Novinky
De Tomaso P72 se bude vyrábět u Nürburgringu, s vývojem pomáhají specialisté vrcholového motorsportu
9 komentářů
webpaja
2
De Tomaso to vždy dělalo stejně. Ten motor rozhodně nevadí 😉
Přejít do diskuze
už sem se bál, že skutečná výroba nikdy nezačne, ale tady vypadá , že se snad povede. DeTomaso je legenda, a tohle je hodně důstojný nástupce s tím pravým motorem. Držím palce :yes: :yes:
Přesně tak, DeTomaso používal hlavně motory Ford, později ještě BMW.
Byly to vcelku obyčejné motory.
Podobným stylem fungoval švýcarský Monteverdi nebo malosérioví britší výrobci typu Bristol. Vždycky v tom drahém, luxusním autě, kterých jezdilo max pár desítek či stovek ks byla nějaká americká V8 od Forda, Chryslera atd
Byly to vcelku obyčejné motory.
Podobným stylem fungoval švýcarský Monteverdi nebo malosérioví britší výrobci typu Bristol. Vždycky v tom drahém, luxusním autě, kterých jezdilo max pár desítek či stovek ks byla nějaká americká V8 od Forda, Chryslera atd
Lidovky určitě ne, jde o to, že tahle nová pantera je z úplně jiného soudku. Ta původní byl supersport "za levno" v ceně obyčejných silnějších kupé, stála např. podobně jako jaguar xjs, půlku toho co 911 RS a pětinu toho co Countach. A teď tu je auto na úplném vrchlolu cenové hladiny, auta přes dvacet mega jsou prostě top exclusive, já jen říkám, že nevím, jestli to auto se znáčkem DeTomaso zvládne.
Nemyslel sem pouze Panteru, ale i Deauville nebo Longchamp.
To zas vyloženě lidovky nebyly, stejně jako Crookovy Bristoly Blenheim či Monteverdiho Sierra.
Ale všechno to mělo díly z obyčejných aut a nejen motory.
To zas vyloženě lidovky nebyly, stejně jako Crookovy Bristoly Blenheim či Monteverdiho Sierra.
Ale všechno to mělo díly z obyčejných aut a nejen motory.
To máš samozrejme pravdu, ale pri tej cenovke a vzhľadom na to že v Goodwoode sa to preháňalo s ujačanou V12 je táto správa, mno....sklamanie.
Drahé, luxusní, ono to tak úplně nebylo. Smyslem pantery, o které je tu řeč, bylo právě dát na trh superauto za podstatně nižší cenu, než se prodávaly zavedené značky, proto také ten relat. levný, ale výkonný us motor. Pantera stála v sedmdesátkách, ale i devadesátkách čtvrtinu toho, co srovnatelné ferrari nebo lambo.
Mně se samo líbí, že někdo zkouší tu značku oživit, navíc je to auto i pěkné, takový šedesátkový retro-look a zajímavá technika, ale právě vzhledem k ceně jsem docela skeptický, ta značka nemá už zvuk, je to prostě něco z minulosti, co zná "pár" lidí, a 21 milionů je hodně, jakkoliv lidí, kteří na to mají je dost, tyhle konce cenového spektra jsou dnes už tak pro Pagani nebo Koenigsegg, ty značky nemají sice pre-historii DeTomasa, ale mají právě tu historii, která je ještě/stále v paměti akt. kupců.
Mně se samo líbí, že někdo zkouší tu značku oživit, navíc je to auto i pěkné, takový šedesátkový retro-look a zajímavá technika, ale právě vzhledem k ceně jsem docela skeptický, ta značka nemá už zvuk, je to prostě něco z minulosti, co zná "pár" lidí, a 21 milionů je hodně, jakkoliv lidí, kteří na to mají je dost, tyhle konce cenového spektra jsou dnes už tak pro Pagani nebo Koenigsegg, ty značky nemají sice pre-historii DeTomasa, ale mají právě tu historii, která je ještě/stále v paměti akt. kupců.
No, nevím... Proti motoru samotnému nic nemám, ale přijde mi zvláštní mít v autě za milion dolarů motor za nějakých 25-30 táců...