Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto zastaví kvůli ruské invazi na Ukrajinu veškeré aktivity v Rusku

Automobilka Škoda Auto kvůli ruské invazi na Ukrajinu zastaví veškeré své aktivity v Rusku. Přeruší výrobu ve svých ruských závodech v Kaluze a Nižném Novgorodu, zastaví i export vozů do země.
Zpět na článek
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 17:17
Nalijme si už konečně čistého vína
Škoda a VAG stejně jako Renault může rovnou veškeré své investice na Ukrajině a v Rusku odepsat jako ztrátu. Navyšování platů ve Škodě je pouhé pokrytectví.

Evropa by si konečně měla připustit, že Rusko tu bylo, je a bude. Svých cílů dosáhne ať se to komu líbí nebo ne. Buď to Evropa bude akceptovat nebo zhyne.

Jedmota NATO a západu je pohádkou pro ovce. Žádná jednota není. Spojené státy na Evropu zvysoka kašlou. Jediný z našich politiků kdo stojí nohama na zemi je Zaorálek. Ano, Evropa je dokonale jednotná ve své vlastní neschopnosti. Diplomacie EU selhala a pro Rusko není partnerem. Takhle to je. Palcujte, vztekejte se, nedávejte mi do ruských švábů, skutečnost ale nezmenite :D :-!

Smekám nad národní hrdostí Ukrajinci a nad jejich odvahou a houževnatostí. Ale mrtvý geroj je geroj k ničemu... Za hrdinstvi si nikdo chleba ani ropu nekoupí :-!
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 19:02
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Děkuji za názor. Rád se v tomto případě znýlím.

Víš třeba to, že v USA je vstup ČR a SR do NATO vnímán jako největší omyl?!?
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 19:04
Re: smrt
Spojené státy věděly i invazi od září 2021. Co udělaly?!? Chceš něco vyčítat Rusku? Tak výčitej i USA a NATO :-! :-!
3. 3. 2022 20:10
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
to nikto nemusi pisat to vidi cely svet...tanky bez paliva vojaci bez jedla logistika na smiech moralka na minuse....
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 19:36
Re: smrt
No a co že jsi antikomunista??? Se z toho mám pos....??? Rusko z mapy nevymažeš ty deko jedna :-!
Ty jsi možná antikomunista. Ale já nemám rád lži. A je mi jedno kdo ty lži šíří. Vím že říkat pravdu je krajně nepopulární. Ale tak to bylo vždy :-!
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 19:42
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Který ruský voják cíleně zabíjí děti???

Kolik dětí zabily nálety NATO v Bělehradu??? Nula???

Pod čarou - ano, umírají nevinní. Je to zlé. Ale neznám válku která by nebyla zlá. Neomlouvám Rusko, neomlouvám Putina.
Avatar - Jerry.Gunman
3. 3. 2022 23:25
Zkusím si trošku zaspekulovat
a prosím o případné komentáře k meritu věci. Čili armatura a don nevíto, držte kušny

* Jsi ruský prezident, v podstatě doživotní vládce největšího státu světa, který se táhne přes šestinu souše - časový rozdíl mezi Krymem a Novým Čaplinem je 11,5 hodiny
* V blízkém příhraničí máš Ukrajinu, která je dlouhodobě rozdělena na "proruskou" a "prozápadní" část
* přístup, který máš ke své vojenské základně na Krymu je vše, jenom ne jistý a dlouhodobě bezpečný, ale ty se Sevastopolu prostě nemůžeš (a nechceš) vzdát
* pošleš na Ukrajinu, v podstatě kluky záklaďáky

- pokud se těm klukům povede dobýt celou Ukrajinu "z chodu", výborně. Nic moc Tě to nestálo a získal jsi víc, než jsi (v této fázi) chtěl
- klukům se tam moc dařit nebude? OK, ztráty několika set vojáků "prodáš" svému lidu jako "hrdinný boj našich dětí proti fašismu" - a za nimi pošleš další vojáky, ale už těžce vyzbrojené profesionály, kteří ze "západní" Ukrajiny (kterou nechceš) udělají spálenou zemi a na "východní Ukrajinu", přinesou pozůstatky "mladých hrdinů, kteří padli za osvobození Novorossije zpod fašistického jha" A s Novorossijí vznikne "bratrství, zpečetěné krví"
- vojensky v podstatě prohrát nemůžeš, protože tvoje armáda je objektivně silnější, nežli armáda Ukrajiny a nikdo jiný tam vojensky intervenovat nemůže, protože máš jaderné zbraně
- hospodářské sankce Tebe osobně bolet nebudou a běžným Rusům to postavíš jako otázku cti - "volíte národní hrdost nebo otroctví západním fašistům"?
- jediný, kdo může výrazněji protestovat, jsou bohatí oligarchové. Ale když jsi před 20 lety nastupoval na trůn, "vyčistil jsi matku vlast" od těch zbohatlých západních zaprodanců a zlodějů", kteří vznikli za Jelcina - a lid Ti tleskal

