Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota se dobrovolně vzdá modelu Land Cruiser od roku 2009

42 komentářů

Clayton
To se bohužel nedá slušnými slovy komentovat. Naštěstí svět je dneska globální a stejně jsme si chtěl dovézt z USA dvojče LX570 od Lexuse... Mimochodem, pitomci z evropské Toyoty nejsou o nic lepší než banda ekoteroristů a úředníků z Bruselu.
Clayton
Vidím, že redakční systém mi v nadpisu nahradil zcela správné označení (byť jenom zkrácené a doplněné třemi tečkami) hvězdičkou. Tímto žádám redakci, aby pro tento článek tuto featuru vypnula, protože slušná slova mě opravdu nenapadají...
protoze CO2 neni tak hroznej jak ho vsichni ukazujou, CO2 nas primo neohrozuje na rozdil od posr* dieselu (karcinogeni humus oblak od kazdyho toho traktoru) a kdyz jedu za dieselem tak ani nepomuze nic ten nechutnej toxickej sajrajt proleze do interieru pres vzduch. filtr stejne.

kdyz pred vama uvidite diesela tak vypnete vnejsi vetraci okruh!
Zřejmě jsme neptřehl, že Landcriser se prodává taky jako diesel.

Jinak výlevy psychopatů typu "ať jde EU někam" jsou fakt kouzelné.
Andy
Kluci z Toyoty to jeste nepochopili, meli LC jednoduse homologovat jako dodavku a mohli pokracovat v prodeji. Ad regulace spotreby PHM, pripoustim, ze neco takoveho je asi potreba, ale sel bych spis cestou tlaku na zakaznika - kdyz na to mas, tak si to zaplat, treba v nejake progresivni zelene dani, vytezek ktere by sel na podporu smysluplnych alternativnich technologii (vc. produkce energie).
jasně, to je jako mlátit ženskou a kupovat jí o to víc zlatých šperků jako satisfakci... to jistě funguje... 😄
na přirovnání se radši vykašli, fakt ti nejdou
Podle mě je to správné. Sice mě asi proklejete, ale je to krok správným směrem. Málokdo Land Cruiser potřebuje, slečny bohatých podnikatelů si najdou něco trochu méně cool a ten kdo ho opravdu musí mít, tak ať si ho doveze třeba z druhého konce světa (zanedbatelný počet. Člověk je tvor rozežraný a nikdy nemá dost. Z proncipu samotného bytí chce pořád víc a víc. Uvědomte si, že takhle to dál nejde. Sice průmysl a zemědělství produkují mnohem víc CO2 než auta, ale to není omluva. Mě to nevadí. Je spousta jiných krásných aut, které si můžete koupit. Uvědomte si prosím, že polovina světa žije v bídě a v naprostém chaosu, buďte rádi za ten luxus, co si můžete dopřávat a odpusťte si ty výkřiky o tom, jak vám kdo ubližuje když si nemůžete koupit tuhle nesmyslně obrovskou potvoru. ;-\
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
:yes: Nemůžu než souhlasit.
Libi se mi, jak nekomu vadi to, ze si nekdo jiny muze dovolit koupit to, na co ten dotycny nevydela ani za tri zivoty. Je to pouze zavist. Zakazat kravy nikoho nenapadne, donutit Cinu snizit emise je nemozne, tak se proste jde po tom retezci, az se prijde na nekoho, kdo to proste odsere, protoze neni dost silnej, aby se mohl branit. EU ma problem zavest E85 ale na tohle prijdou, je videt, ze to je tlupa degenu... >😒]
Vážně si myslíš, že to co jsem napsal je produkt mé závisti? To svědčí pouze o tom, jak pokřivenou máš mysl kámo...že by zapracoval zhoubný komunismus...? Lidi z té doby vidí za spoustou věcí závist...Tak na rovinu, na nového land Cruisera nemám, to máš pravdu, ale v žádném případě nikomu nezávidím, že si ho může koupit. Jen mi přijde, že ho téměř nikdo nemůže potřebovat a že zatížení prostředí je neúměrné. A to nezmiňuji další věc. A to absolutní nepoměr při havárii běžného auta s tímto mastodontem. ( váha x výška ). Až budou např. hasiči vyřezávat tvojí manželku po havárii jejího osobního auta s Cruiserem, tak snad i potom zůstaneš skalním příznivcem...leda že by tvoje žena jezdila taky Cruiserem...Každopádně zapomeň na závist, kdybych nestavěl a měl dost peněz, tak si koupím nejspíš novou A4 v nejslabší naftě. Kdybych nebydlel na horách, tak bmw3 taktéž s neslabší naftou. Díky mé nynější situaci jezdím v běžných ojetinách. Když má někdo něco, co se mi líbí a moc to chci, tak nezávidím, nýbrž jsem naštvaný na sebe, že nejsem schopný si na to vydělat vlastním přičiněním. 😉
Dobrý vkus 😄 ...bydlení v horách bylo vždy mým snem 😄 .

