Novinky
...normální tlačítka... alespoň že ti konstruktéři a designéři Mazdy nejsou padlí na hlavu. A tak to má u high-endu být. Protože dotykáče a šmejdění v rozmanitých menu mi fakt neskutečně leze krkem.
Za týden je tu CX-60 s primárním pohonem RWD, nejsem si jistý vizuálem, ale pohon je prémiový. Bez ohledu na sebe sama kopírujícího diskuzního vometáka 😄
😒] 😒] 😒]
Amaterasu
už chápu že jste se (tvými slovy) furt jeho smáli = někomu stačí jak koukám FAKT MÁLO :-!
😒] 😒] to je pruda, viď, pepku vod pirátstva... ať křičíš sebevíc, ať kopeš nožičkama sebevíce, že vypadáš jak kolibřík, furt se ti všichni smějou....
Amaterasu
ale to zase přiznáváš (další) neznalost 😄
to je NAOPAK u lidí jako ty vs já NORMÁLNÍ = a teď si z tebe nedělám srandu😉
Neviděl si https😐/www.youtube.com/watch?…
to je NAOPAK u lidí jako ty vs já NORMÁLNÍ = a teď si z tebe nedělám srandu😉
Neviděl si https😐/www.youtube.com/watch?…
Má dle tabulky stejné zrychlení jako 1,0TSi 85 Kw v Karoqu. Něco mi tady neštimuje o 36KW vyšší výkon a tahá se s litrovým tříhrnkem na 100 Km o 0,1s. A to mám atmosféry rád, sám s jednou teď jezdím.
Amaterasu
KaroQ je Mazda CX-30
Tohle je 5 = jinak jo atmosféra + jo můj úvodní příspěvek
Tohle je 5 = jinak jo atmosféra + jo můj úvodní příspěvek
.. že se srovnání spotřeby dieselů a benzínů nekoná 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
a proto se celosvětově Mazda dieselů nevzdává.
Nicméně, protože české zastoupení zcela rezignovalo na podporu prodejů dieselových verzí, prodávají se benzíny. (Nic proti benzínům Mazdy.)
a proto se celosvětově Mazda dieselů nevzdává.
Nicméně, protože české zastoupení zcela rezignovalo na podporu prodejů dieselových verzí, prodávají se benzíny. (Nic proti benzínům Mazdy.)
Amaterasu
Klídek = stačí nezvýhodňovat naftu proti benzínu = a je vyřešeno 😉
BEV se do pár let prosadí protože jednodušší levnější výroba a násobně efektivnější pohon = diesel vždy ve všem horší. Bez multi-miliard dotací = zcela okrajová záležitost (asi jako LPG CNG)
Nafta v běžném osobním autě (krom taxikáře co najezdí 100.000 km za rok apod.) při rovných podmínkách = no to (už) víš sám
Ale za tvůj boj proti PRO RUSkým (i po posledních dnech takž fakt) VYPATLANCŮM :yes: :yes:
BEV se do pár let prosadí protože jednodušší levnější výroba a násobně efektivnější pohon = diesel vždy ve všem horší. Bez multi-miliard dotací = zcela okrajová záležitost (asi jako LPG CNG)
Nafta v běžném osobním autě (krom taxikáře co najezdí 100.000 km za rok apod.) při rovných podmínkách = no to (už) víš sám
Ale za tvůj boj proti PRO RUSkým (i po posledních dnech takž fakt) VYPATLANCŮM :yes: :yes:
Klídek si dej ty, elektroblázne. :-!
Na ruských švábech se shodneme. :yes: :yes:
Na ruských švábech se shodneme. :yes: :yes:
Amaterasu
Nejsem elektroblázen, i když https😐/www.garaz.cz/…i-dojmy-21007788 nebo Tesla 3 nebo URČITĚ https😐/fdrive.cz/…t-do-zivota-7836 bych klidně už teď
Já teď ještě jednu generaci HYBRIDu = pak snad asi možná = už BEV (uvidíme to je ještě daleko)
Já teď ještě jednu generaci HYBRIDu = pak snad asi možná = už BEV (uvidíme to je ještě daleko)
Námět na barvy, oblíbená je červená a tak udělají sýr Niva edition. Jedná je taková žlutá kolem plísně a druhá je přímo plíseň.
Petulak90
Příspěvek podléhá schvalování.
Tady aby jeden hledal důvody, proč to nebrat. :yes:
Amaterasu
Protože úvodní příspěvek + 17:53
Ale jinak proč ne
Ale jinak proč ne
Jistě 😉 Navíc to vypadá a má interiér narozdíl od ostatní japonské konkurence.
