Amedeo Felisa, výkonný ředitel Ferrari, už poněkolikáté zdůraznil, že jejich firma nikdy nevyrobí 4dveřový sedan, ani „levný“ malý model. Přesto média neustále polemizují nad modelem Dino, což je, zdá se, špatně.
Nějak tam nevidím místo pro další dva cestující. I Maserati GranTurismo je od pohledu v tech místech prostornější a prý se tam ty dva vejdou jen papírově >:D
Tak tohle je auto mych novych snu. Atraktivni znacka, skvely zvuk motoru, CC, 2+2 pro svezeni stoparek, auto nejen na okruhy (ted nemyslim primo poharova mista), ale i na presnuny na ne -po cele Evrope, proste vse v jednom. Jdu setrit:-)
Proč by se mělo jmenovat takhle, když to neni kupé od 430, jméno podle obsahu používá ferrari jenom u modelové řady s uspořádáním s motorem uprostřed. A hlavně nebude dávat jméno, které už existuje ;-) No uvídíme, ferrari dáva každýmu modelu originální jméno... :-! Ale jsem zvedavej co se stoho nakonec vyklube, mohl by to být takovej nepřímej nástupce Mondialu, no uvidíme. ;-\
ja neviem jak v cesku ale na slovensku , viacbodove vstr. znamena ze benzin vsrekuje do sacieho potrubia pred kazdy valec ,priame ze vstrekuje priamo do valca.
To co si napsal je správný, já jen že se divíš, proč Ferrari používá vícebodový vstřikování. Je jasný, že přímý vstřikování je modernější (lepší výkon a hospodárnost), používá ho třeba FSI, TFSI u VW, Alfa romeo v 3.2 a 2.2JTS a fiat ho začne brzo taky používat, takže ferrari musí kvůli emisím taky přejít na přímej vstřik. ;-)