- Takže budeš ničit západní část Ukrajiny, čímž odtamtud vyženeš půl milionu nebo i milion lidí
- Západ bude zahlcen další uprchlickou vlnou
- ty budeš mít bezpečný přístup na Krym
No a pokud ustojíš (možná i) rok (beztak jenom částečných) sankcí, začnou s Tebou opět spolupracovat, protože máš suroviny, které potřebují
"Novorossiju" (východní Ukrajinu) si ponecháš a západní část Ukrajiny zničíš, aby se její revitalizace tvým nepřátelům hodně prodražila

........................................................................................................

Budu nesmírně rád, pokud se tato chmurná předpověď nevyplní
Avatar - Jerry.Gunman
4. 3. 2022 10:22
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Pedró, dovol jednu věcnou otázku
KDO a JAK dá těch "několikero výchovnejch" diktátorovi jaderné velmoci, u něhož nelze vyloučit, že "v nouzi nejvyšší" použije všechno, co má, tedy včetně jaderných zbraní?

Mám takový nejasný pocit, že to byl právě Putin, kdo se v jakémsi rozhovoru vyjádřil ve smyslu, že "skutečný bojovník se ve sporu o zásadní a velkou věc nikdy nenechá porazit, ale využije všeho co má, aby zvítězil"
3. 3. 2022 19:55
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
"Jejich armáda se projevila jako neuvěřitelně ubohá...." ..nato si ako dosiel? :D
Mainstream to napisał,vsak? :D
Staci keby sa Rusi chovali ako USA a potom by si videl tu silu, ale zaroven aj spust a statice mrtvych civilnych Ukrajincov po leteckom bombardovani.
Brutalne ludstvo osprostelo po covide a ty si toho jasnym prikladom :-!
3. 3. 2022 20:21
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
v podstate za tyzden nedobili nic... kto a co nasadili je ukazka ich skveleho planovania... prehrali uz v den utoku
3. 3. 2022 18:32
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
a když Rusko ty investice cizích firem "znárodní", co s nimi udělá? vyrobit neumí nic... maximálně v těch halách udělají sklady na chlast....

.... Rusko se začíná chovat jak Severní Korea a jako severokorejci budou časem žít i jeho obyvatelé.... Jejich armáda se projevila jako neuvěřitelně ubohá.... kdyby neměli jaderné zbraně, nikoho absolutně nezajímají, žebráci....

Jinak je příznačné že kdo píše hovadiny o autech, píše je i o čemkoliv ostatním....
Avatar - Amaterasu
3. 3. 2022 17:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 3. 2022 20:58
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
A co jiného teď vidíš než jednotu západu? Kdy se naposledy tolik různých států dohodlo na společném postupu? A právě proto, že jsou lidé a národy, které nemají tak debilně fatalistický a submisivní pohled jako ty, právě proto vznikají samostatné a hrdé národy. Ukrajinci jistě hodně ztratí, ale vybudují si národní hrdost ze které budou žít dlouhé generace. Ty bys je rovnou vítal vlajeckama, protože Rusko je a bude. Proboha... :no:
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 20:29
Re: smrt
Sankce maji odhadovaný dopad 5% HDP. To má Rusko položit?!?
3. 3. 2022 20:12
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Hodne dobre si to vystihl :yes:
3. 3. 2022 20:13
Re: smrt
Rusko sa vymaze z mapy same. Keby si sledoval samotne ruske neputinovske media vedel by si viac. jedenn podstatny mesidz - nase hospodarstvo stoji za *** nic nevyrabame vsetko kupujeme zo zapadu sme v riti
Avatar - Katikakus
4. 3. 2022 09:37
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Takovy rusky vojak, nesmite si ho idealizovat...

Tvl, ruska armada je vsem pro smich. Se podivej jak o ted s nima vypada na Ukrajine - zastrala technika, nemaji palivo ani jidlo, naprosto tragicke veleni, vojaci 18 leti kluci bez zkusenosti.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 3. 2022 09:04
Re: Zkusím si trošku zaspekulovat
Když jsem to před půlnocí psal, o tomhle jsem ještě nevěděl

Útok na vlak s českými vojenskými i civilními zásobami:
https://cnn.iprima.cz/…cernochova-82553?utm

Útok na jadernou elektrárnu na Záporoží, se šesti jednotkami "typu Černobyl"
https://www.seznamzpravy.cz/…lektrarnu-191823#…
Mimochodem, Černobyl a oblast Pripjatě leží nějakých 50 km od hranice s Běloruskem, které, jak se zdá, bude ochotno postupovat společně s Ruskem.

Doporučuji také rozhovor s generálem Pavlem
https://www.stream.cz/…e-vazne-64324907#…


Prostě JSME ve válce s diktátorem, který je rozhodnut získat to, co chce, za prakticky jakoukoli cenu :-( :-( :-(

A boj s diktátorem, který má podporu domácího obyvatelstva, velmi silnou armádu s jaderným arzenálem, obrovské surovinové zdroje a který má NAVÍC a na území protivníka má dvě "stacionární pomalé nukleární bomby" (jaderné elektrárny) - a který NEMÁ nejmenší skrupule tuhle kartu hrát, pak tenhle boj prostě nevyhraješ. MUSÍŠ se s ním chtít domluvit na nějakém kompromisu
4. 3. 2022 08:03
Re: Zkusím si trošku zaspekulovat
Ńeviem, či to je alebo bude práve tak, čo sa týka detailov, ale výsledok je viac-menej jasný - Putin si proste vezme, čo chce, bez ohľadu na postoj druhej strany. Koľko obetí a škody to prinesie, záleží na sile odporu Ukrajiny, ale výsledok to neovplyvní. Svet sa prispôsobí - ak nie, príde skrátka. Ruský trh je hladný a zásoby nerastných surovín Ruska veľké.
4. 3. 2022 07:53
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Zaútočit na nás, tak ti USA budou dobrý co? Ale tebe spíše tipuji na na horliveho kolaboranta.
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2022 21:33
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
a víte soudruhu proč ta kolona stojí? Protože ukrajinci ničí zásobování, které je neschopný jak komouš putin.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 20:20
Re: smrt
Jestli sis nevšiml, Rusko je polodiktaturou. Co si myslí lid je úplně jedno. Jenže on i ten Putin má bohužel v tom lidu podporu. Severokorejci taky zbožňují Kimovu rodinu :-!
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 22:10
Re: vše ok?
Aha, a že se ta elektřina vyrábí z ruského uranu a ruského plynu ti nevadí že?
Avatar - donPedro
4. 3. 2022 09:33
Nalévání (prý) čistého vína
Tož vono místo toho vína, jak z říti vidno, se někde spíše nalévá čistája stoličňaja, že. Aneb zde několikrát omílaná premisa, že Putler dostane, co si zamane, jest přátelé chybná. Chybná už od svého samotného počátku, jelikož stojí, tak jako ten "ruský medveď" na hliněných nohou. Putler se chová jak nevychovanej spratek na pískovišti, kterej bere ostatním dětem jejich hračky a vzteká se, když je za to kárán a trestán. Ergo a co tedy takovej spratek dostane ... ano, modří už vědí ... dostane kulový a ještě navrch několikero "výchovnejch". Nedejmež se zblbnou propagandistickými kecy o "denacifikaci", které jsou určeny toliko pro oblbování ruských občanů, situace v reálu jest o dost jiná. A že nás všechny to bude něco stát? Ano, bude. A ne málo, když už jsme to nechali dojít všecko až tak daleko. Nebo snad si někdo myslí, že svoboda je zadarmo? Tož tak.
3. 3. 2022 20:22
Re: smrt
neplet politiku zacal si o ekonommike.Rusko nema cim platit a bude vymazane
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 20:31
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Aha, nic nedobili, jen kolona na Kyjev má 64 km a Ruská armáda je u Kyjeva... Ale nic nedobili že... Tvl Putinova propaganda hadra :-!
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 20:14
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Nevím. Já vidím jen to, jak ruští záklaďáci bez zkušenosti, kteří takřka neví ktera bije, v podstatě dobili Ukrajinu. Kromě toho že mi to přijde od Putina navýsost sprosté, se tohoto výsledku naopak děsím.

Je to jen o tom, jaké zbraně a v jaké míře přinutí Rusy nasadit. A oni to udělají. Bohužel.
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2022 19:26
Re: smrt
nevím jak odpovědět, zaskočils jsi mě a asi radím spáchat sebevraždu. jenom si v klidu rozmysli, kde to budeš dělat, nedělej to na železnici ani na silnici, vyhledej nějaký lom, řeku atd. Já jsem od narození antikomunista a ty tady píšeš věci, které jsou tak na deku.
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2022 18:37
smrt
škodovko, kolik putin koupil nábojů a munice za ty vaše daně v rusku? stydte se.
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2022 18:33
vše ok?
Oni to měli udělat než zjistili, že putinovcům se nedaří, oni si mysleli, že putinovci budou 2,3 slavit vítězství a škoda začně v rusku vyrábět výbavu s emblémem srp a kladivo. Lidé bděte a už uvalte sankce na ty prolhaný manažery ze škody co chtějí zisk za lidské utrpení a jenom prachy a prachy- Proč jste čekali až po 2,3? Co vám napsal putin? Tímto jste prohráli, můžete nabídnout škodovky leda tak do sektoru uv ksč
Avatar - Jerry.Gunman
4. 3. 2022 13:16
Re: Zkusím si trošku zaspekulovat
Ono je fakt, že Rusové z pohledu (západo)Evropanů doopravdy JSOU barbaři, primitivové a burani - se vším pozitivním i negativním , co k tomu patří
Zrovna tak je fakt, že (západo)Evropané JSOU z pohledu Rusů změkčilí degeneráti, jejichž civilizace je zralá na to, aby ji nějací barbaři svrhli. A opět, pohled Rusů na "západ" v sobě směšuje pozitiva i negativa, obdiv i opovržení

Paradoxně, určitá forma spojenecné podpory Ukrajině (pozemní jednotky NATO, které vstoupí na dosud intaktní území "západní" Ukrajiny a vytvoří cosi, jako "demarkační čáru" mezi jednotkami UA a RF, to by mohlo být pro Rusko právě tím argumentem, který je přivede k jednacímu stolu.
A u jednacího stolu jim dát veškerý respekt, který chtějí, záruku vojenské neutrality Ukrajiny (kterou chtějí) - a zároveň 100% ujištění, že i ten nejmenší pokus o vojenský vstup do "západní" Ukrajiny bude mít za následek atomový útok na "východní" Ukrajinu a Rusko samotné.
A teprve PAK se bavit o obchodu , klidně o bezcelní zóně volného obchodu, která bude zahrnovat PRÁVĚ a JENOM obě Ukrajiny.

Prostě - jste silní, což my respektujeme. Silní jsme i my - a to musíte respektovat vy.
Ukrajina bude jediný "dvorek", kde spolu budeme obchodovat preferenčně.
Tohle by (MOŽNÁ??) mohlo fungovat


To, že se Urkajina "rozparceluje", to se dá považovat za téměř jisté
To, že nás to bude KURRWA bolet, MOC a DLOUHO, to taky
To, že v dohledné době Rusko nepadne a Putin taky ne - i to je jisté
Ale furt je to lepší, než si dopřát pohled deset na atomových hřibů
4. 3. 2022 12:58
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Odkedy politika berie ohľady na ľudí?
4. 3. 2022 12:58
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Píšeš o detailoch, ktoré Putina ani jeho nástupcov nijak netrápia a trápiť nebudú. Tieto veci nikdy diktátorov netrápia, čiže nemajú na ich konanie žiadny vplyv.
4. 3. 2022 12:00
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Hnoj uvidíš leda tak v zrkadle. Tu sa konečne vidí úbohosť niektorých ľudí. Nezmôže sa na argument ani na vysvetlenie, prečo je názor diskusného oponenta zlý - nadávať je predsa jednodchšie, že?
4. 3. 2022 11:49
Re: smrt
Putin jasně vznesl své požadavky vůči Západu. Stejně tak vůči Ukrajině a jejího řádění na Donbasu. Západ a Ukrajina to ignorovali. Svět ukáže, zda je jednotný teprve až za pár měsíců. Zatím jde jen o laciná gesta, která nikoho nebolí.
4. 3. 2022 10:09
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Ve válce dětí umírají. V každé. A i my za touto válkou stojíme. Museli jsme vědět, že naše chování povede k další válce.
Avatar - Stejsn
4. 3. 2022 09:01
Re: Zkusím si trošku zaspekulovat
Výstižné shrnutí.
4. 3. 2022 07:42
Re: smrt
Európa opúšťa pozície v Rusku a uvoľní tamojší trh. A kto asi ten trh obsadí? Netreba ani 3x hádať. A rubeľ pôjde zase nazad. Akurát mu v tom nepomôže Euro. Rusi to prežijú, a Európa utrie hubu.
4. 3. 2022 07:36
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Márna snaha. Kto nechce pochopiť, nepochopí.
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2022 06:48
Re: smrt
Ne. Zase úplně špatně.

Putin chce Ukrajinu. Tečka. Nějaká prestiž vnímaná zven je mu úplně jedno.

A hák dlouho si myslíš že ty sankce vydrží??? Západ jako první přiběhne škemrat a bude ty sankce rušit jedna báseň. Protože suroviny budou chybět. A tlak na odstranění bude růst, protože západní ekonomika to nestojí. Protože západ je pohodlný a za své hodnoty není ochotný nést obětí. A to jecten zásadní rozdíl proti Rusku.

Ad jde podle plánu - západ tvrdí jak se Rusku nedaří podle plánu. Máš snad pocit, že věci nejdou podle Ruského plánu, když má Rusko možná 5 tis. mrtvých, když Putin objednal 45 tis. pytlů na mrtvoly??? Vážně jsi tak naivně hloupý že si myslíš že s tímhle Putin nepočítal??? Hahaha ...
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 22:06
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Obyčejný Rus je podobnou obětí války jako Ukrajinec.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 21:58
Re: smrt
Ano. A bude klesat dál. A nezmění to vůbec nic.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 21:57
Re: smrt
Ano Putin je svým způsobem čitelný. Řekl co udělá. Udělal přesně to co řekl.

Rezoluce? Víš co je rezoluce? Nic. Cár papíru. Můžeš mávat rezolucí co podepsal třeba celý vesmír, ale Ukrajinci a Rusové budou umírat dál.

Ano, jsem tak hrozně mimo, že mě Putin ničím zatím nepřekvapil. Zatímco celý svět co není mimo je překvapený že :-!
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 21:13
Re: smrt
Putin je zde svým způsobem velmi čitelný. Zatím totiž dělá přesně to co řekl, před čím varoval. Proč to dělá? Protože s ním nikdo nejednal, protože jeho požadavky byly zcela odmítnuty. A místo toho aby západ jednat začal, tak dělá pravý opak!!!
Naopak západ je velmi nečitelný. Protože nedělá to co říká. Proč jsou sankce jen na některé ruské banky? Proč NATO nezabránilo vstupu Ruska do Ukrajiny? Proč nejsou sankce jako proti Rusku také proti Bělorusku? Proč USA odmítaly vyřazení Ruska že swift? Proč USA řekly že na Ukrajinu americký voják nevstoupí a že jaderné zbraně nepoužijí...??? To má být ta jednota západu???
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2022 17:02
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Díky za názor ovce. Ve tvých úvahách jsi trochu pozapomněl že to zlobivé dítě má v rukách odjištěný granát a všechny ostatní děti se schovaly mámám pod sukně.

Jediný, kdo může Putinovy stanovit mantinely jeho hry jsou USA a Čína. Čína to nebude. A USA evidentně taky ne.
4. 3. 2022 12:07
Re: Zkusím si trošku zaspekulovat
Lenže ako vidíš, je veľa ľudí, ktorí majú diametrálne odlišný pohľad. Rusov majú za barbarov a Putina za senilného dôchodcu. Mám obavu, že prebudenie z toho sna bude pre nich kruté. Myslím si, že podpora ukrajinských utečencov je chvályhodný počin, ale vojenská podpora Ukrajiny je pre malé štáty dosť neprezieravá. Pre Ukrajinu je to muší prd, ktorý nijak zásadne nepomôže, ale vyjadruje to postoj voči Rusku, čo môže mať v blízkej budúcnosti nepríjemné následky.
4. 3. 2022 11:23
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Jak se zachová Ukrajina po té současné válce, pokud ta tvoje svoboda vyhraje? Už to víš? Budeš tlačit na to, aby bez vraždění lidí vyřešila situaci na Donbasu? Jak se zachováš v případě, že zabíjení a války budou i s naší podporou pokračovat?
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2022 07:53
O chvilu
Tam ani na tie svoje lacne lady mat zda sa nebudu.... takze co tam po nejakej drahej skode alebo volvu .... akurat ze zase na vsetko doplaca najviac ten bezny poctivy zakaznik ...
3. 3. 2022 23:13
Re: smrt
A co asi tak mohli dělat ty jelimane? Nikdo na ně neutočil, tak jaksi nic dělat nemohli. A nemůžou nic pořádně dělat ani teď. Ivan vystrčil svoje atomovky a vstup jednotek NATO by byl nezodpovědný vůči celému světu. Rusákovi evidentně křuslo v palici.
3. 3. 2022 23:06
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
https://www.youtube.com/watch?…

