komicky. 😉
Po pokusech automobilek o jakýsi retrostyl a to v podobě modelů NewBeetle a Mini, kteří se ze svých předchůdců-nejobyčejnějších, téměř směšných aut, stali v podobě následovníků v podstatě premiovými modely a jejichž cena několikanásobně převyšuje jejich hodnotu, se objevil automobil, který jde jinou cestou. A to takovou, kdy reinkarnace neposouvá model automaticky o tři třídy výše, ale zůstává automobilem, kterým byl i jeho předchůdce, tj. relativně levným, tím pádem dostupným, s veselým, ale dynamickým designem, motorizací,pokrývající široké spektrum , ale i velice bohatou základní a hlavně bezpečnostní výbavu, jenž se už projevila a hlavně vyplatila, poté co pomohla získat jako prvnímu automobilu z tohoto segmentu pět hvězd v EuroNCAP.
No, tak teď jsme se to dozvěděli... Mini asi jezdí bez pytlů... Koneckonců, stavíš to na ceně, tak ovšem bys měl vědět, že tak, jako se vzdálila cena nového MINIod Mini původního, vzdálí se i cena nové 500 od té staré... to je jen tvůj klam, že Fiat udělal dostupné auto, tedy stavíš příliš na své kapse, při posuzování aut. Ostatně to samé, přece bys mohl napsat o novém Mercedesu. To, že je nedostupný pro tebe přece neznamená, že poměr mezi jeho cenou a užitnými vlastnostmi je špatný, ostatně fakticky vlastně vychází mezi nominovanou sedmičkou nejlépe...
Původní F500 bylo jednoduché, superlevné autíčko, které mělo za cíl motorizovat poválečnou chudou Itálii. Současná F500 je přesně to samé co MINI - trendové autíčko za poměrně velký peníz (vztaženo k třídní konkurenci).
Původní F500 bylo jednoduché, superlevné autíčko, které mělo za cíl motorizovat poválečnou chudou Itálii. Současná F500 je přesně to samé co MINI - trendové autíčko za poměrně velký peníz (vztaženo k třídní konkurenci).
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak nějak :yes: Za sebe bych se hodně zdráhal zvednout palec za kteroukoli retro stylovku, ba hypoteticky i za toho mně jinak milého Clubmana. Taky bych spíš bažil po něčem technicky novém, co ukazuje na budoucnost. A i když medvědy pocitově nemusím, nezbývá mi než souhlasit. -- Nemá to nic společného s tím, co bych si dal do garáže. -- Kia se celkem rozumně vyjádřila, že je pro ni velká čest, že se dostala do užšího výběru, imho to opravdu stačí, a dokonce by bylo zdravé, kdyby si ještě aspoň jednu generaci počkala, až jí oschne peří a Schreyer+spol. dotáhnou aspoň jeden projekt kompletně do konce. -- Naopak přes svou počáteční nedůvěru bych teď připustil QQ - není sice absolutní, ale imho ukazuje ještě další možnosti vývoje na pomezí segmentů SUV a nižší střední (však Tiguan to potvrzuje). A obměkčuje mě to, že od velkých rabiátů se jde směrem k úměrnějším rozměrům, váze a motorizacím, při zachování přednosti přiřaditelného 4x4, ba i v krotké verzi 4x2. - Mazda 2 mě zklamala opuštěním své výlučnosti a upadnutím do francouzského krasotinkářství, které zakrývá banální řešení - Mondeo? Jak už bylo řečeno, vyhrálo loni. - O P308 mě vůbec nenapadá, co bych řekl. Příchod P307 cosi znamenal, nadšenou syntézu tehdejšího vývoje a designérského názoru, ale tohle? - Takže za mě: 1. Mercedes C - 2. Nissan QQ - 3. kdokoli, kdo o to stojí. (tak třeba ta F500, o co jde, že).
To je hezký, cos napsal, ale nějak to nesouvisí s tematem. Mini ani NewBeatle v COTY 2008 jaksi nesoutěží.
Zkus si na stránkách některého z časopisů zůčastněných v COTY, třeba britského Autocaru, najít pravidla soutěže, kategorie a způsob hodnocení a pak, až budeš vědět, co se tu vlastně hodnotí, napiš, jak to vidíš, tedy šance jednotlivých nominovaných, to je těch 7 aut ve zdejším článku, nejlépe se zdůvodněním, proč, pokud tedy tipuješ 500ku, jsou právě její šance největší.
Zkus si na stránkách některého z časopisů zůčastněných v COTY, třeba britského Autocaru, najít pravidla soutěže, kategorie a způsob hodnocení a pak, až budeš vědět, co se tu vlastně hodnotí, napiš, jak to vidíš, tedy šance jednotlivých nominovaných, to je těch 7 aut ve zdejším článku, nejlépe se zdůvodněním, proč, pokud tedy tipuješ 500ku, jsou právě její šance největší.
laguna a twingo jsou špičky třídy a nejsou tam,jak to???????????
