Novinky
_patrik
0
Hyundaii se nepochybně vede už dost dlouho na Genesis poutat pozornost. Založil také samostatný koncept site [odkaz] , kde je relativně dost údajů a obrázků, včetně 360-stupňové vizualizace. H. neskrývá, že by rád udělal nejen velké, ale taky šťavnaté auto, takže k názvu přidává label "sportovní sedan se zadním náhonem". Velmi stručně ta věc bude dlouhá lehce přes 5 metrů, s rozvorem těsně pod 3 metry, 5-prvkovým multilinkem vpředu i vzadu a rozdělením váhy před-zad 53:47. Podstatné geny z genesis mají přejít i na chystané sport coupé. No uvidíme, jak se auto povede a jestli ho trh bude ochotný vzít.
0
Cpe se tam kam nepatří-viz phaeton!mezi velký kluky se jen tak nedostane,to by museli asi na 10 let zastavit!!
0
Souhlasim, ale jen v rpipade Evropy. V USA jsou v jine pozici.
_patrik
0
Přesně tak, Genesis je auto pro USA a Kanadu, kde se na něj leckdo docela zvědavě těší. Taky celou přípravnou kampaň vede Hyundai hlavně v USA. Že se cpe, kam nepatří? - Hyundai se za posledních deset let procpal v Americe z pozice šajzevágen na rovnocennou pozici s Toyotou a Hondou. Docela logicky si teď chce prubnout ještě o jeden segment výš. Je tam hodně otazníků, což je ale zároveň i velká motivace a Hyundai se naprosto vážně míní dostat do první pětky světových výrobců automobilů. To znamená včetně prestižních modelů.
Když se člověk zblízka podívá a pořádně prohlédne Grandeur, odmyslí logo, tak je před ním povedená kára. Jo, Hyundai pěkně taví kotel.