Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hodnocení bezpečnosti podle Euro NCAP: Elektromobily na zabití?

Organizace Euro NCAP 25 let bourá auta a hodnotí jejich bezpečnost. Automobilkám to přidělalo práci, ale přineslo to ovoce – pětihvězdičkové hodnocení se stalo téměř standardem. Teď se k testu dostavily malé elektromobily a totálně pohořely. Co se děje?
Zpět na článek
29. 1. 2022 08:18
29. 1. 2022 08:38
29. 1. 2022 08:51
29. 1. 2022 15:04
29. 1. 2022 10:28
29. 1. 2022 10:30
29. 1. 2022 10:40
29. 1. 2022 10:48
29. 1. 2022 10:51
29. 1. 2022 14:20
29. 1. 2022 16:57
29. 1. 2022 10:54
29. 1. 2022 12:34
29. 1. 2022 14:24
29. 1. 2022 16:17
29. 1. 2022 16:33
29. 1. 2022 17:03
29. 1. 2022 18:10
29. 1. 2022 19:48
29. 1. 2022 18:56
29. 1. 2022 19:02
29. 1. 2022 19:08
29. 1. 2022 19:09
29. 1. 2022 19:25
29. 1. 2022 19:29
30. 1. 2022 17:42
Avatar - petr petrumr
29. 1. 2022 08:18
rychlost
ve městech bude rychlost 30, mimo 70 a na dálnici 100km/hod, není co řešit a kdo se chce projet 300km/hod, tak si koupí jízdenku na vlak a nemusí se auta dosazovat elektronikou. Němci to budou muset překousnout a konečně začít dělat v koncernových autech tempomat na menší rychlost.
Rozbalit vlákno
10
29. 1. 2022 08:38
Re: rychlost
Stačí jen urychlit přechod na vebloudy. Stejně nás to dříve nebo později čeká
Avatar - KANKUNEN
29. 1. 2022 08:51
Re: rychlost
Jsou tací, co se na to těší.
29. 1. 2022 09:19
Re: rychlost
Nemaj strach, toho sa nedožiješ. Možno v budúcom živote, a tam ti to bude jedno. ;-)
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2022 09:36
Re: rychlost
Kone osly tavy... sinusovka nepusti... vsetko sa raz vrati... skor ci neskor
29. 1. 2022 09:13
Re: rychlost
Aké koniny to zase vymýšľaš? Niečo sa ti snívalo?
Avatar - petr petrumr
29. 1. 2022 12:33
Re: rychlost
oco se vsadíme, že to tak bude? Nestrkej hlavu do písku, nezměníš to.
29. 1. 2022 15:04
Re: rychlost
Je to nesmysl, ale i kdyby se to stalo, respektovat to nikdo nebude ;-)
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2022 15:16
Re: rychlost
A na to jsi přišel kde?
Avatar - petr petrumr
29. 1. 2022 20:08
Re: rychlost
V EU stím už někdo začal, vzpomínám dobu, jak jsem říkal, že bude ve městech zrušena 90 od 23-5hod, tak nikdo nevěřil a potom z 60 na 50 nonstop. Prostě mám dopravní vzdělání a nejsem jenom řidič, tak když něco napíši, tak se neptej, neřeknu ti kontakt.
Auta doszují omezovače pořád na menší rychlost jen tlučhuba fialka chce zvyšovat u nás rychlost, když v okolí se zmenšují.
Avatar - Roman Horký
29. 1. 2022 09:12
Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Byl jsem zvyklý, že 5 hvězd je špička a 2 hvězdy na zabití. Takže když dnes dají 3 hvězdy jen proto, že nějaký asistent, to je těžké šlápnutí vedle. Měli raději takovému dát 4-5 jako předtím. A autu s výbornými asistenty třeba 7. Tomu bych na první pohled rozuměl dobře. A rozdíl mezi 5 a 8 hvězd by stále vyjadřoval rozdíl.
Rozbalit vlákno
70
29. 1. 2022 09:19
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Hlavne hodnotiť všetko naraz je nezmysel. Malo by to byť zvlášť za odolnosť karosérie pri náraze, zvlášť napr. za airbagy, pásy, konštrukciu sedadiel, zvlášť za asistentov ktorí by mali pomáhať nehode predísť. Keď to všetko zamiešaš dohromady, a spravíš z toho jednu známku, nevieš vlastne o bezpečnosti auta nič.
29. 1. 2022 09:38
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Souhlasím, že míchat všechno dohromady není vypovídající. Alespoň by měli oddělit a zdůraznit to nejpodstatnější - jaká zranění hrozí osobám v autě po nárazech.
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 09:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2022 10:11
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Nedělá.
Zdůraznit to nejpodstatnější...

