Novinky
Zpět na článek
Škoda prozradila, kolik letos vyrobí enyaqů. Nové SUV-kupé rozhodně není jen do počtu
19 komentářů
traveldrive
9
Jedna vec je, koľko môžu vyrobiť, druhá, koľko dokžu predať. pretože nasadené ceny rozhodne nie sú ľudové a pomer cena/hodnota je stále veľmi nepomerný.
Přejít do diskuze
Já Prvni_1
Ale mozna i prodaji.
Letos.
Mimo CR.
Tahle "domaci" znacka uz ma domaci trh uplne na haku.
Chteli byste Fabii kombi, za akceptovatelnou cenu?
Moc byste chteli?
Ale mate smulu.
Trhnete si nohou.
Letos.
Mimo CR.
Tahle "domaci" znacka uz ma domaci trh uplne na haku.
Chteli byste Fabii kombi, za akceptovatelnou cenu?
Moc byste chteli?
Ale mate smulu.
Trhnete si nohou.
twistedTSD
SsangYong je ukázka toho, že když někdo nabídne opravdu dobrý produkt za rozumné peníze, tak si zákazníky najde i bez vzletných keců a násilného tlačení toho, po čem reálně neexistuje jiná než politická poptávka.
WinDiesel
Firmy brzy zjistí, že se elektrozkraty nedají jako ojetiny dobře prodat, páč se bude každý ptát na stav baterie.
Možná se potom složení fleetů změní.
Nefiremní zákazníci v ČR v tom mají jasno.
Mimochodem, Ssangyong dodal v lednu na trh v ČR 321 vozidel. Je na 12. místě.
Zřejmě nabídl něco, co nefiremní zákazníky zaujalo. Božínku možná je to nižší cena a jinak dobrá výbava.
Možná se potom složení fleetů změní.
Nefiremní zákazníci v ČR v tom mají jasno.
Mimochodem, Ssangyong dodal v lednu na trh v ČR 321 vozidel. Je na 12. místě.
Zřejmě nabídl něco, co nefiremní zákazníky zaujalo. Božínku možná je to nižší cena a jinak dobrá výbava.
Xylo
Horší je pokud je její zákazníci mají na háku. Za leden je 88,15 % Škodovek registrováno jako firemní. Dneska jsem viděl přehled aut, která budou volit zaměstnanci jedné z velkých nadnárodních firem a žádná Škoda tam není. Pro rok 2022 ještě je povoleno jedno naftové vozidlo z cca 12 typů, zbytek jsou hybridy od Toyoty, VW, BMW, Mercedesu (nenabíjecí, nejsou tam žádné plug-in) a bateriová elektroauta od VW, Audi a BMW.
Emel
Evropské prodeje za 9-11/21 jsou 6-7-6t, což by čistě lineárně vycházelo na 6x12=72 až 7x12 = 84t... takže těch 90t není až tak super ambiciózní číslo.
gutex
90.000 velmi málo ambiciózní cíl, jako by si nechtěli připustit fakt, že západní trh zaplaví berlínská Tesla až 500.000 EV ročně. :yes: :-!
PowerHouse
Je již za 93.5$.
A jakmile rozběhne automobilismus Indie, tak bude zapotřebí 2x více ropy, která zde nebude.
A jakmile rozběhne automobilismus Indie, tak bude zapotřebí 2x více ropy, která zde nebude.
pradeda777
Je to hezký. Mít to 2L benzin, turbo a manuál, tak by se to prodávalo o sto šest...... :-! I já bych toho jednoho Yaka koupil.... :-! :yes:
PowerHouse
Zatím je to špatné
Ale vývoj rychle postupuje:
EV motor zadarmo
Battery pack 77kWh klesá pod 5000.
Nabíjení za 18 minut při 800 V.
A v budoucnu budou tyto hodnoty ještě příznivější.
Ale vývoj rychle postupuje:
EV motor zadarmo
Battery pack 77kWh klesá pod 5000.
Nabíjení za 18 minut při 800 V.
A v budoucnu budou tyto hodnoty ještě příznivější.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.