Hlavně že tam je nějaká Mazda 2
Hlavně že tam je nějaká Mazda 2
které auto z téhle sedmičky by jste chtěli, kdyby jste za něj nemuseli platit, nebo stály stejně ?
Ta anketa nemá být o ceně, ale o celkovém přínosu daného auta. Takže MB-C 😉
Ta anketa nemá být o ceně, ale o celkovém přínosu daného auta. Takže MB-C 😉
A v čem je přínos MB-C? Inovativní technologie? Nevidím. Novátorská konstrukce? Nevidím. Rozšiřitelnost auta mezi širší vrstvy společnosti? Nevidím.
Auto roku nevyhodnocuje modlu puberťáků roku, ale auto, které je něčím nejlepší. Mazda 2 může způsobit průlom v konstrukci malých vozů směrem dolů a dokazuje, že i na menším prostoru lze udělat dobré auto. To samé Fiat 500, který navíc vstoupil s inovativním marketingem a retrostylem přístupným lidem. Qashqai je do jisté míry prvním SUV-crossoverem, který je primárně orientován do provozu ve městě. Už menší míru inovací vidím u Peugeotu 308 a Mondea. Cee'd je mainstreamový hatchback, který sází na záruku a cenu. MB-C prostě nemá co nabídnout, je to jen nový a větší odvar třídy C.
Auto roku nevyhodnocuje modlu puberťáků roku, ale auto, které je něčím nejlepší. Mazda 2 může způsobit průlom v konstrukci malých vozů směrem dolů a dokazuje, že i na menším prostoru lze udělat dobré auto. To samé Fiat 500, který navíc vstoupil s inovativním marketingem a retrostylem přístupným lidem. Qashqai je do jisté míry prvním SUV-crossoverem, který je primárně orientován do provozu ve městě. Už menší míru inovací vidím u Peugeotu 308 a Mondea. Cee'd je mainstreamový hatchback, který sází na záruku a cenu. MB-C prostě nemá co nabídnout, je to jen nový a větší odvar třídy C.
Nahore jsem jiz svuj tip napsal. Ale proc zvitezi? A co ostatni? 308 ma potencialni sanci, ale nijak konkurenci nezastinuje, Mondeo ma vetsi sanci nez C, ale vloni jiz vyhral v podobe S-Maxu. Mazda 2 ma sanci. Vynikajici vuz, ktery na rozdil od konkurence snizuje hmotnost. Nissan Q ukazal sve trumfy pri narazovych testech. Nejlepsi vysledek historie. Mercedes je bez sance. Ucast Cecka je politicka. Jde pouze o povinnou reprezentaci premium segmentu ve finale. Je zcela bez sance. Dokazal jen to, ze i v premiovem segmentu muze interier vypadat levne. Nejvetsi sanci ma CEE'D a 500. CEE'D prolomil ledy a predstavil spicku sveho segmentu. V testech nekolikrat prekonal i evropskou konkurenci. Navic jiz zminena politika bude hrat svou roli. Nabizena garance, i pres nespokojenost a nesouhlas GTIho, ukazala smer, kterym se vydali i nekteri evropsti konkurenti. Fiat 500 ma sanci velmi vysokou. V narazovych testech dopadl na jednicku. Podle vseho se stane kultovnim vozem a to se uz hodne dlouho nepovedlo nikomu.
...ale fakt ma ziadne z tych aut nezaujalo.niektore su pekne,niektore inovativne,ine zas ..... ale ziadnemu z nich by som nedal titul.....mozno by mohli tento rok cenu neudelit.... 😐
Vitazom by malo byt bud mondeo, alebo ten Qashqai. Oslovil ma aj ten mercdes, ale nechcel by som ho.
Hm, obsadený neobsadený, ale skoro jsme se shodli, že? >😁
To hej. QQ sme tipovali obaja, a obaja sme spomenuli ten mercedes... A oboch nas sklamala mazda. Milujem mazdy, ale Zrovna mazdu 2 nemusim. A este mame rovnake mena >😁 >😁
Nevies, preco mi nejde sa zaregistrovat??? vsetko mam vyplnene, a nejde to dalej.
😒 😒 😒
😒 😒 😒
Ahoj, já jsem taky měl s registrací potíže, buď tam někde v systému visí moje původní prastará registrace a nebo je tam někde ještě nějaký další "patrik", který je mrtvá duše - všimni si, že jsem to nakonec vyřešil podtržítkem před jménem >😁 Jestli začínáš nick napsáním "patrik...atd", asi to systém hodnotí jako shodu a nepustí dál. Jedině bys mohl snad zkusit taky něco před jméno, jako "1patrik" apod. - ale zkus prosím nějaké řešení, abychom nebyli zaměnitelní a nemuseli to v diskusích pořád vysvětlovat, díky + zdar
bol v hre aj Hyunday i30,o ktorom sú komentáre,že je do de facto vylepšená KIA,ktorá v hre je?... :-!
Netroufam si rict, kdo to vyhraje, obavam se ale, ze Qashqai ne... i kdyz mu to preji, uz jen proto, ze sedlam jineho Nissana 😄 :yes: