Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Fiat představuje elektrickou osobní dodávku E-Ulysse, hlásí tak návrat k MPV

19 komentářů

Mr.Murphy
... je to na bázi Ducata a měří to 1,9m.... děkujeme ACZ za kvalitní informace :yes:

Seriózně: v užitkové verzi jako městská rozvážka proč ne.... ve verzi pro pasažéry snad jako pendl mezi letištěm a hotelem.... ale rentabilita vzhledem k ceně asi moc valná nebude.... 😢
ericn
Jj Hrubis testoval Citroen eSpacetourer a je to přímo katastrofa, líný a žravý auto. Tenhle Stellantis elektro paket je tak do P208, výš už ne. Tahle eDodávka žere klidně 35-40kWh, takže i se silnější baterkou má problém se dostat na 200km dojezdu 😒]
kaktus222
Ach tato globalizacia a prepoziciavanie modelov...vsetko na jedno kopyto len prelogovanie...
Uz sa neni na co tesit...
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
To víš, že zaplatí 😁
Stačí jenom "vhodně" pracovat s emisními povolenkami, zdaněním PHM a ostatními nástroji "zostřeného prosazování pravdy, lásky a elektromobility"

Když se ke stávající ceně PHM "růbne" 30-40 €centů / litr "daň za znečišťování ovzduší", když Ti za vlastniství "neekologickéhovozidla se spalovacím motorem" berňák vyšvihne doplňkovou eko-berni 100.000 Kč ročně ... 😉
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Jak říkáš...
možná (???) použitelné jak dodávka pro cour - ačky po městě.
jestliže 75 kWh baterie podle optimistické normy WLTP : WTF slibuje dojezd "AŽ" 330 km, tak s bateriá 50 kWh bude WTF dojezd někde okolo 200 km
V reálných podmínkách lze očekávat 75 kWh dojezd +- 200, s 50 kWh baterií nějakých +- 120 km.

Tož to ja, to aby si firemní nákupčí už brali spacáky a šli stát frontu před Mototechnu 😁 😁 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Na jedné stránce tu jsou boudy a všechny mají špatný motor.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Na rozvážku okolo komína se ti nevyplatí tak drahé auto. To se nezaplatí.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak samozrejme EV není pre každého ale keď nájdeš to správne využitie tak prečo nie? Na rozvážku okolo komína, či letisko-hotel to bude praktické a aj dojazd nemusí byť ako obmedzenie.
Druhá vec je cena.
Xylo
Žádná klima ani topení, to ubírá dojezd a jezdit pomalu rozvážně na ecomode 😁 . Tak se jezdí s elektroautem.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tu je krasne aspon vidiet celu tu absurditu dnesnej ( automobilovej ) doby... ked uz biznis vyhrava nad zdravym rozumom a este sa pritom tvarime ze vlastne ved zachranujeme svet ... chce to uz zrejme poriadny reset...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
A teraz si predstav .... zima... -5.... dodavka nalozena.... v kabine klima.... a ten dojazd bude razom sotva 200.... podnikatelia sa uz iste nevedia dockat takejto superpraktickej dodavky navyse v cene premiovej limuziny
JiVi73
az je teoreticka hodnota ze 100% kapacity na 0% . na 0% se nikdy nedostanes na na 100% nabijeni, prece vsude slysis, ze to vlastne nikdo delat nebude, takze tui mame provozni rozsah 80-20/10% za suchyho, bezvetrnyho, slunecnyho dne s 18 stupnema?
JiVi73
me to pripada, ze to ma stejnou techniku jako e-berling👋rifter-e/combo-e ... proste maji neco a to ted , z nouze, laduji do celyho Stelantis
Andrej Tkáč
Podľa mňa sa ti teda treba pozrieť na "až" v slovníku. Pri dojazde sa "až" nepoužíva vo význame "veľa" ale vyjadruje maximálnu mieru. Ako keď máš dojazd 200 až 300 km, neznamená to že 300 je veľa ale vyjadruje to vzťah medzi dvomi číslovkami.
JiVi73
Osobni dodavky vzdy predstavovaly male autobusy na prepravu osob na delsi vzdalenosti ... EV z toho chce udelat co? MHD po malem meste na par hodin?
Othello
To máš podobné jako
...Vůz je dostupný s bateriemi o kapacitě 50 kWh a 75 kWh, přičemž výkonnější verze slibuje čistě elektrický dojezd až 330 km (dle WLTP) v kombinovaném režimu....

Která je ta "výkonnější verze" když obě mají stejný elektromotor se 101 kW ?
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
slovo ,,až,, ma vždy pobaví v spojení s dojazdom u elektrických áut 😄😄 ... 330 je hodne málo, realne to bude o 15-25% menej a o zime sa radšej ani nebavme 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
U takové boudy dojezd padne na polovinu jen když pojedeš 130 namísto 100.