Mám ti poslat další ty jedno hovado? Třeba s takové, kde leží noha s dětskou botičkou vedle rozesračkovaného auta? Podívej se až do konce hnoji.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 22:01
Re: smrt
A co jako? Myslíš že bez dovolené v cizině Rus nepřežije??? Hahaha

Jeti jsi to stále ještě nepochopil, to MY nepřežijeme bez ruských surovovin!!!
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2022 21:46
Re: smrt
rubl zase začal klesat............. kolik je kurz? dolar za 150rublů...hahahi. Zitra 160-180 pozítří kolik?
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2022 21:43
Re: smrt
položí, bude se to stupnovat, bude tam plot a vlastně oni se zavřeli samy. Žádný nákupy v cizině, žádná dovolená, všechno se mrazí a zabavuje, jen tak dále, oni budou chudší jak severokorejci, ale sputnik pořád bude hlásit opak.
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2022 21:38
Re: vše ok?
Hele já topím elektřinou a benzín kupuji od firem, co nebere od rafinérky z ruské ropy. Co tam máš dál?
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2022 21:35
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
který? to už neřekneme, je v pytlu černým a jeho rodiče, komunistický prasata by taky měli jít pod kytky.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 21:06
Re: smrt
V zásadě si odpovídáš sám. Ano. PRO NÁS TO NORMÁLNÍ NENÍ. Ale pro Putina to normální je!!! A nejen pro Putina. I pro Rusko. Nehodlám řešit ani hájit tyto kroky. Ale pokud se západ nezačne dívat na věc pohledem východu, tak domluva nikdy možná nebude. A dokud nebude domluva, bude válka. Varianta že Putin začne na věc pohlížet očima západu neexistuje. Kostky jsou již vrženy :-!
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2022 22:16
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Směšné jak se necháš krmit pohádkami.
Avatar - hugino
3. 3. 2022 20:36
Re: smrt
Ale to je tvoja pravda a to nemusí byť pravda ostatných.Sa trošku zamysli nad tým čo si napísal a odpovedz si na otázku či je normálne aby niekto kto si myslí že je nedotknutelný tak môže vojenským spôsobom meniť vládu v cudzej krajine pretože ak si si nevšimol tak Ukrajina je už 31 rokov samostatný štát a čo si tam bude robiť s kým sa bude spolčovať tak to je len vec Ukrajincov a nie Rusov.Rusko bolo a je totálne v srač..kách a tá ich národná hrdosť na "nič" im to nedovolí si to priznať.Tým že ich na svete takmer nikto nerešpektuje tak takýmto násilným spôsobom si to chce už stáročia vydobiť.Bez zahraničných investícii / Renault / nedokážu ani priemerné auto vyrobiť a to pritom lietajú do vesmíru.Rusko ekonomicky totálne padne a ostane izolované ako Severné Korea a môžu si za to sami.Keby nemali plyn a ropu tak každý by na nich už dávno z vysoka sral.Daj údaj kolko ludí emigrovalo z Ruska na západ a kolko naopak.Myslím že tam by to bolo jasne viditelné kde sa lepšie žije.Ich zaujíma len vojsko a bežný ludia a ich životná úroveň im je u zadnice.Priemerný plat v Rusku je 600 $ a v tej nenávidenej Amerike 3 500 $.Tak kde je potom vyššia životná úroveň ?Ja nie som amerikofil ale čo sa týka technológii,životnej úrovne tak Amerika je o dosť ďalej ako Rusi.Tý zaspali dobu tak 30-40 rokov dozadu.A keby došlo ku konfrontácii bez jadrových zbraní USA vs Rusko tak Rusi nemajú z tou zastaralou technikou čo majú absolútne šancu.Jediné čo majú Rusi lepšie ako Američania je stíhačka ale majú ich len pár kusov lebo nemajú peniaze na výrobu viacej kusov.Vo všetkom ostatnom majú amíci navrch.Vojna je hnusná ale svojím postojom to Rusov poznačí na dlhé roky a je mi fakt lúto tých nevinných ludí ktorý nikomu nič neurobili.Teraz ten magor povedal že oni sú s Ukrajincami jeden národ takže de facto si vraždí vlastných.Tak to je choré.
Avatar - KANKUNEN
3. 3. 2022 19:38
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Tak v USA vnímají a rusáci zabíjí i děti.
Avatar - KANKUNEN
3. 3. 2022 18:52
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Hlupáku. Má v tom jasno jak Hamuna tak Petr, ale ty vůbec ne.
Avatar - Ji/Ri
5. 3. 2022 15:10
Re: smrt
... no tak tohle je vyplod uplného trotla. Ty musíš mít problém se i trefit do mísy. Neuvěřitlný zabedněnec. Díky Bohu jste v menšině.
Avatar - donPedro
5. 3. 2022 08:58
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Inu tak, co lze očekávati od člena fanklubu Zaorálka, politické to mrtvoly, kterážto zpola vztekle, zpola smutně, poštěkává jak ratlík za plotem, kde se nachází smetiště dějin, což jest jen kupa hnoje, trusu a jiného hnusu, v zoufale zbytečné a marné touze po funkci byť jen třeba obyčejného řadového poslance. A přitom má tak krásný příklad ve svém bývalém příteli předsedovi, ten je v onom smetišti zanořen tak hezky, že o něm není slyšeti ničehož nic, o předsedkyni současné jakbysmet. No a Putler tam patří taky, a čím dřív tam bude odeslán, tím to pro celý svět bude lepší - včera bylo pozdě. BTW že s tím kágébáckým skřetem budou jen problémy a starosti, jsem si dovolil predikovati již při jeho nástupu k moci, smutné je, že čas mi dal za pravdu.