To znamená primárně hodnotit podle tohoto parametru. Ostatní omáčku ponechat jako druhořadý doplňující parametr. Ne, že autu uberou hvězdu za to, že se hůř zapíná asistent umazaného okna.
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2022 10:22
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Ano, rozumím ti, teď však pochop i ty mně. Všechno se v testech dnes dá najít a vyhledat.

Pro komerčního uživatele ovšem stačí pouze počet hvězd a o zbytek se nezajímá. Jen čtyři ? To je nebezpečný krám, ten si nekoupím. O tom já hovořím. Nepreferovat zbytečnosti.
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2022 13:33
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
V tomhle případě je to prostě tak, že auto s menším počtem než 5 hvězd může být klidně naprosto bezpečné. Jen už nesmíš spoléhat na počet hvězdiček, ale musíš si přesně rozkliknout výsledky testu a ty co tě nezajímají a kvůli kterým auto třeba přišlo o body (el. asistenti), prostě odfiltrovat a ignorovat
29. 1. 2022 15:33
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Áno, lenže koľko ľudí to urobí?
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:42
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
to už je jejich problém ne?
29. 1. 2022 18:19
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Nie, to je problém toho testovania, resp. jeho vyhodnotenia. Pre koho ho potom robia, keď nie pre verejnosť?
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 18:31
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
když tě něco nezajímá, tak to budeš chtít mít na každém rohu?
Složení potravin ti taky vadí, že musíš louskat dopodrobna?
29. 1. 2022 23:12
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Čo to pletieš? Koho autá nezaujímajú, tak si to nebude ani čítať. A koho práve zaujímajú, tak nemusí byť fanúšik, ale zrovna kupuje auto, alebo kúpil auto kamarát, alebo je o tom trebárs debata v krčme. Proste zhrnúť všetko udo jednej známky je mätúce a môže pôsobiť dezinformačne.
Zloženie potravín čítam dopodrobna. Samozrejme.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 23:32
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
a víš kolik lidí to (ne)čte, protože je to nezajímá a ty které to zajímá jen občas, tak to přečtou a stejně nad tím mávnou rukou. A tohle je podle mého to samé. souhlasím s tím, že by bylo vhodnější dávat 2 různá hodnocení, ale chápu i tenhle celkový a dokážu v něm číst.
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:42
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
blb si nikdy nic nevyhledá a bude stejně argumentovat celkovým hodnocením.
29. 1. 2022 16:22
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Presne tak. Co me zajima jestli si nekdo nevyhleda detaily. To je kazdyho problem.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 16:26
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
jj. je to stejně jako bych se měl rozčilovat, že někdo ani na NCAP nekouká a koupí si něco, co ani v tom nárazu nedostalo např.3 hvězdy. Jejich volba, jejich problém.
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2022 15:21
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
"není problém" ale reálně to nikdo nedělá, běžný člověk neví kde to má hledat a co tam zkoumat.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:43
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
běžný člověk když chce, tak si informace najde. Když nechce, tak ho to nezajímá
29. 1. 2022 18:21
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Blbosť. Bežný človek nemusí vedieť, že si ďalšie informácie môže vyhľadať. Mnohí sú pohodlní niečo naviac vyhľadávať. Výsledkom sú dezinformácie. Z toho vyplýva, keď zrozumiteľne nepodáš úplnú informáciu, robíš to zle a radšej neinformuj vôbec.
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2022 18:42
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Roky se masírovalo hvězdičkami, třeba Renault na tom měl postaven marketing (zdá se mi to, nebo už se automobilky s hvězdičkami moc nechlubí?). Teď je v hvězdičkách bordel, běžný Franta na videu vidí, že 0hvězdičkové auto drží pohromadě jak tank a víc vědět nepotřebuje. Že je figurína domlácená, zjistí málokdo.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:16
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Myslis ze se na to frnata podiva ?:D
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:18
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
franta koukat na videa? to asi ne :-[]
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:43
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
já vím. Panda o rok později to samé. Ale spíš je to narážka, že takový člověk nejspíš nebude ani vědět, že NCAP existuje.
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2022 09:20
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Tieto testy uz davnejsie stratili akusi sudnost... dnes uz o pocte hviezd ( a teda aj bezpecnosti ) rozhoduju aj nalepky na aute takze skoda debat tieto dnesne testy... cista proforma uz... lebo .. lebo musis... by ma zaujimalo ako mi zvysi bezpecnost auta nalepka na okne ked v protismere zbadam kamion... casy ked tieto testy boli hlavne o bezpecnosti karoserie ako takej su fuc... dnes su prvorade nalepky a pipatka a kdejake oblbovaky ... tie fakt proti kamionu v protismere vela pomozu... hlavne ze na papieri si fakticky nesmrtelny... ukol splnen
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 09:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 10:22
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Jenze zapominas na jednu dulezitou vec. Vse co pises je fakt, ale kdyz se vyhodnoti vysledek auta s dobrym crashtestem a spatnymi asistenty, dostane treba 3 hvezdy a ten vysledek ho odstreli totalne jako model, podivej na Zoe. Malokdo bude zkoumat, ze je to jen diky asistentum, prvni se cte vysledny verdikt - 3 hvezdy, - nebezpecne auto. Libi se mi.ˇ Navrh Romana. Dobra bezpecnost pri crashtestu 4-5hvezd a za asistenty treba 1-2 hvezdy nad to. Lidi maji za leta zazito, ze 5hvezd je bezpecne auto a cokoliv pod je pruser. Opravte mne, jestli se mylim. Popripde delat dvoji škálu, treba 5/2 hvezd. 5 za crash, 2 za asistenty
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 10:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 11:08
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Jo, ale ty, ja, par lidi z diskuze, kdo to vi, drtiva vetsina koukne na pocet hvezd a dost jim to muze ovlivnit vyber vozu a trochu nepravem. O to jde
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2022 14:32
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Ozzy,ty fakt pozeras pred kupou auta na pocet hviezd v crashy?
Nikoho takeho nepoznam kto by mi co i len naznakom povedal,ze po pozreti si crashu nekupil si auto,ktore chcel.