Jinak nejde než s Tebou souhlasit, co se monster jako LC týče. Akorát by chtělo, aby podobný přístup jako Toyota zavedli i ostatní výrobci. Takhle se halt budou muset bloncky a buřtožrouti v kvádru vozit v H2 a jiných, tomu podobných "perlách" automobilového průmyslu
Tak hele, v tom příspěvku, na který reaguješ, bylo víc argumentů, než bys asi rád, ale to že s ním nesouhlasíš není vůbec důvod někoho osočovat ze závisti. Jezdím vyšší střední třídou s TDCi 2.0 ne proto, že bych si Land Cruiser nemohl dovolit, ale prostě proto, že mi prostorově, komfortem, výkonem a spotřebou moje auto vyhovuje a auto jako Cruiser nepotřebuju. Nechci ani přispívat svojí spotřebou a emisema k tomu průšvihu, který auty už tak způsobujeme víc, než je "nutné"... Ať je bublina kolem CO2 nafouknutá jakkoli, je zkrátka dobře si uvědomit, že si zbytečně a krátkozrace užíváme na úkor ostatních, nejen budoucích.
Toto je velice rozumný názor vyspělého člověka. Zejména poslední věta
no to jsou žvásty

"kdo to potřebuje, ať si to doveze z druhýho konce světa" - no ty seš asi normální čurá|<

ten luxus sem nespadl z nebe ani jsme ho nevyhráli ve Sportce
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Když dojdou argumenty, nastoupí urážky, že, pane anonyme? Ten luxus, který my máme, je vykoupený škodami na přírodě, které už jsou nadměrné. Nehodlám se tu stavět do role ekologa, sám pracuji v oboru, který je s tím trošku v rozporu (armáda a konstrukce aut), ale s názorem, že snižování emisí a spotřeby je nutné, souhlasím. Nehlásám názor "zpátky na stromy", ale myslím si, že umírněnost v rozletu je nutná. Ovšem... pochopí to lidé, pro které peníze znamenají jedinou věc světa?
No anonyme, každopádně díky za prvotřídní defilé tvých myšlenkových pochodů... >😁 , je od tebe navýsost ohleduplné, že jsi mé oslovení skryl do vtipného rébusu...děkuji 😉
a prečo to neurobia v hybride? napriklad dajaky 3liter benzin plus baterky a slo by to celkom slusne a ani by to moc nekadilo..
Chtel jsem být slušnej, ale jsou to jenom vymaštění *uráci *kurvení. Takový nařízení musela vymyslet jedině nějaká *iča z Bruselu. Tak jako tak, já si budu nadále užívat svý benzínový 15 let starý BMW se spotřebou 12/100 a vůbec mě to nebude *. Ať soudruzi taky navštívý občas nějakou továrnu, ať vidí hlavní příčinu GO.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Na záchranu planety už je pozdě, a proto zničme přírodu dříve, než příroda zničí nás!
...řidič Range Roveru 4,4i V8... 😉
marianek
Diskuze na auto.cz byvaly slusne. Bez zbytecnych vylevu buranity a hlouposti. Snizovani CO2 je nutne, to snad pochopi kazdy kdo ma obcansky prukaz. Doporucuji vylet do Skandinavie, tam jsou s timto nejdal a jak jim to funguje.
Taky se přikláním k tomuhle názoru !!! 😄
A hlavne treba prestat prdiet. To je predsa najvacsi zdroj sklenikovaho efektu, nie CO2.
A můžeš svoje tvrzení také něčím podložit? Ty totiž argumentuješ argumentací: "to ví přece každý". Hochu _neví_ to _každý_ a fundovaní odborníci NEJSOU zajedno. Existuje (uznávám - naprosto nemódní) názor, že CO2 _následuje_ oteplování, ne že ho způsobuje. Něco o tom, že Země už byla i teplejší, jsi jistě také slyšel.

Tady máš reakce některých odborníků na Al Gorovy (a "tvoje") to-ví-přece-každý pravdy: [odkaz]

Global Warming Test: [odkaz]
Doporučuji pozorně přečíst vysvětlení po každé odpovědi.

Skutečně by mě zajímalo, odkud svou jistotu čerpáš.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A co prostě snižování spotřeby a s ní spojené snížení VŠECH emisí, nejen tolik omílaného CO2? Dokážete ve svých úvahách zajít i tak daleko? Těžko lze nařídit, že vozidlo musí mít takovou nebo onakou maximální spotřebu. Ale dá se říci, že může mít maximální emise některé složky pouze xxx [jednotka].
Na každou studii lze najít protistudii, záleží jen na zadavateli. Ale, bohužel, většina z nich onu teorii o vlivu člověka na globální oteplování podporuje.
Proč by nešlo nařídit, jakou může mít vozidlo spotřebu? V čem je rozdíl oproti nařizování emisí CO2? 8-s

Většina vědců svého času podporovala myšlenku eugeniky. Většina vědců svého času odmítala myšlenku heliocentrismu.
marianek
CO2 je sklenikovym plynem, na tom se snad hochu shodneme. Sklenikove plyny jsou hochu zname tim, ze se na slunecnim svetle zahrivaji. Je tudiz logicke, hochu, ze pri vetsim mnozstvi sklenikovych plynu v atmosfere se za pritomnosti slunecniho zareni zacne atmosfera oteplovat. Ano zeme uz byla teplejsi. Cim to bylo? Ty to snad vis, hochu? Ze by vetsim podilem sklenikovych plynu v atmosfere?
95% skleníkových plynů jsou VODNÍ PÁRY.

Dalším skleníkovým plynem je metan. Ten je v tomhle ohledu mnohem účinnější než CO2.

Mokřiny na téhle planetě vyrobí víc CO2 než člověk.
CO2 roste již nějakou dobu, přesto se vminulém století po dobu několika dekád konstantně OCHLAZOVALO.

V současné době se dostáváme na teploty z roku 1930.
Neotepluje se jen Země.

Kde se u nás dnes dají pěstovat brambory, se kdysi pěstovalo víno, melouny.

Hannibal při přechodu Alp neviděl sníh.

Grónsko bylo zelené.

Znamenají pro tebe tyhle "maličkosti" něco? 😄
Plašit při výkyvu 0.1°C během 10 let je naprosto absurdní.
Dodávám, že k těm 2 ochlazením došlo v minulém stoleté přes konstatní nárůst CO2.

Nárůst CO2 v atmosféře má 800 let skluz za nárůstem teplot.
Takže kdyby se náhodou někde rozšířily mokřiny, asi je půjdeme vysušovat.
Prostě fakt, že většina obyvatel vyspělé civilizace se rozhodla, že právě teď se zastaví výkyvy teplot, které na Zemi probíhají odnepaměti, mě přivádí v upřímný úžas.
Nemluvě o tom, jak nahlíží na ty, kteří mají problém tuhle myšlenku vstřebat. (Viz reakce na vystoupení Klause v OSN.)
> Ano zeme uz byla teplejsi. Cim to bylo? Ty to snad vis, hochu? Ze by vetsim podilem sklenikovych plynu v atmosfere?

