Elektromobily
ericn
3
"Estimation" není realita 😉 Počkejme si, až to opravdu někdo v realitě (na silnici) změří. U Elektromibilů je vždy lepší počkat na testery, až si udělají svůj 100-150km okruh a pak se uvidí 😉
Přejít do diskuze
Taky tam nepíšou, že nesmíš na dálnici, protože pak to bude žrát 30kWh+. Btw E-klasse byla vždy vhodná na dálniční přesuny, tedy s dieselem. Taxikáři jí taky měli vždy rádi a EQE se jim nejspíš jen tak nezaplatí 😉
A kolik pak ta Tesla i ve 200kmh rychlosti na německý dálnici žere? Reálně kolem 80kWh/100km, kdež to třeba 911 něco kolem 18 litrů na 100km :yes:
Končí biolíh v benzínu nebo jak to je? Článek na tohle téma byl hodně povrchní. Chci tankovat do zahradní techniky a nechci tam žádný biosajrajt.
V článku mi chybí jedna informace pro EV zásadní a tou je kapacita baterie. Není uvedena ani v článku na fdrive, kde je využitelná 90,6 kWh a kombinovaná spotřeba tam je uvedena 21,5 kWh, což při volné jízdě může být. Akorát že 21.5 děleno 90.6 je 421 km.
Reálně to samozřejmě nemá smysl, jedeš od nabíječky k nabíječce a kdoví, co to udělá s baterií.
Real Energy Consumption Estimation
Highway - Mild Weather * 176 Wh/km
Highway - Cold Weather * 229 Wh/km
Cold weather: 'worst-case' based on -10°C and use of heating.
Mild weather: 'best-case' based on 23°C and no use of A/C.
Highway - Mild Weather * 176 Wh/km
Highway - Cold Weather * 229 Wh/km
Cold weather: 'worst-case' based on -10°C and use of heating.
Mild weather: 'best-case' based on 23°C and no use of A/C.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.