Mna osobne to absolutne nezaujima.
Ako to mate vy ostatní?
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 14:57
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Jo, minimalne na to mrknu… nekdy az po koupi :D
Avatar - miromen
29. 1. 2022 15:28
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Mam to stejně a tedy mam to u vyfuku.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:47
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
jelikož dost často koupím auto, které ještě NCAP neprošlo, ale pokud je, kouknu. Pokud by dostalo špatné hodnocení za ochranu posádky, půjdu jinam. Ale to se spíš stane u lowcost automobilek a lowcost modelů jako např renault, které ani v hledáčku nemívám, takže z toho už moc obavy nemám

EDIT: Díky gil54 za opravu. jo to y ve slově nemívám bylo hrozné., už jsem nějaký přetažený dnes.
29. 1. 2022 18:22
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
" lowcost modelů jako např renault " - si zdravý?
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 18:35
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
a ne snad? Dacia je co? Do jaké skupiny patří Dacia? Jak dopadl ZOE? Která jiná automobilka šetří na bezpečnosti?
Napiš jedinou jinou mainstreamovou automobilku, která šetří na bezpečnostních prvcích ( i na NCAP je napsáno, že z důvodu chybějících čipů např u Clia nejsou osazeny některými bezpečnostními prvky )
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:04
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Mimo Zoe ktera auta ? Clio, Megan i Talisman 5 hvezd v dobe uvedeni na trh, vse aktualni generace. Samozrejme, kdyz zprisni metodiku, tak hvezdy budou padat dolu.. ale tohle mo vyhodil google ofiko vysledky na NCAP strankach
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:06
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
https://www.euroncap.com/…nault/clio/35877

Owing to a shortage of semiconductors caused by the Covid pandemic, the Clio "Zen" "Life" "Série LimitéeLimited", "Business’’, "Intens"
and "Série Limitée Lutecia’’ versions do not have all of the safety features required for the 2019 5-star class. In particular, these vehicles
are offered without radar, which is necessary to provide effective autonomous emergency braking (AEB). Clio models with a "RS Line’’ and
"Initiale Paris’’ designations are not affected and the 5-star rating applies.
The Renault Clio E-TECH Hybrid is a variant of Clio. Some additional tests and checks have been done to ensure that the rating of the
Clio, tested in 2019, applies to the hybrid variant.