Promiň, ale k těm, kteří tvrdí, že vědí, čím je současné pozvolné oteplování způsobeno (přesto, že proti nim stojí některá fakta), se tu hrdě hlásíš TY. Nepodsouvej svoje myšlenky ostatním.
U nás však totálně předražený a v našich podmínkách předimenzovaný. Ačkoliv vlastník jedné z menších Toyot musím zkonstatovat, že co se týče motorů to není nic moc. Nanabízí variabilní zdvih ventilů(pouze časování), nenabízí ani kompresor ani turbo. Nemá bohužel nic, co by připomínalo GDI od Mitsubishi nebo FSI od Audi. U nafty nedávají DPF, pouze u 2.2 130kW tam je. Motory také dost žerou-z toho plyne nižší účinnost. Lépe je na tom Honda a BMW, a Mercedes na tom také není špatně.
Asi kvůli spolehlivosti, ne? Řešit v poušti problém s variabilním zdvihem ventilů nic moc...
Lubos.1
DPF je aj u 100 kW dieslovych motorov (napr. RAV4 ho ma).
další japonskej vergl pryč z evropy, jen tak dále. Už aby podobně nesmyslná auta zmizela. Akorát je to spousta zbytečné energie na výrobu, materiálů a samozřejmě především velký dopad na ekologii. Teď by mohl následovat podobně vydařený Auris... >😒]
Ti si ale hovádko a co takovej nesmyslnej TOUAREG V10 nebo Range Rover V8...Radši mlč a cumlej si palec :no: :no: :no:
:yes:
To si delají srandu ne?
od jinud no, to se nedá nic delat, ale v nejakým MBcku jezdit teda nebudu, to ani omylem >😁
Ad ekologie: Tak by mě zajímalo o kolik více emisí vypustí nový LC s moderním motorem vybaveným všemi novými vymoženostmi oproti škodě 120 nebo 20 let starému dieslovému golfu I v plném tuningu (včetně modrých žárovek ve světlech). Nemluvě o tom, že všechny Land Cruisery v ČR vypustí ročně asi tolik emisí jako jedna 30 let stará dieselová lokomotiva ČD při rozjezdu.
Ovšem je tu ještě jeden aspekt a sice terénní auta jsou v jádru dlouhověká, vydží minimálně 2x tak dlouho (nemyslím korejské) co běžný osobní vůz (75% všech za 60 let vyrobených Land Roverů ještě jezdí) a tím pádem jsou ekologická sama o sobě, jelikož není nutné vydávat energetické prostředky a těžit suroviny k výrobě jejich nástupců (většině lidí, kteří tato auta dokáží používat a využijí jejich potenciál,tedy nikoliv ony mladé slečny živící se vaginou či okravatovaný muž s aktovkou z kůže sobolí, je jedno, zda je auto staré 2 roky, 10 let, 20 let, hlavní je spolehlivost a použitelnost).
Mimochodem LC mám a jsem vcelku spokojen (tedy o trošku(cca.13 let) starší model).Sice spotřeba okolo 11l nafty/100 km, ale utáhne vlek s 2 koňmi,6 balíky sena po silnici i mimo ni a zároveň je i komfortní, kožené sedačky,klimatizace,žádné rušivé pazvuky. V terénu je sice lepší Suzuki Samurai leč i LC dojede vcelku daleko. A když chci, tak si prostě vezmu Samuraie.
Pokud by to někdo s emisemi chtěl brát vážně tak v první řadě začně na silnicích kontrolovat auta, jestli vůbec splňují ty limity na něž byla v době svého vzniku stavěná. Ten příklad se starou dieselovou lokomotivou je myslím dost výstižný.
To je celkem síla. EU bude mít co chtěla. Nejkvalitnější a účelový offroad jako je současná LC100 se tu nebude prodávát a takový nesmysly jako je Turareg, Range Rover nebo Porsche Cayenne turbo se budou prodávat dál a prohánět po centrech zacpaných velkoměst a
kompenzovat komplexy svým majitelům. Vlastním LC100 a používám ji
jenom účelově, táhám s ní koně nebo přívěs s autem a jezdím s ní po polních cestách a pastvinách. Kdybych stejným způsobem používal Tuareg tak je za půl roku na s-r-a-č-k-y. Jen tak dál do EU RaJe.