Testy
první služebák inspektora Barnebyho. :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V tom case rover 75 od bmw porazal minimalne kabinou aj dizajnom S type jaguar od forda .... v kabine mal rover 75 prave drevo ... kym kabina S type to bol este fordacky paskvil s tlacitkami za par korun... skoda len toho motorickeho poddimenzovania... aspon este ten 2,8 6valec 142kw z bmw 328i mu mohli dat... co uz... nie zeby 2,5ka 130kw bolo nejak vyslovene malo... bolo to tak akurat... ale ini premianti na tomto vykone kde rover 75 koncil este len zacinali... skoda... teraz je to uz aj tak jedno
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To uz bylo jiny auto.
Driv se tomu rikalo "silueta" .
Vypadalo to hodne podobne, ale bylo to uplni jiny auto.
Pohon zadnich kol, slozity podvozek... fakt se to jen podobalo.
Driv se tomu rikalo "silueta" .
Vypadalo to hodne podobne, ale bylo to uplni jiny auto.
Pohon zadnich kol, slozity podvozek... fakt se to jen podobalo.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Auto absolutně o ničem, příšerně kýčovitý, podbízivý a zbytečný jak dokazuje osud značky... Sesterská E46 nabídla víc zábavy i stylu.
té doby, hlavně interiér se hodně povedl, v čr jich svého času jezdila hodně, dodneska ještě občas potkávám 1 sedan a jeden kombík. Moc pěkné auto, stejně jako sesterské MG
Typ 75 byl mimoradne povedene auto, tento motor v nem mimoradne nevhodny.
😒
Sestivalec 2.5 jezdil lepe s vyrazne nizsi spotrebou.
Presto za nejlepsi pohon 75 povazuji ctyrvalec 1.8.
I kdyz vyzaduje zhruba po 100 tis km vymenu tesneni pod hlavou. Idealne preventivne. Jinak je to servisne nenarocny drzak.
Teda vubec nejlepsi je jeho preplnovana verze, ale tech bylo vyrobeno jen par kusu.
V zaveru.
Bohuzel.
😒
https😐/www.auto.cz/…-osmivalce-17143
A ta 2.5 v6 mela i 140kw verzi…
Krasnej motor KV6.
Jen trochu citlivejsi na servis.
Na jizdu dokonalost.
A vsiml sis, ze to uvadim jako minus?
A pisu "jinak" to byl povedej motor...
Ale taky znam motory, co po 100 tisicich jdou cely do kytek, rozvody v haji, turbo jen krok za nima...
😉
Cena opravy byla asi 14 tosic korun. Jo, je to vic nez rozvodovej remen, ale zase zlomek uz treba jen common railu u naftaku.
Spotrebni material.
Prodrazovaly to srouby do hlavy. 10 tisic jen za ne.
Kdo usetril a dal tam puvodni, tak zprasil celej motor.
Ano, když se ti podělá nafták, je to drahé, ale tady u toho motoru je to prevence, u toho dieslu se to stát nemusí a nebo to budeš řešit 1x za 300-400 tisíc km, což je mnohem dávno na hranici životnosti auta.
Prostě sorry, spolehlivý motor je ten, kam leješ olej a nebo vyměníš rozvody a nic víc 😊