Elektromobilita
Vývoj baterií mu dělají převážně dodavatelé.
A na tom infotainmentu, autopilotu taky nebude pracovat sám. Většinu toho taky nakoupí.
Myslím si, že elektroniku do aut ovládnou USA (Google, ...) a Foxconn.
Takže VW se proměňuje v nákupčího. Bude nakupovat mimo Evropu, stejně jako Stellantis.
Game changer? First ride in the VW ID Buzz EV Multivan!
https😐/www.youtube.com/watch?…
A na tom infotainmentu, autopilotu taky nebude pracovat sám. Většinu toho taky nakoupí.
Myslím si, že elektroniku do aut ovládnou USA (Google, ...) a Foxconn.
Takže VW se proměňuje v nákupčího. Bude nakupovat mimo Evropu, stejně jako Stellantis.
Game changer? First ride in the VW ID Buzz EV Multivan!
https😐/www.youtube.com/watch?…
Největší lithium-iontová baterie na světě se již podruhé zhroutila.
Společnosti Pacific Gas & Electric (PG&E) a Tesla vybudovaly jedno z největších bateriových úložišť energie. Zásobník energie vlastněný společností Vistra Energy v Moss Landingu v USA, ukrývá největší lithium-iontovou baterii na světě. Bohužel, zařízení zažilo další zhroucení, už druhé během pěti měsíců. Co se stále kazí?
Nyní je zařízení vypnuté, aby se předešlo podobným budoucím haváriím, dokud se problém nevyřeší.
https😐/techsvet.cz/…jnovejsi-zpravy/
Jojo, spolehlivé úložiště energie.
Společnosti Pacific Gas & Electric (PG&E) a Tesla vybudovaly jedno z největších bateriových úložišť energie. Zásobník energie vlastněný společností Vistra Energy v Moss Landingu v USA, ukrývá největší lithium-iontovou baterii na světě. Bohužel, zařízení zažilo další zhroucení, už druhé během pěti měsíců. Co se stále kazí?
Nyní je zařízení vypnuté, aby se předešlo podobným budoucím haváriím, dokud se problém nevyřeší.
https😐/techsvet.cz/…jnovejsi-zpravy/
Jojo, spolehlivé úložiště energie.
V Atlantiku už pátý den hoří loď s luxusními auty. Hašení brání baterie z elektromobilů.
„Zásah musí probíhat velmi pomalu,“ řekl João Mendes Cabeças, který šéfuje nejbližšímu přístavu na azorském ostrově Faial. „Bude to chvíli trvat,“ dodal. Podle něj lithium-iontové baterie v elektromobilech udržují oheň při životě a na hašení požáru je proto potřeba speciální zařízení, které je na cestě.
😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
https😐/cnn.iprima.cz/
„Zásah musí probíhat velmi pomalu,“ řekl João Mendes Cabeças, který šéfuje nejbližšímu přístavu na azorském ostrově Faial. „Bude to chvíli trvat,“ dodal. Podle něj lithium-iontové baterie v elektromobilech udržují oheň při životě a na hašení požáru je proto potřeba speciální zařízení, které je na cestě.
😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
https😐/cnn.iprima.cz/
Ještě mě zaujal ten související článek ze včerejška o euroministerských BEV dobíjených dieselagregátem. Tohle je jedna velká elektrická fraška.
ze by ta dodavka nebyla schopna ujet 60km tam a zpet bez dobijeni?
tomu sam neveris
tomu sam neveris
na letiste a nazpatek 60 km
takze jednou 60km kdyz je vezli z letiste na prefekturu = prefektura-letiste-prefektura (tam)
a podruhe 60km kdyz je z prefektury vezli na letiste = prefektura-letiste-prefektura (zpet)
dohromady tam a zpet po 60km mi dava celkem 120km
myslis, ze ta dodavka neujede 120 km bez dobiti?
nebo myslis, ze se ta dodavka otacela nekolikrat s tim, ze jedna otocka trvala cca hodinu a ministri na sebe cekali nekolik hodiin nez je svezou na prefekturu a pak zas nekolik hodin nez je navezou na letiste?
pak by ale zas nevychazely ty pocty o spotrebe s dyslem a hlavne by se to cely protahlo tak na 2 dny
takze jednou 60km kdyz je vezli z letiste na prefekturu = prefektura-letiste-prefektura (tam)
a podruhe 60km kdyz je z prefektury vezli na letiste = prefektura-letiste-prefektura (zpet)
dohromady tam a zpet po 60km mi dava celkem 120km
myslis, ze ta dodavka neujede 120 km bez dobiti?
