Ale jo, ja to v podstate vim. Ale proc o tom v clanku nepadlo ani slovo?
Dokonce ani jako otazka!
Navic ta provodovka je technicky hodne zajimava, jakkoliv nemam dvouspojky moc rad. Ma 48V elektromotor zabudovany v sobe.
To by mohlo / melo vyresit i to nestastne popojizdeni. Pokud ten Getrag umi popojizdet jen na ten elektromotor.
Myslel jsem, ze jsem na motoristickem portale.
Asi uz ne, no. Bohuzel.
Skvela svetla vyska .... krasne disky 17tky... fullLED... 550L kufor... rozmery idealne.... stylove a pritom velmi decentne oplastovanie ( takyto podareny outdoorovy look nevie takto paradne namiesat ani mnoho drahsich kuskov od konkurencnych znaciek )... takze tato kombinacia uz musi mat uspech... krasne auto :yes:
Hmm. Ale to neni specificky problem Fiata.
Ten se jeste docela drzi zpatky.
Auta jsou plna nesmyslne elektroniky, kterou stejne pred jizdou vypinas. Akorat za ni platis.
Ceny proste leti nahoru.
Podivej se, kolik dneska stoji Fabia.
Ved prave... pritom predsa len golfik to nebude ... ono celkovo to cenou ide do p.dele... co sa cudujeme kolko stoji tipo ked mne predajca ponuka nove polo s litrom za 17 tisic eur !!! .. doba sa za poslednych par rokov kuva zmenila... brutal... dnes aby clovek za bezny kompakt c segmentu dal minimalne 20 babiek ( golf leon mazda 3 a pod ) .. cena za ktoru sa dali kedysi kupit dve suzuki sx4.... este donedavna sa pritom dal kupit ceed 1 6 gdi za 14 litrov... rovnako lancer 1,6 a pod.... kdeze tie casy su...
Kamoš pred Vianocami kúpil Maz 3 tam niekde u Vás (PP/PO) a spominal niečo o 23t €. Nejazdil som to ale sedí sa v tom veľmi dobre. No málo peňazí to teda neni.
No ja za dalsie nove auto 20 litrov nedam.. zvlast este ked jazdim 8000 km rocne... to mi uz postaci aj jazdenka za 12 .. teda v cene sucasneho auta kupovaneho este ako nove....lenze dnes uz nema pre mna zmysel riesit opat uplne nove auto... postaci mi za rok uz aj 4 rocna scala za 12 napriklad... uvidime
Rano chodim okolo mazdy 3 a minule som si vsimol, ze ma havarovane, preliacene, dvere. Trosku som ho polutoval, ze take pekne auto a tak mu rozbiju a nedavno som pozrel lepsie a to tak su tvarovane :-)
Presne tak, pamätám, že posledný Lancer a Mazda 3 boli ešte za 13.500. Ty buď rád ako si kúpil Polo a ja 500 x, mimochodom to je ešte stále za super cenu :yes:
"Výbava pak již od základní verze Tipo nabídne například adaptivní tempomat, vyhřívaná zrcátka, 7“ infotainment nebo nová 16“ litá kola.
Vyšší výbava City Life pak přidá Full LED přední i zadní světlomety, 7“ digitální přístrojový štít, mlhová světla, sedadlo řidiče s elektricky nastavitelnou bederní opěrkou nebo 17“ litá kola. Tipo Cross zákazníkům nabízí dobrodružně laděný exteriér díky ochranným plastům kolem nárazníků, prahů či lemů kol, zatímco na střeše září stříbrné podélné nosiče."
To plati pro Cross.
Ta je totiz jen ve dvou urovnich: horni Cross, a nizsi, ale porad slusnou City Cross - a to je jeji vybava.
Hole Tipo v zakladu je pochopitelne na plechovych kolech a krome te nesmyslne povinne vybavy toho moc nema.
Ale dluzno ocenit, ze aspon manualni klima a myslim i central ma fakt vzdycky.
Nie je to len pre Cross. Poznám to, ale táto informácia nebola v tlačovej správe. Až na malé detaily je to skutočne tak, ruší sa výbava Life a "zbohatli" nižšie výbavy, chcel som len zdroj, pretože auto.cz zdroje zásadne neuvádza, aj keď články mnohokrát "opisujú".
Fakt?
Popravde se mi to moc nezda. Mozna tak v Nemecku.
Ale na vetsine trhu jsou nejprodavanejsi prave ta holatka.
Kdyz mi prislo moje objednane Lounge + skoro cely list priplatku, tak se na nej chodili divat i dealeri. :-)
PTC přídavné topení kdysi bylo za příplatek 5 tis Kč,je ještě možno? Aktuálním ceníku jsem jej nenašel
Potom světla výška podvozku u verze Cros je zvýšená? Tohle celku důležitá informace o kolik se zvedl podvozek u varianty Cros. Konečně hlavně kombi s možností Cros Celkově konkurence pro Dacia Sandero Stepway/Jogger oba by měli mít zvýšený podvozek
U Fiatu je právě super ta možnost přídavného topení PTC a i ten filtrační systém ventilace. Má někdo reálné zkušenosti s tím přídavným topením? Na fóru Fiat jsem žádnou informaci nenašel. Jsem zvyklý na nezávislé topení Webasto a bez přídavného topení bych už auto nech
Je to az dole, v te kapitele technicke vybaveni, nebo tak nejak.
Do vsech typu to ale nejde.
Nefunguje to stejne jako webasto. Topi to az pri bezicim motoru.
Ale to to topi hnrd. Necekas na zahrati motoru, rovnou fouka teply vzduch.
Ale ohrati motoru to neurychli. Je to vlastne elektricka odporova spirala az v komore michani vzduchu. Vubec to neprijde s motorem do kontaktu.
Vzduch pres to jde tesne pred tim, nez jde dovnitr kabiny.
A ano, Cross je vys asi o 2 cm. Nic moc, ale hraje to roli.
Děkuji,Myslel jsem model Tipo
Uvažujeme nad Dacia Jogger což je takové Sandero kombi taky možnost vyšší podvozek o 4cm(světlá výška 20 cm)Právě Fiat Tipo kombi Cros tedy ten s vyšším podvozkem je taková přímá konkurence Dacia Na trhu toho moc není v nabídce tedy kombi s vyšším podvozkem
SUV má malý kufr a 4x4 nepotřebujene