Značka Rover byla založena roku 1904 a tvoří srdce britského automobilového průmyslu. Rover Group je taktéž dědic tradic mnoha dalších slavných britských automobilek, které se s ním časem spojily.
Automobilka Rover uz dnes neexistuje, a je to vecna skoda.
Typ 75 byl mimoradne povedene auto, tento motor v nem mimoradne nevhodny. :-(
Sestivalec 2.5 jezdil lepe s vyrazne nizsi spotrebou.
Presto za nejlepsi pohon 75 povazuji ctyrvalec 1.8.
I kdyz vyzaduje zhruba po 100 tis km vymenu tesneni pod hlavou. Idealne preventivne. Jinak je to servisne nenarocny drzak.
Teda vubec nejlepsi je jeho preplnovana verze, ale tech bylo vyrobeno jen par kusu.
V zaveru.
Bohuzel. :-(
No, mínus to je docela velkej, to bych mohl říct o jakémkoliv motoru, když mu preventivně něco vyměníš, najedeš s ním miliony a je super spolehlivý :D Dosaď si tam cokoliv.
V tom case rover 75 od bmw porazal minimalne kabinou aj dizajnom S type jaguar od forda .... v kabine mal rover 75 prave drevo ... kym kabina S type to bol este fordacky paskvil s tlacitkami za par korun... skoda len toho motorickeho poddimenzovania... aspon este ten 2,8 6valec 142kw z bmw 328i mu mohli dat... co uz... nie zeby 2,5ka 130kw bolo nejak vyslovene malo... bolo to tak akurat... ale ini premianti na tomto vykone kde rover 75 koncil este len zacinali... skoda... teraz je to uz aj tak jedno
Suhlas... vacsi 2,5 6valec od bmw tu bol jasnou volbou... buhuzial ale aj najsilnejsou ( nejakych 125- 130 kw )... pritom uz bezny nepremiovy o triedu nizsie posadeny P406 v tom case ponukol vykonovo viac... a to 140kw 3.0V6... skoda toho motorickeho poddimenzovania inak paradneho premioveho vozu... lebo svojho casu rover 75 bol vacsou paradou aj ako Ecko alebo S type od jagu.... to auto malo na viac... a bol tusim aj kombik... skoda rovera... co uz... mohol dnes superit s lexusom jagom ci audinou... nevyslo to
A kterej commonrail ? Já měl commonrailové 2 diesly s větším nájezdem, jeden 200 a druhý 300 tisíc a motory byly v pořádku a mimo rozvodů jsem tam nic neměnil.
Ano, když se ti podělá nafták, je to drahé, ale tady u toho motoru je to prevence, u toho dieslu se to stát nemusí a nebo to budeš řešit 1x za 300-400 tisíc km, což je mnohem dávno na hranici životnosti auta.
Prostě sorry, spolehlivý motor je ten, kam leješ olej a nebo vyměníš rozvody a nic víc :)
Kazilo se porad to same.
Cena opravy byla asi 14 tosic korun. Jo, je to vic nez rozvodovej remen, ale zase zlomek uz treba jen common railu u naftaku.
Spotrebni material.
Prodrazovaly to srouby do hlavy. 10 tisic jen za ne.
Kdo usetril a dal tam puvodni, tak zprasil celej motor.
té doby, hlavně interiér se hodně povedl, v čr jich svého času jezdila hodně, dodneska ještě občas potkávám 1 sedan a jeden kombík. Moc pěkné auto, stejně jako sesterské MG