Avatar - Josef-Kratochvil
4. 3. 2022 19:07
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Člověče, to jako myslíš vážně? “ Buď to Evropa bude akceptovat nebo zhyne.”. Rusko je diky sankcim uplne v ***i, neplati ani svoje dluhy, inflace jak krava a jak dojde tech par juanu, tak se jeste fofrem rozjede. Firmy se ve velkem stahuji, import zivotne dulezitych vyrobku a dilu je ukoncen. Skoda prijde o 10% aut, ktera ani neni schopna vyrobit. A rusak nebude mit auta, dily, 80% letadel skonci na zemi. Boeing sni Airbus stejne vyrobu nestihaji. Ano, zapad to bude neco stat. V porovnani s Ruskem je to ale vyrazka srovnavana s morovou ranou. Nemysli si, ze Cinan po tom hned skoci, neni blbej.
Avatar - Josef-Kratochvil
4. 3. 2022 19:00
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Twl, podival ses vubec, kde je Kyjev ? Ty dobYta Ukrajino?
4. 3. 2022 17:47
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Pogo do doby, než nastala anexe Krymu, tak žádné problémy ani napětí na Donbasu nebyly. Kdo anexi začal, kdo o ní lhal, to víme všichni. Jaká hovada se pak dostala ke zbraním víme taky (jejda my jsme sundali dopravní letadlo...)
4. 3. 2022 17:42
Re: smrt
Rohypnol už asi dlouho neviděl glóbus...
4. 3. 2022 17:39
Re: smrt
Pogo tebe za ty názory někdo platí, nebo si o tom doopravdy přesvědčený? Ale vlastně se přestávám divit, že jsme se v tom komunismu plácali tak dlouho. Trochu netaktně doufám, že už patříš ke starší generaci...
A neplácej o laciných gestech, podívej se, o kolik třeba přichází Německo kvůli tomu, že neběží NS2. Přitom v tom mají obrovské peníze...
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2022 17:05
Re: smrt
Bavím se nad těmi tupými názory jak Putin stojí o prestiž před západem :D :D :D Určitě stojí o prestiž před někým, kým pohrdá a koho vůbec nepovažuje za partnera že.... :-[] :-!
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2022 16:56
Re: Zkusím si trošku zaspekulovat
Jsem rád, že i tady se najdou lidi a ne ovce :yes: :yes: :yes:
Souhlasím.
Avatar - Jerry.Gunman
4. 3. 2022 15:23
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Takže, jak koukám, taky nevidíš nikoho, kdo by riskoval dát těch tebou výslovně zmiňovaných těch "několikero výchovnejch" diktátorovi jaderné velmoci...
4. 3. 2022 14:57
Re: Zkusím si trošku zaspekulovat
Dohody takto vznikají. Všechny strany musí být připraveny respektovat druhé a ochotné k nějakým ústupkům.
4. 3. 2022 14:52
Re: Nalévání (prý) čistého vína
A stejné je to i v případě Ukrajiny. Jen Ukrajinci zabili víc ukrajinských dětí. Rusko bylo potrestáno a Ukrajinu za to chceme do EU a NATO. Nechápu proč.
4. 3. 2022 14:27
Re: Zkusím si trošku zaspekulovat
Tiež to tak nejak vidím.
4. 3. 2022 12:55
Re: smrt
Výhovorka sa vždy nejaká nájde. Aj Západ má jadrové zbrane a Rusi predsa zaútočili.
4. 3. 2022 10:06
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Propaganda prostě funguje. Většina lidí si myslí to, co po něm chce politik. Je smutné, jak to jednoduše na lidi funguje.
4. 3. 2022 10:03
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
Ruská armáda mohla ta města vyhladit a zabít statisíce Ukrajinců. Tomu my obvykle tleskáme.
Avatar - donPedro
4. 3. 2022 12:51
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Proč se ptaj mne? Zajedou si tam, a zeptaj se těch lidí co tam žijou, co oni sami chtějí. A až se vrátěj, tak nám to tu nezapomenou napsat, co se dozvěděli.
Avatar - donPedro
4. 3. 2022 12:45
Re: Nalévání (prý) čistého vína
Tak na to že to Putler a spol. rok dopředu plánovali teda nic moc http://www.novinky.cz/…ji-domu-40389173 a vypadá to že si od Putlera brzo ani hladovej pes suchou kůrku nevezme http://www.seznamzpravy.cz/…se-slevou-191715 - dva příklady jen tak na okraj, je toho samosebou víc ... a kolik z těch dětí, co se teď rodí různě po sklepích, krytech a v metru bude, až vyroste, mít rádo tu velikou matičku Rus, co znovuobnovil krví jejich rodičů sám Putler Veliký? A k použítí atomovek: jestli by je Putler opravdu použil, čemuž se já osobně zdráhám uvěřit, tak to bude vítězství, které mu i Pyrrha bude závidět.
4. 3. 2022 07:55
Re: Re: smrt
Ano pane ekonome. Evidentně o tom nevíš nic.
3. 3. 2022 23:09
Re: Nalijme si už konečně čistého vína
https://www.youtube.com/watch?…

