a nezvykle svižně si počínalo, jen mu někdo uhnul jasně zrychloval. Byl to diesel. No jo, stovku dělá o 2,5 sek rychleji než 2,5i a v pružnosti to bude o parník.
Přesně, tohle není Forester. Tohle s 2,5i si to může rozdat klidně i se slabší Fábií TSI :D (Forester tak maximálně závod proti MPI) :D
Na silnější TSI (81kW) už to bohužel nestačí :D
A pak jsou Subaristi, co si nepřipustí, že jejich kdysi slavná značka pouští do Evropy lenochody, co si nevyšlápnou ani na Fabii a snaží se to všemožně obhajovat. A přitom jak by to byla dobrá auta mít schopný motor a převodovku.
To teda neviem akí subaristi, väčšina subaristov si doma udržuje nejaké staré turbo nanajvýš nejaké H6. Drvivá väčšina majiteľov nových subaru žiadni subaristi nie su, skrátka kúpili dobré auto a výkon im je úplne u zadku a je im jedno aký znak je na kapote. To že nových outbackov jazdí ďaleko viac ako v roku 2005 s H6 jasne dokazuje to, že trh sa mení a na pretekanie ludia náladu moc nemajú.
Tam je problém to zrychlení z nuly, kde CVT oproti dvojspojce s launch controlem ztrácí. Reálně v provozu to auto jezdí úplně ok.
Vřele doporučuji se projet.
Možná někdy pro zajímavost, pokud s tím někdo známý někam přijede... při koupi auta projíždím tak top 5 kandidátů a tomu se Outback ani neblíží, papírově tam pro mě ta vlaue/money není.