Amaterasu
bolševický noku, opět lžeš nebo jen máš tolik krve v očích, že nejsi schopný vidět? ... Pája píše o japonské konkurenci. A tenhle mazel od Lexe začíná cenově zhruba kde? ... někde, kde Mazda ani nekoukne? Co ty jsi za kreaturku prolhanou.... Když srovnám srovnatelné, tak Mazda je v interiéru proti Ravce o galaxii jinde... a to se mi Ravka líbí po všech stránkách.. než do ní nastoupím. Ale proti gustu... takže ses opět střelil do kolene, matlo.
Co máš dalšího? ... nějakou kreaturu z Vídně?
Co máš dalšího? ... nějakou kreaturu z Vídně?
NXko bylo jednu dobu pod milion... 300h 4x4... za ty peníze proč ne.
Amaterasu
To starý až tak ne = tahle generace se mi líbí (myslím spíš celkově než jen designem, ale ten taky)
Nevidím důvod dát mu přednost před 2.5G 143kW 258Nm...
Ten Forester 136 kW samozřejmě existuje. Asi bych ho a plochý motor (lehce) upřednostnil před tou Mazdou. Ale jinak (když už SUV téhle kategorie) tak RAVka
a líbí se mi jak je v detailech (vzhled i všechno) dál dotažena verze NX (350h AWD = 190 + 182 + 54 PS) = nic proti 309 PS PHEV verze, ale radši to 350h
No - pro mě když už, tak dost jednoznačně ta Mazda... ale každému dle jeho gusta.
Ravka jde mimo mě... pohon asi dobrý, ale jinak bída. Za mě Sorento, pokud ho tedy považuješ za stejnou třídu... pětka je menší než Kodiaq a Kodiaq je menší než Sorento... mezi Sorentem a CX-5 už je asi pomalu rozdíl třídy. Akorát teda holt asi v naftě... ne že bych byl fanoušek, ale ty benzíny jsou podle testů nepřesvědčivé.
Zapomněl sem na (zajímavej hybrid) CR-V https😐/auto-mania.cz/…ma-jen-1-kousek/ nafta v téhle třídě (ještě) ne = dnes už asi jednoznačně ten hybrid.
Tu RAVku nebo ještě lépe stejnou techniku v NX si zkus = když odložíš pocity, ta extrémně tuhá platforma i velmi slušnej pohon (maximum 179kW HEV bych preferoval před 227kW PHEV) jezdí se s tím příjemně
Nic proti Kie ale nemám znalost ani zkušenost
Boxer v STi byl ok, boxery v Porsche jsou taky ok.
Ale 2.0 v GT-86 není žádný zázrak ani co do projevu, ani co do spolehlivosti - praskaly ventilové pružiny, proběhla svolávačka, po ní motory klekají taky... krom toho se objevuje klepání... jo, asi pomůže nelejt tam 0w20 vodičku, měnit olej po 5t a třeba namontovat chladič oleje, nejezdit krátký trasy... ale ani to někdy nestačí.
Nevím jestli už to vychytali, RAVka měla úplně tragický jízdní vlastnosti vč. losího testu... no, budu citovat klasika - Krysa z kanálu taky možná chutná jako jahody, ale to ja nezjistím...
CO máš za problém? Krom toho že já technice rozumím a proto souhlasím s Vaculíkem a ty musíš říkat JÁ JÁ JÁ "tomu přece musim rozumět líp" sem to jel
K tvým závěrům co řídíš = perlu naměřená brzdná dráha vs tvůj POCIT že to nebrzdí špatně = asi už NIKDY netrumfneš 😄
tohle není urážka = TVOJE závěry maj hodnotu = no trochu jako ten hloupý (no spíš ubohý) citát o jahodách = ty pájo to nepoznáš, ani když to ochutnáš)
OVĚŘENO (dlouhou) PRAXÍ😉
EDIT a mohl bys konečně vysvětlit JAK TO že tu máš léta tolik příspěvků v čase = kdy se vstává do Kolbenky :-!