nebo myslis, ze se ta dodavka otacela nekolikrat s tim, ze jedna otocka trvala cca hodinu a ministri na sebe cekali nekolik hodiin nez je svezou na prefekturu a pak zas nekolik hodin nez je navezou na letiste?
pak by ale zas nevychazely ty pocty o spotrebe s dyslem a hlavne by se to cely protahlo tak na 2 dny
No co na to říct. Kdyby jsi o ten kabel z diesel agregátů přímo na místě zakopl, tak to tu budeš popírat.
A co by taková loď mohla připomínat? Hodně elektroaut na jedno místě, klidně i cv patrech.... ;-\
Co takové parkoviště, nebo parkovací dům v nedaleké budoucnosti ;-\
Nepomůže tomu ani hašení ze stropu. Bude si to tam hořet jedno od druhého, sem tam bouchat a ikdo se k tomu nepřiblíží, ani hasiči dovnitř nepůjdou, protože nejsou sebevrazi.
Co takové parkoviště, nebo parkovací dům v nedaleké budoucnosti ;-\
Nepomůže tomu ani hašení ze stropu. Bude si to tam hořet jedno od druhého, sem tam bouchat a ikdo se k tomu nepřiblíží, ani hasiči dovnitř nepůjdou, protože nejsou sebevrazi.
Nič v zlom, ale bouchat budú aj tie benzínové či dieselové ak ten požiar naberie určitú silu. Akurát zhoria skôr a skôr to nakomplet uhasia a upracú. 😊
modleme se aby tu továrnu nakonec nepostavil u nás, to rozhazování dotací škodě od vlády budou splácet děti co už auto mět nebudou.
Překlad (DeepL a Xylo): Co uděláte, když se obáváte nadvlády společnosti Tesla? Pořídíte si vlastní systém autonomního řízení. Alespoň to plánuje Volkswagen, jak vyplývá ze zprávy německého Manager Magazinu zveřejněné ve čtvrtek. Ukáže se tento krok jako plodný?
Volkswagen a Huawei jednají o spojení. První z nich by měl získat podnikání druhé jmenované společnosti v oblasti autonomního řízení, aby mohl konkurovat gigantům, jako je Tesla.
O ceně se v současné době nemluví, ale dohoda je označována za revoluční. Schopnosti společnosti Huawei v oblasti samořízení se v posledních letech výrazně zlepšily a brzy by mohly konkurovat schopnostem společnosti Tesla, zejména proto, že ta se v poslední době zřejmě potýká s problémy. Navzdory tvrzení generálního ředitele společnosti Tesla Elona Muska, že její technologie je bez nehod, je tento software stále všeobecně považován za 100% bezpečný, ne-li přímo nebezpečný. Volkswagen mezitím již s autonomními vozidly e😜erimentoval a prototyp plně autonomního vozu představil již na začátku roku 2017. Ačkoli o prototypu nebylo opět nic slyšet, tento podnik ukazuje, že Volkswagen má v této oblasti své zájmy a investice. A jeho nový krok dále naznačuje, že automobilka je odhodlaná v procesu udělat další krok, protože akvizice bude jistě nákladná. Divize chytrých automobilů Huawei měla jen pro rok 2021 vynaložit na výzkum a vývoj neuvěřitelnou miliardu dolarů. Měla také ambiciózní cíle vytvořit výzkumný a vývojový tým s 5 000 členy, z nichž 2 000 by se věnovalo autonomnímu řízení.
Autonomní vozidla nejsou jedinou oblastí, v níž Vokwasgen konkuruje společnosti Tesla. V roce 2018 německý výrobce představil novou řadu plně elektrických vozidel. Společnost rovněž uvedla, že do roku 2025 chce vyrobit 1,5 milionu elektromobilů. V loňském roce firma uvedla na trh model ID.4 a brzy se chystá premiéra modelu ID.5 GTX. V obou případech se jedná o slibné elektromobily, které jistě odejmou část tržního podílu společnosti Tesla.
A krome toho: koupit cinskou firmu muze fakt jen... Nemec.
Ten člověk je zřejmě zaměstnance marketingu VAGu. 😒] 😒] 😒]
Šen-čen, jako z praku.