Elektromobily
Jj Hrubis testoval Citroen eSpacetourer a je to přímo katastrofa, líný a žravý auto. Tenhle Stellantis elektro paket je tak do P208, výš už ne. Tahle eDodávka žere klidně 35-40kWh, takže i se silnější baterkou má problém se dostat na 200km dojezdu 😒]
Ach tato globalizacia a prepoziciavanie modelov...vsetko na jedno kopyto len prelogovanie...
Uz sa neni na co tesit...
Uz sa neni na co tesit...
To víš, že zaplatí 😁
Stačí jenom "vhodně" pracovat s emisními povolenkami, zdaněním PHM a ostatními nástroji "zostřeného prosazování pravdy, lásky a elektromobility"
Když se ke stávající ceně PHM "růbne" 30-40 €centů / litr "daň za znečišťování ovzduší", když Ti za vlastniství "neekologickéhovozidla se spalovacím motorem" berňák vyšvihne doplňkovou eko-berni 100.000 Kč ročně ... 😉
Stačí jenom "vhodně" pracovat s emisními povolenkami, zdaněním PHM a ostatními nástroji "zostřeného prosazování pravdy, lásky a elektromobility"
Když se ke stávající ceně PHM "růbne" 30-40 €centů / litr "daň za znečišťování ovzduší", když Ti za vlastniství "neekologickéhovozidla se spalovacím motorem" berňák vyšvihne doplňkovou eko-berni 100.000 Kč ročně ... 😉
Jak říkáš...
možná (???) použitelné jak dodávka pro cour - ačky po městě.
jestliže 75 kWh baterie podle optimistické normy WLTP : WTF slibuje dojezd "AŽ" 330 km, tak s bateriá 50 kWh bude WTF dojezd někde okolo 200 km
V reálných podmínkách lze očekávat 75 kWh dojezd +- 200, s 50 kWh baterií nějakých +- 120 km.
Tož to ja, to aby si firemní nákupčí už brali spacáky a šli stát frontu před Mototechnu 😁 😁 😁
možná (???) použitelné jak dodávka pro cour - ačky po městě.
jestliže 75 kWh baterie podle optimistické normy WLTP : WTF slibuje dojezd "AŽ" 330 km, tak s bateriá 50 kWh bude WTF dojezd někde okolo 200 km
V reálných podmínkách lze očekávat 75 kWh dojezd +- 200, s 50 kWh baterií nějakých +- 120 km.
Tož to ja, to aby si firemní nákupčí už brali spacáky a šli stát frontu před Mototechnu 😁 😁 😁
Tak samozrejme EV není pre každého ale keď nájdeš to správne využitie tak prečo nie? Na rozvážku okolo komína, či letisko-hotel to bude praktické a aj dojazd nemusí byť ako obmedzenie.
Druhá vec je cena.
Druhá vec je cena.
Žádná klima ani topení, to ubírá dojezd a jezdit pomalu rozvážně na ecomode 😁 . Tak se jezdí s elektroautem.
Tu je krasne aspon vidiet celu tu absurditu dnesnej ( automobilovej ) doby... ked uz biznis vyhrava nad zdravym rozumom a este sa pritom tvarime ze vlastne ved zachranujeme svet ... chce to uz zrejme poriadny reset...
A teraz si predstav .... zima... -5.... dodavka nalozena.... v kabine klima.... a ten dojazd bude razom sotva 200.... podnikatelia sa uz iste nevedia dockat takejto superpraktickej dodavky navyse v cene premiovej limuziny
az je teoreticka hodnota ze 100% kapacity na 0% . na 0% se nikdy nedostanes na na 100% nabijeni, prece vsude slysis, ze to vlastne nikdo delat nebude, takze tui mame provozni rozsah 80-20/10% za suchyho, bezvetrnyho, slunecnyho dne s 18 stupnema?
me to pripada, ze to ma stejnou techniku jako e-berling👋rifter-e/combo-e ... proste maji neco a to ted , z nouze, laduji do celyho Stelantis
Podľa mňa sa ti teda treba pozrieť na "až" v slovníku. Pri dojazde sa "až" nepoužíva vo význame "veľa" ale vyjadruje maximálnu mieru. Ako keď máš dojazd 200 až 300 km, neznamená to že 300 je veľa ale vyjadruje to vzťah medzi dvomi číslovkami.
Osobni dodavky vzdy predstavovaly male autobusy na prepravu osob na delsi vzdalenosti ... EV z toho chce udelat co? MHD po malem meste na par hodin?
To máš podobné jako
...Vůz je dostupný s bateriemi o kapacitě 50 kWh a 75 kWh, přičemž výkonnější verze slibuje čistě elektrický dojezd až 330 km (dle WLTP) v kombinovaném režimu....
Která je ta "výkonnější verze" když obě mají stejný elektromotor se 101 kW ?
...Vůz je dostupný s bateriemi o kapacitě 50 kWh a 75 kWh, přičemž výkonnější verze slibuje čistě elektrický dojezd až 330 km (dle WLTP) v kombinovaném režimu....
Která je ta "výkonnější verze" když obě mají stejný elektromotor se 101 kW ?
slovo ,,až,, ma vždy pobaví v spojení s dojazdom u elektrických áut 😄😄 ... 330 je hodne málo, realne to bude o 15-25% menej a o zime sa radšej ani nebavme 😄
Seriózně: v užitkové verzi jako městská rozvážka proč ne.... ve verzi pro pasažéry snad jako pendl mezi letištěm a hotelem.... ale rentabilita vzhledem k ceně asi moc valná nebude.... 😢