správně to udělali u PSA rozšířili rozvor = to je obecně problém PHEV (100x sem tu psal že smysl i proto dává až tak od https😐/www.autorevue.cz/…neochudi---testy
Boxer v STI je asi podobně okrajovej jako ten v Toybaru = jak snad víš. Píšu naopak o běžném masovém B4 v masových modelech
obecně to je lepší konstrukce než R4 (i) proto ten Forester
Ke slovům klasika = máš potřebu bejt úroveň Ji/Ri a pája? Zrovna já mám s porovnáváním (jak víš) zkušenosti jak málokdo. Jestli to platí i pro chuťový buňky zkoušel svýho času Karel https😐/www.gastroklub.cz/…--0-7-l--karton/?… platí(lo😉 ČEST že poslal (alespoň) ne špatnou napodobeninu = chuťově kouse pod černým JW a NEoslepli jsme = takže dobrý :😉
Tohle EMELe je ještě trapnější než když ses hádal o subvencování = pája je prostě hloupej (viz stovky urážek Vaculíka PROTOŽE ON nepochopil text = a to není urážka to je prostě realita = nepochopil a hůř ODMÍT si to nechat vysvětlit, že CHCE radši URÁŽET). Shrnu to spousty opačných závěrů ke kterým došel pája vs Vaculík ZNAMENÁ = že jeden z nich je (vlastně slovy urážek páji) TUPEJ NESCHOPNEJ NEZNALEJ a pozná KULOVÝ i když se tím autem sveze. Vyber SI kterej z nich je ten TOTÁLNĚ MIMO = a jak víš (při tolika neshodách) JEDEN prostě JE v autech MIMO a nemá tu schopnost poznat (to není urážka = na rozdíl od toho cos napsal ty
ty máš tyhle ubohosti (taky) zapotřebí? co je moc je moc = a tohle bylo moc
https😐/www.youtube.com/watch?…
Nemám zapotřebí zkoušet každý auto. SUV jdou obecně mimo mě, možná bych zkusil pár kousků který považuju (na základě testů a ohlasů) za to nejlepší ve třídě (třeba to Sorento, pokud bych potřeboval o číslo větší auto)... Rav4 naopak považuju (zejm. jízdně) za to horší (myslím že ani Mikesus se zrovna nerozplývá)... tak ji prostě zkoušet nepotřebuju.
Nemám ani potřebu "být jako někdo"... ale pokud bych měl, tak webpaja - jo, proč ne, to by mi asi nevadilo.
Boxer - 2.4 turbo se 190kW fajn, to klidně. Ale 2.5 se 124kW a CVT mě nijak neláká, ani dynamikou ani ničím jiným... nemám pocit, že by ten motor měl být v čemkoli lepší, než 2.5G od Mazdy. Tu 2.4 v GR-86 bych risknul (nicméně kvóta pro letošek je vyčerpaná).
Volba kdo se orientuje a říká pravdu a kdo opakovaně znovu a znovu mýlí a (je ten co) uráží = MĚ ve volbě Vaculík vs webpaja = přijde ZCELA JASNÁ JEDNOZNAČNÁ NEZPOCHBNITELNÁ kdo je kdo
Téma jahody co si napsal mě = to samé
Risknul bych i https😐/autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/ ale tuhle generaci TUPLEM
Nicméně furt = můj úvodní příspěvek byl OBECNĚ o plochých motorech = při volbě R4 vs B4 preferuji auto i motor = Subaru Forester nebo https😐/www.tipcars.com/…-xt-3834528.html
Proti boxeru nic nemám, ale ani to pro mě není nějaká velká přidaná hodnota, vybral bych prostě lepší motor. Lepší = lepší parametry, případně očekávaná životnost. Lepší parametry má ta Mazda.
Jen ten benzín než naftu
Lepší motor = boxer 194kW
já teda jasně (už nějakou dobu) HYBRID
a ty do budoucna bez jahod = co je moc je moc = to beru jako uroveň Ji/Ri
Hybrid klidně, ale ne nutně. V Corolle proč ne, v Ravce ne.
Jestli ti vadí jahody i vysvětlení rozdílu mezi dotací a subvencí, asi bude lepší mě nečíst.
Ano VADÍ MI a VELMI ty jahody. Snaha vysvětlit tvůj pohled na překlad německo anglicko atd. subvencování mnohem míň = já ten (ne)rozdíl znám = tobě bych snad doporučil ještě to probrat = třeba s tím u koho si byl na té zkoušce (rsp. my se bavili o zápočtu?😉
Běžný (neekonom) němec francouz atd. si přečte v novinách subvention a CHÁPE TO jako dotování = čech nikoliv (a i) proto je to správně česky https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit a ne jak se (bez urážky) nevzdělaní diskutéři ACZ snažili..
a u nás je to i PRÁVNĚ stejně = absurdní KAM se to dostalo. Přitom nejde o výraz ale PODSTATU = že nafta JE ZVÝHODŇOVANÁ (výborné synonum od mikesuse) a bez toho je víceméně nekonkurenceschopná = v běžných osobních vozech. o TO ŠLO (většina se chytla = jak už to bývá = rozebírat něco mimo a podstata se neřeší
takže jahody = EXTRÉMNĚ NEVHODNÉ ubohé TRAPNÉ = úroveň Ji/Ri (a tohle JE urážka😉
jak už to tak bývá (vaculíkovo pravidlo aneb je to PŘESNĚ NAOPAK) mám s testováním a porovnáváním (nej)spíš NEJVĚTŠÍ ZKUŠENOSTI ze všech zde diskutujících
a v tématu KDO je DON MIMOň žvanil plácal který neví nezná nepozná blbě chápe text = z dvojice Martin Vaculík vs pája = MÁM SVŮJ jasný praxí a souhlasícími znalostmi ověřený TIP
Možná máš zkušenosti s testováním a porovnáváním... ale asi ne aut, což? 😄
Aktuálně si neteta s nestrýcem vyzvedli GLE = objednávka z podzimu 2020