Aktuálně i Clio. Která jiná automobilka nedá bezpečnostní systémy místo třeba komfortních?
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:09
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Jo, to je blbe. Jestli to takhle ocesali… :no:


Lutecia ale myslim neni verze pro Evropu, tedy nebyvala
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:11
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
a to samé Captur.

General comments
Owing to a shortage of semiconductors caused by the Covid pandemic, Captur vehicles in the "Zen" "Business" and "Intens" trim-lines
do not have all the safety features required for the 2019 5-star rating. In particular, these vehicles are offered without radar, which is
necessary to provide effective autonomous emergency braking (AEB). Captur vehicles with "RS Line" and "Initiale Paris" designations are
not affected and the 5-star rating applies.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:14
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Ok, nastesti to u nas nekoupis…. Horsi budou dovozy ojetin.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:16
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
u nás u capturu vidím výbavy Zen, Intense a RS line.
https://www.renault.cz/…erze-a-ceny.html?…

Jediná RS line není očesaná, dle NCAP.
To samé u Clia.
https://www.renault.cz/…erze-a-ceny.html?…
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:17
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Jo ty si tam dopsal i info o vybavach, clio to ma u verze lutecia a na reagoval a ta u nas neni
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:21
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
já kopíroval celý text z NCAP, pak až potom jsem hledal, jaká lutecia, když jsi reagoval. :-[]
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:45
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
tak si nekoupí renault, to je toho. :-[]
29. 1. 2022 10:26
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Ve stejnou minutu jsme napsali stejnou věc..... :-)
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
29. 1. 2022 11:00
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Ved Zoe nebolo len o asistentoch. Kto si chce auto kupit, pozrie si komplexne test a rozhodne sa. Zoe malo 43% a uz len taky Spring mal 49%. Dalsia najslabsia, Mokka mala 73%.
29. 1. 2022 11:17
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Zoe nepohořel "jen kvůli asistentům", ale protože totálně vybouchl i v nárazovém testu, 43% za ochranu dospělých při nárazech je historický propadák. Kdyby se hodnotil jenom nárazový test, tak má Zoe jednu jedinou hvězdu, protože na 5* z nárazového testu je potřeba 80%, na 4* 70%, na 3* 60%, na 2* 50%.
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2022 15:22
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Zoe dostalo mizerný výsledek z objektivních důvodů.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:45
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
to už je ale problém automobilky a inteligence potenicálních zákazníků. Celkové hodnocení má jasná kritéria a když automobilka nestojí o peníze těchto jednoduchých lidí, nemusí řešit asistenty.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:48
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
až na to, že ZOE je tragédie i v té nárazové části. To je zrovna špatný příklad.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:05
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Ok, to je pravda, ale v dobe uvedeni splnoval, holt presluhuje.
Avatar - xxc
29. 1. 2022 20:38
Re: Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Splnoval, ale ho "vylepšili". Pôvodné auto by dopadlo lepšie aj v dnešných testoch.
29. 1. 2022 12:27
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Tie "nálepky na aute" zabránia tomu, aby si sa dostal do kolízie s kamiónom, či už v protismere alebo zozadu na diaľnici na konci stojatej kolóny. Udržiavanie auta v jazdnom pruhu, kontrola bdelosti vodiča či automatické brzdenie majú kolízii zabrániť, (rovnaký asistenti sú prítomní aj v nových kamiónoch,samozrejme), preto sú pri hodnotení bezpečnosti auta rovnako dôležití, ako pevnosť karosérie, počet airbagov ...
Preto aj aktuálne hodnotenie Euro NCAP má podobnú výpovednú hodnotu ako pred desaťročiami, auto s 5 hviezdami je bezpečnejšie ako s 2, basta. Teraz je to hodnotenie komplexnejšie, autá sú bezpečnejšie a to je žiadúce.
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2022 15:24
