Emisní limity v EU asi přišli za minutu dvanáct :D Protože po vyklizení GM z EU by zrovna teď šance byla. Nový Escalade jsem okukoval jen zvenku a vypadá dost dobře. Už s jeho chudým příbuzným Chevroletem Suburban aktuální generace je dost příjemné svezení, který není moc daleko od D3 prémie oproti které je výrazně levnější (otázkou cena v evropě) a větší. Bručení osmiválce v základu určitě patří mezi plusy :)
Hele, ale jako ruku na srdce :D Vypadá to majestátně, to jo, ale to je už jako minibus, včera jsem na dálnici potkal novej Navigator a to fakt nemělo daleko do Karosy....S tím bych nechtěl sjet z dálnice na naší okresku :D
Bohužel u nás na to nemáme prostor v historických městech. Jinak jsou dnešní mid-size SUVs a víc dost příjemná a praktická auta. Nějak na to jak US produkce postupně upadla, začínám mít pocit že se karta obrací.
To není jen o městech, včera a dnes jsem jel s obyč kombíkem D segmentu po našich okreskách, kde krajnice trochu zasypal sníh, mockrát jsem brzdil, abych se vešel s autem v protisměru a neurval zrcátko.....
To máš pravdu. Já se na okreskách nejnižších tříd moc nepohybuji a tak to trochu opomíjím. Ale znám místa kde bych to s tím Escaladem asi musel rozrážet jak tank :D
Ono se stačí podívat za hranice Prahy, takových silniček najdeš hned za hranicí města nespočet :D
Já neříkám, že mám nějak extrémní auto, i když je puvodně jak mnozí zde říkají, postaveno v USA na jejich cesty i s kvalitou interiéru :D, tak jezdím občas i Tranzitem, taky jsem si párkrát zkusil tady u nás v okolí takové srandy, jako Mikesusova Highlandera, či Sklasse a zrovna s Skláse mám zkušenost, že jsem si vyměřoval šířku silnice a né délku rovinky, abych mohl předjet (protože V8biturbo :D).... proto jsem velmi obezřetný k té velikosti a použitelnosti na cestách... jde jezdit s ledasčím, chvíli jsem jezdil tady okolí i s kamaráda RAMem, ale prostě musíš meřít šířku :D
jj to bohužel musíš. A čím vyšší auto, tím horší odhad (aspoň u mě), takže je to na nic. U nás raději něco kompaktního nebo střední třída. Mrzí mě to :D
Jo, takhle to prostě u nás je :) Včera jsem si pujčil staryho Yarise, po Praze to byla paráda :D Až na tu sněhovou bouři, ale i tak jsem dojel a ještě si zasmykoval (nemá ASR, ani ESP a má Areseho modlu, R4,atmo benzín, manuál a manuální ručku, ale Adu by neuspokojil, chybí tachometr s vodorovným cejchováním... je to digital :D) :D Asi stárnu, protože tenhle typ aut je v provozu nejjednoduší řídit, vejdeš se všude :D
To viem ocenit, odkedy jazdim Citigom, tak tam je uzkost na ceste velka vyhoda a vnutri to nejak nevadi. Preto je nezmysel kupovat a vyrabat stale len sirsie auta. Fyzika sa oklamat neda aj pri dobrom odhade.
Navigator se mi nikdy moc nelíbil. Předchozí Escalade byla taky krabice, ale ten současný se fakt povedl a působí dost elegantně až by člověk nevěřil ty rozměry...dokud to nestojí vedle něčeho na porovnání. Je fakt že v EU by už byl asi moc velký a s tím už by i řidičům X7/GLS mohl působit v našich městech diskomfort. Ale svezení v tom Suburbanu fakt moc pěkný. Za US ceny bych ho bral všema deseti.
Suhlas... predosly escallade bol iste tiez fajn.. a mozno aj svojskejsi... ale tento novy je za mna aj tak krajsi a celkovo vyzarovanim uplne inde.... o level este vyssie... :yes:
Uz predosly escallade bol majestatny a neprehliadnutelny... ale tento novy ma konecne aj akesi smrncovnejsie vyzarovanie navzdory tuctovejsiemu face-u podla aktualnej sablony ( male a vodorovne orientovane svetla hore v rohoch nad megamaskou a la jeep range rover a pod ) ... uz to proste nevyzera ako preddochodcovske suv... v tomto si viem predstavit aj sportovca ... 30tnika.... vedla tohto je aj velky meda beda GLS razom naprosta zaoblena nuda vhodna snad len pre seniorov..