Ano. Tohle jsou ty, jak říkáme my experti, ty kardinální schopnosti auta, proč si je samozřejmě kupujeme že :yes:
Co nějaké jízdní vlastnosti, pohodlí, zážitek při řízení... Podstatné přeci je, jestli to utáhne indukční varnou desku zapojenou do série s pěti přímotopy.
Bravo milá redakce :yes::yes::yes: My, fandové do aut, jsme přesně tohle potřebovali. Vidět, jak EV podřezávà větev automobilového průmyslu v Evropě. Aneb jak se říká, motorovku na ně...!!!
EV jako zdroj energie mi dává smysl někde v lese. Ale nikoli na chapupě. Kwa vždyť na chalupě má každý elektřinu - a nebo to není chalupa. Několi výjimek potvrzuje pravidlo. A proč huntovat baterii a vysávat dojezd z auta do elektrické pily? Snad ani v tom lese ne, prostě si vezmu tu benzínovou a basta. Nebo elektrocentrálu. Nebo soláry. Ale určitě ne EV za milion jako zdroj elektřiny. Tenhle fenomén přišel z USA, tam přestavují i Priusy na obytňáky, tam se všechno uplatní. Ale v ČR se člověk pousměje a smutně pokýve hlavou nad hloupostí.
Pozn.: Prius se mi do příspěvku povedlo zamontovat skvěle. TM3 bych taky rád, nevím jak. Poraďte prosím. Ať máte radost, tro(t)lové.
moment, soused na chatě nemá hodiny, má jen solár a tu aku vrtačku si chodí nabíjet ke mně. Doma si to nabije, ale když je tam tři dny a dělá, tak mu to solár nenabije, ten má na světlo, telku a ledničku.
A to je spravny a ekologicky, sam ma cisto, zadne baterie, nebo nedejboze generator a u tebe si nabije co potrebuje, soused to pochopil a ma nulove emise :)
Ano, auto je o jízdních vlastnostech, pohodlí a zážitku z řízení... asi proto se naprostá většina aut prodá s předním náhonem s motorem příčně a s nejlevnější nápravou co lze udělat...
Není. Ostrá předokolka je pro mne jako suchá voda. Fyziku nepřečůráš a v zatáčce prostě poznáš, zda tě auto táhne nebo tlačí. Nehledě na to, že 300 kobyl na předku znamená, že především budeš hrabat a nevyužiješ plný výkon, co to nabízí.
Z mého pohledu zatím nejzábavnější auto, co jsem řídil bylo M4. Zkoušel jsem třeba i M5, M8 či RS6/7, ale to už jsou moc těžká auta, byť výkon okolo 600 koní je fantastickej. Ale sráží to dolů jejich váha.
Megane RS řadím do stejné kategorie jako Octavia RS, prostě rádoby ostřejší normální auta, vypadají lépe než obyčejný model, ale svojí laťku, ani s vyšším výkonem a hezčím vzhledem, prostě z principu nepřekročí.
Ako kia vie spravit krasny telluride aby vzapati spravila takuto knedlu... skutocne vie oslovit kazdeho dnes uz... od fandu aut az po nejakeho podivneho itckara....
Náhodou já se pobavil. Narozdíl od výroku člověka z Fordu, když jsme byli s Ozzmanem na předváděcí jízdě s Pumou a on nám přesvědčeně tvrdil, že Mustang Mach E je PHEV s dojezdem kolem 50km v EV. To bylo k pláči.
Ač se ti to nezdá, tak HH a warm se prodá relativně dost a větši nou nabídnou celkem zajímavou porci zábavy. To že tobě řízení nic neříká, neznamená, že to tak mají všichni. Stále j ehodně lidí, řekl bych většina, pro které jízdní vlastnosti znamenají víc, než že n aauto připojí rychlovarnou konvici a věř, že je i hodně těch, pro které je řízení zábava a ne nutnost, nebo dokonce odpornost, jako to máš nějspíše ty.
21.10.2021 V Česku vyhlásili kalamitu. Štvrť milióna ľudí je
Mimoriadne správy: Víchrica Ignatz sa presúva ďalej smerom k východu a naplno už udrela na Česko, kde ide o najsilnejší vietor od februára roku 2020. Desiatky tisíc ľudí sú bez dodávok elektrickej energie a záchranári nestíhajú.
Záchranári nestíhajú, ale nám sa podarilo spraviť rozhovor s hrdinom, ktorý napriek výpadku elektriny zachránil svoju babičku.
Novinár: Povedzte nám, čo sa stalo?
rohYpnol: No, moja milovaná babička o ktorú sa doma staráme je odkázaná na kyslíkový prístroj.
Novinár: To bola iste život ohrozujúca situácia a záchranári by nestihli prísť, ako ste to vyriešili?
rohYpnol: Bolo to jednoduché, hadičku od kyslíkového prístroja sme prehodili priamo k výfuku môjho HEMI, viete, ono to vyhovuje EURO7 aj EURO8, mne za výfukom kvitnú fialky, tak mi napadlo, že by to pomohlo aj babičke.
Novinár: A ako to dopadlo?
rohYpnol: Všetko dopadlo podľa očakávania výborne a teraz rastú fialky na mojej milovanej babičke.
Chceš srovnávat radost z gradace a manuálního odřazení s elektromotorem? :D To je jako veganskej burger a steak... ať si to vegani dají, mne to nepobaví
Cokoliv se zadnim nahonem je zabavnejsi.
Ja taky moc nerozumim te proklamovane zabavnosti u predokolek. Rychle, mozna. Zabavne, spis ne.
Ano clovek se muze pobavit i ve Favoritu, ale to jeste neznamena, ze je zabavny…
Podívej se kolik je celkový trh s auty, kolik aut se prodá s pohonem předních kol s motorem napříč (nejlevnější co jde) a kolik % z celkového trhu s auty jsou auta pro požitek z řízení.
Z toho ti výjde, že naprostá většina prodaných aut jsou auta prodaná jako dopravní prostředek.