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Nejsou stejně důležití, protože pozorný řidič dodržující přestávky nepotřebuje lane assist, aby nenaboural. Ale nabourat můžeš i beze svého zavinění.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:56
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
ono jde o to, že ti astistenti eliminují třeba tvoji chybu a zabrání nehodě. Ale jak eliminuje chybu ostatních?
Dám příklad. Je 3* a 5* auto, 3* kvůli chybějícím asistentům, klidně se může stát, že to bude i 0*. Ale v ochraně posádky je na tom třeba o 15% lépe než to 5*, 80 vs 95%. Obě auta váží stejně. Ty si vybereš to "bezpečnější" 5*, jedeš po silnici 90, a proti tobě jede to nebezpečné 0-3* auto taky 90. Protože nemá asistenty, přejede do protisměru a srazíte se. Tvůj přednárazový systém dokáže snížit rychlost řekněme o 20 km/h, on nemá žádný. Takže výsledná srážka je 70vs90, ale oba vážíte stejně, takže to je u obou jako v 80 do pevné překážky. No a zde nastupuje to, že on má mnohem bezpečnější karoserii, která lépe pohlcuji a distribuuje náraz. Takže ty v 5* autě dopadneš hůř než on v 0-3* autě.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 10:19
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Vyjmecne s tebou musim souhlasit .
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 15:57
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
je to nesmysl. protože to je prostě stejné hodnocení jako teď, jen posunuté a několik hvězd. Naprosto zbytečné. A tady na ACZ nadáváš, že se hodnotí pouze mezi 3,5 a 5 hvězdami.
Prostě to hodnotí 0-5 hvězd a podle toho člověk pozná.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 18:58
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
To je stejny problem, protoze cela škála je diky zneuzivani o tady na ACZ posunuta jinam. Takze zkreslene vninam, ze prumerne auto nema 3 hvezdy, ale 4-4,5.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:03
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
no a tam mají škálu 0-5, průměr je spíš 4, podprůměr 3 a méně je tragédie.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:07
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Prave, o tom mluvim. Prumerne auto by melo byt za 3. Pak by to bylo logicke
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:09
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
tady je průměrně za 4, protože je to dle měřených údajů, ne podle subjektivních hodnocení. Takže kvůli tomu chceš rozhodit procentní škálu?
když ve škole bude 50% jedničkářů, tak posuneš stupnici tak, aby jednička nebyla za 90%, ale za 95%
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:12
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
To uz do toho motas cetnosti. Jestli je zde vetsina nadprumernych aut, je to fajn, ale nemelo by to byt vnimano, ze 4 hvezdy je orumerne auto, to je cele o cem mluvim.
Avatar - Mikesus
29. 1. 2022 19:14
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
ale takhle je přeci hodnocení NCAP. Jsou daná procenta a podle toho dostanou hvězdy. Pokud z češtiny dostanu 3, taky to může být kvůli gramatice, i když literaturu mám na 100%
Avatar - Ozzman
29. 1. 2022 19:15
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Ale porad budes trojkar :D To je fuk… Kdyz se pak budes uchazet o misto literarniho kritika, letmym pohledem jsi trojkar a uz si u pohovoru zmevyhodnen :D
Avatar - twistedTSD
29. 1. 2022 15:19
Re: Myslím, že to pořádně zvorali v tom NCAP
Podle mě to hodnocení úplně rozesrali. I když nějaké auto objektivně dostane špatné hodnocení, tak si ten výsledek každý interpretuje podle sebe, protože vidí, že strhávají hvězdy za zbytečné pípáky. Málokdo si otevře celé hodnocení.
29. 1. 2022 10:28
tupost
Co jsme si tedy odnesli? Že výrobci místo směřování k bezpečnosti směřují k plnění nějakých testů, aby získali osvědčení, které vlastně s bezpečností až tolik nesouvisí.

Připomíná mi to jak do aut dávají 40l nádrže aby splnili emisní kontroly a pak zdarma nabídnou větší. Jenom lituju těch, kteří si ji zapomenou vybrat.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2022 10:40
Re: tupost
Nemám nic proti tomu, aby v testu byly další věci navíc. Je ale špatně, podle mě, aby asistent upatlaného okna negativně ovlivnil bezpečnostní hodnocení stejně, jako nedostatečná deformační zóna. Polopatě ztrátu hvězdičky, jako bezpečnostního parametru pro lidi při výběru auta.
Avatar - Amaterasu
29. 1. 2022 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 1. 2022 10:51