Syntetický CNG vyráběný z vodíku má oktanové číslo přes 120. I z mnoha dalších důvodů mně přijde schůdnější dělat z vodíku metan CH4, protože ta palivová soustava bude moci být výrazně levnější stejně jako CNG pumpa vs vodíková pumpa. CNG čerpací stanice se moc nerozšířily, protože jsou o dost dražší než benzínové/naftové, jenže vodík je i proti CNG úplně jinde. Zatím se nikdo ani nepřiblížil k hranici, kdy by se o autě či čerpací stanici na vodík dalo říci, že to není hodně drahé.
Celkově mně dnešní zparchantělý kapitalismus přijde jako systém, co úmyslně jde horšími cestami, aby se to víc kazilo a nic nevydrželo.
MS-sport
2
Probíhá reset.....navíc kapitalismem bych ten system posledních 30 let nenazýval. :-!
Othello
2
Co se stane s atomem uhlíku při spalování metanu ?
Oscar_Romero
1
To samé co při spalování biopaliv. Vrátí se zpět do atmosféry.
narona
0
Uvažuju že pokud by se snížila komprese na dejme tomu 5 tak by to vyřešilo detonace za cenu snížení litrového výkonu?
Celkově mně dnešní zparchantělý kapitalismus přijde jako systém, co úmyslně jde horšími cestami, aby se to víc kazilo a nic nevydrželo.