Novinky
0
neříkám, že to co je tady na fotkách je ono, jistě že je to kamufláž, jenom říkám, že to auto už existuje a není to maserati....
Přejít do diskuze
myslis si ze ferari udela novej model tim ze zkrati 599 a pouzije z ni techniku vetsinu komponent a ponecha i podobnej design,Fakt myslis ze tohle je filozofie ferarri.Jedna se jak pise marko o kamuflaz pri testech na podvozek pro novy maserati GT
Ne nepostaví, Ferrari na to nemá výr. kapacitu. Aby mohli vyrábět skoro 10000 aut ročně, museli by zrychlit výr. proces a vzhledem k tomu, že výroba Ferrari je pořád z velké části ruční práce, tak nevim, jak by toho chtěli docílit...
Budu se už po několikáté opakovat, ale nedělejte si zbytečné naděje, Ferrari nové Dino nepostaví. Podle mě testují součástky pro nástupce Maserati Gransport.
BMW M6 je o hodně rychlejší myslím tím jak zrychlení, zatáčky a okruh tak i maximálku bez svého "omezení" je dobře že tam je by dosáhla lehce přes 310Kkm/h. Tohle Ferrari má vyloženě odporný desing M6 ho má stokrát hestší. Emšestka je vyloženě emotivní záležitost!!!
no neodsuzuji všechny německý auta nebo dokonce celý BMW třeba 1er HB fajn 3er krása. Medvědi se teď vrací ke starší klasice která ale nezestárne ani za 10 a audi má podle mě super design. někdo tvrdí že je to takovej design bez koulí, ale design nemá byt rozdělen na chlapský a ženský a celkově má nejlepší sladění všech proporcí i křivek... ALE BWM 6 JE HNUS NA 2
BMW jsou nejhnusnější auta na světě, nechápu, že tu pořád někdo někomu nutí, jak je nějaký dojčlandský prase hezký. Tenhle článek je o AUTĚ (rozuměj ferrari) a ne o prasatech, tak si ty skopčácký muly nechte do vašich dětských představ. Bravo FERRARI 😄
Koukám, že Marko může 100x psát, že to není Dino, ale mula pro Maserati a stejně se tu budou objevovat zaručené informace o novém Dinu >😁
Je určite rychlejší a na okruhu lepší ( i když to není její přirozené prostředí )A hlavně je o 100% hestší. Emšestka má snad nejhestší desing vůbec
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) tak ted sem se malem pocural smichy
Ručím ti za to, že kdyby mě osobně předjel někdo v Audi RS4, a já seděl ve Ferrari, tak mi to bude tak putna, že na něho klidně zablikám a zamávám mu. Nevím jak tebe, ale tohle by mě teda nerozhodilo.
ale je to FERRARI! Na co je ten vykon v nemeckych autach,ked maju obmedzenu maximalku na 250 km /co na nase cesty je viac nez postacujuce 😄/ a tazke su ako nakladaky. A nikdy nebudu mat tu auru ako F.
výkonnější určitě, rychlejší? poutze na dálnici a obratnější neni na 100% , krása? jen otázka vkusu(mě se M6 líbí taky 😉 )
bmw M6 je výkonější, rychlejší, obratnější, je s ním větší zábava a hlavně ja mnohem ˇHESTŠÍ!!!!!!!!!
Co hurbku, to je překlep, ale smutným faktem je to, že skci je správně, milý anonym by si měl zavolat na ústav pro jazyk český, tam mu to vysvětlí :-!
prosim opravit hurbku v uvodu - Počítačové skici -> skicy (vzor zeny). jinak mate fajn server, chyba se obcas holt vloudi vsude 😉 don´t worry
Svět potřebuje výjimečné, svět potřebuje klasy. Jinak si překoušeš vlastní ocas. Jen ten výjimečný je ovšem povolán k tomu nahodit udici a vytáhnout tě z bažiny. Nastal čas na zcivilnění Ferrari. Jistě... přesně na tohle Evropa čeká. Malé, dostupné GT. Přesto výjimečné, protože od Ferrari. Jo...dělají auto pro tebe, vidím to někde kolem dvou a půl miliónu. A to už stojí za to, přestat se flákat a splnit si sen. BRAVO FERRARI :yes:
Myslíš, že je pro tuhle značku problém rozšířit si továrnu, resp. zkrátit výrobní dobu aut? To, že by se doba zkrátila, by ještě neznamenalo, že by klesla kvalita. Jde o to, jakým způsobem by se "zkrácení doby" provedlo.
Současná filozofie Ferrari je nabízet co nejnovější a nejlepší techniku odvozenou z Formule 1 v jejich silničních autech a nezdá se mi, že by pustili ven auto za 3 000 000 Kč, protože by v něm nemohli pužít tu techniku či elektroniku, kterou by chtěli. A navíc vyrábění tohoto modelu by znamenalo nutnost zvětšení výrobní kapacity továrny, musela by se zkrátit výrobní doba aut, s tim problémy s poklesem kvality, protože Ferrari se pořád dávaj dohromady ručně...... Podle mě Ferrari nebude nic takovýho vyrábět.
jen dobre ze se najde firma jako ferrari, ktera se nezucastni "zavodu ve zbrojeni". A jak si v praxi predstavujete to natirani? Jako majiteli takoveho, dostatecne vykonneho, ferrari by mi bylo jedno ze nejake audi ma na stolici meritelne vetsi vykon.
Ano Ferrari má nižší výkon než ona trojice, ale taky mám nižší hmotnost a při přepočtu se zjistí že Ferrari je celkově vyváženější.
Dle čeho soudíš, že se nechytne ??? S RS4 bude mít podobný výkon, ale zcela jistě jinou hmotnost,, takže na rovince možná, ale v zatáčkách ani náhodou. A jestli myslíš dálnici, tak při 250+ je konečná. Takže kde se nechytne ??? :-!
Ferrari je proste Ferrari. To je sen temer kazdeho. Ja bych dal prednost i kdyby melo ten mensi vykon. BMW, Audi, Mercedes-Benz a dalsi pro me nemaji zdaleka takovy zvuk a prestiz. Nehlede na to ze kdyz se podivam na Audi, Mercedes i BMW tak jejich design je ve srovnanim s italama proste priserny!
NJ, ale s timhle me natre cokoliv silnejsiho... treba s S4 bude mit problemy, ale s RS4 se uz nechytne... divna doba. Ferrari ma mensi vykon nez BMW, Audi, Mercedes-Benz a dalsi... 8-s