až dokonce... Asi situaci moc nesleduješ, ale Rusko jede ve stejném režimu jako v Čečensku.
3. 3. 2022 22:24
Re: smrt
Třeba dneska Putin řekl, že operace jde podle plánu. Co z toho vyčteš za zprávu, když je tak čitelný? Nic, prostě jenom lže, nic jiného za tím nehledej. On snad plánoval i ty oběti (Rusko přiznalo oficiálně 500). Co třeba vyčteš z toho, že uvedl jaderné síly do pohotovosti?

A rezoluce? Víš jaká to musí být pro Rusko potupa? Že za ním stojí jenom ten největší odpad? Chtěl zvýšit prestiž Ruska, ale generálně to podělal. Btw to není jen o západu, sankce jsou z celého světa (Japonsko, Korea, Taiwan, Austrálie,...)
Putina si budou muset vyřídit rusové sami. Ale ten systém je tak zkorumpovaný a lže se na všech úrovních, takže to bude nějakou dobu trvat...
3. 3. 2022 21:23
Re: smrt
Putin je čitelný? Co to je za demagogii? Vždyť je to největší lhář a manipulátor. Stejně tak Lavrov. Nejen západ, ale drtivá většina světa je jednotná. Viděl si rezoluci OSN proti válce na Ukrajině? 145 pro vs 5 proti? Po boku Ruska byla jen Severní Korea, Bělorusko, Eritrea (posledního si nepamatuju). Fakt seš mimo...
3. 3. 2022 21:08
Re: vše ok?
Proč tepeš do Škodovky? Ostatní, kteří tam stále prodávají ti nevadí? A co ty? Hlídaš si, jestli netopíš ruským plynem, nebo si netankoval benzín z ruské ropy? Abys nebyl jen prolhany Petrumr, který chce zisk za lidské utrpení...
3. 3. 2022 21:01
Re: smrt
A co měly udělat? Mimochodem to opakovaly všem pořád dokola, že se to stane. A ani týden dopředu tomu nikdo tomu nevěřil...