Novinky
Zpět na článek
Základní Mercedes-AMG SL 43 přijíždí s unikátním elektrifikovaným čtyřválcem
24 komentářů
webpaja
5
Spíš jsem mířil na ženy. Tam nějaký tichý mód a asi by to nevadilo. 😉
Přejít do diskuze
webpaja
Předpokládám, že tam R6 dají. Sem by pasoval skvěle. Pro cruising po bulvárech je to ale snad i jedno 😉
Dinar
logický, malé auto, motor napříč. V SL musí být jediné logické vysvětlení jeho použití v papírové normě, budou tam jistě nějaké 4,5 litry spotřeby, takže menší emise, menší pokuta. V reálu to samozřejmě bude jinak, kdyby v MB do varianty SL 43 AMG dali svůj výborný třílitrový šestiválec, mají ho v mildhybrid verzi, tak bude v reálu spotřeba menší, bude hezký zvuk, resp. celkově daným penězům a dané kategorii auta lépe odpovídající motorizace. Ale koho by dneska zajímal reál...
iudex
Ani tam nie, keď chceš robiť machra niekde na Sunset Boulevard, tak so zvukom R4 moc neočaríš.
Skrátka v SL je štvorvalec ešte menej vhodný ako v Mustangu, kde s 2,3EB bola aspoň zaujímavá cena. SL bude brutálne drahé aj so štvorvalcom.
Skrátka v SL je štvorvalec ešte menej vhodný ako v Mustangu, kde s 2,3EB bola aspoň zaujímavá cena. SL bude brutálne drahé aj so štvorvalcom.
iudex
Presne si to pomenoval. V6 by žral v reále rovnako, ale mal by charakter a zvuk. Pri otvorenom aute pritom ten zvuk má ešte väčší význam, ako inde.
Nikto nespochybňuje dynamiku s tým štvorvalcom, ten výkon samotný je viac ako dostatočný, ale okrem papierových emisií sa to neprejaví, a to ani na cene, ktorá podľa mňa nebude o nič ľudovejšia, ako by bola so šesťvalcom.
Nikto nespochybňuje dynamiku s tým štvorvalcom, ten výkon samotný je viac ako dostatočný, ale okrem papierových emisií sa to neprejaví, a to ani na cene, ktorá podľa mňa nebude o nič ľudovejšia, ako by bola so šesťvalcom.
speedfred
Vedľa v diskusii niekto písal že nám týmto orezaním motorov chcú ušetriť náklady za palivo 😁
Aj keď to bude dobrý motor ale nedôstojný SL.
Aj keď to bude dobrý motor ale nedôstojný SL.
CHerokee
Plynulejší nárůst výkonu by to mělo, kdyby to SL43 bylo 4,3 litru. Tohle je hrozné. Ještě bych to pochopil, kdyby to bylo za 1,5 mio, ale to bude těžko. A ty kecy o váze.....o to přece u tohoto auta nejde. To není okruhové auto.
iudex
Je pravda, že novšie verzie áut s tým istým motorom môžu byť tichšie, notabene keď sa bavíme o porovnaní GPF - pred GPF. Ale zase je otázka, či by to pre roadster nenaladili zvukovo inak, ako pre SUV. Aj terajší B58 znie inak v 540i, inak v M340i a ešte inak v M240i.
Dinar
Přesně tak. Kdyby ten motor neměli, tak by se to dalo nějak pochopit, ale oni ho mají, relat. nový R6 mildhybrid, motor, který nijak nešponovaný umí těch 280 kW s prstem v nose. Krásný zvuk, pěkně jde do otáček, je to hodně podobné bavoráckému B58, parádní motor.
Dinar
Podle toho, co píšou, tak 55 amg i 63 amg mají být obě V8, což je ok, o to víc zarazí tenhle čtyřválec na místě šestiválce.
Alf1k
Nerozporuji, že 6válec by se hodil víc. Otázkou je jestli je to takovej problém u základní verze. Kolik se jich asi prodá těch základních 43, to jsem docela zvědavej. Zvuk R6 je určitě jinde než 4hrnek ale.. ale je to z výroby taková utlumená bída (gle53) velké zklamání, řekl bych skoro absence zvuku. Stále ještě mám doma c43 v6 (2017) bez filtru tak jsem možná jen zvyklej na jiné “divadlo” a staré časy bez norem, filtrů. Ale objektivně zvuk mild R6 MB velká nuda.
Jak řekl webpaja na cruising pro paničku základ amg paket, “metalízu 😁 ” a netřeba víc za mě chlap holt v této cenové musí přisolit.
Jak řekl webpaja na cruising pro paničku základ amg paket, “metalízu 😁 ” a netřeba víc za mě chlap holt v této cenové musí přisolit.
iudex
Aby to nebolo tak, že absenciu prirodzeného zvuku u R4 budú kompenzovať hlučnejším výfukom (ako u A45AMG). Ale to len špekulujem.