Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Tielman
...normální tlačítka... alespoň že ti konstruktéři a designéři Mazdy nejsou padlí na hlavu. A tak to má u high-endu být. Protože dotykáče a šmejdění v rozmanitých menu mi fakt neskutečně leze krkem.
Za týden je tu CX-60 s primárním pohonem RWD, nejsem si jistý vizuálem, ale pohon je prémiový. Bez ohledu na sebe sama kopírujícího diskuzního vometáka 😄
😒] 😒] 😒]
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
😒] 😒] to je pruda, viď, pepku vod pirátstva... ať křičíš sebevíc, ať kopeš nožičkama sebevíce, že vypadáš jak kolibřík, furt se ti všichni smějou....
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Verny_2013
Má dle tabulky stejné zrychlení jako 1,0TSi 85 Kw v Karoqu. Něco mi tady neštimuje o 36KW vyšší výkon a tahá se s litrovým tříhrnkem na 100 Km o 0,1s. A to mám atmosféry rád, sám s jednou teď jezdím.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WinDiesel
.. že se srovnání spotřeby dieselů a benzínů nekoná 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
a proto se celosvětově Mazda dieselů nevzdává.
Nicméně, protože české zastoupení zcela rezignovalo na podporu prodejů dieselových verzí, prodávají se benzíny. (Nic proti benzínům Mazdy.)
a proto se celosvětově Mazda dieselů nevzdává.
Nicméně, protože české zastoupení zcela rezignovalo na podporu prodejů dieselových verzí, prodávají se benzíny. (Nic proti benzínům Mazdy.)
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Klídek si dej ty, elektroblázne. :-!
Na ruských švábech se shodneme. :yes: :yes:
Na ruských švábech se shodneme. :yes: :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jeden z mých zákazníků tuhle CX-5, v naftovém provedení, měl
Bohužel, i u něj se projevilo to, že japonské dízl motory si nepříliš dobře rozumějí s naftou, dostupnou ve střední Evropě. Údajně došlo i na výměnu motoru 😞
Bohužel, i u něj se projevilo to, že japonské dízl motory si nepříliš dobře rozumějí s naftou, dostupnou ve střední Evropě. Údajně došlo i na výměnu motoru 😞
KANKUNEN
Námět na barvy, oblíbená je červená a tak udělají sýr Niva edition. Jedná je taková žlutá kolem plísně a druhá je přímo plíseň.
Petulak90
Příspěvek podléhá schvalování.
Ji/Ri
Tady aby jeden hledal důvody, proč to nebrat. :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jistě 😉 Navíc to vypadá a má interiér narozdíl od ostatní japonské konkurence.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
bolševický noku, opět lžeš nebo jen máš tolik krve v očích, že nejsi schopný vidět? ... Pája píše o japonské konkurenci. A tenhle mazel od Lexe začíná cenově zhruba kde? ... někde, kde Mazda ani nekoukne? Co ty jsi za kreaturku prolhanou.... Když srovnám srovnatelné, tak Mazda je v interiéru proti Ravce o galaxii jinde... a to se mi Ravka líbí po všech stránkách.. než do ní nastoupím. Ale proti gustu... takže ses opět střelil do kolene, matlo.
Co máš dalšího? ... nějakou kreaturu z Vídně?
Co máš dalšího? ... nějakou kreaturu z Vídně?
NXko bylo jednu dobu pod milion... 300h 4x4... za ty peníze proč ne.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nevidím důvod dát mu přednost před 2.5G 143kW 258Nm...
No - pro mě když už, tak dost jednoznačně ta Mazda... ale každému dle jeho gusta.
Ravka jde mimo mě... pohon asi dobrý, ale jinak bída. Za mě Sorento, pokud ho tedy považuješ za stejnou třídu... pětka je menší než Kodiaq a Kodiaq je menší než Sorento... mezi Sorentem a CX-5 už je asi pomalu rozdíl třídy. Akorát teda holt asi v naftě... ne že bych byl fanoušek, ale ty benzíny jsou podle testů nepřesvědčivé.
Boxer v STi byl ok, boxery v Porsche jsou taky ok.
Ale 2.0 v GT-86 není žádný zázrak ani co do projevu, ani co do spolehlivosti - praskaly ventilové pružiny, proběhla svolávačka, po ní motory klekají taky... krom toho se objevuje klepání... jo, asi pomůže nelejt tam 0w20 vodičku, měnit olej po 5t a třeba namontovat chladič oleje, nejezdit krátký trasy... ale ani to někdy nestačí.
Nevím jestli už to vychytali, RAVka měla úplně tragický jízdní vlastnosti vč. losího testu... no, budu citovat klasika - Krysa z kanálu taky možná chutná jako jahody, ale to ja nezjistím...
https😐/www.youtube.com/watch?…
Nemám zapotřebí zkoušet každý auto. SUV jdou obecně mimo mě, možná bych zkusil pár kousků který považuju (na základě testů a ohlasů) za to nejlepší ve třídě (třeba to Sorento, pokud bych potřeboval o číslo větší auto)... Rav4 naopak považuju (zejm. jízdně) za to horší (myslím že ani Mikesus se zrovna nerozplývá)... tak ji prostě zkoušet nepotřebuju.
Nemám ani potřebu "být jako někdo"... ale pokud bych měl, tak webpaja - jo, proč ne, to by mi asi nevadilo.
Boxer - 2.4 turbo se 190kW fajn, to klidně. Ale 2.5 se 124kW a CVT mě nijak neláká, ani dynamikou ani ničím jiným... nemám pocit, že by ten motor měl být v čemkoli lepší, než 2.5G od Mazdy. Tu 2.4 v GR-86 bych risknul (nicméně kvóta pro letošek je vyčerpaná).
Proti boxeru nic nemám, ale ani to pro mě není nějaká velká přidaná hodnota, vybral bych prostě lepší motor. Lepší = lepší parametry, případně očekávaná životnost. Lepší parametry má ta Mazda.
Hybrid klidně, ale ne nutně. V Corolle proč ne, v Ravce ne.
Jestli ti vadí jahody i vysvětlení rozdílu mezi dotací a subvencí, asi bude lepší mě nečíst.
Možná máš zkušenosti s testováním a porovnáváním... ale asi ne aut, což? 😄