Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHodnocení Consumer Reports ovládly japonské a evropské značky, zvítězilo Subaru
19 komentářů
Beefcake
0
Premia je premia 😒]
KANKUNEN
a nezvykle svižně si počínalo, jen mu někdo uhnul jasně zrychloval. Byl to diesel. No jo, stovku dělá o 2,5 sek rychleji než 2,5i a v pružnosti to bude o parník.
Kdyby si nekecal
2.0d 110kw 0-100 9,9
https😐/www.auto.cz/…-na-lidech-86763
2.5i 124kw 0-100 10,2
http😐/www.auto.cz/…jednu-vec-140045
2.0d 110kw 0-100 9,9
https😐/www.auto.cz/…-na-lidech-86763
2.5i 124kw 0-100 10,2
http😐/www.auto.cz/…jednu-vec-140045
Přesně, tohle není Forester. Tohle s 2,5i si to může rozdat klidně i se slabší Fábií TSI 😁 (Forester tak maximálně závod proti MPI) 😁
Na silnější TSI (81kW) už to bohužel nestačí 😁
Na silnější TSI (81kW) už to bohužel nestačí 😁
To jsou ty tabulkové hodnoty.
Jsou dva druhy lidí - ti, co si myslí, že nový Outback má neadekvátní dynamiku, a ti, co v něm jeli. 😄
Není to určitě stíhačka, ale jede naprosto v pohodě, dynamiku má v reálném světě o něco lepší, než třeba Superb 2.0 TDI 110 kW 4x4.
https😐/youtu.be/QrVgCVT7Ros?t=658
Jsou dva druhy lidí - ti, co si myslí, že nový Outback má neadekvátní dynamiku, a ti, co v něm jeli. 😄
Není to určitě stíhačka, ale jede naprosto v pohodě, dynamiku má v reálném světě o něco lepší, než třeba Superb 2.0 TDI 110 kW 4x4.
https😐/youtu.be/QrVgCVT7Ros?t=658
A pak jsou Subaristi, co si nepřipustí, že jejich kdysi slavná značka pouští do Evropy lenochody, co si nevyšlápnou ani na Fabii a snaží se to všemožně obhajovat. A přitom jak by to byla dobrá auta mít schopný motor a převodovku.
To teda neviem akí subaristi, väčšina subaristov si doma udržuje nejaké staré turbo nanajvýš nejaké H6. Drvivá väčšina majiteľov nových subaru žiadni subaristi nie su, skrátka kúpili dobré auto a výkon im je úplne u zadku a je im jedno aký znak je na kapote. To že nových outbackov jazdí ďaleko viac ako v roku 2005 s H6 jasne dokazuje to, že trh sa mení a na pretekanie ludia náladu moc nemajú.
Aby to bylo trošku z jednoho zdroje - 0-100 dle autocentrum.pl
Outback 2.5i 10,4s (8,7s na 90), Subaru udává 10,2s
https😐/www.youtube.com/watch?…
Karoq 2.0TDI 150k AT FWD - 8,4s (6,7s na 90), Škoda udává 8,7s
https😐/www.youtube.com/watch?…
Superba nemají, nebo jsem nenašel... jen starou 1.4TSI (za 9,1s - nic moc)
Outback 2.5i 10,4s (8,7s na 90), Subaru udává 10,2s
https😐/www.youtube.com/watch?…
Karoq 2.0TDI 150k AT FWD - 8,4s (6,7s na 90), Škoda udává 8,7s
https😐/www.youtube.com/watch?…
Superba nemají, nebo jsem nenašel... jen starou 1.4TSI (za 9,1s - nic moc)
Superb ve čtyřkolce se s 2.0 TDI 110kW nedělá. Jenom s 2.0 TSI 206kW nebo 2.0 TDI 147 kW. 2.0 TDI 110kW se 4x4 má jenom Octavia, Karoq a Kodiaq.
Tam je problém to zrychlení z nuly, kde CVT oproti dvojspojce s launch controlem ztrácí. Reálně v provozu to auto jezdí úplně ok.
Vřele doporučuji se projet.
Vřele doporučuji se projet.
Možná někdy pro zajímavost, pokud s tím někdo známý někam přijede... při koupi auta projíždím tak top 5 kandidátů a tomu se Outback ani neblíží, papírově tam pro mě ta vlaue/money není.
MichalMichalov
Příspěvek podléhá schvalování.
St.
Chystám se koupit Subaru zakuklené v GR 86. Tam je ještě výkon v pořádku.